Niemand hoort bezit te zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 16:28 schreef iamredleader het volgende:
Met dit soort weer hoor je in de tuin bezit te zijn
Overigens zul je het vast met me eens zijn: jij bent het bezit van je kinderenquote:
Da's redelijk accuraatquote:Op maandag 19 maart 2012 16:35 schreef Mark het volgende:
Ooit een mooie quote gelezen:
Een vader is een man die in zijn portemonnee foto's van zijn kinderen heeft, waar vroeger zijn geld zat
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:41 schreef Mark het volgende:
Mocht ik ooit een dikke prijs in de loterij winnen, dan kan ik me waarschijnlijk prima thuis vermaken en geen dag mijn werk missen.
Kom dus maar op met de centen en het experiment
Ik denk wel dat ik een soort van vrijwilligerswerk oid zou gaan doen. Of wat meer ouderdingen op school.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Dat zou Peace ook doen. Ik niet... ik zou blijven werken.
Ik zou dan denk ik heel leuk vrijwilligerswerk gaan doen ofzoquote:Op maandag 19 maart 2012 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Dat zou Peace ook doen. Ik niet... ik zou blijven werken.
Ik merk dus dat die ouderdingen op school steeds minder worden naarmate het kind ouder. Tenminste, ik heb al een hele tijd niets meer voor school hoeven/kunnen doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik een soort van vrijwilligerswerk oid zou gaan doen. Of wat meer ouderdingen op school.
Ja maar over een jaar mag je alweer toch?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik merk dus dat die ouderdingen op school steeds minder worden naarmate het kind ouder. Tenminste, ik heb al een hele tijd niets meer voor school hoeven/kunnen doen.
Yeps, dat is waar. Hoe het op die school gaat, weet ik eigenlijk niet. Is een andere school dan de school waar Twan naartoe gaat.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar over een jaar mag je alweer toch?
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:42 schreef Etcetera het volgende:
Wiebel! Niet aan Soempie laten zien hoor, wel kopen!
http://mewanty.net/baby-elvis-wig/
Doet me denken aan afgelopen donderdag.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:42 schreef Etcetera het volgende:
Wiebel! Niet aan Soempie laten zien hoor, wel kopen!
http://mewanty.net/baby-elvis-wig/
Als je hem niet gaat gebruiken heb ik wel interessequote:
Het is trouwens wel zo'n gewonnen bon (niet mooi om cadeau te geven). Een pasje dat je digitaal moet activeren waarna je die bij de Fleurop bloemist kunt gebruiken. Van tien euro trouwens.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:09 schreef MaJo het volgende:
Als je hem niet gaat gebruiken heb ik wel interesse
Ik wil hem dan ook zelf gebruiken dus zeker nog interessequote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is trouwens wel zo'n gewonnen bon (niet mooi om cadeau te geven). Een pasje dat je digitaal moet activeren waarna je die bij de Fleurop bloemist kunt gebruiken. Van tien euro trouwens.
Als je nog steeds interesse hebt, pm je me je adres maar.
Heeft ook geen haastquote:Op maandag 19 maart 2012 21:40 schreef wyccie het volgende:
Kan niet beloven dat het morgen op de post gaat, ik ga het vast vergeten (zelfkennis). Ergens deze week gaat het zeker lukken.
Dat is eng!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:10 schreef MaJo het volgende:
Had vanavond echt iets raars trouwens, werd soort van achtervolgd door een vent die me de hele tijd aan zat te kijken
Slainté!quote:
En het moet ook nog eens in 3 jaar klaar zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
Tijd om het programma "Over de balk" weer op tv te brengen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_dierenpark__.html
Vanwaar deze foto?quote:
En dat we dat doorstaan hebbenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kwam opeens een RW-folder tegen. Daar stond deze foto in. Wat een bizarre temperatuur
Twee keer zelfsquote:
Ongelooflijk eigenlijk, zoiets vergeet je vrij snel meer. Man wat was dat heet. Maar wel epischquote:Op maandag 19 maart 2012 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Twee keer zelfs
En dan niet te vergeten dat het in die voetbalsauna nóg heter was.
Die zijn er nietquote:Op maandag 19 maart 2012 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
En ik maar wachten op de foto's waar MaJo in bikini op staat.
Grrrmmmbbbll.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die zijn er nietZoals ik al zei zie je mij niet snel met een decolleté
En nu is het tijd voor een tukkie
Ook jij dan vast weltrusten.quote:
Hoi lubje.quote:
Wat is eigenlijk het drankje dat jij het minst verkoopt?quote:
Nee hoor, de vier op een rij was gehaald. Eventueel had ik een dubbelsoemp kunnen proberen, maar dat is minder belangrijkquote:
Irish Coffeequote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het drankje dat jij het minst verkoopt?
Ik mag hier eigenlijk niet modden.quote:
Heb ooit in mijn barkeeper-tijd een paar lui in de zaak gehad die een kaartspelletje deden, waarbij de verliezer een drankje naar keuze van de winnaars kreeg. Enige keer dat ik advocaat en ander obscure zooi verkocht hebquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het drankje dat jij het minst verkoopt?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:30 schreef Mark het volgende:
[..]
Heb ooit in mijn barkeeper-tijd een paar lui in de zaak gehad die een kaartspelletje deden, waarbij de verliezer een drankje naar keuze van de winnaars kreeg. Enige keer dat ik advocaat en ander obscure zooi verkocht heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |