abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 maart 2012 @ 15:34:25 #226
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_109569524
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 15:14 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik op een site die genoemd is "Alien Truth info" ook maar iets zou geloven?

Ja ik heb het gelezen en mezelf kapot gelachen om de onzin die er staat. Dus een scepter waar een draai inzit is bewijs voor het invoegen van DNA omdat een dna streng toevalliger wijs ook een draaing bezit _O-
net alsof dat het enige is dat er staat :O

blijf lekker in je veilig boxje .. heb het een beetje gehad met jou ... heb betere dingen te doen
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:10:47 #227
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_109571056
volgens een groep wetenschappers die aan het human genome project werken :

wat zeg je ? wetenschappers???

Alien Genes Found in Human DNA

A group of researchers working at the Human Genome Project are claiming that they have found alien genes in our human DNA genetic makeup.

Read more: http://scienceray.com/bio(...)n-dna/#ixzz1qKIGVewB

en een iets uitgebreider verhaal :

http://www.agoracosmopoli(...)007/01/08/01288.html
pi_109571534
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 15:10 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Zucht gaan we weer. Er is nog NOOIT ook maar iets met massa geteleporteerd. Het enige dat gelukt is om een foton te creeren (en op een andere plaats te vernietigen) mbv gekoppelde rotatie via kwantum mechanica. Een photon is pure energie.

Ik wordt zo moe van mensen die gewoon onwaarheden vertellen om hun eigen fantasie meer kracht bij te zetten.
Meh.

http://techie-buzz.com/sc(...)hotons-achieved.html

Ik vind je een beetje een zeikerd overigens. :')
En brutaal.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 17:40:23 #229
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_109574227
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:10 schreef huupia het volgende:

A group of researchers working at the Human Genome Project are claiming that they have found alien genes in our human DNA genetic makeup.

Heb je een link naar het onderzoek? Als ik het probeer te googlen kom ik uit op ufo-websites met allerlei conspiracies over het al dan niet bestaan van de "group leader" van het onderzoeksteam, Sam Chang e.d. Een snelle search op google scholar leverde ook niets op.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_109574472
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:10 schreef huupia het volgende:

Wat een ongelovelijk betrouwbare sites :') Zeker omdat alle andere links ook allemaal alien links zijn. Nee. Je hebt gelijk. Ik ben helemaal om :')

Professor Chang bestaat niet eens. Tenminste niet in het Human Genome project. Toch moet dat dan de wetenschapper zijn die het allemaal ontdekt heeft.
pi_109574658
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Meh.

http://techie-buzz.com/sc(...)hotons-achieved.html

Ik vind je een beetje een zeikerd overigens. :')
En brutaal.
Ik vind jou gewoon dom ^O^ Dat is namelijk precies wat ik namelijk zei. Je zou eens het verhaal moeten lezen en misschien snap je dan dat wat ik zei precies is wat er daar staat. Je teleporteert feitelijk niks, je vernietigd op de ene lokatie een foton en maakt een identieke kopie van die foton op een andere lokatie. Het punt is dat een photon geen massa heeft en pure energy is. Nu mag jij proberen om van een zandkorrelte eerst energy te maken.....dat te teleporteren en dan weer op te bouwen. En doe dat dan wel veilig want je kent hopelijk de wet E=MC^2. Dat ene zandkorreltje bevat genoeg energie om een hele stad weg te vagen.

[ Bericht 1% gewijzigd door WeerWachtwoordVergeten op 27-03-2012 18:03:33 ]
pi_109575335
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ik vind jou gewoon dom ^O^ Dat is namelijk precies wat ik namelijk zei. Je zou eens het verhaal moeten lezen en misschien snap je dan dat wat ik zei precies is wat er daar staat. Je teleporteert feitelijk niks, je vernietigd op de ene lokatie een foton en maakt een identieke kopie van die foton op een andere lokatie. Het punt is dat een photon geen massa heeft en pure energy is. Nu mag jij proberen om van een zandkorrelte eerst energy te maken.....dat te teleporteren en dan weer op te bouwen. En doe dat dan wel veilig want je kent hopelijk de wet E=MC^2. Dat ene zandkorreltje bevat genoeg energie om een hele stad weg te vagen.
Dat staat helemaal niet in het artikel en was meer voor geinteresseerde bedoelt.

Verder hou ik me aan mn mening over jou.
Je probeert op zwakzinnige wijze je weerwoord te doen.

Ergens niet mee eens zijn is allemaal prima maar de manier waarop jij het doet suggereerd een minderwaardigheids complex of iets in die richting.

Daar zijn goeie therapieën voor te vinden en hoef je je niet voor te schamen.
pi_109576297
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat staat helemaal niet in het artikel en was meer voor geinteresseerde bedoelt.

Verder hou ik me aan mn mening over jou.
Je probeert op zwakzinnige wijze je weerwoord te doen.

Ergens niet mee eens zijn is allemaal prima maar de manier waarop jij het doet suggereerd een minderwaardigheids complex of iets in die richting.

Daar zijn goeie therapieën voor te vinden en hoef je je niet voor te schamen.
Vertel mij gewoon eens waar ik zwakzinnig weerwoord doe? Wees een dapper en vertel het eens. Zeg eens waar ik iets zeg dat niet klopt. Probeer het gewoon eens. De enige die echt zwakzinnig overkomen hier zijn de mensen die linkdumps plaatsten waarvan als je gewoon 10 seconden onderzoek had gedaan je al had geweten dat het grote onzin is. Maar dat is iets wat bij de "believers" nogal moeilijk is, namelijk zelf onderzoek doen en zelf nadenken.

Dat wat ik zeg staat inderdaad niet in jou geposte artikkel. Alleen het verschil met jou en mij is dat ik verder ga zoeken en erachter kom wat er nu precies gebeurt. Jij dumpt een link zonder ook maar iets van de materie te weten. Wie is er nu werkelijk de zwakzinnige. Het schaap dat achter artikels aanloopt zonder ze te begrijpen, of degene die verder gaat onderzoeken wat er precies gebeurt?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:44:02 #234
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_109576441
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:40 schreef GrumpyFish het volgende:
Heb je een link naar het onderzoek? Als ik het probeer te googlen kom ik uit op ufo-websites met allerlei conspiracies over het al dan niet bestaan van de "group leader" van het onderzoeksteam, Sam Chang e.d. Een snelle search op google scholar leverde ook niets op.
Ook al klinkt het best interessant allemaal, er zitten wat vreemde zaken aan dit bericht:
1: Het genoemde onderzoek is 'onvindbaar', en wordt uitsluitend vermeld op 'UFO' sites.
2: Zoals reeds door meerderen ontdekt... Professor Sam Chang van HGP is onvindbaar.
3: In één stuk wordt er gesproken van: Dat het - bewijs, een hypothese en/of een theorie betreft
4: Er is helemaal geen sprake van alien gene's die alleen mensen hebben. (zie quote hieronder)
quote:
The team believes that more than 95% of the non-coding sequences (also called junk DNA) found in human DNA is actually the genetic codes of alien lifeforms. These sequences are actually found in all lifeforms found on Earth but they make up a larger portion of the human genome than in any other species known.
5: Er wordt eerst gewezen op het "feit" dat mensen "apart" zijn ten opzichte van alle andere dieren op aarde (zie quote hierboven) om vervolgens doodleuk te stellen dat ALLE LEVEN op aarde "made in Zeta Reticuli" is.
quote:
"Soon or later", Professor Chang says "we have to come to grips with the unbelievable notion that every life on Earth carries genetic code for his extraterrestrial cousin and that evolution is not what we think it is."
6: ... terwijl men voor dat stukje evolutie weer uitsluitend de mens als voorbeeld neemt (snelle ontwikkeling / missing link e.d.) & tevens beweerd dat onze "makers" WEL gewoon via (langzamere) evolutie tot stand zijn gekomen.

enz.enz.enz.

Op de site van het Human Genome Project is ook helemaal niets te vinden hierover.
Google scholar levert ook 0 hits op ... :{

Ik mag het zeker geen hoax noemen van de heren believers ?
Maar vooralsnog is dat het meest waarschijnlijke omtrent dit verhaal. IMHO.

Edit:
Valt me nu pas op :@
... maar dit artikel stamt al uit 2007 ... :{

[ Bericht 5% gewijzigd door R0N1N op 27-03-2012 19:22:40 ]
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:21:54 #235
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_109577946
WWV en TODG, nu weer vriendelijk doen in de discussie. Laatste waarschuwing }:| Elkaar niet aardig vinden doen jullie maar ergens anders, bijvoorbeeld per pm.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_109578046
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:40 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Vertel mij gewoon eens waar ik zwakzinnig weerwoord doe? Wees een dapper en vertel het eens. Zeg eens waar ik iets zeg dat niet klopt. Probeer het gewoon eens. De enige die echt zwakzinnig overkomen hier zijn de mensen die linkdumps plaatsten waarvan als je gewoon 10 seconden onderzoek had gedaan je al had geweten dat het grote onzin is. Maar dat is iets wat bij de "believers" nogal moeilijk is, namelijk zelf onderzoek doen en zelf nadenken.

Dat wat ik zeg staat inderdaad niet in jou geposte artikkel. Alleen het verschil met jou en mij is dat ik verder ga zoeken en erachter kom wat er nu precies gebeurt. Jij dumpt een link zonder ook maar iets van de materie te weten. Wie is er nu werkelijk de zwakzinnige. Het schaap dat achter artikels aanloopt zonder ze te begrijpen, of degene die verder gaat onderzoeken wat er precies gebeurt?
Ik begrijp de artikels prima.
Ik heb nergens aangegeven dat mijn artikel jouw eerdere argumentatie zou weerleggen of dat het de bedoeling daarvan was.

Eerder puur uit interesse en deels ter ondersteuning van wat ik schreef en van jezelf ook.

Het is meer het toontje waarop je mensen aanspreekt wat mij niet bevalt.
Bijna de jehova getuige manier.. dat perse mensen willen overtuigen van hun ongelijk of liever gezegd jouw (eventuele) gelijk.
(andersom gebeurd het ook uiteraard maar enfin)

Verder moet ik eerlijk zijn en zeggen dat geen enkel wetenschappelijk artikel dat, noem het maar, anti alien theory is mij ooit zal overtuigen.

En dat komt nou eenmaal omdat ik van zeer dichtbij iets heb gezien samen met een vriend lang geleden maar nog zuiver alsof het gisteren was in het geheugen.

Waar ik hier al eerder over schreef dat als het door mensen is gemaakt dat er dus een partij of land bestaat dat zeer geavanceerde techniek heeft...veel verder dan algemeen bekend is.

Maar dat geloof ik niet en tja het kwam ook niet "menselijk" over voor ons beide toen. (en keep in mind we hadden toen nog nooit van "ufos" gehoord.. dit was nog voor the xfiles bijv. bekend werd in nederland)

Probleem uiteraard van zo'n statement is dat jij er niet bij was en hier eigenlijk niets aan hebt als ik zulke dingen vertel.

En sorry Vogeltjesdans.
pi_109578081
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
WWV en TODG, nu weer vriendelijk doen in de discussie. Laatste waarschuwing }:| Elkaar niet aardig vinden doen jullie maar ergens anders, bijvoorbeeld per pm.
Ik zal het proberen :Y Maar ik wel best een kanttekening daar bij plaatsen. Ik vind het persoonlijk niet erg als een discussie wat harder wordt. Het geeft alleen de passie en overtuiging van beide kanten aan voor hun standpunten. Een discussie waar iedereen aardig voor elkaar is is een zeer lastige discussie en brengt ook vaak lang niet alles naar boven.

Maar zoals gezegd zal ik het proberen
pi_109578532
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik begrijp de artikels prima.
Ik heb nergens aangegeven dat mijn artikel jouw eerdere argumentatie zou weerleggen of dat het de bedoeling daarvan was.

Eerder puur uit interesse en deels ter ondersteuning van wat ik schreef en van jezelf ook.

Het is meer het toontje waarop je mensen aanspreekt wat mij niet bevalt.
Bijna de jehova getuige manier.. dat perse mensen willen overtuigen van hun ongelijk of liever gezegd jouw (eventuele) gelijk.
(andersom gebeurd het ook uiteraard maar enfin)
Daar heb je ook best gelijk in. Maar deze discussie gaan me aan het hart. Ik kan hier uren over praten en door discussieren en ja dan wordt ik soms persoonlijk. Ik vind dat ook niet erg en ook niet als dat andersom gebeurt. Heb hierboven al uitgelegd waarom.

quote:
Verder moet ik eerlijk zijn en zeggen dat geen enkel wetenschappelijk artikel dat, noem het maar, anti alien theory is mij ooit zal overtuigen.

En dat komt nou eenmaal omdat ik van zeer dichtbij iets heb gezien samen met een vriend lang geleden maar nog zuiver alsof het gisteren was in het geheugen.

Waar ik hier al eerder over schreef dat als het door mensen is gemaakt dat er dus een partij of land bestaat dat zeer geavanceerde techniek heeft...veel verder dan algemeen bekend is.
Er bestaat techniek waar jij en ik waarschijnlijk nog niks vanaf weten. Roswell was ook zo'n verhaal (en ja ik weet dat ik me op glad ijs begeef). Alluminiumfolie bestond in de jaren 40, begin jaren 50 nog niet. In roswell is hoogstwaarschijnlijk een ballon (zij het militair, zij het wetenschappelijk) neergestort dat bedekt was met alluminium folie. De getuigen noemde dat ook buitenaards en de reden is simpel. Ze hadden het nog nooit gezien.

quote:
Maar dat geloof ik niet en tja het kwam ook niet "menselijk" over voor ons beide toen. (en keep in mind we hadden toen nog nooit van "ufos" gehoord.. dit was nog voor the xfiles bijv. bekend werd in nederland)

Probleem uiteraard van zo'n statement is dat jij er niet bij was en hier eigenlijk niets aan hebt als ik zulke dingen vertel.

En sorry Vogeltjesdans.
Nee ik was er inderdaad niet bij. Het doet me alleen denken aan een voorval wat ik zelf heb meegemaakt. In de jaren 80 liep ik 's nachts op straat met een vriend en we zagen beide lichtflitsen in de lucht. Iedere paar seconden een flits. En dan niet van een vliegtuig maar eentje die een groot deel van de hemel bestreek. We dachten toen ook iets vreemds te zien en ja het zou prachtig zijn als het een ufo was. Helaas bleek na enig onderzoek dat omstreeks dat tijdstip Skylab over Nederland vloog en dat dat waarschijnlijk de oorzaak was van die flitsen. Wat ik hiermee will zeggen is dat voor de meest vreemde dingen vaak een logische oorzaak is te vinden. Vaak is die makkelijk te vinden, soms minder makkelijk. Maar het makkelijks is om gewoon niks te zoeken en zeggen dat het buitenaards is. Als je daarin gelooft is dat prima. Alleen ik geloof er niet in. Ik denk als er werkelijk alliens zouden zijn dat we ze allang gezien zouden hebben (en niet op een vriendelijke manier)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:38:05 #239
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_109578635
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:25 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik zal het proberen :Y Maar ik wel best een kanttekening daar bij plaatsen. Ik vind het persoonlijk niet erg als een discussie wat harder wordt. Het geeft alleen de passie en overtuiging van beide kanten aan voor hun standpunten. Een discussie waar iedereen aardig voor elkaar is is een zeer lastige discussie en brengt ook vaak lang niet alles naar boven.

Er is natuurlijk wel een verschil tussen fel discussiëren en elkaar afzeiken en "diskwalificeren". enz.
Iets wat ik hier om de haverklap zie gebeuren.

... en zelfs al doet de ander het ... afijn, je weetz. ;)

Je kunt het best hartsgrondig oneens zijn, en toch aardig blijven voor elkaar. Met respect en zo.
Ok, het kost wat meer moeite dan die scheur opentrekken en de ander eens ff lekker "de waarheid vertellen", maar uiteindelijk kom je er wel veel verder mee.

Met persoonlijke aanvallen en ridiculiseren is nog nooit iemand overtuigd ;)

( = overigens niet zozeer geheel aan jou (WWV) gericht hoor, meer in z'n algemeenheid ;) )
pi_109579637
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:38 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Er is natuurlijk wel een verschil tussen fel discussiëren en elkaar afzeiken en "diskwalificeren". enz.
Iets wat ik hier om de haverklap zie gebeuren.

... en zelfs al doet de ander het ... afijn, je weetz. ;)

Je kunt het best hartsgrondig oneens zijn, en toch aardig blijven voor elkaar. Met respect en zo.
Ok, het kost wat meer moeite dan die scheur opentrekken en de ander eens ff lekker "de waarheid vertellen", maar uiteindelijk kom je er wel veel verder mee.

Met persoonlijke aanvallen en ridiculiseren is nog nooit iemand overtuigd ;)

( = overigens niet zozeer geheel aan jou (WWV) gericht hoor, meer in z'n algemeenheid ;) )
Zo'n vermoedde had ik all ;) Mijn doel hier is ook niet echt om mensen te overtuigen of iets dergelijks maar meer om mensen meer te laten nadenken over wat ze posten.Ik noem als voorbeeld die linkdump over de human gene project. Als die link was gepost met wat verklaringen waarom diegene daarachter stond dan was ik er niet zo opgesprongen. Maar wat ik maar al te vaak zie (aan beide kanten) is dat er een link wordt gepost met als enige commentaar dat dat toch wel overtuigend bewijs is. Het jammere is vaak als je vervolgens ook maar 10 minuten zoekt dat je dan niks kan vinden wat de bewering ondersteund, en vaak alleen maar het tegenovergestelde. De poster van die link zou toch ook moeten zien dat die professor nergens anders genoemd wordt en dat daarmee het hele verhaal toch op losse schroeven komt te staan.

Persoonlijk vind ik dat jammer want ik denk dat we allemaal slim genoeg zijn, en de mogelijkheden hebben om wat verder te zoeken
pi_109581276
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:35 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Daar heb je ook best gelijk in. Maar deze discussie gaan me aan het hart. Ik kan hier uren over praten en door discussieren en ja dan wordt ik soms persoonlijk. Ik vind dat ook niet erg en ook niet als dat andersom gebeurt. Heb hierboven al uitgelegd waarom.

[..]

Er bestaat techniek waar jij en ik waarschijnlijk nog niks vanaf weten. Roswell was ook zo'n verhaal (en ja ik weet dat ik me op glad ijs begeef). Alluminiumfolie bestond in de jaren 40, begin jaren 50 nog niet. In roswell is hoogstwaarschijnlijk een ballon (zij het militair, zij het wetenschappelijk) neergestort dat bedekt was met alluminium folie. De getuigen noemde dat ook buitenaards en de reden is simpel. Ze hadden het nog nooit gezien.

[..]

Nee ik was er inderdaad niet bij. Het doet me alleen denken aan een voorval wat ik zelf heb meegemaakt. In de jaren 80 liep ik 's nachts op straat met een vriend en we zagen beide lichtflitsen in de lucht. Iedere paar seconden een flits. En dan niet van een vliegtuig maar eentje die een groot deel van de hemel bestreek. We dachten toen ook iets vreemds te zien en ja het zou prachtig zijn als het een ufo was. Helaas bleek na enig onderzoek dat omstreeks dat tijdstip Skylab over Nederland vloog en dat dat waarschijnlijk de oorzaak was van die flitsen. Wat ik hiermee will zeggen is dat voor de meest vreemde dingen vaak een logische oorzaak is te vinden. Vaak is die makkelijk te vinden, soms minder makkelijk. Maar het makkelijks is om gewoon niks te zoeken en zeggen dat het buitenaards is. Als je daarin gelooft is dat prima. Alleen ik geloof er niet in. Ik denk als er werkelijk alliens zouden zijn dat we ze allang gezien zouden hebben (en niet op een vriendelijke manier)
In mijn geval heb ik het over iets waar je elk detail kon zien (letterlijk zeer korte steenworp afstand zelfs als zou je gooien "als een meisje")
pi_109581360
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

In mijn geval heb ik het over iets waar je elk detail kon zien (letterlijk zeer korte steenworp afstand zelfs als zou je gooien "als een meisje")
Ik ben benieuwd naar je ervaring :P
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:39:44 #243
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_109581699
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik word nu ook wel nieuwsgierig :Y
pi_109584325
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het was al donker en de sterretjes vonkelde aan de (zomer) hemel.

Ik en een vriend, die bij mij zou komen slapen, gingen onze fietsen wegstallen.

We stonden nog wat te praten buiten toen hij plots mij wees op iets wat ons van achteren naderde.
"hey kijk een helicopter?" op een vragende manier kwam het eruit want het was al snel duidelijk dat het iets heel anders leek te zijn.

Een lichtgevende schijf kwam echt vlak over de daken en bomen heen glijen net niet over ons direct heen. (ietsje pietsje naar links)

Het vloog heel langzaam, maakte geen geluid (dus ook geen windgeluid van wieken als in "stealthmode" helicopter ofzo).

Het was zo groot als een huis.. dat weet ik nog zo duidelijk omdat het makkelijk op een zeer groot gebouw (waar we naast stonden) had kunnen landen en dan nog hadden de randen eroverheen gestoken.

Eenmaal zo'n pak em beet 20m links bovenons kon ik het goed bekijken.
We konden de randen van metaal zien(langs de rand van de "lichtschijf")
Het zag boven de schijf wat typisch word omschreven als een schotel (donkergroene metaalkleur) met een kleiner schijfje of bol erbovenop met kleine zwarte rondjes.

Overigens konden we recht in het licht kijken zonder pijn.
Ondanks dat het best wel fel leek te zijn.. maar tegelijkertijd niet heel erg veel licht op de grond afgaf wat ik erg vreemd vond toen.

Plots leek "het" ons op te merken en kantelde het boven ons op z'n linkerzijkant.
En vloog voor ons uit verder naar de kant van (heel algemeen) arnhem op.
Het deed me een beetje denken aan een ondergaande zon.
Ik had toen en nog steeds overigens sterk het vermoeden alsof dat ook precies het effect is wat "ze" wilde bereiken.

Je zag ook meer "gloed" op de bomen opeens waar eerst dus het licht was tja noem het diffuus? / verspreid was zonder veel effect op de directe omgeving.
Maar ja zelfs toen was ik niet achterlijk.. de zon was allang onder getuige de nachthemel en de sterren etc.

Enfin die vriend en ik stonden verbaasd nog wat na te kijken.. en eigenlijk zoiets van "nou ja het zal wel" gingen we onze fietsen snel wegstallen en naar binnen toe.

En thats it eigenlijk.
Maar ding was zo dichtbij ik had met gemak een steentje ertegenaan kunnen gooien.
Veel details ook te zien zelfs in het donker.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:41:50 #245
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_109585180
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:25 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Fijn! Gewoon begrip hebben voor de ander zijn standpunt. Ik weet dat ik daar zelf ook niet altijd sterk in ben maar ik doe af en toe goed mijn best 8-)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:44:24 #246
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_109585326
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Fijn! Gewoon begrip hebben voor de ander zijn standpunt. Ik weet dat ik daar zelf ook niet altijd sterk in ben maar ik doe af en toe goed mijn best 8-)
Algemeen gebrek der mensheid ;)
  Moderator dinsdag 27 maart 2012 @ 21:48:30 #247
249559 crew  Lavenderr
pi_109585549
@theoddDutchGuy wat een verhaal! Lijkt me een geweldig iets om mee te maken.
pi_109588055
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Je hebt hopelijk door dat het zelfde voor jou geldt toch? Welk bewijs heb jij dat de objecten in de schilderijen waarin geen engeltjes te zien zijn, zijn ontsproten uit de fantasie van de schilder?

Jij lijkt te zeggen dat omdat 1 schilderij engeltjes laat zien in een vortex, dat de andere schilderijen ook op een soortgelijke manier zijn gemaakt. Waarom?

Nogmaals, wat is dit hier:

[ afbeelding ]

Jij geeft een compleet logische verklaring voor 1 van de makkelijker uit te leggen schilderijen en doet alsof die verklaring geldt voor alle schilderijen.
Dit schilderij is 7 (!) jaar geleden ook al eens langsgekomen in TRU.
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2005 09:10 schreef Knarf het volgende:

[..]

Hier staat een uitleg:
http://www.sprezzatura.it/Arte/Arte_UFO_5_eng.htm

Conclusions:

In the painting named Madonna and Child with the Infant St. John, probably made by Sebastiano Mainardi (school of Ghirlandaio) there are no UFOs. The three little stars under the great Nativity Star are symbols of the triple virginity of Mary (before, during and after the childbirth), The shepherd with the hand on the forehead is similar to many other shepherds in dozens of Nativity or Adoration paintings of the same age; and the lighting cloud, symbol of the God's Glory, comes from the narration of the nativity in the Protogospel of James (chapter 2, 19).
Meer discussie over het schilderij in dit topic: ufo sightings eengrote glimps in het totaal plaatje

Belangrijk om mbt deze schilderijen te bedenken dat in veel gevallen de kerk opdrachtgever is geweest van het schilderij en er niet zomaar ufo's opgeschilderd zijn. De kans is véél groter dat het een religieus symbool is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2012 22:28:05 ]
  woensdag 28 maart 2012 @ 06:52:48 #249
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_109595799
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:47 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Wat een ongelovelijk betrouwbare sites :') Zeker omdat alle andere links ook allemaal alien links zijn. Nee. Je hebt gelijk. Ik ben helemaal om :')

Professor Chang bestaat niet eens. Tenminste niet in het Human Genome project. Toch moet dat dan de wetenschapper zijn die het allemaal ontdekt heeft.
ik was iets te snel met posten van dit verhaal.. my mistake ... nog even wat gezocht op het ATS forum en daar zijn ze ook niet overtuigd .. hoewel de beste man wel blijkt te bestaan als geneticus
blijft het een beetje vreem verhaal .

hoax of slimme des info campaign?

hoe dan ook .. te snel geplaatst door mij :@
pi_109596485
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 06:52 schreef huupia het volgende:

hoe dan ook .. te snel geplaatst door mij :@
o|O
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')