Goh laat ik me hier toch maar eens in mengen.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk door dat het zelfde voor jou geldt toch? Welk bewijs heb jij dat de objecten in de schilderijen waarin geen engeltjes te zien zijn, zijn ontsproten uit de fantasie van de schilder?
Jij lijkt te zeggen dat omdat 1 schilderij engeltjes laat zien in een vortex, dat de andere schilderijen ook op een soortgelijke manier zijn gemaakt. Waarom?
Nogmaals, wat is dit hier:
[ afbeelding ]
Jij geeft een compleet logische verklaring voor 1 van de makkelijker uit te leggen schilderijen en doet alsof die verklaring geldt voor alle schilderijen.
dat weet je natuurlijk nietquote:Op maandag 26 maart 2012 20:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik geloof niet dat het zo zeer angst en arrogantie is. Het gaat ook om aannemelijkheid. Kritisch vermogen heeft de wetenschap grote diensten bewezen.
Natuurlijk weet ik dat men vroeger dacht dat de aarde plat was en dat de werkelijkheid toch anders was, maar openstaan voor zaken die je als buitengewoon ervaart is iets anders dan kritiekloos van alles aannemen.
De afstand tussen de sterren overbruggen is ook voor een technologisch heel vergevorderd ras erg moeilijk, ook vanwege het energieprobleem. Als je ontdekt hoe je de lichtsnelheid moet doorbreken, dan heb je daar belachelijk veel energie voor nodig. Misschien wel meer dan er in het hele zonnestelsel aanwezig is.
Daarnaast verloopt technologische ontwikkeling niet linear. Beschavingen komen op en gaan weer ten onder. Hetzelfde geldt voor technologie. De ouderdom van een fictief ras is dus niet per sé een maatstaf voor hun beschavingsniveau of de technische stand van zaken.
Aan de andere kant zijn er wel mensen die gekke dingen kennelijk hebben meegemaakt, ja..
Ben jij lid van zo'n ras? (om zo maar te zeggen).quote:Op maandag 26 maart 2012 20:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De afstand tussen de sterren overbruggen is ook voor een technologisch heel vergevorderd ras erg moeilijk, ook vanwege het energieprobleem. Als je ontdekt hoe je de lichtsnelheid moet doorbreken, dan heb je daar belachelijk veel energie voor nodig. Misschien wel meer dan er in het hele zonnestelsel aanwezig is.
Ja heel logisch allemaal. Dan zouden ze niet eens een spaceship nodig hebben om hier te komen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:53 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ben jij lid van zo'n ras? (om zo maar te zeggen).
Ik bedoel, je hebt geen idee van hoe zo'n ras leeft, wie weet is het voor hun net zoiets als voor ons het ademen is. Gewoon heel simpel.
En als mensen zoals wij naar andere dimensies kunnen gaan, in energie, waarom andere rassen dan niet, als ist mss op andere manier?
ehmm.. Wat heeft de levensstijl van zo'n ras ermee te maken? En wat is voor hun zoals ademen voor ons is? En wat is heel simpel?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:53 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ben jij lid van zo'n ras? (om zo maar te zeggen).
Ik bedoel, je hebt geen idee van hoe zo'n ras leeft, wie weet is het voor hun net zoiets als voor ons het ademen is. Gewoon heel simpel.
En als mensen zoals wij naar andere dimensies kunnen gaan, in energie, waarom andere rassen dan niet, als ist mss op andere manier?
Zeg ik dat wat ik zeg logisch is?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:56 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja heel logisch allemaal. Dan zouden ze niet eens een spaceship nodig hebben om hier te komen.
Vanwaar dan die ufo sightings?
Ik bedoel alleen maar te zeggen, wij mensen gaan uit van wat wij weten op dit moment, en het kan zo heel anders zijn dan we denken, toch?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
ehmm.. Wat heeft de levensstijl van zo'n ras ermee te maken? En wat is voor hun zoals ademen voor ons is? En wat is heel simpel?
En naar welke dimensies kunnen wij gaan? En wat bedoel je daar precies mee? En wat bedoel je met 'in energie'? En wat voor andere manier, bv?
Sorry, ik wil echt niet rot doen, maar ik begrijp er helemaal niets van...
Dan zouden ze een manier hebben gevonden om astronomische afstanden af te leggen zonder dat het veel energie kost, of ze moeten een formidabele energiebron hebben gevonden. Of beide natuurlijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:53 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat weet je natuurlijk niet
in onze manier van denken wel ja, mischien is er een beschaving die een compleet andere manier van reizen heeft gevonden..
of mischien ook nietpunt is dat je zoiets niet als vanzelfsprekend moet aannemen
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:03 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen maar te zeggen, wij mensen gaan uit van wat wij weten op dit moment, en het kan zo heel anders zijn dan we denken, toch?
Net zoals dat we ooit dachten dat de aarde plat was..
Andere dimensies, uittreden, dus met energie/lichtlichaam naar elders gaan, wie weet kunnen zij dat ook?
precies, we weten het gewoon nietquote:Op maandag 26 maart 2012 21:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan zouden ze een manier hebben gevonden om astronomische afstanden af te leggen zonder dat het veel energie kost, of ze moeten een formidabele energiebron hebben gevonden. Of beide natuurlijk.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan zouden ze een manier hebben gevonden om astronomische afstanden af te leggen zonder dat het veel energie kost, of ze moeten een formidabele energiebron hebben gevonden. Of beide natuurlijk.
ja, maarik snap niet wat je daarmee bedoelt, ik heb er zelfs nog nooit van gehoordquote:
Dat laatst zou mss. best kunnenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:03 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen maar te zeggen, wij mensen gaan uit van wat wij weten op dit moment, en het kan zo heel anders zijn dan we denken, toch?
Net zoals dat we ooit dachten dat de aarde plat was..
Andere dimensies, uittreden, dus met energie/lichtlichaam naar elders gaan, wie weet kunnen zij dat ook?
nou maak je weer dezelfde fout, dat weet je dus niet, of andere beschavingen dezelfde beperkingen hebbenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat laatst zou mss. best kunnen
Je gaat natuurlijk uit van wat je weet op dit moment. Dus kun je er idd. naast zitten. Aan de andere kant moet je wel beseffen dat zij in hetzelfde heelal als wij leven en dus ook te maken hebben met dezelfde fysieke beperkingen.
Zelfde heelal maar wellicht een andere dimensie waar andere wetten gelden?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat laatst zou mss. best kunnen
Je gaat natuurlijk uit van wat je weet op dit moment. Dus kun je er idd. naast zitten. Aan de andere kant moet je wel beseffen dat zij in hetzelfde heelal als wij leven en dus ook te maken hebben met dezelfde fysieke beperkingen.
Ja maar als zij die beperkingen kunnen ontwijken, dan hebben ze er wel mee te maken maar ze gaan er op een slimme manier mee om..quote:Op maandag 26 maart 2012 21:10 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nou maak je weer dezelfde fout, dat weet je dus niet, of andere beschavingen dezelfde beperkingen hebben![]()
wellicht bestaat er een manier om om die beperkingen heen te werken, mischienook niet, maar dat moet je gewoon niet klakkeloos aannemen
Sorry meneer, ben even niet wakker genoeg (vanmorgen om 5 uur op!) om het uit te kunnen leggen.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:07 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, maarik snap niet wat je daarmee bedoelt, ik heb er zelfs nog nooit van gehoord
Wie weet hebben ze die beperkingen dus juist niet!?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja maar als zij die beperkingen kunnen ontwijken, dan hebben ze er wel mee te maken maar ze gaan er op een slimme manier mee om..
Een andere dimensie.. hmm.. Daar zijn verschillende voorstellingen van te maken, afhankelijk van wat je met 'andere dimensie' bedoelt.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:10 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Zelfde heelal maar wellicht een andere dimensie waar andere wetten gelden?
Zonder de beperkingen die wij hebben?
Stel je dat eens voor..
Voor dat schilderij is dit de directe link: http://www.sprezzatura.it/Arte/Arte_UFO_5_eng.htmquote:Op maandag 26 maart 2012 18:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Goh laat ik me hier toch maar eens in mengen.
http://www.sprezzatura.it/Arte/Arte_UFO_eng.htm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het leuke is, meer van de schilderijen die de ufo gemeenschap als ufo bewijs poneert worden daar ook behandeld.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:21 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Voor dat schilderij is dit de directe link: http://www.sprezzatura.it/Arte/Arte_UFO_5_eng.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |