abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 maart 2012 @ 16:06:57 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109276397
Raden hoeft inderdaad niet, het ligt er nogal dik bovenop, namelijk.
En to be frankly gaat het eigenlijk nergens over, behalve over open deuren en nare onderbuiken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109276534
Het ligt er helemaal niet dik bovenop. Voor jouw misschien je denkt nu iets duidelijk te weten wat helemaal niet zo is. Maar dat ik niet bewijzen. En ik lees hier wel vaker topics die naar mijn mening nergens over gaan.En die nare onderbuiken hebben.

Het internet is vrij voor iedereen als je iets onzin vind dan kijk je toch niet
  maandag 19 maart 2012 @ 16:11:08 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109276565
Je snapt het principe van een forum?
  maandag 19 maart 2012 @ 16:15:19 #79
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_109276715
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 11:52 schreef opgebaarde het volgende:
Kids moeten er gewoon niet zo hoerig bijlopen, soms zelfs naakt :r
die baby van 19 dagen oud was vast niet hoerig gekleed.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_109276797
Misschien snap ik dat niet copycat. Zou je het me misschien dan uit kunnen leggen en dat bedoel ik niet vijandig ofzo
  maandag 19 maart 2012 @ 16:18:45 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109276866
Het is geen dagboek, maar je krijgt reacties. Best simpel.
pi_109277009
Ja dat is toch prima en ik mag toch terug reageren?
  maandag 19 maart 2012 @ 16:23:45 #83
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109277051
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:22 schreef simpelintje het volgende:
Ja dat is toch prima en ik mag toch terug reageren?
ja, dat mag. Maar je krijgt dus ook reacties die totaal niet aansluiten bij jouw mening, en die reacties zijn dan niet per se fout omdat jij het er niet mee eens bent.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_109277103
Nee maar ik zeg toch niet dat het foute meningen zijn.
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2012 @ 16:28:33 #85
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_109277278
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:24 schreef simpelintje het volgende:
Nee maar ik zeg toch niet dat het foute meningen zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:10 schreef simpelintje het volgende:
Het internet is vrij voor iedereen als je iets onzin vind dan kijk je toch niet
:')
pi_109279113
Al met al snap ik nog niet wat TS denkt te bereiken met dit topic. Wat valt er veel te discussiëren over dit onderwerp? Het is gewoon slecht om seks te hebben met minderjarigen, en ieder kind zal daar wel degelijk schade aan ondervinden. Dat op internet benoemen zal echt het aantal pedofielen niet doen dalen, dus ik vind de toon in de OP nogal vreemd.

Ik denk dat pedofilie vaak samengaat met een slechte aard. Er zit in mijn ogen namelijk al een behoefte van sadisme achter pedofilie gevoelens. De macht hebben over iemand anders. En niets makkelijker dan macht uitoefenen over een kind natuurlijk.

Lustgevoelens heeft iedereen, maar dat is geen enkel excuus. Zelf val ik b.v. op mannen. Maar de kans dat ik een man tegenkom die ik leuk vind die mij ook leuk vind is bijzonder klein. Geeft mij dat dan nu ook het recht om hem te drogeren en te verkrachten? Nee dus. Mij hoor je toch ook niet zeggen dat de seksuele prikkeling ''teveel'' is. Bullshit! Je hebt gewoon het recht niet om ''gebruik'' te maken van andermans lijf, tenzij iemand anders je daar toestemming voor geeft, en dan is het ook niet zozeer ''gebruiken''.

En voor alle losers of verkeerd geaarde is dat dan heel jammer, maar die zullen dan toch echt moeten accepteren dat ze seksloos door het leven moeten gaan. Het zal vast dat hun leven niet mooi zal zijn, maar de levens van anderen hoeven niet opgeofferd te worden aan het geluk van dit soort figuren.
pi_109279250
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:18 schreef Moofasah het volgende:
Al met al snap ik nog niet wat TS denkt te bereiken met dit topic.
Een massale staking. :')
pi_109279360
dat het echt serieyus wordt genomen. En dat zie ik in NL niet.Dat er meer naar slachtoffers word gekeken en geluisterd. En als er een hulpmiddel bestaat voor pedofielen dat ze genezen kunnen worden dan moet dat er vooral komen. Maar criscis en wat de pvv allemaal denkt gaat voor zo iets als kindmisbruik. Er wordt wel wat aandacht aan besteed maar meer niet.
pi_109279494
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:26 schreef simpelintje het volgende:
dat het echt serieyus wordt genomen. En dat zie ik in NL niet.Dat er meer naar slachtoffers word gekeken en geluisterd. En als er een hulpmiddel bestaat voor pedofielen dat ze genezen kunnen worden dan moet dat er vooral komen. Maar criscis en wat de pvv allemaal denkt gaat voor zo iets als kindmisbruik. Er wordt wel wat aandacht aan besteed maar meer niet.
Pedofilie valt niet te genezen. Of je het nu een geaardheid wil noemen of niet, het is iets dat in iemand zit. Net zoals lustmoordenaars ook een bepaald iets in zich hebben zitten.

Hogere straffen doen die mensen inderdaad iets langer nadenken voordat ze toch besluiten toe te geven aan een slechte lust. En ik ben het dus ook met je eens dat het nergens op slaat hoe gemakkelijk dit soort misdadigers weer op vrije voeten zijn in NL, maar een staking organiseren slaat nergens op. Het staat gewoon ook totaal niet in verband met het doel dat je voor ogen hebt. Ik denk dat jij nog eens voor jezelf moet nagaan wat een staking nu daadwerkelijk inhoudt.
  Moderator maandag 19 maart 2012 @ 18:06:24 #90
249559 crew  Lavenderr
pi_109280555
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:01 schreef ems. het volgende:

-weg-
Alle geloven dan maar wegdoen? Of alleen de christenen?

En TS, wat bedoel je met aandacht geven aan? Me dunkt dát er aandacht is. Hij staat voor het gerecht en ja, er komen misselijkmakende zaken naar voren, maar je mag er nu vanuit gaan dat deze man een grote straf kijkt.

[ Bericht 17% gewijzigd door BrandX op 22-03-2012 20:00:46 ]
  maandag 19 maart 2012 @ 18:17:39 #91
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109280944
ik heb liever alle geloven weg dan de pedofielen
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_109284780
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 12:50 schreef eleusis het volgende:

[..]

Een pedo die zijn seksuele afwijking in bedwang weet te houden en nooit aan een kind zit, waarom zou die 'slecht zijn'? Ik vind dat eerder tragisch. Die mensen moeten psychiatrische hulp hebben, maar de pedohype maakt dat alleen maar moeilijker.

Over kinderverkrachters heb ik zo m'n mening, net zoals over andere verkrachters. Lijkt me een uitgemaakte zaak en de wetten zijn ook duidelijk. Ik zie trouwens ook niet in waarom een verkrachtingszaak opeens niet meer interessant is als het slachtoffer 16 of ouder is.
Dit dus, en ik denk dat het ook logisch is dat pedofilie vaak wordt vergeleken met homoseksualiteit, het is een soort geaardheid waar de pedofielen niet voor hebben gekozen, en dus kunnen ze daar ook haast niet voor ''behandeld'' worden. Het verschil is alleen wel dat zij die verlangens niet mogen praktiseren. Zolang dat ook niet gebeurd, dan zou er toch geen probleem moeten zijn?
pi_109285979
Moofasah jij begrijpt me heel goed en ik weet dat je gelijk hebt een staking is idd niet d goeie oplossing. dat was een dom idee. Maar wat kunnen we dan doen. Een vriendin van mijn heeft contact opgenomen met het Henk Bres. Die heeft een petitie ingeleverd bij de tweede kamer met veel handtekeningen. Ze denken dat er niks mee gedaan wordt. Dat kan toch allemaal niet er moet toch iets zijn wat we kunnen doen?
pi_109286042
Megablast denk je dat die mensen hun hele leven lang hun eigen in bedwang kunnen houden?
pi_109286224
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:03 schreef simpelintje het volgende:
Moofasah jij begrijpt me heel goed en ik weet dat je gelijk hebt een staking is idd niet d goeie oplossing. dat was een dom idee. Maar wat kunnen we dan doen. Een vriendin van mijn heeft contact opgenomen met het Henk Bres. Die heeft een petitie ingeleverd bij de tweede kamer met veel handtekeningen. Ze denken dat er niks mee gedaan wordt. Dat kan toch allemaal niet er moet toch iets zijn wat we kunnen doen?
Ik zou niet weten wat wij eraan moeten doen. Dit is NL, een land waar je wegkomt met moord en pedofilie maar waar grote stampij wordt gemaakt over geen licht op de fiets.

En waarom ben jij hier eigenlijk zo mee bezig? Heb je überhaupt zelf kinderen?
  maandag 19 maart 2012 @ 20:08:42 #96
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109286301
Pedofilie wordt niet geaccepteerd.

Wat de neuk lul je TS. Je beredeneert alles tevens alsof je zelf no minderjarig bent.
  maandag 19 maart 2012 @ 20:09:26 #97
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_109286355
quote:
Misschien kun je eens kijken waar de frustratie bij jou vandaan komt. Jouw obsessie met pedofielen is een beetje eng en het is buitengewoon vreemd dat je jouw imago en zelfvertrouwen moet ontlenen aan het feit dat je denkt beter te zijn dan een pedofiel. Serieus, stel jezelf die vraag eens.
  maandag 19 maart 2012 @ 20:09:28 #98
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_109286356
gelukkig heb je zelfkennis met je username
  maandag 19 maart 2012 @ 20:10:20 #99
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_109286401
quote:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND :')

Vlug pak de fakkel en hooivorken!
  maandag 19 maart 2012 @ 20:27:04 #100
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_109287320
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

DAT DIT KAN IN NEDERLAND :')

Vlug pak de fakkel en hooivorken!
En door de ramen kijken!! :')
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')