abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 maart 2012 @ 21:42:29 #176
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_109547797
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:
En waarom skeptici continu moeten roepen dat aliens een vergezochte verklaring is voor bepaalde zaken is mij een raadsel. Het enige wat buitenaards bezoek in de weg staat is het doorbreken van de lichtsnelheid. Volgens onze huidige kennis is het vrijwel onmogelijk om sneller te gaan dan het licht. Het kan wel in theorie, maar hoe we dat moeten doen in de praktijk weten we nog niet.
Dat is het enige? Los van het feit dat het volgens onze huidige kennis onmogelijk is, is het m.i. lang niet het enige. Buitenaards leven moet bestaan; het moet intelligent zijn; het moet weten dat wij er zijn en waar we zijn. Dat zijn wat zaken die eerst waar moeten zijn, voordat ze sneller dan het licht deze kant op komen.

Volgens welke theorie of hypothese is sneller reizen dan het licht mogelijk?

quote:
Gelukkig is in de geschiedenis van de mens en de wetenschap nog nooit gebleken dat we het bij het verkeerde eind hadden. Erg slim dus om verklaringen van geloofwaardige getuigen niet al te serieus te nemen en weg te redeneren met algemene theorieën en verklaringen. Nee want zelfs met nog eens 10.000 jaar of zelfs 1.000.000 jaar technologische vooruitgang, zal het niet mogelijk zijn sneller te reizen dan het licht.
Voortschrijdend inzicht inderdaad. We zullen het wel vaker bij het verkeerde eind hebben. Maar dat kun je niet als excuus aanvoeren om maar zaken te geloven zonder bewijs.

Wat zijn de criteria waarmee jij beoordeelt of een getuige geloofwaardig is?

quote:
We zijn nog maar een jonge soort, zeker als het op technologie aankomt, maar we kunnen al wel duizenden jaren in de toekomst kijken en met zekerheid zeggen wat wel en niet kan. Nee want de afgelopen paar honderd jaar is het nog nooit gebleken dat we er naast zaten.
Mee eens. We weten inderdaad niet wat in de toekomst niet kan, maar ook niet wat wel kan. Dus waarom daar uitspraken over doen, en doen alsof het wel waar is?

quote:
Het is gewoon menselijke arrogantie en angst die de zeer reële mogelijkheid van buitenaards bezoek afdoet als ridicuul. Er zijn zo ongelofelijk veel verklaringen van geloofwaardige getuigen, radartapes en overheidsdocumenten, dat iedereen die te skeptisch blijft en het onderwerp als ridicuul blijft behandelen, zichzelf gewoon voor de gek houdt. Maar dat jezelf voor de gek houden, is ook heel makkelijk als je wetenschap tot religie hebt verheven en je kan je natuurlijk heel makkelijk verschuilen achter de wetenschap zonder zelf na te denken.
Ik heb als puber jarenlang een "I want to believe" poster op m'n kamer gehad, keek zo'n beetje elke sci-fi serie die op televisie was (nog steeds wel, al is het wel minder). Gezien de grootte van het heelal, de miljarden en miljarden sterren, de overvloed van deeltjes benodigd voor leven, e.d. denk ik dat er haast wel ergens anders leven zou moeten zijn, al is ook daar geen enkel greintje bewijs voor. Ik zou het fantastisch vinden als we in contact zouden komen met een vreedzaam buitenaards ras.

Maar...iets heel graag willen, maakt het echter nog geen waarheid. Juist als je heel graag wilt dat iets waar is, moet je oppassen omdat dan vaak je kritische blik vermindert.

quote:
Of wil jij zeggen dat Sherlock Holmes honderden getuigen uit hoge posities in het leger, overheid en veiligheidsdiensten niet serieus zou nemen? Zou Sherlock Holmes vrijgegeven documenten door de Freedom of Information Act niet serieus nemen? Als hij een beetje een detective is, is het niet zo moeilijk om al een redelijk duidelijk beeld te krijgen van de puzzel wanneer je al meerdere losse puzzelstukjes hebt.
Dat ligt eraan hoe slim Arthur Conan Doyle echt was :)
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  maandag 26 maart 2012 @ 22:02:34 #177
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_109548937
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Een andere dimensie.. hmm.. Daar zijn verschillende voorstellingen van te maken, afhankelijk van wat je met 'andere dimensie' bedoelt.
Een paralel universum, waar idd. andere wetten gelden? Gaat het om een multidimensionaal universum, waar ons heelal met zijn drie ruimtelijke dimensies deel van uitmaakt? ( Zodat een dergelijk wezen van daar hier voor ons onverklaarbare dingen kan doen, net zoals de bol in Platland in Edwin Abott's Flatland.)

Wat is jouw voorstelling daar dan van? :P
Mijn voorstelling ervan:

Ik ben een multi-dimensionaal wezen, ik leef nu verschillende levens in verschillende tijden/dimensies.
Ik weet ik heb een leven in Atlantis, ook een leven al 'daarvoor', ik heb een leven in Egypte, in de 2e WO.
Al dat tegelijkertijd, want er is alleen maar NU.
Dat zijn al verschillende dimensies dus, en ze lopen parallel, kan ook niet anders want alles is nu :)
Dan zijn er ook delen van mij (ik besta uit zeker 11 delen) die in voor ons onbekende dimesies bestaan.
En wat daar mogelijk is gaat ons menselijke voorstellingsvermogen te boven al zie ik heel af en toe een glimp ervan.
Dat te willen begrijpen heb ik opgegeven :)

Maar dat betekent, voor mij, dat er dus in andere dimensies zoveel meer mogelijk is, en dat daar de zogenaamde 'buitenaardsen' vandaan komen misschien.
En, hak mn hoofd er maar vanaf, dat kunnen zelfs familieleden zijn :)
  maandag 26 maart 2012 @ 22:11:22 #178
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_109549417
@Blaadje11

Een leven in egypte. Das mooi. Dan zeg ik het volgende tegen je:

Ik weet wat er staat, jij ook?

Ben je een man of een vrouw in egypte?
Indien je daar ook vrouwelijk bent, hoe heb je het ontmaagdings ritueel ervaren?
  maandag 26 maart 2012 @ 22:14:47 #179
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_109549614
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:11 schreef Daniel1976 het volgende:
@Blaadje11

Een leven in egypte. Das mooi. Dan zeg ik het volgende tegen je:
[ afbeelding ]
Ik weet wat er staat, jij ook?

Ben je een man of een vrouw in egypte?
Indien je daar ook vrouwelijk bent, hoe heb je het ontmaagdings ritueel ervaren?
Al in een eerdere topic zei ik het, hierboven weer en nu voor de 3e keer, met jou praat ik niet cq ga ik niet in discussie.
En je weet (door dat eerdere topic) waarom.
Zo niet, vraag niet om uitleg maar zoek dat topic maar op.

Dag Daniel.
  maandag 26 maart 2012 @ 22:33:03 #180
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_109550766
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Al in een eerdere topic zei ik het, hierboven weer en nu voor de 3e keer, met jou praat ik niet cq ga ik niet in discussie.
En je weet (door dat eerdere topic) waarom.
Zo niet, vraag niet om uitleg maar zoek dat topic maar op.

Dag Daniel.
Vertel toch maar even.
we hebben slechts in 11 topics samen gepost en zijn nog nooit met elkaar in discussie geweest.

http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal

Of was dit misschien op FOK! in een andere dimensie, want ik kan niets terugvinden?!
  maandag 26 maart 2012 @ 22:33:31 #181
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_109550791
Vriendjes, niet vechten. Als we gaan vechten word ik verdrietig en dan zijn de gevolgen niet te overzien. Willen jullie dat? Nee he, dat wil je niet. Lief zijn dus. Dan ben ik het ook voor jullie *;

Discussie is welkom maar hou het prettig :*
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 26 maart 2012 @ 22:48:50 #182
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109551187
Tuurlijk is er leven elders.

Dat zij ons bezoeken en vervolgens een beetje dom hier en daar verschijnen en sneue graancirkels maken om met ons te communiceren is een beetje matig.

Zoveel technologie aan boord van hun illustere sneller dan het licht transportatievehikel, maar niet een decoder voor onze taal hebben.

Waarom zouden ze dan belachelijke dingen aan ons leren, zoals t maken van een kristallen schedel etc. , ipv iets technisch voortvarends?

Misschien zijn t wel een stelletje grappenmakers uit de toekomst die een tijdmachine hebben gemaakt :o

-edit-
Desalniettemin en puik topique, maar ik vertrouw mexico niet zo.
Maar goed, ik vertrouw dan eigenlijk ook bijna geen enkel nieuws meer, maar ook niet die alternatieve links
  maandag 26 maart 2012 @ 22:49:37 #183
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_109551228
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vriendjes, niet vechten. Als we gaan vechten word ik verdrietig en dan zijn de gevolgen niet te overzien. Willen jullie dat? Nee he, dat wil je niet. Lief zijn dus. Dan ben ik het ook voor jullie *;

Discussie is welkom maar hou het prettig :*
Ik laat hem niet spartelen naar een antwoord maar ben meteen duidelijk en eerlijk.
Simpel.
Geen gevecht. Geen discussie of gesprek met hem.
Dat hij zich dat topic niet wil of kan herinneren is aan hem.

Ik ben gewoon heel duidelijk en lief :)

Dus vechten nee, links laten liggen ja, en dan

Dan krijg je zo'n antwoord van hem ja :P
pi_109551850
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:02 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Mijn voorstelling ervan:

Ik ben een multi-dimensionaal wezen, ik leef nu verschillende levens in verschillende tijden/dimensies.
Ik weet ik heb een leven in Atlantis, ook een leven al 'daarvoor', ik heb een leven in Egypte, in de 2e WO.
Al dat tegelijkertijd, want er is alleen maar NU.
Dat zijn al verschillende dimensies dus, en ze lopen parallel, kan ook niet anders want alles is nu :)
Dan zijn er ook delen van mij (ik besta uit zeker 11 delen) die in voor ons onbekende dimesies bestaan.
En wat daar mogelijk is gaat ons menselijke voorstellingsvermogen te boven al zie ik heel af en toe een glimp ervan.
Dat te willen begrijpen heb ik opgegeven :)

Maar dat betekent, voor mij, dat er dus in andere dimensies zoveel meer mogelijk is, en dat daar de zogenaamde 'buitenaardsen' vandaan komen misschien.
En, hak mn hoofd er maar vanaf, dat kunnen zelfs familieleden zijn :)
Ik ben zeer benieuwd naar je bewijs voor dit alles. Let wel..."Ik weet...", "Ik denk...." enzovoort is geen enkel bewijs. Dus gewoon verifieerbaar bewijs graag. Hoe weet je dat je in Egypte leeft? Hoe weet je dat je in Atlantis leeft. Sterker nog...hoe komt het dat je alleen maar de bij ons bekende culturen opnoemt? Aangezien jij overal leeft zul je ons vast wel kunnen verblijden met kennis van nog relatief onbekende beschavingen?

Kleine aanvulling. Er is inderdaad alleen maar NU. Het verleden is geweest. Helaas voor jouw is het niet mogelijk om terug te gaan in de tijd. De natuurkunde laat dat gewoon niet toe. Je kunt wel vooruit in de tijd. Dat doen we eigenlijk ieder moment. De snelheid waarmee je beweegt zegt ook iets hoe snel je in de tijd beweegt. Dat gaat alleen maar een richting op. Naar de toekomst.
  maandag 26 maart 2012 @ 23:10:25 #185
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_109552064
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:04 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ik ben zeer benieuwd naar je bewijs voor dit alles. Let wel..."Ik weet...", "Ik denk...." enzovoort is geen enkel bewijs. Dus gewoon verifieerbaar bewijs graag. Hoe weet je dat je in Egypte leeft? Hoe weet je dat je in Atlantis leeft. Sterker nog...hoe komt het dat je alleen maar de bij ons bekende culturen opnoemt? Aangezien jij overal leeft zul je ons vast wel kunnen verblijden met kennis van nog relatief onbekende beschavingen?
Zucht.. daarom antwoord ik ook niet meer op Daniel.
Ik zeg niet dat ik bewijs heb, nooit gezegd ook!
Ik heb alleen mijn gevoel en weten.
Dat is voor mij genoeg.

Waarom zou ik jou, Daniel en anderen iets moeten bewijzen??
Dat lukt nooit bij mensen als jullie.
Dus ik weiger, steek er geen energie in :)
  maandag 26 maart 2012 @ 23:15:25 #186
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_109552259
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:04 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Kleine aanvulling. Er is inderdaad alleen maar NU. Het verleden is geweest. Helaas voor jouw is het niet mogelijk om terug te gaan in de tijd. De natuurkunde laat dat gewoon niet toe. Je kunt wel vooruit in de tijd. Dat doen we eigenlijk ieder moment. De snelheid waarmee je beweegt zegt ook iets hoe snel je in de tijd beweegt. Dat gaat alleen maar een richting op. Naar de toekomst.
Op jouw aanvulling, je hebt gelijk, er is alleen maar NU.
En dus is het verleden ook NU, de toekomst is ook NU.

En als er alleen maar NU is, waarom zou ik dan vlgs de natuurkunde wel vooruit kunnen gaan maar niet achteruit :?

Als er alleen maar NU is, is alles er, verleden, heden, toekomst.
Waarom is de natuurkunde zo dwars dan?
pi_109552440
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:10 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Zucht.. daarom antwoord ik ook niet meer op Daniel.
Ik zeg niet dat ik bewijs heb, nooit gezegd ook!
Ik heb alleen mijn gevoel en weten.
Dat is voor mij genoeg.

Waarom zou ik jou, Daniel en anderen iets moeten bewijzen??
Dat lukt nooit bij mensen als jullie.
Dus ik weiger, steek er geen energie in :)
En daarom zit je er ook falikant naast. Ik zal een voorbeeld geven. Als ik een hand van je in de diepvries houdt en de andere dicht bij een haardvuur en ze daar 1 minuut laat zitten. En vervolgens stop ik beide handen in een emmer met lauw water zal de ene hand heet water registreren en de andere hand koud water. Wat je hersens registreren (dat wat je denkt te weten) is dus absoluut niet waar, Zo ook met jou verhaal lijkt het. Je kennis van natuurkunde is blijkbaar te beperkt om niet te kunnen inzien dat wat jij denkt te weten, dat dat gewoon simpelweg niet kan. Niks wat jij zegt kan natuurkundig bewezen worden. Sterker nog. het enige dat kan worden bewezen is dat wat jij zegt niet kan.

Je zegt wel de hele tijd zo mooi dat je dingen weet maar je vertikt het om maar met enig bewijs te komen. Daarmee zet je je meteen buiten de hele discussie en ben je eigenlijk niet meer serieus te nemen. Noem gewoon eens een paar beschavingen waarvan wij het bestaan nog niet weten? Of vind je het zelf ook niet vreemd dat de enige dingen die je kunt noemen al bij iedereen bekend zijn?
pi_109552879
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:15 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Op jouw aanvulling, je hebt gelijk, er is alleen maar NU.
En dus is het verleden ook NU, de toekomst is ook NU.

En als er alleen maar NU is, waarom zou ik dan vlgs de natuurkunde wel vooruit kunnen gaan maar niet achteruit :?

Als er alleen maar NU is, is alles er, verleden, heden, toekomst.
Waarom is de natuurkunde zo dwars dan?
De natuurkunde is zo dwars omdat we vanuit de Big Bang zijn onstaan. Alles om ons heen heeft de neiging om naar een minder georganiseerde vorm te gaan (entropy) en dit kan (hoe vervelend ook)alleen maar in een richting gaan. Als tijd echt een andere kant op zou kunnen gaan dan zou je bijvoorbeeld een glas dat je hebt laten vallen zichzelf weer inelkaar moeten zien zetten.
  maandag 26 maart 2012 @ 23:29:23 #189
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_109552910
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:19 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

En daarom zit je er ook falikant naast. Ik zal een voorbeeld geven. Als ik een hand van je in de diepvries houdt en de andere dicht bij een haardvuur en ze daar 1 minuut laat zitten. En vervolgens stop ik beide handen in een emmer met lauw water zal de ene hand heet water registreren en de andere hand koud water. Wat je hersens registreren (dat wat je denkt te weten) is dus absoluut niet waar, Zo ook met jou verhaal lijkt het. Je kennis van natuurkunde is blijkbaar te beperkt om niet te kunnen inzien dat wat jij denkt te weten, dat dat gewoon simpelweg niet

kan. Niks wat jij zegt kan natuurkundig bewezen worden. Sterker nog. het enige dat kan worden bewezen is dat wat jij zegt niet kan.

Je zegt wel de hele tijd zo mooi dat je dingen weet maar je vertikt het om maar met enig bewijs te komen. Daarmee zet je je meteen buiten de hele discussie en ben je eigenlijk niet meer serieus te nemen. Noem gewoon eens een paar beschavingen waarvan wij het bestaan nog niet weten? Of vind je het zelf ook niet vreemd dat de enige dingen die je kunt noemen al bij iedereen bekend zijn?
Je hebt wel lef om te zeggen dat ik er faliekant naast zit.
Dat vindt jij, wie zegt dat ik dat ben??

Wie zegt jou dat er niet er meer is dan onze zogenaamde natuurkunde.
Wie zeg jou, hoe kun jij weten, dat er niet meer is dan jij ziet en ervaart?

Jij vraagt mij naar bewijs, maar vertel mij eens waarom ik ernaast zou zitten??

Omdat de zogenaamde wetten van deze wereld? :)

Ik zeg niet dat ik het goed heb, dat ik de wijsheid in pacht heb.
Ik zeg alleen hoe ik het ervaar (we zitten op TRU!!)

Waarom val jij mij aan?
  maandag 26 maart 2012 @ 23:31:07 #190
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_109552983
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:28 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

De natuurkunde is zo dwars omdat we vanuit de Big Bang zijn onstaan. Alles om ons heen heeft de neiging om naar een minder georganiseerde vorm te gaan (entropy) en dit kan (hoe vervelend ook)alleen maar in een richting gaan. Als tijd echt een andere kant op zou kunnen gaan dan zou je bijvoorbeeld een glas dat je hebt laten vallen zichzelf weer inelkaar moeten zien zetten.
Zoals je hebt geleerd.. maar stel dat jou het verkeerde is geleerd??

WAT DAN??
pi_109553333
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:29 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Je hebt wel lef om te zeggen dat ik er faliekant naast zit.
Dat vindt jij, wie zegt dat ik dat ben??

Wie zegt jou dat er niet er meer is dan onze zogenaamde natuurkunde.
Wie zeg jou, hoe kun jij weten, dat er niet meer is dan jij ziet en ervaart?

Jij vraagt mij naar bewijs, maar vertel mij eens waarom ik ernaast zou zitten??

Omdat de zogenaamde wetten van deze wereld? :)

Ik zeg niet dat ik het goed heb, dat ik de wijsheid in pacht heb.
Ik zeg alleen hoe ik het ervaar (we zitten op TRU!!)

Waarom val jij mij aan?
Ik vertel je voortdurend waarom je ernaast zit. De enige die lef heeft hier ben jij. Door dingen te zeggen die gewoon totaal nergens op gebasseerd zijn. Zoals ik al zij zijn "Ik weet..." en dergelijke geen bewijzen. Je weigert continue om ook maar iets te geven wat een verklaring, of iets in de richting van bewijs zou kunnen zijn.

Het is leuk en aardig dat we op TRU zitten maar als je nergens meer over in discussie mag dan kan je dit forum net zo goed sluiten. Het is heel leuk en aardig dat jij bepaalde dingen op een bepaalde manier ervaart maar daar koopt niemand iets voor. Je lijkt wel een kind dat vol blijft houden dat 2+2 5 is....zonder ook maar ergens over te willen nadenken en bij voorbaat al iedere discussie te willen uitsluiten. Ik zeg niet dat ik de waarheid in huis heb. Ik probeer een redelijke discussie met je te voeren. Maar als iemand zegt dat wat jij denkt niet kan dan wordt je al boos en gaat iedere discussie uit de weg. Daar zul je heel ver mee komen in DIT leven. Misschien werke dat in Atlantis of Egypte maar in dit leven werkt het in ieder geval niet.
pi_109553488
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:31 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Zoals je hebt geleerd.. maar stel dat jou het verkeerde is geleerd??

WAT DAN??
Ik acht de kans dat dingen die wetenschappelijk zijn gecontroleerd en aantoonbaar waar zijn (via formules) dat die waar zijn vele malen hoger in dan de kans dat wat jij denkt wat waar is. Dat wilt niet zeggen dat die kans 100% is. Immers de wetenschap is ook aan verandering onderheving. Daarom ook de discussie die ik probeer uit te lokken. Overtuig me maar van je gelijk. Als je dat niet eens wilt proberen dan is dat jammer.
  maandag 26 maart 2012 @ 23:43:38 #193
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_109553521
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:39 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ik vertel je voortdurend waarom je ernaast zit. De enige die lef heeft hier ben jij. Door dingen te zeggen die gewoon totaal nergens op gebasseerd zijn. Zoals ik al zij zijn "Ik weet..." en dergelijke geen bewijzen. Je weigert continue om ook maar iets te geven wat een verklaring, of iets in de richting van bewijs zou kunnen zijn.

Het is leuk en aardig dat we op TRU zitten maar als je nergens meer over in discussie mag dan kan je dit forum net zo goed sluiten. Het is heel leuk en aardig dat jij bepaalde dingen op een bepaalde manier ervaart maar daar koopt niemand iets voor. Je lijkt wel een kind dat vol blijft houden dat 2+2 5 is....zonder ook maar ergens over te willen nadenken en bij voorbaat al iedere discussie te willen uitsluiten. Ik zeg niet dat ik de waarheid in huis heb. Ik probeer een redelijke discussie met je te voeren. Maar als iemand zegt dat wat jij denkt niet kan dan wordt je al boos en gaat iedere discussie uit de weg. Daar zul je heel ver mee komen in DIT leven. Misschien werke dat in Atlantis of Egypte maar in dit leven werkt het in ieder geval niet.
Je bent een schat! Door toe te geven dat ik het lef heb mezelf te zijn O+

Ik heb al gezegd dat ik niet en niets kan bewijzen, ik voel en weet, das al.

Dus waarom anderen, waaronder jij, op bewijzen blijven hameren is mij een raadsel.
Vandaar dus geen discussie.

Kan het simpeler?
  maandag 26 maart 2012 @ 23:45:02 #194
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_109553579
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:42 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ik acht de kans dat dingen die wetenschappelijk zijn gecontroleerd en aantoonbaar waar zijn (via formules) dat die waar zijn vele malen hoger in dan de kans dat wat jij denkt wat waar is. Dat wilt niet zeggen dat die kans 100% is. Immers de wetenschap is ook aan verandering onderheving. Daarom ook de discussie die ik probeer uit te lokken. Overtuig me maar van je gelijk. Als je dat niet eens wilt proberen dan is dat jammer.
Bla bla bla lieve schat, ik voel geen behoefte jou te overtuigen.

Hoe heerlijk simpel is het leven :D
  maandag 26 maart 2012 @ 23:48:33 #195
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_109553714
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:43 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Je bent een schat! Door toe te geven dat ik het lef heb mezelf te zijn O+

Ik heb al gezegd dat ik niet en niets kan bewijzen, ik voel en weet, das al.

Dus waarom anderen, waaronder jij, op bewijzen blijven hameren is mij een raadsel.
Vandaar dus geen discussie.

Kan het simpeler?
Ja, stoppen met posten op een discussieforum
  maandag 26 maart 2012 @ 23:50:25 #196
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_109553786
quote:
18s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:48 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja, stoppen met posten op een discussieforum
Jij moet nog leren (gezien een hoop van jouw posts) wat discussie is.

Zei ik ik al eerder :)

Oh, en ik ben niet de enige die dat zegt trouwens :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Blaadje11 op 26-03-2012 23:52:14 (Sja..) ]
pi_109554038
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:50 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Jij moet nog leren (gezien een hoop van jouw posts) wat discussie is.
Ben je psychisch wel helemaal in orde? De enige die echt iedere vorm van discussie hier probeert te mijden ben jezelf. Op geen enkel moment heb je ook maar een antwoord op welke vraag dan ook gegeven. Het enige dat je vol continue doet is andere beschuldigen van niet discussieren. Als mensen proberen een discussie op te starten dan vallen ze je aan :?

quote:
Oh, en ik ben niet de enige die dat zegt trouwens :)
Mooie ninja edit en teven het ultieme zwaktebod. Te bang om iets alleen te vinden en daarom maar zeggen dat je niet de enige bent die dat vindt.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 00:04:56 #198
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_109554330
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:57 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ben je psychisch wel helemaal in orde? De enige die echt iedere vorm van discussie hier probeert te mijden ben jezelf. Op geen enkel moment heb je ook maar een antwoord op welke vraag dan ook gegeven. Het enige dat je vol continue doet is andere beschuldigen van niet discussieren. Als mensen proberen een discussie op te starten dan vallen ze je aan :?

[..]

Mooie ninja edit en teven het ultieme zwaktebod. Te bang om iets alleen te vinden en daarom maar zeggen dat je niet de enige bent die dat vindt.
Jij kent Daniel dus niet? :)
Hij weet wel waarom ik niet in discussie ga met hem.

Deze dingen zijn er vaker met hem. Vandaar dus mijn Ninjaaa :P

Maar ach.. dingen die te voelen zijn, alleen maar te ervaren, voor sommigen (de meesten?) gaat het te ver.

Wellicht moet ik een andere plek vinden om mezelf te kunnen en mogen uiten.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 00:07:03 #199
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_109554411
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:04 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Jij kent Daniel dus niet? :)
Hij weet wel waarom ik niet in discussie ga met hem.
Jij bent echt de enige die dat weet.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 00:09:17 #200
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_109554482
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:07 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Jij bent echt de enige die dat weet.
En dat zegt alles over jou liefje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties