Helaas is het zo dat er wetenschap achter zit. En ja natuurlijk vertrouw ik de wetenschap meer.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:09 schreef new_moon het volgende:
jij neemt uiteindelijk ook maar iets aan, alleen vertrouw jij de ene bron en ik misschien een andere
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
@ Gray, nogmaals thx voor je antwoord.
Heb voor woensdag afspraak met huisarts en consultatiebureau gemaakt.
Ja, ik ook. Maar dat is voor sommigen hier vloeken in de kerk lijkt het welquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:24 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Helaas is het zo dat er wetenschap achter zit. En ja natuurlijk vertrouw ik de wetenschap meer.
Stel dat iedereen hier in dit topic kinderen heeft, die dagelijks samen spelen. Plots breekt de mazelen uit, type A. Maar gelukkig is ieder kind gevaccineerd, waardoor de ziekte geen kans krijgt zich te ontwikkelen!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:54 schreef new_moon het volgende:
Waarom maak je je zo druk over een minderheidsmening als de mijne?
Je hoeft me niet te geloven, echt niet
Omdat het een minderheidsmening is die veel schade doet...quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:54 schreef new_moon het volgende:
Waarom maak je je zo druk over een minderheidsmening als de mijne?
Je hoeft me niet te geloven, echt niet
Ik ga er toch niet anders over denken.
Bovendien, bevooroordeeld, ja. Jij niet? Heel knap
Amen to thatquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Stel dat iedereen hier in dit topic kinderen heeft, die dagelijks samen spelen. Plots breekt de mazelen uit, type A. Maar gelukkig is ieder kind gevaccineerd, waardoor de ziekte geen kans krijgt zich te ontwikkelen!![]()
Behalve die van jou...![]()
In de korte tijd voordat je kinderen te ziek zijn om uit bed te komen, groeit mazelen type A uit tot type B. Gelukkig is zowel type A als type B niet heel krachtig, waardoor je kinderen snel genezen, zonder al teveel klachten.![]()
Maar de mazelen laten het hier niet bij! Mazelen type B mag dan wel geen klachten veroorzaken, het is sneaky genoeg om het natuurlijk immuunsysteem te foppen. Dus wanneer jouw kinderen weer gaan buiten spelen met alle anderen, springt het over naar hen, waar het snel ontwikkelt tot type C. Zij waren immers alleen gevaccineerd tegen type A...
Type C is zo agressief dat het binnen enkele dagen longontstekingen, hersenvliesontstekingen en middenoorontsteking veroorzaakt, bij de meeste kinderen met een dodelijk verloop!
Jouw kinderen mochten dan wel bestand zijn tegen type A én B, type C beginnen ze helaas niets tegen, net als de gevaccineerde kinderen.
En dát is waarom jouw minderheidsmening belangrijk is voor anderen. Je hoeft me niet te geloven, maar neem het wel van me aan, want dit gebeurt echt.
Er gaan ook mensen dood aan vaccinaties en je kan niet in iemand anders zijn of haar lichaam kijken dus laat die cocktail maar zitten om jou een plezier te doen .quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Omdat het een minderheidsmening is die veel schade doet...
Ik heb deze zin nu 3 keer gelezen en snap nog steeds niet wat je nou probeert te zeggen... Ja er zijn mensen die negatieve reacties hebben op vaccins. Dat weegt niet op tegen al de goede dingen die ze doen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Er gaan ook mensen dood aan vaccinaties en je kan niet in iemand anders zijn of haar lichaam kijken dus laat die cocktail maar zitten om jou een plezier te doen .
Als je ouders het vaccinatie boekje nog hebben, kan je dat daar iig vindenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Kun je ergens nagaan welke vaccinaties je allemaal hebt gehad?
BigPharma zijn ook eikels hoor. Ik vertrouw ze niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee kijk, daar heb je het verkeerd. Het is allemaal niet de schuld van BigPharma, weet je van wie wel? Van de Rabobank.
En alweer jaren geleden kregen we hier in ieder geval allemaal nog een prik tegen 1 of andere hersenvliesontsteking...ik zit te twijfelen was dat nou alleen voor jongens of ook meisjes...anyway, voor iemand die zich verveeld, laat me vooral weten wat daarin zatquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als je ouders het vaccinatie boekje nog hebben, kan je dat daar iig vinden
Ik heb geen idee wat dat is. Een soort personal journal?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als je ouders het vaccinatie boekje nog hebben, kan je dat daar iig vinden
Volgens mij krijg je dat gewoon wanneer al die standaard prikken krijgt als kind...(je ouders dan)quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat is. Een soort personal journal?
Nee mijn ouders zijn allochtoon en die vinden het niet nodig om allerlei boekjes en strikveter diplomas etc te bewaren. Dus ik ben bang dat het allemaal weg is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:36 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dat gewoon wanneer al die standaard prikken krijgt als kind...(je ouders dan)
Vraag je ouders er maar naar. Bij alle inentingen die een kind krijgt wordt aangetekend of het kind ze gekregen heeft.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb jaren het vermoeden gehad dat mijn ziekte (eczeem) zich heeft ontwikkeld door de laatste inenting die ik kreeg. ik was 9 en een korte tijd erna kreeg ik dus last van droge huid uitslag dat begin de voeten en dat sloeg via kuiten en bovenlichaam naar het gezicht.. 25 jaar van mijn leven heeft het verneukt. geen diplomas geen tienerleven gehad, niks. Ben eigenlijk gehandicapt. Maarja jullie zullen wel zeggen dat het overal door kan komen..
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee mijn ouders zijn allochtoon en die vinden het niet nodig om allerlei boekjes en strikveter diplomas etc te bewaren. Dus ik ben bang dat het allemaal weg is.
Klopt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:36 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dat gewoon wanneer al die standaard prikken krijgt als kind...(je ouders dan)
wat arrogant om aan te nemen dat "de wetenschap" het bij het rechte eind heeft.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:24 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Helaas is het zo dat er wetenschap achter zit. En ja natuurlijk vertrouw ik de wetenschap meer.
Kijk om je heen , is er uberhaubt nog een gebied die niet besmet is met geldgraaiers of psychopaten die het geen ruk kan schelen wat de mensheid gebeurd ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb deze zin nu 3 keer gelezen en snap nog steeds niet wat je nou probeert te zeggen... Ja er zijn mensen die negatieve reacties hebben op vaccins. Dat weegt niet op tegen al de goede dingen die ze doen.
Uhmmm...de noord & zuidpool....grotendeels dan....ennnn, de maan!quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:04 schreef Summers het volgende:
[..]
Kijk om je heen , is er uberhaubt nog een gebied die niet besmet is met geldgraaiers of psychopaten die het geen ruk kan schelen wat de mensheid gebeurd ?
Maar het gaat nu over vaccinaties, dus wat bedoel jequote:Op vrijdag 6 april 2012 23:04 schreef Summers het volgende:
[..]
Kijk om je heen , is er uberhaubt nog een gebied die niet besmet is met geldgraaiers of psychopaten die het geen ruk kan schelen wat de mensheid gebeurd ?
Hoe naar dat ook is voor jou, het is niet te doen om in dit soort enkele gevallen iets te zeggen over causaliteit. Ik weet niet hoe het zit met eczeem, maar het voorbeeld met autisme komt denk ik wel in de buurt. Daarvan heeft iemand een keer voorgerekend dat je jaarlijks een paar 100 kinderen in GB hebt die puur door kans ergens binnen 2 maanden na de MMR vaccinatie autisme ontwikkelen. Om onderzoek te doen naar verbanden heb je grotere groepen en statistiek nodig. Iets wat eerder nog erger dan "big lies" werd genoemdquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb jaren het vermoeden gehad dat mijn ziekte (eczeem) zich heeft ontwikkeld door de laatste inenting die ik kreeg. ik was 9 en een korte tijd erna kreeg ik dus last van droge huid uitslag dat begin de voeten en dat sloeg via kuiten en bovenlichaam naar het gezicht.. 25 jaar van mijn leven heeft het verneukt. geen diplomas geen tienerleven gehad, niks. Ben eigenlijk gehandicapt. Maarja jullie zullen wel zeggen dat het overal door kan komen..
Ja natuurlijk? Ik ken persoonlijk genoeg wetenschappers die goede dingen doen, en tot nieuwe kennis komen. Sommige daarvan zitten op wat meer fundamenteler gebied, andere hebben een heel duidelijk nuttig doel voor ogen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:04 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doelt op industrie die gewoon dik verdiend aan vaccinaties/vaccinatieprogramma's die verplicht worden...en ongetwijfeld nog meerquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar het gaat nu over vaccinaties, dus wat bedoel je
Niks arrogantie, gewoon verstand. Ik kan met de auto overal naar toe rijden door de wetenschap. Ik heb een internet verbinding die mij meer kennis bij gebracht heeft dan wat ik ooit zonder heb kunnen krijgen door de wetenschap. Ik weet tenminste zeker dat als ik ooit een vorm van kanker zou ontwikkelen ik niet meteen ten dode opgeschreven ben maar dat er nog wat aan gedaan kan worden door de wetenschap.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:49 schreef new_moon het volgende:
[..]
wat arrogant om aan te nemen dat "de wetenschap" het bij het rechte eind heeft.
Wat een geluk dat de mazelen niet zo snel en heftig muteerd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Stel dat iedereen hier in dit topic kinderen heeft, die dagelijks samen spelen. Plots breekt de mazelen uit, type A. Maar gelukkig is ieder kind gevaccineerd, waardoor de ziekte geen kans krijgt zich te ontwikkelen!![]()
Behalve die van jou...![]()
In de korte tijd voordat je kinderen te ziek zijn om uit bed te komen, groeit mazelen type A uit tot type B. Gelukkig is zowel type A als type B niet heel krachtig, waardoor je kinderen snel genezen, zonder al teveel klachten.![]()
Maar de mazelen laten het hier niet bij! Mazelen type B mag dan wel geen klachten veroorzaken, het is sneaky genoeg om het natuurlijk immuunsysteem te foppen. Dus wanneer jouw kinderen weer gaan buiten spelen met alle anderen, springt het over naar hen, waar het snel ontwikkelt tot type C. Zij waren immers alleen gevaccineerd tegen type A...
Type C is zo agressief dat het binnen enkele dagen longontstekingen, hersenvliesontstekingen en middenoorontsteking veroorzaakt, bij de meeste kinderen met een dodelijk verloop!
Jouw kinderen mochten dan wel bestand zijn tegen type A én B, type C beginnen ze helaas niets tegen, net als de gevaccineerde kinderen.
En dát is waarom jouw minderheidsmening belangrijk is voor anderen. Je hoeft me niet te geloven, maar neem het wel van me aan, want dit gebeurt echt.
Helemaal mee eens. Geweldige post.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:25 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Niks arrogantie, gewoon verstand. Ik kan met de auto overal naar toe rijden door de wetenschap. Ik heb een internet verbinding die mij meer kennis bij gebracht heeft dan wat ik ooit zonder heb kunnen krijgen door de wetenschap. Ik weet tenminste zeker dat als ik ooit een vorm van kanker zou ontwikkelen ik niet meteen ten dode opgeschreven ben maar dat er nog wat aan gedaan kan worden door de wetenschap.
Alles wat om jou heen gebeurt komt door de wetenschap. Mocht wetenschap er nu opeens niet meer zijn dat loopt iedereen krijsend naar buiten omdat niemand meer een idee heeft wat te doen.
Ja ik geloof dat "de wetenschap", zoals jij het noemt (het tussen aanhalingstekens zetten laat zelf al enige arrogantie blijken van new_moon) meer verstand heeft dan een stel paranoide doemdekkende figuren die sites openen met een jaren 90' layout met vage artikeltjes dat er weer duizenden mensen aan vacinaties overleden zijn.
[..]
Dat het alles is gaat mij ook te ver ja. Ik denk echter wel dat het, ondanks al zijn fouten en tekortkomingen, de beste methode is om zaken objectief te onderzoeken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar je hebt wetenschap en politiek. en geld.. Die laatste twee zijn veel machtiger dan wetenschap.
Ik zou niet zomaar alles aannemen van de wetenschap. Destemeer omdat alles wat wetenschap aanbiedt onder ontwikkeling is en dus onder voorbehoud.
En dan komt politiek en geld om de hoek kijken. En politiek is gewoon smerig. Voor bewijs verwijs ik naar de praktijk.
Voor mensen die pretenderen dat wetenschap (onder voorbehoud) alles zou zijn en anderen van alles opleggen als enigste "waarheid" omdat wetenschap. dafuq?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |