loveli stelde het voorquote:
Andere team heeft gewonnen gister, dus krijgt meer voorrang bij trainingen en krijgt beschikking over de boot. Wij moeten er zelf een boot regelen (=duur) voor belangrijke wedstrijden. En met huidig gewicht van ons team zouden we niet mogen starten op officiele wedstrijden. Al ben ik wel al behoorlijk in de goede richting aan het gaan. Ik ben sinds november 4,5 kg afgevallen. Had 6 moeten zijn. Maar bijna niemand in mijn team had zijn target nog gehaald. Maar die laatste 1,5 gaat nog echt wel lukken. Het is gewoon crap, je traint zoveel mogelijk, maar door omstandigheden (ijs, storm etc) had ons team nog nooit een echte wedstrijd gevaren. En op de wedstrijd kom je erachter dat je nog niet alles tot in de puntjes beheerst en daar verlies je dan je wedstrijd op..quote:Op maandag 19 maart 2012 12:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat betekent "niet- selectie" ? Ivm streefgewicht?
bah. Ik heb in Zimbabwe gebakken wormen gegeten, en vond het niet lekker.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
loveli stelde het voorEn op zich valt het gebakken best mee
wat zou broccolisoep van niet echte broccoli zijn?quote:Op maandag 19 maart 2012 13:06 schreef Perruche het volgende:
Ohai! ik heb een lijstje zonder wormenmaar wel met andere eiwitten
Lijstjes update
O: dubbele vk bth kaas/sla
T: 1 vk bth met weinig hagelslag
L: 300 ml broccolisoep met echte broccoli, 300 gr salade (waarin tonijn, ei, sla, komkommer, alfalfa, paprika, sla)
T: banaan
T: 150 ml yoghurt
B: 2x20 minuten fietsen
D: noodles met tofu/paksoi/pinda's/rode peper
S: bodyshape of uurtje fitness
T: warme appel
Bedrijfskantine dus je weet het nooitquote:Op maandag 19 maart 2012 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat zou broccolisoep van niet echte broccoli zijn?
verder mooi lijstje!
Vik, ik vind die van jou ook mooi, geloof ik. Misschienw at aan de weinige kant?
Ja, ik doe er miss nog een bth pindakaas bijquote:Op maandag 19 maart 2012 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat zou broccolisoep van niet echte broccoli zijn?
verder mooi lijstje!
Vik, ik vind die van jou ook mooi, geloof ik. Misschienw at aan de weinige kant?
Whehe, jouw sig...quote:Op maandag 19 maart 2012 13:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Je kan ook een andere eetwijze proberen als dit niet werkt. Lowcarb of intermittent fasting bijvoorbeeld.
Ik zit nu op 50% KH. Ik vind het lastig om dat veel lager te krijgen, aangezien ik normaal ontbijt en lunch met brood.. heb wel andere dingen geprobeerd, maar dat is lastig vol te houden als je niet thuis bent..quote:Op maandag 19 maart 2012 13:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Je kan ook een andere eetwijze proberen als dit niet werkt. Lowcarb of intermittent fasting bijvoorbeeld.
Nootjes?quote:Op maandag 19 maart 2012 13:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik merk echt dat als ik geen carbs eet ik zo vel sneller honger heb.
Als lunch had ik bonen/groente/worst prut. Redelijk wat, vooral flink veel bonen, en 80 gram spinazie daarnaast. Nog geen half uur later had ik weer honger.
Nu heb ik een bak yoghurt met muesli gegeten, maar ik moet nog heel lang tot m'n avondeten....
Iemand tips?
Ik weet niet wat voor yoghurt je nu hebt, maar als je low carb doet kun je best volle eten? Dat vult wat beter. En daar dan walnoten in doen?quote:Op maandag 19 maart 2012 13:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik merk echt dat als ik geen carbs eet ik zo vel sneller honger heb.
Als lunch had ik bonen/groente/worst prut. Redelijk wat, vooral flink veel bonen, en 80 gram spinazie daarnaast. Nog geen half uur later had ik weer honger.
Nu heb ik een bak yoghurt met muesli gegeten, maar ik moet nog heel lang tot m'n avondeten....
Iemand tips?
Dat verdeel je nu wel over de gehele dag, als je dat in het fruit ook meerekent zitten er KH's bij elke maaltijd. Als je de KH's van je D nou eens bij je L drukt en dan je D KH-loos doet?quote:Op maandag 19 maart 2012 13:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik zit nu op 50% KH. Ik vind het lastig om dat veel lager te krijgen, aangezien ik normaal ontbijt en lunch met brood.. heb wel andere dingen geprobeerd, maar dat is lastig vol te houden als je niet thuis bent..
Aaahwquote:
Geen drama, ik ken niemand die daar kleine maatjes van koopt. Zelfs mijn slankste vriendin met maatje 34 koopt ze in maat 42.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Aaahw. Ik deed hardop 'aaahw'
.
En panties zijn een draaamaaah. Ik heb maat 44-46 van die dingen en dat vind ik niet eerlijk.
mmm.. ja. Het waren een bonenmix en kikkererwten.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:48 schreef Perruche het volgende:
Bij mij vullen noten voor geen meter, eet zo een halve zak leeg. Maar Jagar, in bonen zitten toch redelijk wat carbs dacht ik?
Bij Intermittent Fasting (leangains) eet je 16 uur niet en 8 uur wel. Dan wordt het al een stuk makkelijker om 'bijzonder' eten op te nemen en KH's nog een stuk naar beneden te gooien.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik zit nu op 50% KH. Ik vind het lastig om dat veel lager te krijgen, aangezien ik normaal ontbijt en lunch met brood.. heb wel andere dingen geprobeerd, maar dat is lastig vol te houden als je niet thuis bent..
Is Intermittent Fasting een eufemisme voor de hel? 16 uur niet eten.... etenquote:Op maandag 19 maart 2012 13:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bij Intermittent Fasting (leangains) eet je 16 uur niet en 8 uur wel. Dan wordt het al een stuk makkelijker om 'bijzonder' eten op te nemen en KH's nog een stuk naar beneden te gooien.
Haha, als je er over nadenkt valt het op zich wel mee. Stel dat je 's avonds om 8 uur je laatste T neemt. Dan mag je de volgende dag om 12 uur weer eten. Het schijnt echt heel goed te werken zonder dat je honger hoeft te lijden.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Is Intermittent Fasting een eufemisme voor de hel? 16 uur niet eten.... eten
Kan ik wel eens proberen, maar in sommige groenten zitten toch ook KH? Al is het niet zo veel, maar in paprika, wortel, alle 'zoetige' groenten zitten KH dacht ik. En in mijn kwark ook 4 gram per 100.. Dus helemaal carbloos D is zo goed als onmogelijk. Of ik moet pure kipfilet of vis gaan etenquote:Op maandag 19 maart 2012 13:51 schreef V1z0R het volgende:
Tuin-, sperzie- of snijbonen zit niet zoveel KH's in, bruine-, kidney-, witte- en zwarte bonen wel
[..]
Dat verdeel je nu wel over de gehele dag, als je dat in het fruit ook meerekent zitten er KH's bij elke maaltijd. Als je de KH's van je D nou eens bij je L drukt en dan je D KH-loos doet?
Dit.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:54 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Geen drama, ik ken niemand die daar kleine maatjes van koopt. Zelfs mijn slankste vriendin met maatje 34 koopt ze in maat 42.
Helemaal ontwijken lukt inderdaad niet maar in veel groente is het wel erg minimaal, helemaal vergeleken met aardappels of pasta...quote:Op maandag 19 maart 2012 14:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
Kan ik wel eens proberen, maar in sommige groenten zitten toch ook KH? Al is het niet zo veel, maar in paprika, wortel, alle 'zoetige' groenten zitten KH dacht ik. En in mijn kwark ook 4 gram per 100.. Dus helemaal carbloos D is zo goed als onmogelijk. Of ik moet pure kipfilet of vis gaan eten
Ik ben in mijn D wel al carbs aan het minderen, nog max 50 gram pasta of rijst of aardappel.
Heb je een recept van die sweet potato chili? Klinkt goedquote:Op maandag 19 maart 2012 14:21 schreef Nallie het volgende:
Eens met AnnaEten
![]()
Lijstje:
O: appel, kiwi, yoghurt, muesli
T: koffie verkeerd, banaan
L: meergranenbroodje geitenkaas en hummus, roggebroodje pindakaas, halve puntpaprika
T: NAKD bar
T: ik denk wat nootjes als ik thuiskom, want ga hardlopen
S: hardlopen, ik wil eigenlijk mijn snelheid verhogen dus ik denk 6 km
D: sweet patato chili van gisteren
T: wat gedroogd fruit/kokos, eventueel met yoghurt
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je een recept van die sweet potato chili? Klinkt goed
Ik ook één van een halve kilo.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ook omdat ik er nog een heb liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool Puff! Voor wat?Be someone that makes you happy
ehm, IF doe je niet "even" proberenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
Kan ik wel eens proberen, maar in sommige groenten zitten toch ook KH? Al is het niet zo veel, maar in paprika, wortel, alle 'zoetige' groenten zitten KH dacht ik. En in mijn kwark ook 4 gram per 100.. Dus helemaal carbloos D is zo goed als onmogelijk. Of ik moet pure kipfilet of vis gaan eten
Ik ben in mijn D wel al carbs aan het minderen, nog max 50 gram pasta of rijst of aardappel.
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:32 schreef Nallie het volgende:
Recept heb ik! Heel simpel, alles in een pan gooien en pruttelen maar. I like
Had er zelf een beetje bruine rijst bij gemaakt, maar dat hoeft niet eens perseDank! Die ga ik een keer maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool Puff! Voor wat?![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:45 schreef creepycookie het volgende:
Mo ga jij eens heel snel van FB af en je scriptie schrijven
Ik wil ook pinterest, maar als ik me aanmeld voor een mail, krijg ik geen mailquote:Op maandag 19 maart 2012 14:46 schreef creepycookie het volgende:
Ik ben ook heel actief bezig met allemaal belangrijke dingen.
pinterest namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |