Biochemie, cellen, dieren lijken mij vele malen ingewikkelder dan de werking van een adsl verbinding.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:25 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Niks arrogantie, gewoon verstand. Ik kan met de auto overal naar toe rijden door de wetenschap. Ik heb een internet verbinding die mij meer kennis bij gebracht heeft dan wat ik ooit zonder heb kunnen krijgen door de wetenschap. Ik weet tenminste zeker dat als ik ooit een vorm van kanker zou ontwikkelen ik niet meteen ten dode opgeschreven ben maar dat er nog wat aan gedaan kan worden door de wetenschap.
Alles wat om jou heen gebeurt komt door de wetenschap. Mocht wetenschap er nu opeens niet meer zijn dat loopt iedereen krijsend naar buiten omdat niemand meer een idee heeft wat te doen.
Ja ik geloof dat "de wetenschap", zoals jij het noemt (het tussen aanhalingstekens zetten laat zelf al enige arrogantie blijken van new_moon) meer verstand heeft dan een stel paranoide doemdekkende figuren die sites openen met een jaren 90' layout met vage artikeltjes dat er weer duizenden mensen aan vacinaties overleden zijn.
[..]
Wat een geluk dat de mazelen niet zo snel en heftig muteerd.
Het is belangrijker geweest dan je waarschijnlijk in eerste instantie denkt. De computer waar je nu achter zit was bijvoorbeeld niet mogelijk geweest zonder een begrip van bijvoorbeeld quantum mechanica.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat de zaak niet anders is dan hoe jij denkt dat het in mekaar steekt en er geen andere waarheid kan bestaan getuigt ook al van arrogantie. Erger nog jouw idee en arrogantie zie je overal terug. Figuren zoals jij zijn eng en gevaarlijk. Niks mis met een paar "zwevers" voor de balans. Verder getuigt jouw vergelijking van internet en autos dus wetenschap is alles geen ene reet denk daar maar es over na. Wetenschap is helemaal niet zo speciaal. Werkende ideeen komen voort uit rechtoe rechtan passen en proberen. Ongelukjes zelfs. Dat jij denkt te weten dat vaccinaties veilig zijn omdat men nog geen ... ach nevermind. Ik heb nieteens te neuken of genoeg geld.
Dat is altijd lastig met de wat meer recentere gedefineerde aandoeningen. Er zijn iig wel wat voorbeelden van meer dan 100 jaar geleden te vinden waar het waarschijnlijk om een vorm van ernstige autisme ging.quote:Het is ingewikkeld maar niet alles is nog gezegd das zeker. Voorbeeld van een headcracker: is autisme van de laatste 100 jaar of heeft het altijd bestaan?
Misschien heb je wel kanker gekregen dankzij de wetenschap:quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:25 schreef Rivalo het volgende:
Ik weet tenminste zeker dat als ik ooit een vorm van kanker zou ontwikkelen ik niet meteen ten dode opgeschreven ben maar dat er nog wat aan gedaan kan worden door de wetenschap.
Ben zeer benieuwd hoe "de wetenschap" dit gaat op lossen. Waarschijnlijk gewoon niet!quote:Nuclear Expert: Fukushima spent fuel has 85 times more cesium than released at Chernobyl — “It would destroy the world environment and our civilization… an issue of human survival” -Former UN adviser
http://enenews.com/nuclea(...)vival-former-adviser
Voorlopig is de wetenschap mbt dit vb vnl bezig om data te verzwijgen.quote:MSNBC on Reactor No. 2: It is beyond human capability, “problem gets worse and worse and worse”
http://enenews.com/msnbc-(...)t-is-going-on-at-rea
quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat het alles is gaat mij ook te ver ja. Ik denk echter wel dat het, ondanks al zijn fouten en tekortkomingen, de beste methode is om zaken objectief te onderzoeken.
Nou eh, bedankt voor de info?quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:20 schreef Rivalo het volgende:
Ik verlaat dit topic
Hopen dat van de meeste paranoide wezens hier de meiose snel stopt
Voor een deel waar. Niet helemaal. Ik heb gewoon mijn setje kinderziektes gehad zonder complicaties terwijl daar tegenwoordig tegen wordt ingeent. Het is behoorlijk doorgeslagen. Toen mijn zoon klein was werd er vanaf 4 maanden geprikt. Nu al vanaf 2 maanden. En inderdaad krijgen ook kinderen die bijvoorbeeld tegen kinkhoest zijn ingeent toch kinkhoest en zijn kinderen ook niet gevrijwaard van hersenvliesontsteking door de inenting. Alleen tegen een bepaalde soort.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Vroeger gingen kinderen op die leeftijd massaal dood aan de dingen waarvoor ze nu geënt worden. Niet/minder voorkomen van ziektes komt juist door het enten.
Niets mis met kritisch zijn, zeker niet. Goed zelfs.quote:Op zondag 8 april 2012 22:26 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Voor een deel waar. Niet helemaal. Ik heb gewoon mijn setje kinderziektes gehad zonder complicaties terwijl daar tegenwoordig tegen wordt ingeent. Het is behoorlijk doorgeslagen. Toen mijn zoon klein was werd er vanaf 4 maanden geprikt. Nu al vanaf 2 maanden. En inderdaad krijgen ook kinderen die bijvoorbeeld tegen kinkhoest zijn ingeent toch kinkhoest en zijn kinderen ook niet gevrijwaard van hersenvliesontsteking door de inenting. Alleen tegen een bepaalde soort.
Fijn dat we geen polio en pokken de difterie en tetanus meer kunnen krijgen, maar kritisch enten KAN ook een optie zijn. Wat is er mis mee om er vragen bij te stellen?
Geen enkele deskundige zal dan ook beloven dat vaccinatie 100% bescherming bied.quote:Op zondag 8 april 2012 22:26 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Voor een deel waar. Niet helemaal. Ik heb gewoon mijn setje kinderziektes gehad zonder complicaties terwijl daar tegenwoordig tegen wordt ingeent. Het is behoorlijk doorgeslagen. Toen mijn zoon klein was werd er vanaf 4 maanden geprikt. Nu al vanaf 2 maanden. En inderdaad krijgen ook kinderen die bijvoorbeeld tegen kinkhoest zijn ingeent toch kinkhoest en zijn kinderen ook niet gevrijwaard van hersenvliesontsteking door de inenting. Alleen tegen een bepaalde soort.
Fijn dat we geen polio en pokken de difterie en tetanus meer kunnen krijgen, maar kritisch enten KAN ook een optie zijn. Wat is er mis mee om er vragen bij te stellen?
Thx, eng om dat allemaal zo bij elkaar te zien.quote:Op maandag 9 april 2012 00:17 schreef Summers het volgende:
Een overzicht van de 10 belangrijkste nieuwsberichten in 2011 over vaccins
http://www.niburu.nl/inde(...)gezondheid&Itemid=30
Maar ach, niet echt belangrijk...quote:An analysis presented at the Vaccine Cell Substrate Conference in 2004[18] suggested that vaccines used in the former Soviet bloc countries, China, Japan, and Africa, could have been contaminated up to 1980, meaning that hundreds of millions more could have been exposed to the virus unknowingly.
weten of ik met gif word ingespoten of niet vind ik wel belangrijk , dat is verhelderender dan angst propaganda in de media waarbij niet gezegt word wat er dan inzit , het is niet getest dus je bent proefkonijn . en er word geld aan verdiend , elk gebied in het leven is gewoon besmet met een graaicultuur waarbij geld boven de mens gaat , automatisch aannemen dat men de waarheid verteld of het beste met je voor hebt is niet meer zo automatisch .quote:Op maandag 9 april 2012 00:34 schreef ATuin-hek het volgende:
Het is maar net wat je "belangrijkste" noemt...
Wat ik ervan begrijp zijn dit vnl conserveringsmiddelen (eigenlijk n centenkwestie) . In het Rijksvaccinatie programma is de kwikverbinding al 'n tijd niet meer aanwezig. In het (mexicaanse) griep vaccin zit het nog wel. Voor mij was dat de reden om mijn kinderen dat vaccin niet te geven.quote:Op maandag 9 april 2012 03:27 schreef Summers het volgende:
[..]
weten of ik met gif word ingespoten of niet vind ik wel belangrijk , dat is verhelderender dan angst propaganda in de media waarbij niet gezegt word wat er dan inzit , het is niet getest dus je bent proefkonijn . en er word geld aan verdiend , elk gebied in het leven is gewoon besmet met een graaicultuur waarbij geld boven de mens gaat , automatisch aannemen dat men de waarheid verteld of het beste met je voor hebt is niet meer zo automatisch .
Het kan geen kwaad om te leren wat je nou precies ingespoten krijgt en of dat wel is getest en of dat schade op kan leveren of gezondheidsklachten , tenslotte gelden die onderbuikgevoelens voor beide kanten van het verhaal en als ik dat lijstje zo zie met wat er in vaccinaties zitten , is het gewoon schrikbarend . kwik of anti vries , waar is dat in godsnaam goed voor ? voor als ik een keer per ongeluk door het ijs zak
ik prijs me gelukkig dat ik naar mijn gevoel kan luisteren zonder daarvoor bewijzen en cijfers te moeten hebben.quote:Op zondag 8 april 2012 22:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Niets mis met kritisch zijn, zeker niet. Goed zelfs.
Helaas doen veel mensen het echter niet op basis van kennis en harde cijfers, maar op onderbuikgevoelens en persoonlijke overtuigingen. En dat is naast onverstandig ook heel gevaarlijk.
He, ik had gehoopt dat je opgerot was.quote:
Wel apart of niet dan dat er zo veel kinderen in de bible belt ziek worden aan kinderziektes.quote:Op maandag 9 april 2012 12:33 schreef new_moon het volgende:
[..]
ik prijs me gelukkig dat ik naar mijn gevoel kan luisteren zonder daarvoor bewijzen en cijfers te moeten hebben.
En ja ook als het gaat om zogenaamd levensreddende vaccins! jij vind het misschien beslissen over leven & doodmaar het zou je netjes staan als je niet jouw denk-(doem)beeld zo aan anderen zou opdringen.
Gray, wat betekenen cijfers tegenwoordig nog. En zeker wanneer belangen en politiek zich ermee bemoeien?quote:Op zondag 8 april 2012 22:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Niets mis met kritisch zijn, zeker niet. Goed zelfs.
Helaas doen veel mensen het echter niet op basis van kennis en harde cijfers, maar op onderbuikgevoelens en persoonlijke overtuigingen. En dat is naast onverstandig ook heel gevaarlijk.
Ik prijs me ook gelukkig met beidequote:Op maandag 9 april 2012 12:33 schreef new_moon het volgende:
[..]
ik prijs me gelukkig dat ik naar mijn gevoel kan luisteren zonder daarvoor bewijzen en cijfers te moeten hebben.
En ja ook als het gaat om zogenaamd levensreddende vaccins! jij vind het misschien beslissen over leven & doodmaar het zou je netjes staan als je niet jouw denk-(doem)beeld zo aan anderen zou opdringen.
Ja natuurlijk wordt er geld aan verdient. Niet dramatisch veel, maar wel wat. Het blijven commerciele bedrijven. Wat zou je als een acceptabel alternatief daar voor zien?quote:Op maandag 9 april 2012 03:27 schreef Summers het volgende:
[..]
weten of ik met gif word ingespoten of niet vind ik wel belangrijk , dat is verhelderender dan angst propaganda in de media waarbij niet gezegt word wat er dan inzit , het is niet getest dus je bent proefkonijn . en er word geld aan verdiend , elk gebied in het leven is gewoon besmet met een graaicultuur waarbij geld boven de mens gaat , automatisch aannemen dat men de waarheid verteld of het beste met je voor hebt is niet meer zo automatisch .
Wat basiskennis gaat denk ik wel helpen om je niet zo snel bang te maken. De giftigheid van een element hangt bijvoorbeeld voor een groot deel af van de verbinding waar deze in zit. En je hoeft niet zo te schrikken van een kreet als "Er zit anti-vries in!". Anti-vries is een verzamelnaam voor stoffen die beschermen tegen bevriezen. Sommige daarvan zijn giftig, andere niet. Suiker kan bijvoorbeeld ook als anti-vries werken. Dan hoef je je niet zo te laten leiden door onderbuik gevoelens.quote:Het kan geen kwaad om te leren wat je nou precies ingespoten krijgt en of dat wel is getest en of dat schade op kan leveren of gezondheidsklachten , tenslotte gelden die onderbuikgevoelens voor beide kanten van het verhaal en als ik dat lijstje zo zie met wat er in vaccinaties zitten , is het gewoon schrikbarend . kwik of anti vries , waar is dat in godsnaam goed voor ? voor als ik een keer per ongeluk door het ijs zak
Ik probeer niemand iets op te dringen, ik ben van mening dat je een ander toch niet kan overtuigen, maar ze slechts kan helpen zichzelf te overtuigen.quote:Op maandag 9 april 2012 12:33 schreef new_moon het volgende:
[..]
Maar wie heeft de onderbuikgevoelens ? waar zijn de harde cijfers en feiten voor vaccinatie behalve het angstidee die je word opgelegt door de overheid ? Er zijn wel cijfers en feiten dat het schadelijk is of niet werkt .quote:Op maandag 9 april 2012 13:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wordt er geld aan verdient. Niet dramatisch veel, maar wel wat. Het blijven commerciele bedrijven. Wat zou je als een acceptabel alternatief daar voor zien?
[..]
Wat basiskennis gaat denk ik wel helpen om je niet zo snel bang te maken. De giftigheid van een element hangt bijvoorbeeld voor een groot deel af van de verbinding waar deze in zit. En je hoeft niet zo te schrikken van een kreet als "Er zit anti-vries in!". Anti-vries is een verzamelnaam voor stoffen die beschermen tegen bevriezen. Sommige daarvan zijn giftig, andere niet. Suiker kan bijvoorbeeld ook als anti-vries werken. Dan hoef je je niet zo te laten leiden door onderbuik gevoelens.
quote:Wetenschapper van Merck Dr. Maurice Hilleman gaf toe dat vaccins kankerverwekkende virussen bevatten. Hilleman gaf het decennia geleden al toe, maar het kwam pas in 2011 in het nieuws toen alternatieve nieuwssites een geheime geluidsopname publiceerden.
HPV-vaccins blijken besmet met HPV. Slim van de farmaceutische industrie. Voeg DNA van HPV toe aan HPV-vaccins en je kunt de ziekte verspreiden om nog meer vaccins te verkopen.
Mexicaanse griepvaccin blijkt neurologische aandoeningen te veroorzaken. In 2011 gaf Finland openlijk toe dat het Mexicaanse griepvaccin neurologische aandoeningen veroorzaakt. Het bewijs was onweerlegbaar en de regering bood aan de medische kosten van slachtoffers te dekken. Ondertussen blijven andere overheden volhouden dat vaccins geen gevaar vormen en zelfs veilig zijn voor baby’s, kinderen en zwangere vrouwen.
Wetenschap concludeert dat de griepprik in 1 op de 100 gevallen werkt. Studies gepubliceerd in wetenschappelijke medische tijdschriften onthullen dat de griepprik in 98,5 procent van de gevallen niet werkt.
Hallmark betrapt op het verspreiden van geboortekaartjes die oproepen tot het nemen van de griepprik. Hallmark verspreidt kaarten die moeders proberen te overtuigen hun pasgeboren baby’s te laten inenten met tientallen vaccins gevuld met kwik en chemische toevoegingen die neurologische aandoeningen veroorzaken.
En voor hoeveel is het ontwikkeld en geproduceerd? Dat moet je ook meetellen he.quote:Op maandag 9 april 2012 14:03 schreef Summers het volgende:
Mexicaanse griepprik is ingekocht voor 340 miljoen euro door Nederland , tel uit je winst al die landen die dat ook deden .
inderdaad, heel apartquote:Op maandag 9 april 2012 13:24 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wel apart of niet dan dat er zo veel kinderen in de bible belt ziek worden aan kinderziektes.
Ja, dat zou wel moeten idd.quote:Op maandag 9 april 2012 14:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En voor hoeveel is het ontwikkeld en geproduceerd? Dat moet je ook meetellen he.
De meeste van die punten zijn hier al eens langs gekomen.quote:Op maandag 9 april 2012 14:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Maar wie heeft de onderbuikgevoelens ? waar zijn de harde cijfers en feiten voor vaccinatie behalve het angstidee die je word opgelegt door de overheid ? Er zijn wel cijfers en feiten dat het schadelijk is of niet werkt .
[..]
Daar is het toen ongeveer bij gebleven... Dus als je je gevoel op meer info baseert dan dat, hoor ik het graagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De bron verwijst naar een press release. Heb je ook de link naar het daadwerkelijke onderzoek? Zoals het er nu staat ben ik er erg skeptisch over... Een paar gevallen op de 100.000, en dan alleen in een specifieke age range, en binnen een populatie met een sterk verhoogt risico op narcolepsie. In sommige landen wel gevonden, andere niet. Ik vraag me bijvoorbeeld af of ze bij de statistiek hiervan rekening hebben gehouden met correction for multiple comparisons...
Oftewel, het zou beter zijn het daadwerkelijk te onderzoeken voor je victorie kraait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |