Welkom! Lust je broccoli?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:36 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Altijd leuk als je weer begint met afvallen en het gaat super goed de eerste weekAltijd zon super goede motivatie om door te gaan.
Van 93.4 naar 91.0 gegaan in 6 dagen, uiteraard zal veel daarvan wel andere massa zijn dan vet, maar het is toch een leuke motivatie
Of het vocht is betwijfel ik, want dat gebeurt eigenlijk alleen als je begint met water drinken, maar ik drink al een half jaar alleen maar water.
Stuk of 6 kilo's te gaan
Nee niet bepaald :pquote:
Nee hij is nog wel aan 't werk tot 't donker wordtquote:Op zondag 18 maart 2012 15:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria![]()
Lijstje vandaag:
O: te laat uit bed daarvoor
L: grote kom erwtensoep
T: hardgekookt eitje
T: croissantje
D: boontjes, biefstuk, wat frietjes
T: fruit (denk sinaasappelen)
Eerste seizoen van Breaking Bad afgekeken. Nice! Ga straks/morgen aan seizoen 2 startenEn zit bij aflevering 15 van Supernatural. Ondertussen de keuken in aan het ruimen. Begint echt ergens op te lijken nu
Probs, al gebeld met het vriendje?
Trinitro: welkom
Ah, ok, duurt nog wel even dus. Hoop dat het gesprek positief uitpaktquote:Op zondag 18 maart 2012 15:59 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee hij is nog wel aan 't werk tot 't donker wordt
DUS JE VINDT ME DIK?????quote:Op zondag 18 maart 2012 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat er staat:
[..]
Wat ik las en voor me zag:
[..]
[ afbeelding ]
Weet nu alleen niet zo goed wat positief is in dit geval. Dank je.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, ok, duurt nog wel even dus. Hoop dat het gesprek positief uitpakt![]()
Aaahquote:Op zondag 18 maart 2012 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat er staat:
[..]
Wat ik las en voor me zag:
[..]
[ afbeelding ]
Wilde er al een disclaimer bijzetten, dat positief = dat je met een goed gevoel achterblijft, wat de uitkomst ook is. Hoop dus dat je dus -ongeacht de uitkomst- het gevoel hebt dat het 'goed'/juist isquote:Op zondag 18 maart 2012 16:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Weet nu alleen niet zo goed wat positief is in dit geval. Dank je.
Boek een motel.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb binnenkort een date!. Weet iemand wat leuk is om te doen in Utrecht?
.
*insert geweldig grappige reactie waaruit blijkt dat ik snap dat Mo een grapje maakt maar waarmee ik desondanks duidelijk maak dat ik Mo niet dik vind maar juist tof ende mooi*quote:
Diner voor twee bij Den Draeck!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:02 schreef Viking84 het volgende:
.
Hurray voor de date!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:02 schreef Viking84 het volgende:
.
*phew*quote:Op zondag 18 maart 2012 16:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*insert geweldig grappige reactie waaruit blijkt dat ik snap dat Mo een grapje maakt maar waarmee ik desondanks duidelijk maak dat ik Mo niet dik vind maar juist tof ende mooi*
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*insert geweldig grappige reactie waaruit blijkt dat ik snap dat Mo een grapje maakt maar waarmee ik desondanks duidelijk maak dat ik Mo niet dik vind maar juist tof ende mooi*
Oh ja, dat is misschien wel leuk (zijn we met de slankies ook geweestquote:Op zondag 18 maart 2012 16:10 schreef An24 het volgende:
Trinitro: welkom!
Vik, wat leukIk heb wel eens tapas gegeten bij de Winkel van Sinkel. Dat was lekker en super knus. Ze hebben daar soms ook leuke dans workshops.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo! Ook een dust bunny gemaakt en nu hou ik het voor gezien
Oeeehquote:Op zondag 18 maart 2012 16:02 schreef Viking84 het volgende:
.
Niks bijzonders. Heb taarten gebakken voor mijn collega's. Gister was mijn moeder hier (vanochtend ook nog, ze bleef slapen, komt van ver) en schoonouders voor een borrel. Lie zou komen maar die liet het afwetenquote:Op zondag 18 maart 2012 16:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, leuke dag vandaag?
Gefeliciteeeeerd!
Ook van mij nog gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 maart 2012 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Heb taarten gebakken voor mijn collega's. Gister was mijn moeder hier (vanochtend ook nog, ze bleef slapen, komt van ver) en schoonouders voor een borrel. Lie zou komen maar die liet het afweten![]()
![]()
en verder geen echte tijd om het te vieren dus het is wel goed zo.
Heb wel een mooie mandoline gekregen (snijapparaat, niet zo'n muziekding dus), geld voor een nieuwe staafmixer en mijn moeder neemt me mee wandelen in Limburg
Rustig maar gezellig toch!quote:Op zondag 18 maart 2012 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Heb taarten gebakken voor mijn collega's. Gister was mijn moeder hier (vanochtend ook nog, ze bleef slapen, komt van ver) en schoonouders voor een borrel. Lie zou komen maar die liet het afweten![]()
![]()
en verder geen echte tijd om het te vieren dus het is wel goed zo.
Heb wel een mooie mandoline gekregen (snijapparaat, niet zo'n muziekding dus), geld voor een nieuwe staafmixer en mijn moeder neemt me mee wandelen in Limburg
quote:Op zondag 18 maart 2012 17:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Rustig maar gezellig toch!
En leuk, wandelen met je mams!
Jij kan echt mooi tekenen! Schattige plaatjesquote:Op zondag 18 maart 2012 16:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo! Ook een dust bunny gemaakt en nu hou ik het voor gezien
Tijd om een weekmenuutje te maken!
quote:Op zondag 18 maart 2012 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
zonnetje, briesje, vriendelijke mensen onderweg en 5km in 28 minuten
![]()
Ging niet van harte (yay, stopweek pil, yay, ongesteld) maar voel me wel awesome nu!
Oh, en ik deed m'n korte hardloopbroekje aan en dat zag er al best goed uitKon Mr.Mo de hele tijd naar mijn strakker wordende bips staren (tot hij een afslag of 2 eerder nam naar huis
).
Haha, oh nee hoor! Dat ik op de weecee zat had er niets mee te maken maar nu ik het teruglees snap ik de verwarring. Nee, het was een enorme verbetering ten opzichte van het vorige broodje döner dat ze verkochten, dat eigenlijk niet eens zou zou mogen heten..quote:Op zondag 18 maart 2012 15:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thankies! Hij lijkt bij nader inzien eigenlijk wel wat op Red Foreman![]()
[..]
Broodje Doner niet alleen achter de rug maar ook uit het darmkanaal, zoiets?
Kun je niet gewoon alsnog langsgaan? Als je dat graag wilt?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:22 schreef Probability het volgende:
M'n broertje is jarig maar hij zit blijkbaar in België maar nu is er hij blijkbaar 's avonds wel bij mijn ouders. En m'n ouders hadden geen plannen etc. Ik voel mij een beetje not invited.
Maar dat zal misschien ook wel een beetje aan mijn algehele stemming liggen.
Hij is er pas laat, blijkt. Dus dan slaap ik al..quote:Op zondag 18 maart 2012 18:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon alsnog langsgaan? Als je dat graag wilt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Doe maar uploaden ter beoordeling.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ik bedacht dat ik een filmpje kon maken van mijn flubby armenmaar toen ik dat deed bedacht ik me ook dat ik dat nooooit zou posten
want het zag er vies uit
Ik op mensen die spinnen, KT'en enzo... en Sigmequote:Op zondag 18 maart 2012 19:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben jaloers op jouw hardloopprestaties Uniek!
Dus wat dat betreft heb je wel wat credit.
Owja, en niet geheel onbelangrijk, jij heb ook nog eens een veel actievere baan dan de meeste van ons. Plus je wandelt heel veel.
Ik geloof niet dat er dagen zijn waar jij niets doet!
Ik doe het met 1kg gewichtjes. Voor sommige oefeningen vind ik ze te licht (bijv. het 'roeien') maar voor die recht naar voren zijn ze weer aardig zwaar! Dat voel ik wel in mijn schoudersquote:Op zondag 18 maart 2012 19:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik deed het zonder gewichtjes vanochtend, dat voelde ik al goed
Ik heb wel pakken bloem van een kilo, maar da's toch minder praktischquote:Op zondag 18 maart 2012 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik doe het met 1kg gewichtjes. Voor sommige oefeningen vind ik ze te licht (bijv. het 'roeien') maar voor die recht naar voren zijn ze weer aardig zwaar! Dat voel ik wel in mijn schouders
Wacht maar tot je 30e.. Ik geloof dat het Oprah was die de liefkozende term ''tot-ziens-armen'' introduceerde.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:55 schreef Probability het volgende:
Mooooo alle armen flubberen! Mijne ook(meer dan die van mijn huisgenootjes die zwaarder wegen) Boksen heeft erg goed geholpen toen had ik stalen armen
!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |