Been there, done that.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:26 schreef einzweipolizei het volgende:
Pas op hoor.
De laatste keer dat ik zo'n topic maakte kreeg ik een IP-ban
3!quote:Op maandag 19 maart 2012 16:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel twee, niet te geloven hoe fantastisch dat is!
Uit je oude doos dus?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:27 schreef yvonne het volgende:
Die had ik nog! Ik zat wat door m'n mappen te bladeren!
EnMaisnon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Uitistquote:Op maandag 19 maart 2012 16:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Nieuwe UI,![]()
ik kan er niet mee omgaan
![]()
...
quote:
dat zal best maar als de zon niet meer schijnt kom dan niet huilen bij mij van mijn fiets is gestolenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen 'nou, jij hebt ook een leuke UI hoor!', maar nee.
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Uit je oude doos dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Briljantquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:31 schreef LompeHork het volgende:
Nu heb ik wel zin in zomer, door die zonnebril.
quote:
Uitisten en ESF, kan het mooierquote:
Zoals een baantje bij FOK!?quote:
Uitlikken is lastigerquote:
Eh, iewlquote:
Someone called?quote:
quote:
SPOILER: Om uit te likken.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ah daar is het MEDje al, gelukkigquote:
Oh goshquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:40 schreef Rezania het volgende:
[..]Bleh, wat is dat?SPOILER: Om uit te likken.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:40 schreef Rezania het volgende:
[..]SPOILER: Om uit te likken.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.custard!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
FOK!admin en moeder van het ONZ-subforum, yvonne, heeft een nieuwe ui. Yonne heeft nu maanden met haar oude ui rondgelopen en vond het tijd voor iets nieuws.
Wij wensen yvonne dan ook veel plezier met haar nieuwe ui.![]()
Yvonne!
wie is Yonne met dr oude UIquote:Yonne heeft nu maanden met haar oude ui rondgelopen
Iets met siepelsquote:
dat kennen ze daar niet.quote:
Ik ook niet, niet te vreten.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik hou niet van die glibberige zooi. Juk.
Ja, maar wat heeft dat...oh wacht, UI! HAHAHAHA!quote:Op maandag 19 maart 2012 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
mensen van onder de siepelgrenshttp://nl.wikipedia.org/wiki/Siepel
Wablief?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
mensen van onder de siepelgrenshttp://nl.wikipedia.org/wiki/Siepel
Is het eetbaar?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb hier wel siepels in de kast liggen.
Kun je het in je kont stoppen?quote:
Ik niet, maar als je er op staat wil ik bij jou wel een poging wagen, neem ik wel rubber handschoenen mee voor de zekerheid.quote:
Kun je het gebruiken om op je rug te krabben op die plek waar je nooit bij kan?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik niet, maar als je er op staat wil ik bij jou wel een poging wagen, neem ik wel rubber handschoenen mee voor de zekerheid.
Nee niet Conrad de postduifquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:53 schreef Boldface het volgende:
Aan die rode golf te zien, denk ik dat ze ongesteld is....
't was een wilde, die Conrad.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee niet Conrad de postduif
Waarom!
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:53 schreef Boldface het volgende:
Aan die rode golf te zien, denk ik dat ze ongesteld is....
UI-steler.quote:
Mijn UI is ook al zo vaak gestolenquote:
Opbokkenquote:
Jij bent ook heel liefquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:44 schreef S1nn3rz het volgende:
Die ui maakt geen reet uit, yvonne is sowieso keihard de liefste.
Ach misschien had je zand in je slipje en is je humeur nu verbeterd.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
OMGDat je dat nog wilt zeggen na mijn PM optreden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |