Muizen gaat echt wel een stuk sneller dan een trackpad. Qua efficiency is een desktop mijns inziens nog steeds onverslaanbaar.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:48 schreef Voorschrift het volgende:
Trackpad zal je bedoelen.
Een muis is zooo jaren 1900.
Nee en de monitor (LG) en de dvd-writer (Sony) ook niet. Dus je zit helemaal niet vast aan Apple-producten.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die boxjes zijn ook niet van Apple zo te zien.
Als je garantie wil hebben wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee en de monitor (LG) en de dvd-writer (Sony) ook niet. Dus je zit helemaal niet vast aan Apple-producten.
Geen last van, maar met gamen wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Muizen gaat echt wel een stuk sneller dan een trackpad. Qua efficiency is een desktop mijns inziens nog steeds onverslaanbaar.
Ik denk niet dat de garantie op m'n MacBook vervalt als ik er niet-Apple hardware aanhang via de Thunderbolt en USB aansluitingen.quote:
Denk dat ik er een hekel aan zou hebben om alles op het scherm te moeten typen, en dat ik dat scherm 3 maal daags schoon mag maken vanwege evt vette vingers.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:49 schreef waht het volgende:
[..]
Dat kan, maar ook middels het schermkeyboard. Alles duurt tien keer langer, dat wel.
Waarom zou je tegenwoordig nog gaan gamen met een PC/Mac, als je zo welvarend bent als je je voordoet heb je iig twee consoles aangesloten op een kekke HD-TV, thuis staan.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen last van, maar met gamen wel.
Oh ik game sowieso nooit of weinig, die xbox 360 loopt ook stof te happen.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom zou je tegenwoordig nog gaan gamen met een PC/Mac, als je zo welvarend bent als je je voordoet heb je iig twee consoles aangesloten op een HD TV thuis staan.
Same herequote:Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik game sowieso nooit of weinig, die xbox 360 loopt ook stof te happen.
Geef je Apple store account maar, kan ik ook ff Tropico en Civ 5 installeren.quote:
quote:
Daar heb ik nog een Atari 2600 voorquote:Op maandag 19 maart 2012 17:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar dan ben ik ook meer van oldschool/arcade games.
Tropico (eerste deel tenminste) is meesterlijkquote:Op maandag 19 maart 2012 17:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geef je Apple store account maar, kan ik ook ff Tropico en Civ 5 installeren.
Precies.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tropico (eerste deel tenminste) is meesterlijk
Dat zijn dan ook de enige spellen die ik op m'n Mac heb geïnstalleerd.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geef je Apple store account maar, kan ik ook ff Tropico en Civ 5 installeren.
Eerlijk delen jij.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook de enige spellen die ik op m'n Mac heb geïnstalleerd.
Elder Scrolls is niet leuk.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb Skyrim bijna 'uit'. Daarna moet ik weer wat nieuws hebben.
Ik een MSX2, maar die doet het echt niet zo goed als revamps zoals Pac-Man C.E, Galaga Legions, Space Invaders: Infinity Gene, de gehele sega mega drive collection en dingen als deathsmiles.quote:
Ook Transport Tycoon?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar dan ben ik ook meer van oldschool/arcade games.
Het maakt de Viking in mij los.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Elder Scrolls is niet leuk.
Vind ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |