nouuu, eigenlijk zou je nu 2 goede voorbeelden kunnen noemen, maar dat komt niet in je opquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, geef jij dan maar een paar goede voorbeelden.
Dat is jouw mening, die respecteer ik.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:09 schreef new_moon het volgende:
[..]
nouuu, eigenlijk zou je nu 2 goede voorbeelden kunnen noemen, maar dat komt niet in je op
als er maar lekker kan worden afgeleid van dat waar het om gaat,
vaccinaties zijn overschat in hun effectiviteit, en bovendien is er genoeg reden om aan te nemen dat ze lang niet zo veilig zijn als de verstrekkers ervan voordoen
Come on, da's echt geen whoohoohiihihippie-verhaal hoor, da's de realiteit!!
Dit soort grafiekjes moet je er dan eigenlijk ook bij geven he:quote:
Dat vind ik onbegrijpelijk, maar zoals je al zei dat is mijn meningquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, die respecteer ik.
Ik ben blij dat er vaccinaties bestaan.
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:17 schreef new_moon het volgende:
[..]
Dat vind ik onbegrijpelijk, maar zoals je al zei dat is mijn mening
De burger is weer de melkkoe
maar als je het niet ziet, heb je het ook niet door.
beetje slappe site hoor wat mij betreft... http://www.sciencebasedmedicine.org/quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit soort grafiekjes moet je er dan eigenlijk ook bij geven he:
[ afbeelding ]
Wel is het dat dit soort mensen wel kennis van zaken hebben en de andere niet. Die verzinnen wat en nemen dat als waarheid aan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:24 schreef new_moon het volgende:
[..]
beetje slappe site hoor wat mij betreft... http://www.sciencebasedmedicine.org/
Waarom vind je dat?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:24 schreef new_moon het volgende:
[..]
beetje slappe site hoor wat mij betreft... http://www.sciencebasedmedicine.org/
Ga jij dat nou maar lekker denken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:38 schreef new_moon het volgende:
waarom moet ik alles uitleggen en jij alleen maar vragen stellen?
ik vind ze enigzins bevooroordeeld, waarschijnlijk gesponsord door pharma industrie
Dat heb je wel heel snel beoordeeld dan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:38 schreef new_moon het volgende:
ik vind ze enigzins bevooroordeeld, waarschijnlijk gesponsord door pharma industrie
over bevooroordeeld gesprokenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:38 schreef new_moon het volgende:
Nee kijk, daar heb je het verkeerd. Het is allemaal niet de schuld van BigPharma, weet je van wie wel? Van de Rabobank.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:38 schreef new_moon het volgende:
Yep, de RABO-bank, waar denk je dat rabiës vandaan komt?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee kijk, daar heb je het verkeerd. Het is allemaal niet de schuld van BigPharma, weet je van wie wel? Van de Rabobank.
Nou ja, als je bevooroordeeld zijn op iets dat echt uitgezocht is en niet uit de grote duim gezogen is bevooroordeeld kunt noemen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:54 schreef new_moon het volgende:
Waarom maak je je zo druk over een minderheidsmening als de mijne?
Je hoeft me niet te geloven, echt niet
Ik ga er toch niet anders over denken.
Bovendien, bevooroordeeld, ja. Jij niet? Heel knap
Die schud ik zo uit m'n mouw maar als je zelf dingen ontdekt blijft het meestal beter hangen:quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, geef jij dan maar een paar goede voorbeelden.
@ Gray, nogmaals thx voor je antwoord.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien toch eens wat meer lezen hierover?![]()
Literatuur zat.
Helaas is het zo dat er wetenschap achter zit. En ja natuurlijk vertrouw ik de wetenschap meer.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:09 schreef new_moon het volgende:
jij neemt uiteindelijk ook maar iets aan, alleen vertrouw jij de ene bron en ik misschien een andere
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
@ Gray, nogmaals thx voor je antwoord.
Heb voor woensdag afspraak met huisarts en consultatiebureau gemaakt.
Ja, ik ook. Maar dat is voor sommigen hier vloeken in de kerk lijkt het welquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:24 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Helaas is het zo dat er wetenschap achter zit. En ja natuurlijk vertrouw ik de wetenschap meer.
Stel dat iedereen hier in dit topic kinderen heeft, die dagelijks samen spelen. Plots breekt de mazelen uit, type A. Maar gelukkig is ieder kind gevaccineerd, waardoor de ziekte geen kans krijgt zich te ontwikkelen!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:54 schreef new_moon het volgende:
Omdat het een minderheidsmening is die veel schade doet...quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:54 schreef new_moon het volgende:
Ik ga er toch niet anders over denken.
Bovendien, bevooroordeeld, ja. Jij niet? Heel knap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |