Dat klinkt erg aannemelijk ja. Het is dan ook de reden dat ik pedohaters meestal niet serieus neem.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:39 schreef eleusis het volgende:
[..]
M.i. gaat het onevenredig vaak over mensen uit lage sociale klassen die zichzelf nog een bepaalde status aanmeten door aan te geven dat ze in ieder geval nog beter zijn dan de pedo's.
Een beetje zoals je dat in gevangenissen ook hebt, de overvallers en moordenaars hebben het voor hun eigenwaarde nodig om zich af te zetten tegen de pedo die volgens hun dan wél slecht is.
Een pedo die zijn seksuele afwijking in bedwang weet te houden en nooit aan een kind zit, waarom zou die 'slecht zijn'? Ik vind dat eerder tragisch. Die mensen moeten psychiatrische hulp hebben, maar de pedohype maakt dat alleen maar moeilijker.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:40 schreef simpelintje het volgende:
Ja die pedo's zijn ook echt slecht of vind jij van niet dan?
Dat 19 dagen oude slachtoffertje van Robert M, kan nog niet eens zijn eigen tenen vinden, die zal dat vermoedelijk ook nooit kunnen benoemen, tenzij aan de hand van zeer gekleurde verslagen/meningen van anderen.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:47 schreef simpelintje het volgende:
Nee vooral niet doen maar wel de pedo's? Je kunt ook zeggen waarom ik een "pedohater"ben ik ken dat woord niet eens. Misschien ben ik daar te dom voor en kun jij me wat slimmer maken. Heb je ook pedolovers? Hoe zou iemand een pedofiel dan het beste kunnen zien. En hoe zie je de slachtoffers dan?
Hoe denkt een slachtoffer over een pedofiel?
Wat wil je nog meer weten? Hun lichaamsgewicht?quote:Op maandag 19 maart 2012 13:07 schreef simpelintje het volgende:
Maar wat hoor je over slachtoffers behalve soms hun verhaal?
Maar wat wil je nu bereiken met dit topic? Staken lijkt me zinloos. Een pedo heb je er niet mee en een slachtoffer help je er niet mee.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:07 schreef simpelintje het volgende:
Ja ik heb gehoord van pedo's die echt geholpen willen worden. Die na hun vrijlating in therapie willen blijven. En ik heb gehoord over hulplijnen voor pedofillen. Maar daar over moet je echt opzoeken anders lees je dat niet zomaar ff. Dat zou misschien ook schelen als we daar wat meer over horen. En er zijn ook echt gevaarlijke pedo's. Maar wat hoor je over slachtoffers behalve soms hun verhaal? Daarna niks meer. We kunnen pedofillen steds beter leren kennen. Vroeger hoorde je niet van pedo's die in therapie willen nu wel.
Je leest de verhalen over dader slachtoffer en verder niks meer.
Door wie?quote:Op maandag 19 maart 2012 13:15 schreef simpelintje het volgende:
Ok misschien is staken wel zinloos. Maar hoe word er nu me omgegaan? Ik ken slachtoffers die zich echt niet begrepen voele.
Niet over pedofilie, wel over pedoseksualiteit. Die 2 moet je goed uit elkaar houden.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:15 schreef simpelintje het volgende:
Er bestaat toch veel woede onder de mensen over pedofilie.
Misschien omdat je zo met de botte bijl tekeer gaat? Zo zonder nuances?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:51 schreef simpelintje het volgende:
Waarom zo veel vijandigheid eigenlijk?
Wij zijn sympathisanten van stichting Martijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:51 schreef simpelintje het volgende:
Waarom zo veel vijandigheid eigenlijk?
Ze ziet er liever 1 aan elke boom.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:55 schreef Copycat het volgende:
Oh wacht, dit is ook die woedende Italiaanse die achter elke boom een pedo ziet.
die baby van 19 dagen oud was vast niet hoerig gekleed.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:52 schreef opgebaarde het volgende:
Kids moeten er gewoon niet zo hoerig bijlopen, soms zelfs naakt
ja, dat mag. Maar je krijgt dus ook reacties die totaal niet aansluiten bij jouw mening, en die reacties zijn dan niet per se fout omdat jij het er niet mee eens bent.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:22 schreef simpelintje het volgende:
Ja dat is toch prima en ik mag toch terug reageren?
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:24 schreef simpelintje het volgende:
Nee maar ik zeg toch niet dat het foute meningen zijn.
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:10 schreef simpelintje het volgende:
Het internet is vrij voor iedereen als je iets onzin vind dan kijk je toch niet
Een massale staking.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:18 schreef Moofasah het volgende:
Al met al snap ik nog niet wat TS denkt te bereiken met dit topic.
Pedofilie valt niet te genezen. Of je het nu een geaardheid wil noemen of niet, het is iets dat in iemand zit. Net zoals lustmoordenaars ook een bepaald iets in zich hebben zitten.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:26 schreef simpelintje het volgende:
dat het echt serieyus wordt genomen. En dat zie ik in NL niet.Dat er meer naar slachtoffers word gekeken en geluisterd. En als er een hulpmiddel bestaat voor pedofielen dat ze genezen kunnen worden dan moet dat er vooral komen. Maar criscis en wat de pvv allemaal denkt gaat voor zo iets als kindmisbruik. Er wordt wel wat aandacht aan besteed maar meer niet.
Alle geloven dan maar wegdoen? Of alleen de christenen?quote:
Dit dus, en ik denk dat het ook logisch is dat pedofilie vaak wordt vergeleken met homoseksualiteit, het is een soort geaardheid waar de pedofielen niet voor hebben gekozen, en dus kunnen ze daar ook haast niet voor ''behandeld'' worden. Het verschil is alleen wel dat zij die verlangens niet mogen praktiseren. Zolang dat ook niet gebeurd, dan zou er toch geen probleem moeten zijn?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:50 schreef eleusis het volgende:
[..]
Een pedo die zijn seksuele afwijking in bedwang weet te houden en nooit aan een kind zit, waarom zou die 'slecht zijn'? Ik vind dat eerder tragisch. Die mensen moeten psychiatrische hulp hebben, maar de pedohype maakt dat alleen maar moeilijker.
Over kinderverkrachters heb ik zo m'n mening, net zoals over andere verkrachters. Lijkt me een uitgemaakte zaak en de wetten zijn ook duidelijk. Ik zie trouwens ook niet in waarom een verkrachtingszaak opeens niet meer interessant is als het slachtoffer 16 of ouder is.
Ik zou niet weten wat wij eraan moeten doen. Dit is NL, een land waar je wegkomt met moord en pedofilie maar waar grote stampij wordt gemaakt over geen licht op de fiets.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:03 schreef simpelintje het volgende:
Moofasah jij begrijpt me heel goed en ik weet dat je gelijk hebt een staking is idd niet d goeie oplossing. dat was een dom idee. Maar wat kunnen we dan doen. Een vriendin van mijn heeft contact opgenomen met het Henk Bres. Die heeft een petitie ingeleverd bij de tweede kamer met veel handtekeningen. Ze denken dat er niks mee gedaan wordt. Dat kan toch allemaal niet er moet toch iets zijn wat we kunnen doen?
Misschien kun je eens kijken waar de frustratie bij jou vandaan komt. Jouw obsessie met pedofielen is een beetje eng en het is buitengewoon vreemd dat je jouw imago en zelfvertrouwen moet ontlenen aan het feit dat je denkt beter te zijn dan een pedofiel. Serieus, stel jezelf die vraag eens.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:03 schreef simpelintje het volgende:
Moofasah jij begrijpt me heel goed en ik weet dat je gelijk hebt een staking is idd niet d goeie oplossing. dat was een dom idee. Maar wat kunnen we dan doen. Een vriendin van mijn heeft contact opgenomen met het Henk Bres. Die heeft een petitie ingeleverd bij de tweede kamer met veel handtekeningen. Ze denken dat er niks mee gedaan wordt. Dat kan toch allemaal niet er moet toch iets zijn wat we kunnen doen?
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op maandag 19 maart 2012 20:03 schreef simpelintje het volgende:
En door de ramen kijken!!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Vlug pak de fakkel en hooivorken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |