tegen jouw domheid, daar moeten ze wat aan doen!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:51 schreef simpelintje het volgende:
Wat? Omdat je het vaker hoort op het nieuws? Nee zo zie ik het niet. Er word ook veel toegelaten. En sommige pedo's zijn zo slim. Kijk naar Sitze van der Velden die meent zich heel wat. Die pedofiel is al jaren bekend hier in Eindhoven. Een vrouw heeft twintig jaar lang of nog meer jaren geprobeerd hem achter de tralies te krijgen en zijn misbruik proberen te stoppen. Zij heeft haar eigen echt in gezet voor de rechten van kinderen Riet monteyne. De politie wist het ook van Sytze ze konden niks doen omdat er toen geen aangifteszijn gedaan tegen hem. Deze pedo heeft in misschien wel 30 jaar honderden slachtoffers gemaakt.
Hij gaf zich uit als maatschappijlwerker terwihjl hij dat helemaal niet was. En dus kwam hij bij kwestbare kinderen en kon hij jaren lang zijn gang gaan.
Robert M noemde zich zelf the best babyfucker in the world. Dat is toch niet normaal zulke mensen verzieken de hele maatschapij. Dat is toch gewoon zo. Daar moet gewoon iets tegen gedaan worden
er staat : Pedo is. Niet; vermoedelijk pedo is.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er worden wel meer mensen ergens van beschuldigd omdat men wat denkt. Betekend niet dat de persoon ook schuldig is. Jij wil iedereen waar men van denkt dat ie pedo is in elkaar rossen?
ze heeft er al genoeg last van, ze leeft al op het bestaansminimum.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
tegen jouw domheid, daar moeten ze wat aan doen!
Het is een geaardheid, het is aan de mensen zelf hoe je er mee omgaat. Sommigen gaan flink de fout in, anderen niet, maar die houden het voor altijd geheim hoogstwaarschijnlijk omdat de gemiddelde Nederlander toch zo denkt als TS.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:18 schreef Moofasah het volgende:
Ik denk dat pedofilie vaak samengaat met een slechte aard. Er zit in mijn ogen namelijk al een behoefte van sadisme achter pedofilie gevoelens. De macht hebben over iemand anders. En niets makkelijker dan macht uitoefenen over een kind natuurlijk.
Ik denk niet dat dat gaat werken. Als veroordeelde pedofiel is je leven nooit meer hetzelfde, je raakt alles kwijt, je krijgt nooit meer een baan als je al de cel uitkomt. Die paar jaar extra cel voegt echt niks toe de straf die je al zal krijgen.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hogere straffen doen die mensen inderdaad iets langer nadenken voordat ze toch besluiten toe te geven aan een slechte lust.
Goed dat klopt. Maar dan nog. Hoe weet ze dat zo zeker? Daarnaast moeten ze ook ergens wonen! Zomaar er op los rossen is echt t debielste wat je kan doen!quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er staat : Pedo is. Niet; vermoedelijk pedo is.
Wtf heeft dat nou weer te maken met hoe slim iemand is?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze heeft er al genoeg last van, ze leeft al op het bestaansminimum.
Want? In de middeleeuwen deden we niet anders en de VOC heeft dat enkele eeuwen later toch mooi opgelost, door er zomaar op los te rossen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed dat klopt. Maar dan nog. Hoe weet ze dat zo zeker? Daarnaast moeten ze ook ergens wonen! Zomaar er op los rossen is echt t debielste wat je kan doen!
Kerel hoger opgeleiden kunnen gewoon gaan schoffelen. TS is daar te dom voor (plus ze heeft 2 van die kutkoters gebaard die in toom gehouden moeten worden. En aangezien postnatale abortus geen mogelijkheid is moet ze die nog 18 jaar opvoeden)quote:[..]
Wtf heeft dat nou weer te maken met hoe slim iemand is?Goffer je rijgt de ene stomme opmerking aan de andere.
Door de tegenwind in de economie staan ook veel hoog opgeleiden mensen op straat en die moeten dus ook leven van een minimum.
Zeker nu het niet simpel is om zo weer een nieuwe baan te vinden.
Jij zegt dat de straf gereduceert kan worden als een pedo zich laat castreren. Maar dat castreren op zich is toch al een straf?quote:
TERING.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:40 schreef simpelintje het volgende:
Durf je dat ook allemaal recht in mijn gezicht te zeggen? Dat ik kutkoters op de wereld heb gezet? Volgens mijn ben jij te dom om te schoffele.
fixed graag gedaan kthnxbai.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:58 schreef simpelintje het volgende:
Hogere straffen die beginnen vanaf 15 jaar. Onder de 15 jaar vind ik echt te weinig tegenover wat een slachtoffer met zich meedraagt. Of het nu gaat om een kind of volwassenen. Want voor een computerverkrachting geven ze hier in Nl ook veel te lage straffen voor.
En ik vind dat de regering meer verantwoordelijkheid op zich moet nemen over sexueel misbruik. Ik moet gewoon uit de buurt van computers blijven. Daar kunnen ze toch over nadenken en energie in steken om daar een manier voor te vinden
Wat dacht je van een speciaal dorp oprichten waar alleen pedosexuelen wonen? Dat ze het dorp niet uit mogen, en dat stoute kutkoters daar naartoe gestuurd worden als ze over de schreef gaan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:58 schreef simpelintje het volgende:
Hogere straffen die beginnen vanaf 15 jaar. Onder de 15 jaar vind ik echt te weinig tegenover wat een slachtoffer met zich meedraagt. Of het nu gaat om een kind of volwassenen. Want voor een verkrachting geven ze hier in Nl ook veel te lage straffen voor.
En ik vind dat de regering meer verantwoordelijkheid op zich moet nemen over sexueel misbruik. Een pedofiel moet gewoon uit de buurt van kinderen blijven. Daar kunnen ze toch over nadenken en energie in steken om daar een manier voor te vinden
Je denkt aan kampen met prikkeldraad en gestreepte pyjama's?quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:58 schreef simpelintje het volgende:
Hogere straffen die beginnen vanaf 15 jaar. Onder de 15 jaar vind ik echt te weinig tegenover wat een slachtoffer met zich meedraagt. Of het nu gaat om een kind of volwassenen. Want voor een verkrachting geven ze hier in Nl ook veel te lage straffen voor.
En ik vind dat de regering meer verantwoordelijkheid op zich moet nemen over sexueel misbruik. Een pedofiel moet gewoon uit de buurt van kinderen blijven. Daar kunnen ze toch over nadenken en energie in steken om daar een manier voor te vinden
En laten we ook een nummer op hun pols tattooeren en hun koppen kaal scheren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je denkt aan kampen met prikkeldraad en gestreepte pyjama's?
Ja, want dan zullen pedo's ophouden te bestaan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:04 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
En laten we ook een nummer op hun pols tattooeren en hun koppen kaal scheren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |