Welkom! Lust je broccoli?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:36 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Altijd leuk als je weer begint met afvallen en het gaat super goed de eerste weekAltijd zon super goede motivatie om door te gaan.
Van 93.4 naar 91.0 gegaan in 6 dagen, uiteraard zal veel daarvan wel andere massa zijn dan vet, maar het is toch een leuke motivatie
Of het vocht is betwijfel ik, want dat gebeurt eigenlijk alleen als je begint met water drinken, maar ik drink al een half jaar alleen maar water.
Stuk of 6 kilo's te gaan
Nee niet bepaald :pquote:
Nee hij is nog wel aan 't werk tot 't donker wordtquote:Op zondag 18 maart 2012 15:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria![]()
Lijstje vandaag:
O: te laat uit bed daarvoor
L: grote kom erwtensoep
T: hardgekookt eitje
T: croissantje
D: boontjes, biefstuk, wat frietjes
T: fruit (denk sinaasappelen)
Eerste seizoen van Breaking Bad afgekeken. Nice! Ga straks/morgen aan seizoen 2 startenEn zit bij aflevering 15 van Supernatural. Ondertussen de keuken in aan het ruimen. Begint echt ergens op te lijken nu
Probs, al gebeld met het vriendje?
Trinitro: welkom
Ah, ok, duurt nog wel even dus. Hoop dat het gesprek positief uitpaktquote:Op zondag 18 maart 2012 15:59 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee hij is nog wel aan 't werk tot 't donker wordt
DUS JE VINDT ME DIK?????quote:Op zondag 18 maart 2012 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat er staat:
[..]
Wat ik las en voor me zag:
[..]
[ afbeelding ]
Weet nu alleen niet zo goed wat positief is in dit geval. Dank je.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, ok, duurt nog wel even dus. Hoop dat het gesprek positief uitpakt![]()
Aaahquote:Op zondag 18 maart 2012 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat er staat:
[..]
Wat ik las en voor me zag:
[..]
[ afbeelding ]
Wilde er al een disclaimer bijzetten, dat positief = dat je met een goed gevoel achterblijft, wat de uitkomst ook is. Hoop dus dat je dus -ongeacht de uitkomst- het gevoel hebt dat het 'goed'/juist isquote:Op zondag 18 maart 2012 16:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Weet nu alleen niet zo goed wat positief is in dit geval. Dank je.
Boek een motel.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb binnenkort een date!. Weet iemand wat leuk is om te doen in Utrecht?
.
*insert geweldig grappige reactie waaruit blijkt dat ik snap dat Mo een grapje maakt maar waarmee ik desondanks duidelijk maak dat ik Mo niet dik vind maar juist tof ende mooi*quote:
Diner voor twee bij Den Draeck!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:02 schreef Viking84 het volgende:
.
Hurray voor de date!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:02 schreef Viking84 het volgende:
.
*phew*quote:Op zondag 18 maart 2012 16:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*insert geweldig grappige reactie waaruit blijkt dat ik snap dat Mo een grapje maakt maar waarmee ik desondanks duidelijk maak dat ik Mo niet dik vind maar juist tof ende mooi*
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*insert geweldig grappige reactie waaruit blijkt dat ik snap dat Mo een grapje maakt maar waarmee ik desondanks duidelijk maak dat ik Mo niet dik vind maar juist tof ende mooi*
Oh ja, dat is misschien wel leuk (zijn we met de slankies ook geweestquote:Op zondag 18 maart 2012 16:10 schreef An24 het volgende:
Trinitro: welkom!
Vik, wat leukIk heb wel eens tapas gegeten bij de Winkel van Sinkel. Dat was lekker en super knus. Ze hebben daar soms ook leuke dans workshops.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo! Ook een dust bunny gemaakt en nu hou ik het voor gezien
Oeeehquote:Op zondag 18 maart 2012 16:02 schreef Viking84 het volgende:
.
Niks bijzonders. Heb taarten gebakken voor mijn collega's. Gister was mijn moeder hier (vanochtend ook nog, ze bleef slapen, komt van ver) en schoonouders voor een borrel. Lie zou komen maar die liet het afwetenquote:Op zondag 18 maart 2012 16:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, leuke dag vandaag?
Gefeliciteeeeerd!
Ook van mij nog gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 maart 2012 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Heb taarten gebakken voor mijn collega's. Gister was mijn moeder hier (vanochtend ook nog, ze bleef slapen, komt van ver) en schoonouders voor een borrel. Lie zou komen maar die liet het afweten![]()
![]()
en verder geen echte tijd om het te vieren dus het is wel goed zo.
Heb wel een mooie mandoline gekregen (snijapparaat, niet zo'n muziekding dus), geld voor een nieuwe staafmixer en mijn moeder neemt me mee wandelen in Limburg
Rustig maar gezellig toch!quote:Op zondag 18 maart 2012 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Heb taarten gebakken voor mijn collega's. Gister was mijn moeder hier (vanochtend ook nog, ze bleef slapen, komt van ver) en schoonouders voor een borrel. Lie zou komen maar die liet het afweten![]()
![]()
en verder geen echte tijd om het te vieren dus het is wel goed zo.
Heb wel een mooie mandoline gekregen (snijapparaat, niet zo'n muziekding dus), geld voor een nieuwe staafmixer en mijn moeder neemt me mee wandelen in Limburg
quote:Op zondag 18 maart 2012 17:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Rustig maar gezellig toch!
En leuk, wandelen met je mams!
Jij kan echt mooi tekenen! Schattige plaatjesquote:Op zondag 18 maart 2012 16:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tijd om een weekmenuutje te maken!
quote:Op zondag 18 maart 2012 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
zonnetje, briesje, vriendelijke mensen onderweg en 5km in 28 minuten
![]()
Ging niet van harte (yay, stopweek pil, yay, ongesteld) maar voel me wel awesome nu!
Oh, en ik deed m'n korte hardloopbroekje aan en dat zag er al best goed uitKon Mr.Mo de hele tijd naar mijn strakker wordende bips staren (tot hij een afslag of 2 eerder nam naar huis
).
Haha, oh nee hoor! Dat ik op de weecee zat had er niets mee te maken maar nu ik het teruglees snap ik de verwarring. Nee, het was een enorme verbetering ten opzichte van het vorige broodje döner dat ze verkochten, dat eigenlijk niet eens zou zou mogen heten..quote:Op zondag 18 maart 2012 15:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thankies! Hij lijkt bij nader inzien eigenlijk wel wat op Red Foreman![]()
[..]
Broodje Doner niet alleen achter de rug maar ook uit het darmkanaal, zoiets?
Kun je niet gewoon alsnog langsgaan? Als je dat graag wilt?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:22 schreef Probability het volgende:
M'n broertje is jarig maar hij zit blijkbaar in België maar nu is er hij blijkbaar 's avonds wel bij mijn ouders. En m'n ouders hadden geen plannen etc. Ik voel mij een beetje not invited.
Maar dat zal misschien ook wel een beetje aan mijn algehele stemming liggen.
Hij is er pas laat, blijkt. Dus dan slaap ik al..quote:Op zondag 18 maart 2012 18:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon alsnog langsgaan? Als je dat graag wilt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Doe maar uploaden ter beoordeling.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ik bedacht dat ik een filmpje kon maken van mijn flubby armenmaar toen ik dat deed bedacht ik me ook dat ik dat nooooit zou posten
want het zag er vies uit
Ik op mensen die spinnen, KT'en enzo... en Sigmequote:Op zondag 18 maart 2012 19:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben jaloers op jouw hardloopprestaties Uniek!
Dus wat dat betreft heb je wel wat credit.
Owja, en niet geheel onbelangrijk, jij heb ook nog eens een veel actievere baan dan de meeste van ons. Plus je wandelt heel veel.
Ik geloof niet dat er dagen zijn waar jij niets doet!
Ik doe het met 1kg gewichtjes. Voor sommige oefeningen vind ik ze te licht (bijv. het 'roeien') maar voor die recht naar voren zijn ze weer aardig zwaar! Dat voel ik wel in mijn schoudersquote:Op zondag 18 maart 2012 19:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik deed het zonder gewichtjes vanochtend, dat voelde ik al goed
Ik heb wel pakken bloem van een kilo, maar da's toch minder praktischquote:Op zondag 18 maart 2012 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik doe het met 1kg gewichtjes. Voor sommige oefeningen vind ik ze te licht (bijv. het 'roeien') maar voor die recht naar voren zijn ze weer aardig zwaar! Dat voel ik wel in mijn schouders
Wacht maar tot je 30e.. Ik geloof dat het Oprah was die de liefkozende term ''tot-ziens-armen'' introduceerde.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:55 schreef Probability het volgende:
Mooooo alle armen flubberen! Mijne ook(meer dan die van mijn huisgenootjes die zwaarder wegen) Boksen heeft erg goed geholpen toen had ik stalen armen
!!
Niet veel idd, maar wel prima toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:00 schreef An24 het volgende:
Je ziet er goed uit hoor Mo!
Hier is mijn buik nog redelijk op gang gekomen. Toch nog aardig kunnen eten dus.
O: een gekookt eitje en later ook Griekse yoghurt met lijnzaad
T: thee met melk
L: verse soep van paprika, courgette, ui, knoflook en tomatenblokjes. Een beetje parmezaan.
T: een sneetje krentenbrood met boter, een beker thee met melk
T: 12 amandelen
D: een wokje met eiernoodels, veel groenten en een gebakken eitje, een beetje chilisaus.
T: griesmeelpudding
Niet veel, maar ik ben blij dat ik sowieso kon eten.
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:09 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Niet veel idd, maar wel prima toch?
Maar je werkt toch niet s'avonds?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:12 schreef Viking84 het volgende:
@ xennia : di of do. Di lijkt me het beste ivm koopavond. Maar wordt ivm drukte op mn werk pas begin april, denk ik. Jammer want ik ben nieuwsgierig en ik weet graag snel waar ik aan toe ben
komende week een of enkele avonden wel en ik weet pas op de dag zelf wanneer dus wil dan niets afspreken. Bovendien ben ik niet op mn best als ik gestrest benquote:
Elke laatste donderdag van de maand treden de Arrogantjes op in Utrecht. Een soort improvisatie-theater zoals de Lama's. Erg leuk en niet duur.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:12 schreef Viking84 het volgende:
@ xennia : di of do. Di lijkt me het beste ivm koopavond. Maar wordt ivm drukte op mn werk pas begin april, denk ik. Jammer want ik ben nieuwsgierig en ik weet graag snel waar ik aan toe ben
Je hebt het maar druk Puff! Wanneer heb je het weer wat rustiger?? Lukt het allemaal?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eindelijk tijd om m'n weekendoverdracht te typen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nou, ik ben de 30 al wel even gepasseerd, maar hier flubbert er niet veel aan de armen?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 30e.. Ik geloof dat het Oprah was die de liefkozende term ''tot-ziens-armen'' introduceerde.
Ook niet als je zwaait?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ik ben de 30 al wel even gepasseerd, maar hier flubbert er niet veel aan de armen?
Ook niet nu de spierballen () van afgelopen zomer weer weg zijn (
).
Niet!quote:Op zondag 18 maart 2012 21:13 schreef anna82 het volgende:
Maar hoe masseer je je eigen armen?
Lijstje:
O rond 11 kwark, havermout, bosbessen
L twee speltboterhammen, 1 met zachtgekookt eitje, 1 halve met pindakaas, andere helft met hagelslag
T halve banaan
S Jillian
D 2 volkoren wraps met: gerookte bio kip, sla, paprika, komkommer, crčme fraiche
T bakje yoghurt
Thee
B voorjaarsschoonmaak, en, bekentenis, ik was zo into het huishouden dat ik alle kussenslopen heb gestreken.
*quote:Op zondag 18 maart 2012 21:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ook niet als je zwaait?
Dat is ook niet eerlijk. Je hebt ook al een perfecte kont.
*al mijn hoop op Jillian gevestigd heeft*
Deze lijkt zo uit een leuk kinderboek weggehupstquote:Op zondag 18 maart 2012 16:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tijd om een weekmenuutje te maken!
Dat kunnen wij wel beoordelenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
*. Ziet niks flubberen?
Misschien zie ik het wel niet goed hoor. Meeten?
Dat van die kont valt wel mee hoor, in een goede positie en in dat broekje ziet het er vast beter uit dan wit & bloot.
Strijkenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:13 schreef anna82 het volgende:
Maar hoe masseer je je eigen armen?
Lijstje:
O rond 11 kwark, havermout, bosbessen
L twee speltboterhammen, 1 met zachtgekookt eitje, 1 halve met pindakaas, andere helft met hagelslag
T halve banaan
S Jillian
D 2 volkoren wraps met: gerookte bio kip, sla, paprika, komkommer, crčme fraiche
T bakje yoghurt
Thee
B voorjaarsschoonmaak, en, bekentenis, ik was zo into het huishouden dat ik alle kussenslopen heb gestreken.
'trustequote:Op zondag 18 maart 2012 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat kunnen wij wel beoordelen![]()
Slapen![]()
Trusten
Haha! Ik heb daar dus niks meequote:Op zondag 18 maart 2012 21:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Na afloop was ik voldaanEn het staat reuze netjes in de -dichte- kast
Whehe! Dat wou ik vroeger worden, tot ik een semester kunstacademie had meegemaaktquote:Op zondag 18 maart 2012 21:55 schreef Viking84 het volgende:
Maria, waarom word je geen kinderboekenillustrator?. Is er eigenlijk ook iets wat je niet kunt?
.
Mweh, vast netter om irl af te spreken, maar wel rot dat je nou moet wachten tot morgen!quote:Op zondag 18 maart 2012 21:58 schreef Probability het volgende:
Ik ben gebeld. Morgen spreken we af om het uit te praten.
O het was wel gewoon gezellig maar het werkt gewoon niet als er af en toe en bom ontploft. Dus ik weet niet zo goed wat nu verstandig is.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mweh, vast netter om irl af te spreken, maar wel rot dat je nou moet wachten tot morgen!
Vermoed bij 90% vd vrouwenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
@ loveli: Oh, nee, het filmpje upload ik niet, maar als ik oud word en m'n huid wat losser komt gaat het er zo uitzien:
Het scheelt nu al niet veel![]()
van die kipfiletjes onder m'n oksels, en dan lekker flubberen! Dus daar wordt nu hard aan gewerkt
net als het vet aan de binnenkant van m'n bovenbenen. Dat m'n benen elkaar altijd wel zullen raken, soit, maar er mag daar nog wel flink wat vet af zodat het niet zo hard schuurt.
@uniek: ja, het leek me wel een nuttig/leuk projectje. Maand is ook wel genoeg om íets van verandering te zien denk/hoop ik, en ga ze dan ook gewoon onder elkaar posten, ofzo.
Ik heb denk ik gemist wat er aan de hand is?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:22 schreef Probability het volgende:
M'n broertje is jarig maar hij zit blijkbaar in België maar nu is er hij blijkbaar 's avonds wel bij mijn ouders. En m'n ouders hadden geen plannen etc. Ik voel mij een beetje not invited.
Maar dat zal misschien ook wel een beetje aan mijn algehele stemming liggen.
Hebben ze het probleem richting Den Haag eindelijk opgelost. Staat er dagelijks 10km de andere kant op.quote:Op maandag 19 maart 2012 07:22 schreef _aurum_ het volgende:
Ik hoop dat het 't waard was
Ik sta weer een sin de filedie wegwijziging op de A4 zuigt.
Ziet er een stuk beter uit.quote:Op maandag 19 maart 2012 07:54 schreef LieLie het volgende:
Planning:
O: twee volk.boterhammen pindakaas
T: banaan of twee mandarijntjes
L: twee volk.boterhammen kipfilet (+salade op werk? =met kip en ananas en paar croutons)
T: banaan of twee mandarijntjes
D: risotto met paddestoelen (ik gebruik nooit boter of room in de risotto) met viscuisine
T: ?
S: 2x 20 min fietsen + vanavond fitness?
Minder belachelijk?
Cornflakes - mais, weetabix - tarwe. Mais is meer suiker, verkeerde vetzuren. Tarwe is beter. Havermout is nog beter, want meer gezonde stofjes.quote:Op maandag 19 maart 2012 07:55 schreef Chicolate het volgende:
Ik zag een zonnetje toen ik tussen de gordijnen door keek.
En is weetabix nou beter dan cornflakes? Want ik vind het beiden een prima ontbijt, en als weetabix gezonder is ga ik daar gewoon op over.
Ja alleen vind ik havermout dan weer niet lekker als het koud is dus in de zomer ongeschikt als ontbijtquote:Op maandag 19 maart 2012 08:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Cornflakes - mais, weetabix - tarwe. Mais is meer suiker, verkeerde vetzuren. Tarwe is beter. Havermout is nog beter, want meer gezonde stofjes.
De echte warme bakkers zijn weggeconcureerd door supermarkten. En die gaan om 8 uur openquote:Op maandag 19 maart 2012 08:11 schreef minilot het volgende:
Aangezien de bakker op maandagochtend pas om negen uur opengaat (wat is dat toch met bakkers in Nederland, verdorie?!)
Als de echte bakkers eens net als in onze buurlanden op zaterdagmorgen en zondagmorgen vroeg open zouden zijn zouden ze aan mij een goede klant hebben.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:12 schreef loveli het volgende:
[..]
De echte warme bakkers zijn weggeconcureerd door supermarkten. En die gaan om 8 uur open
Nou, voor de handvol bakkerijen in mijn dorpje staan elke morgen voor openingstijd lange rijen en het is de hele ochtend loeidruk. Ik vermoed gewoon luiheid bij onze bakkers.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:12 schreef loveli het volgende:
[..]
De echte warme bakkers zijn weggeconcureerd door supermarkten. En die gaan om 8 uur open
Dat hebben ze nu ook amper.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 07:45 schreef Duvel het volgende:
Mogge, ff naar Schiphol om mijn importvrouw op te halen.
Zwemmen is super goed voor conditie!quote:Op maandag 19 maart 2012 08:27 schreef minilot het volgende:
![]()
Zodadelijk meteen maar eens een tienbadenkaart halen bij het zwembad, aangezien ik er nota bene pal náást woon en het er niettemin nooit van komt om te gaan zwemmen, ondanks hele handige baantjeszwemtijden vroeg op de ochtend.
heuj, de bakker waar ik op zaterdag werkte ging gewoon om half acht open hoor, elke dag! (dus ik begon om 6 uur, of half zeven of zeven uur, afhankelijk van de taak van die dag)quote:Op maandag 19 maart 2012 08:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als de echte bakkers eens net als in onze buurlanden op zaterdagmorgen en zondagmorgen vroeg open zouden zijn zouden ze aan mij een goede klant hebben.
Zwembad hier in de buurt heeft ook nog eens een leuke korting voor mensen die voor 8u. 's ochtends gaan zwemmen, misschien die naast jou ook wel!quote:Op maandag 19 maart 2012 08:27 schreef minilot het volgende:
![]()
Zodadelijk meteen maar eens een tienbadenkaart halen bij het zwembad, aangezien ik er nota bene pal náást woon en het er niettemin nooit van komt om te gaan zwemmen, ondanks hele handige baantjeszwemtijden vroeg op de ochtend.
quote:Op maandag 19 maart 2012 09:06 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb het net gemist, maar zo te zien kan je wel een knuffel gebruiken kwak.
Novem ook.
Hier op het werk aangekomen, heb er totaal geen zin in, tranen zitten bijzonder hoog, maar van thuis zitten wordt het ook niet beter denk ik.
Hm ja ik kan wel wat kip of een eitje ofzo bij m'n salade doen! En eventueel nog yoghurt na het sporten. Thanksquote:Op maandag 19 maart 2012 09:10 schreef V1z0R het volgende:
Ik zeg meer eiwitten, Perr! Gekookt eitje ergens tussen proberen te wurmen?
Ik zit alleen tot ongeveer een uur of 10. Dan komt mijn kantoorgenote. Ik zal het wel even zeggen, zij is ook enorm kattenliefhebber, dus ze zal het ongetwijfeld begrijpenquote:Op maandag 19 maart 2012 09:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]thuis wordt het denk ik niet beter, maar je mag ook best verdrietig zijn, kun je ergens rustig alleen zitten? ... als je t echt niet trekt kun je t altijd op een zwangerschapskwaaltje houden, dat begrijpt iedereen vast wel.
Ja van alles. Volgens mij gaat helemaal niets meer goed. En nu ook nog dat gedoe met 't vriendje ik trek dat gewoon niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:34 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ik heb denk ik gemist wat er aan de hand is?
quote:Op maandag 19 maart 2012 09:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hm ja ik kan wel wat kip of een eitje ofzo bij m'n salade doen! En eventueel nog yoghurt na het sporten. Thanks
Nee, het was korter!quote:Op maandag 19 maart 2012 09:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Knap jagar dat je sneller loopt met stoel dan zonder![]()
Voor novem, kwak en phaidra, keep up!
Oeh, yukkie!quote:Op maandag 19 maart 2012 09:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwak!
Meh eindelijk moed verzameld om te ontbijten, kom ik er nadat ik melk bij de amaranthmuesli heb gegooid achter dat de melk niet helemaal jofel meer isVanochtend toen ik het meenam zag het er goed uit verdeurie, het was nu heel raar van substantie geworden, dikkig maar niet met klontjes, huuuu
![]()
En omdat het nattig was heb ik het door de wc gespoeld maar er bleven dingen drijven dus nu hoop ik maar dat ik zo nog een keer naar de plee kan voordat iemand anders dat doet
Och, Prob,quote:Op maandag 19 maart 2012 09:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja van alles. Volgens mij gaat helemaal niets meer goed. En nu ook nog dat gedoe met 't vriendje ik trek dat gewoon niet.
quote:Op maandag 19 maart 2012 09:27 schreef anna82 het volgende:
lijstje voor heute:
O: kwark, havermout, banaan, bosbessen
T: kleine speltboterham appelstroop
L: leftover volkoren wrap met komkommer, paprika, gerookte kip en salade, flesje jus
ik bedacht me gister ineens dat ik een koelkastje heb op het werk en dat ik dus best mijn eigen lunch mee kan nemen.
T: kleine speltboterham appelstroop
S: hardlopen als het lukt, nogal stram na Jillian
D: spaghetti bolognese met salade
T: bakje kwark
Vielleicht veel carbs, maar aangezien ik daarop niet aan het minderen ben vind ik het wel prima!
Soms gaat het even allemaal niet goed, dat ken ik. En ik weet natuurlijk niet precies wat er niet goed gaat, maar bij mij was alles best wel echt goed fout en na een tijdje was dat opgelost en weet je niet eens meer waar je je zorgen over maakte.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja van alles. Volgens mij gaat helemaal niets meer goed. En nu ook nog dat gedoe met 't vriendje ik trek dat gewoon niet.
Sterkte!!quote:Op maandag 19 maart 2012 07:20 schreef loveli het volgende:
Zon schijnt. Mooie dag om wat shit op te ruimen die de fan heeft geraakt. Niet mijn shit gelukkig.
Mjaah, hou maar opquote:Op maandag 19 maart 2012 07:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hebben ze het probleem richting Den Haag eindelijk opgelost. Staat er dagelijks 10km de andere kant op.
Haha, uit zelfbescherming heb ik de tweede boterham in de auto achtergelaten, anders had ik die nu al opgehad. Maar misschien wissel ik hem wel in voor een appeltje?quote:Op maandag 19 maart 2012 09:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]wou al zoiets noemen, maar jij hebt vrij 'zwaar' trainingsprogramma dus extra brandstof is ook wel nodig natuurlijk.
Misschien wel een idee om je lichaam ergens vandaag toch rust te geven van het verwerken van KH's? Dus misschien die twee 'T: kleine spelt', bij elkaar drukken?
Sporten, al dan niet op rustig tempo, is fijn als je spierpijn hebt trouwens! Dus ik zeg gewoon doen
Mjah, zijn ook suikers, en weet niet of dat bij jou je honger wel stilt?! Bij mij net andersom juistquote:Op maandag 19 maart 2012 09:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, uit zelfbescherming heb ik de tweede boterham in de auto achtergelaten, anders had ik die nu al opgehad. Maar misschien wissel ik hem wel in voor een appeltje?
Mijn trainingsprogramma is misschien wel zwaar, maar de uitvoering nog allerminst
Denk dat ik dat wel doequote:Op maandag 19 maart 2012 10:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Pas je wel op dat je je kut voelen en over alle andere dingen die mis gaan, niet me laat spelen?
Wat is er tussen nu en gisteravond gebeurd?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:04 schreef Probability het volgende:
Ik hoef hem al niet meer te spreken ben er helemaal klaar mee. Ik stuur z'n spullen wel gewoon op.
Ik denk niet dat ik nog toonbaar ben na 22 km klimmenquote:Op maandag 19 maart 2012 09:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mjah, zijn ook suikers, en weet niet of dat bij jou je honger wel stilt?! Bij mij net andersom juist
*ferme schop!* Ook dit jaar willen we natuurlijk traantjes van geluk zien over het feit dat je het gehaald hebt![]()
Prima gebeld afgesproken voor vanavond. Krijg ik een whatsappje. Hij was vergeten dat hij squashen had georganiseerd en op welke andere dag ik ook alweer kon. Dus toen zei ik we kunnen dat afspreken ook gewoon laten zitten dan stuur ik je spullen wel op.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:09 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat is er tussen nu en gisteravond gebeurd?
Ja het zijn de emoties die wil ik niet meerquote:Op maandag 19 maart 2012 10:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jasses, wat een hoop meh.. Niet fijn!
Phaidrafijn dat je colllega het wel gaat snappen
Kun je er tenminste even over praten.
Kwak, heb t gemist.. Maar sterkte, en mijn inbox staat altijd open.
Mar, een smakkerd tegen de meh!
Prob, weet je dat zeker of zijn het de emoties die spreken? Neem geen overhaaste beslissingen. Verder: niet leuk zoiets,
Ja bel dan even ipv snel wat te whatsappen voor je een vergadering ingaat.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:17 schreef MarMar het volgende:
Prob, wat coco en de rest al zeggen.. Komt beroerd uit, maar een afspraak vergeten kan gebeuren! Zeker als het voor hem ook allemaal stress is nu.. dat weet ik natuurlijk niet, maar kan me het zo indenken. Sterkte iig
Ga ik rochelen als ik thuis ben!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria, maak eens een meh-nommonster!
Eens, maar om daar een relatie op af te breken is wellicht een beetje rigoreus. Het lijkt er een beetje op dat je sowieso op zoek bent naar een reden om er gewoon maar mee te kappen? Als je het echt niet meer ziet zitten, is dat toch al reden genoeg?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja bel dan even ipv snel wat te whatsappen voor je een vergadering ingaat.
Wat een sul. Een afspraak vergeten soit, maar niet op zo'n moment.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Prima gebeld afgesproken voor vanavond. Krijg ik een whatsappje. Hij was vergeten dat hij squashen had georganiseerd en op welke andere dag ik ook alweer kon. Dus toen zei ik we kunnen dat afspreken ook gewoon laten zitten dan stuur ik je spullen wel op.
Wat Perr zegt idd!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:23 schreef Perruche het volgende:
Maar prob, ik ben nu wel heel benieuwd naar wat er eigenlijk gebeurd is? Wat heeft die arme jongen misdaan dat je zo boos bent op hem?
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:11 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik nog toonbaar ben na 22 km klimmenMorgen neem ik groente mee als T, dat lijkt me nog de beste oplossing.
emoties horen erbij en dat maakt het ook leuk. Zonder emoties kan je niet verliefd zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 10:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja het zijn de emoties die wil ik niet meer
'quote:Op maandag 19 maart 2012 10:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria, tof! Ben benieuwd naar t resultaat van t nonmonster straks
Ik heb net t zhuis gebeld. Donderdag echo. Tot die tijd blijf ik sowieso thuis. Zonder taart though
Dat was niet uitboosheid, dat leek mij gewoon het beste. Als hij dat toch al van plan is dan is het zonde van onze beide tijd om nog af te spreken. Ik hoef het dan niet helemaal uit te praten of zo. Klaar is klaar.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:23 schreef Perruche het volgende:
Maar prob, ik ben nu wel heel benieuwd naar wat er eigenlijk gebeurd is? Wat heeft die arme jongen misdaan dat je zo boos bent op hem?
Ik snap er echt helemaal niets van, er moet toch iets gebeurd zijn dat je je nu zo voelt? Vorige week ofzo? Of is dit hele gebeuren gewoon vanuit het niets?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat was niet uitboosheid, dat leek mij gewoon het beste. Als hij dat toch al van plan is dan is het zonde van onze beide tijd om nog af te spreken. Ik hoef het dan niet helemaal uit te praten of zo. Klaar is klaar.
Ja die miscommunicatie is er altijd, daarom werkt het niet denk ik. Ik heb gewoon geen zin in weer een dag overstuur enz.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
Maar nu denk jij voor hem, en wellicht denkt hij 'voor jou', en is er eigenlijk niets aan de hand en is 't gewoon een miscommunicatie die onstaan is door andere externe factoren?
Kut, Pief! Als je even drankje wil doen vanavond, of morgenavond dan kan dat of ik ben wo/do/vrij in de galerie.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja bel dan even ipv snel wat te whatsappen voor je een vergadering ingaat.
Ja heb ik je nog gePMt..quote:Op maandag 19 maart 2012 10:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik snap er echt helemaal niets van, er moet toch iets gebeurd zijn dat je je nu zo voelt? Vorige week ofzo? Of is dit hele gebeuren gewoon vanuit het niets?
Succes iig
Liefquote:Op maandag 19 maart 2012 10:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Kut, Pief! Als je even drankje wil doen vanavond, of morgenavond dan kan dat of ik ben wo/do/vrij in de galerie.
Maar dat was altijd al een beetje het probleem toch? Dat al die dingen altijd voor gingen? En als je moet huilen kan je ook gewoon hier langskomen, kiek maar. Nummer 19.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:34 schreef Probability het volgende:
Nu is dit onderwerp klaar hoor, is wel enig zins gerelativeerd nu. Snap ook gewoon niet hoe je rustig kan squashen terwijl ik al dagen m'n bed niet uit kom maar goed dat zal wel aan mij liggen.
Ja zeker.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar dat was altijd al een beetje het probleem toch? Dat al die dingen altijd voor gingen? En als je moet huilen kan je ook gewoon hier langskomen, kiek maar. Nummer 19.
Zo, nu maar eens uit bed, over opstartproblemen gesproken.
Weet je, het maakt niet uit hoe ver je het voor jezelf hebt gerelativeerd, je mag het ook best heel erg kut vinden. Het vriendje was nou niet bepaald een vlam voor 3 weken ofzo.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:34 schreef Probability het volgende:
Nu is dit onderwerp klaar hoor, is wel enig zins gerelativeerd nu. Snap ook gewoon niet hoe je rustig kan squashen terwijl ik al dagen m'n bed niet uit kom maar goed dat zal wel aan mij liggen.
Progje, je bent wel veel moe de laatste tijd he? Doe maar goed voor jezelf zorgen!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:46 schreef progje het volgende:
Puff & Kwak
dit is niet mijn dag geloof ik...
thnxquote:Op maandag 19 maart 2012 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Progje, je bent wel veel moe de laatste tijd he? Doe maar goed voor jezelf zorgen!![]()
![]()
kan je niet thuiswerken? Mevrouw de workaholic?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:01 schreef progje het volgende:
[..]
thnx
Heb vannacht ook erg slecht geslapen, lag veel wakkerEn vlak voor de wekker ging viel ik natuurlijk heerlijk in slaap
Ik weet wel hoe het komt, deels iig.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Progje, je bent wel veel moe de laatste tijd he? Doe maar goed voor jezelf zorgen!![]()
![]()
Prob, als jullie relatie op een bepaald vlak niet verbetert, en het blijft je iedere keer pijn doen, dan kun je het inderdaad misschien beter stoppen. Ik zou er alleen hoe dan ook op zn minst over praten en het niet per sms gedaan laten zijn. Anyhoo, blijft bagger zoiets, smakkerd!
Liefquote:Op maandag 19 maart 2012 11:13 schreef Nallie het volgende:
He bah ProbPM staat open als je behoefte hebt om t even van je af te schrijven.
Ik vind vandaag best oke voor een maandag! Zometeen offerte van huis bespreken
Aaahquote:Op maandag 19 maart 2012 11:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hihi![]()
Een vriend van ons had een haan en 2 kippen. Tijdje terug is een van de kippen dood gegaan. Dus afgelopen zaterdag zijn Martijn en hij een nieuwe kip gaan halen. Toen liep er op die boerderij (of wat het ook was) nķg een kipje rond dat ze allebei zķ ontzettend leuk vonden dat ze die ook hebben gekocht. Die vriend heeft nu dus 2 nieuwe kippen.
Alleen... Vanmorgen stond die vriend van ons voor de deur: "ik heb een probleem.. Het nieuwe kipje is een haan"Dus hij heeft nu twee hanen die allebei tegen elkaar op zitten te kraaien, allebei willen ze 'winnen'
DMquote:Op maandag 19 maart 2012 11:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tof Nallie! Foto's van huis?
Lol@Coco
Hanen kennende, gaat dat niet bij tegen elkaar op kraaien blijvenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hihi![]()
Een vriend van ons had een haan en 2 kippen. Tijdje terug is een van de kippen dood gegaan. Dus afgelopen zaterdag zijn Martijn en hij een nieuwe kip gaan halen. Toen liep er op die boerderij (of wat het ook was) nķg een kipje rond dat ze allebei zķ ontzettend leuk vonden dat ze die ook hebben gekocht. Die vriend heeft nu dus 2 nieuwe kippen.
Alleen... Vanmorgen stond die vriend van ons voor de deur: "ik heb een probleem.. Het nieuwe kipje is een haan"Dus hij heeft nu twee hanen die allebei tegen elkaar op zitten te kraaien, allebei willen ze 'winnen'
vrijdag gedaan! gelukkig...quote:Op maandag 19 maart 2012 11:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je niet thuiswerken? Mevrouw de workaholic?
Ja, ik heb de eerste test al doorstaan. Er werden muffins uitgedeeld op mn werk!quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik heb de eerste test al doorstaan. Er werden muffins uitgedeeld op mn werk!
SPOILER: :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
Had je dan wel de goede maat/het goede model voor jou?SPOILER: :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga nu naar de sportschool, even kijken hoe het met mijn vetjes gesteld staat!!
Worry is a misuse of imagination
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:38 schreef Probability het volgende:
Net nu ik heb bedacht dat ik het maar allemaal laat en mij op mijzelf ga focussen en vooral op m'n tentamens..
..wie belt er..Voel je je er nu wat relaxter over ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
Ik doe meestal een boxer/broekje over mijn panty. Voor afzakken werkt dat, maar misschien ook meer weerstand dus minder draaien?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:17 schreef _aurum_ het volgende:
nou we het toch over ondergoed enzo hebben he
Mijn kont wordt kleiner wat fijn is, maaaarrrr mijn kokerrok met split achter begint te draaien. Superirritant is dat!!
Wat doet ik daar tegen? Ik draag een panty en le kokerrok...en natuurlijk mijn undies
dubbelzijdig plakband? Bijkomen zodat de rok weer strakker gaat zitten? Rok in laten nemen?
Dat doe ik ook altijd.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:21 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik doe meestal een boxer/broekje over mijn panty. Voor afzakken werkt dat, maar misschien ook meer weerstand dus minder draaien?
Pantymaten blijven een mysterie! Ik ben lang dus moet altijd een grote maat, maar nu heb ik er eentje voor lengte 175 - 180 maar ik zwem er echt in, terwijl ik 1.80 benquote:Op maandag 19 maart 2012 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd.
Sowieso snap ik panties niet. Bah. De maat van die ik nu aan heb is 'geschikt voor 38-44. En hij past nétIk moet er niet aan denken hoe hij had gezeten als ik maat 44 gehad zou hebben.
Die dikke leggings van de hemaquote:Op maandag 19 maart 2012 12:36 schreef progje het volgende:
vreemd, ik koop ze bij de Hema maar heb altijd 40/42 en die zitten perfect! (heb ook maat 40)
(trek ze wel hoog opmaar dan kleed het nog gelijk wat af
)
Wat betekent "niet- selectie" ? Ivm streefgewicht?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:45 schreef the85mc het volgende:
Zat net nog even terug te lezen, maar wat een slecht nieuws weekend was dit voor velen hier zeg. Alle crap bij iedereen tegelijkertijd. Raarrrr.. Daar valt mijn niet-selectie bij in het niet.. Aan iedereen die het meer nodig heeft dan ik: kop op en doorgaan! Er liggen nog zoveel mooie dingen in de toekomst. En ook van de slechte momenten kun je ontwikkelen. Ook al voel je je op dit moment k*t, je komt er mentaal altijd sterker uit. Go for it, slankies! TSjakkaaa!
*gaat weer verder met salade eten, had streefgewicht niet gehaald*
Dat heb ik ook vaak en de enige oplossing die ik heb gevonden is hem draaien als hij weer eens scheef zit en hopen dat het niet te veel opvaltquote:Op maandag 19 maart 2012 12:17 schreef _aurum_ het volgende:
nou we het toch over ondergoed enzo hebben he
Mijn kont wordt kleiner wat fijn is, maaaarrrr mijn kokerrok met split achter begint te draaien. Superirritant is dat!!
Wat doet ik daar tegen? Ik draag een panty en le kokerrok...en natuurlijk mijn undies
dubbelzijdig plakband? Bijkomen zodat de rok weer strakker gaat zitten? Rok in laten nemen?
Ik eet alleen hele lekkere paaseitjes! Dus die gevulde van de Hema!quote:Op maandag 19 maart 2012 12:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Collega's hebben een heul grote zak paaseitjes gekocht.![]()
Wel een goede bron!quote:
Dit zijn hele lekkere.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik eet alleen hele lekkere paaseitjes! Dus die gevulde van de Hema!
Niet van die goedkope troep waar je alleen maar misselijk van wordt.
Wormen? Wut??quote:Op maandag 19 maart 2012 13:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wel een goede bron!Maar ik weet niet of je die wel biologisch kunt kopen, en daar hecht Perr nogal wat waarde aan volgens mij...
Gewoon 2 nemen. Voor het lekkere.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |