abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109986659
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 09:35 schreef new_moon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor een BS grafiek, dit gaat over mortality rate en niet over hoeveelheid kinderen ziek werden. Logisch dat de grafiek drastisch omlaag gaat, onze kennis op het gebied van geneeskunde werd steeds groter en we leefden steeds gezonder.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_109986680
Zelfde geldt voor die andere grafiek over dysenterie.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_109986842
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:03 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Wat is dit voor een BS grafiek, dit gaat over mortality rate en niet over hoeveelheid kinderen ziek werden. Logisch dat de grafiek drastisch omlaag gaat, onze kennis op het gebied van geneeskunde werd steeds groter en we leefden steeds gezonder.
Het is vind ik wel logisch om te denken dat aangezien de bevolking groeide(voor zover ik weet) en tegelijkertijd dus het mortality rate daalt...dat dus de impact van die ziekte al steeds kleiner wordt....ik zeg ook niet dat dit alles zegt, maar net wat jij zegt.....de kennis werd in alle opzichten groter....zoals de kennis over hygiëne etc....dat is de afgelopen 50 jaar alleen maar verder gegroeid....

Hoe dan ook daalt dus het aantal sterfgevallen....

De vraag is...komt dat door al die dingen bij elkaar...of door de vaccinaties....als de vaccinaties blijken nauwelijks een verschil te maken...of meer kwaad dan goed doen, dan kan je je gaan afvragen waarom doen we dat nog....
pi_109986963

[ Bericht 100% gewijzigd door DontGiveAFok op 06-04-2012 16:12:02 ]
pi_109987421
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:08 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Het is vind ik wel logisch om te denken dat aangezien de bevolking groeide(voor zover ik weet) en tegelijkertijd dus het mortality rate daalt...dat dus de impact van die ziekte al steeds kleiner wordt....ik zeg ook niet dat dit alles zegt, maar net wat jij zegt.....de kennis werd in alle opzichten groter....zoals de kennis over hygiëne etc....dat is de afgelopen 50 jaar alleen maar verder gegroeid....

De vraag is...komt dat door al die dingen bij elkaar...of door de vaccinaties....als de vaccinaties blijken nauwelijks een verschil te maken...of meer kwaad dan goed doen, dan kan je je gaan afvragen waarom doen we dat nog....
Beter voorkomen dan genezen toch?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  Moderator vrijdag 6 april 2012 @ 16:26:18 #81
249559 crew  Lavenderr
pi_109987487
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:24 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk is het zo simpel.
Laten we blij zijn dat er vaccinaties zijn. We willen niet graag terug naar de middeleeuwen met de pest, cholera en de pokken toch?
pi_109987542
quote:

[..]

True, maar dan is dus de vraag is vaccinatie de ideale manier...gezien de gevolgen?

....juist omdat we al zover zijn gekomen is het slim om te kijken of het niet nog beter kan....zo denk ik dan ;)
pi_109987589
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Laten we blij zijn dat er vaccinaties zijn. We willen niet graag terug naar de middeleeuwen met de pest, cholera en de pokken toch?
Anders trekje even alles uit zn verband en sleep je een periode die 1000 jaar geleden begon erbij :P kan hoor, maar het helpt niet echt om de discussie richting te geven :X
  vrijdag 6 april 2012 @ 16:50:54 #84
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_109988331
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Nee duh, maar het houdt ook geen rekening met allerlei toch wel relevante bijzaken....

Alle statistieken zijn relatief....omdat degene die de de statistiek berekend ervoor kan kiezen om bepaalde relevante criteria eruit te laten of er juist onnodig aan toe te voegen....en zo zijn er nog meer truukjes om een uitslag te creëren die aansluit bij een denkbeeld...ipv andersom ;)

Er zijn leugens, grote leugens, en statistieken ;)
Bij mijn werk komt vrij veel statistiek kijken ;) Het is maar net wat je relatief noemt he.. Ik vind dat over het algemeen wel meevallen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 6 april 2012 @ 16:52:08 #85
249559 crew  Lavenderr
pi_109988386
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:28 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Anders trekje even alles uit zn verband en sleep je een periode die 1000 jaar geleden begon erbij :P kan hoor, maar het helpt niet echt om de discussie richting te geven :X
Ik trek niks uit het verband, we zijn gelukkig die tijd te boven en die willen we toch niet meer terug?
Ben jij niet blij met de medicijnen en de vaccinaties die ter beschikking staan tegen hele nare ziektes waar bevolkingen door gedecimeerd werden?
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:01:17 #86
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_109988728
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:08 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Heel interessante beredenering zo had ik het nog niet bekeken. Ik wil heir toch nog even aan toeveogen omdat wre toch in bnw zitten. Er bestaat al heel lang de wens van de eliten om een groot deel van de wereldbeveolking uitteroeien. Tegenwoordig doen zij dat oa. door de mensen met een goed hart schuld aantepraten over millieu en de wereld en dat soort zaken. Het klinkt wicked maar dit gebeurt toch echt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:02:23 #87
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_109988761
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:01 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Heel interessante beredenering zo had ik het nog niet bekeken. Ik wil heir toch nog even aan toeveogen omdat wre toch in bnw zitten. Er bestaat al heel lang de wens van de eliten om een groot deel van de wereldbeveolking uitteroeien. Tegenwoordig doen zij dat oa. door de mensen met een goed hart schuld aantepraten over millieu en de wereld en dat soort zaken. Het klinkt wicked maar dit gebeurt toch echt.
Als dat al zo lang de wens is hebben ze daar toch vrij hard in gefaald he?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:04:07 #88
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_109988813
quote:

[..]

Hier is vast wel een woord voor en die weet ik even niet. Een onbetwistbaar (omdat het altijd zal blijven bij gebrek aan feiten) en aannemelijke klinkend argument, gebruiken om iets instand te houden. En dus zeggen nou weet je wat om te voorkomen doen we het toch maar maar en of het achteraf heeft gewerkt who cares we hebben het ergste weten te voorkomen..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:05:07 #89
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_109988845
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als dat al zo lang de wens is hebben ze daar toch vrij hard in gefaald he?
Wat niet is kan nog komen..

Nee je hebt gelijk ik snap het ook niet precies. Maar de wensen van vooraanstaande mensen uit het verleden zijn wel gedocumenteerd.
pi_109988971
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:43 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:

[..]

Tjah, ik moet zeggen dat ik er ook niets meer uit wist te krijgen dan dit. Hij had nogal een standvastige blik en het is doorgaans al niet echt een sociaal persoon.

Hier heb ik het wat betreft informatie inwinnen natuurlijk niet bij gelaten.
Een kennis van mij werkte tijdelijk bij een ziekenhuis in A'dam. Hij hield zich op dat moment bezig met exotische virussen.
Ik heb hem natuurlijk gevraagd wat ik nou moest doen wat betreft de tweede prik.

Hij zei hetzelfde, doe maar niet. Want er waren op het moment van de massale inentingsactie nog discussies op hoog niveau bezig. O.a. over de werking en bijwerkingen op langer termijn.
Buiten dat was hij van mening dat er teveel oproer was om een tamelijk onschuldig virus.

Twee weken later was ik ziek, enorme griep ook mijn zoontje werd ziek.
Maar het was niet zwaarder dan een 'huistuinenkeuken-griep' het duurde alleen wat langer.

Toch, voelde het erg dubbel, wat betreft het missen van de tweede prik van mijn zoontje, toen hij met hoge koorts in mijn armen lag.
Even vraagje he over dat vaag doen van de dokter en die zucht aan de telefoon.
Hoe vaak kom je bij die dokter?
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:33:46 #91
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_109989801
quote:
het-geraffineerde-vaccinatie-spel-van-de-pharmaceutische-industrie/

Realiseer je goed dat medicijnen ook een industrie vertegenwoordigen. En niet de minste ook! Wanneer je kijkt naar de meeste rijke economieën in de wereld en de meest rijke en invloedrijke bedrijven in de wereld, en je maakt daar een top-10 van, dan staan in deze top-10 maar liefst 6 farmaceutische bedrijven!
http://www.wanttoknow.nl/(...)ceutische-industrie/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_109989971
quote:
We willen niet graag terug naar de middeleeuwen met de pest, cholera en de pokken toch?
ja gelukkig is de algemene hygiene er sindsdien stukken op vooruit gegaan, en ik zie de mensheid nog niet snel teruggaan naar open riolen en kakken op straat.

maar ja laten we vooral blind vertrouwen in het nut van vaccineren.
laten we kleine baby's en kinderen vaccineren spuit vol rommel tegen onschuldige kinderziektes, waardoor het immuunsysteem zich niet op een natuurlijke manier kan ontwikkelen
Laten we daar, vooral mee doorgaan, tuurlijk

eerst casht de pharma ind. voor het verkopen van al die vaccins, en vervolgens aan medicijnen tegen allerlei autoimmuunziektes. Kassa
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:52:14 #93
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_109990476
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:38 schreef new_moon het volgende:

[..]

ja gelukkig is de algemene hygiene er sindsdien stukken op vooruit gegaan, en ik zie de mensheid nog niet snel teruggaan naar open riolen en kakken op straat.

maar ja laten we vooral blind vertrouwen in het nut van vaccineren.
laten we kleine baby's en kinderen vaccineren spuit vol rommel tegen onschuldige kinderziektes, waardoor het immuunsysteem zich niet op een natuurlijke manier kan ontwikkelen
Laten we daar, vooral mee doorgaan, tuurlijk

eerst casht de pharma ind. voor het verkopen van al die vaccins, en vervolgens aan medicijnen tegen allerlei autoimmuunziektes. Kassa
Erm,onschuldig? :?
Onikaan ni ov dovah
pi_109991425
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Erm,onschuldig? :?
oke sommige zijn zeker een stuk minder onschuldig, maar veel van de ziektes stelt ook niet zo veel voor

maar goed, 't is inderdaad makkelijk zo'n 1-woord argument. :|W
  vrijdag 6 april 2012 @ 18:24:01 #95
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_109991518
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:20 schreef new_moon het volgende:

[..]

oke sommige zijn zeker een stuk minder onschuldig, maar veel van de ziektes stelt ook niet zo veel voor
Zoals rodehond bijvoorbeeld?
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 6 april 2012 @ 18:24:22 #96
249559 crew  Lavenderr
pi_109991526
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:20 schreef new_moon het volgende:

[..]

Misschien toch eens wat meer lezen hierover? :)
Literatuur zat.
pi_109991589
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien toch eens wat meer lezen hierover? :)
Literatuur zat.
inderdaad, ik heb er over gelezen en zelf ervaren :)
  vrijdag 6 april 2012 @ 18:32:05 #98
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_109991783
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:25 schreef new_moon het volgende:

[..]

inderdaad, ik heb er over gelezen en zelf ervaren :)
Zelf ervaren lijkt me dan weer een minder goed idee ;)
Onikaan ni ov dovah
pi_109992100
quote:

[..]

Dat wil ik qua sommigen aspecten eigenlijk wel en vaccinaties zijn er niet de oorzaak van dat de pest onder controle is. Cholera vaccinaties bieden ook maar 'n korte en geringe bescherming, reizigers die naar n gebied gaan waarin deze ziekte heerst word aangeraden zich niet te vaccineren.
2 slechte voorbeelden dus.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  Moderator vrijdag 6 april 2012 @ 18:51:29 #100
249559 crew  Lavenderr
pi_109992432
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:40 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dat wil ik qua sommigen aspecten eigenlijk wel en vaccinaties zijn er niet de oorzaak van dat de pest onder controle is. Cholera vaccinaties bieden ook maar 'n korte en geringe bescherming, reizigers die naar n gebied gaan waarin deze ziekte heerst word aangeraden zich niet te vaccineren.
2 slechte voorbeelden dus.
Nou, geef jij dan maar een paar goede voorbeelden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')