Zekerquote:Op maandag 19 maart 2012 10:10 schreef alors het volgende:
Wat doet een zon met blauwe lucht toch wonderenalles ziet er mooier uit.
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:05 schreef SilentChaos het volgende:
Maar Roel, heeft een van die konijnen nou 1 oorzo leek het op de foto haha
Wat schattig is datquote:Op maandag 19 maart 2012 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Lijkt er idd op
. Maar nee, er is nog een tweede oor. Ze gaan allebei hangen
.
Komt met de leeftijd?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Lijkt er idd op
. Maar nee, er is nog een tweede oor. Ze gaan allebei hangen
.
Ja naarmate je ouder wordt gaan er wel meer dingen hangenquote:
Dat bedoel ik!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja naarmate je ouder wordt gaan er wel meer dingen hangen![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
Bij mannen ook trouwens, wordt ook een steeds sipper gezicht als 'ie niet meer naar boven kan wijzen, maar meer als Pinokkio doet
Zelfs dat wordt minder naarmate je ouder wordt, vrouwen komen er in dat opzicht nog redelijk bekaaid afquote:Op maandag 19 maart 2012 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, misschien wordt'ie dan wel groter als'ie liegt
Geeft niks mop, het is nog maar maandagquote:Op maandag 19 maart 2012 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
Sorry Minthy ik was nog niet wakker
Grap komt nu pas binnen
Ja, ze ging lekker uit haar plaatje!quote:Op maandag 19 maart 2012 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Daar was es iemand naar behoren blij bij het winnen
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:01 schreef minthy het volgende:
*Start polonaise*
Gefeliciteerd met je verjaardag, Roel!
24 is een mooie leeftijd, geniet ervan
Voor mij is het vooral het tijdstip... Ik zou wel een biertje lusten, maar het is sociaal niet geaccepteerd en het mag niet volgens onze bedrijfsgidsquote:Op maandag 19 maart 2012 13:25 schreef Sersjee het volgende:
De hoeveelheden drank die ik op moet hebben om een polonaise in te duiken heb ik in geen jaren genuttigd en al zeker niet op dit tijdstip.
Roel neemt ons gewoon mee lunchen in La Francequote:Op maandag 19 maart 2012 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voor mij is het vooral het tijdstip... Ik zou wel een biertje lusten, maar het is sociaal niet geaccepteerd en het mag niet volgens onze bedrijfsgids
Dan maar stiekem
Wijn is ook goedquote:Op maandag 19 maart 2012 13:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Roel neemt ons gewoon mee lunchen in La France. Al wordt het dan wel wijn
Even aan je voorhoofd voelen hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:50 schreef minthy het volgende:
Eendekut, ezelkut, ik hoor het niet![]()
Adele
Zo'n 50 minuten geleden ook nog niet, zo te zienquote:Op maandag 19 maart 2012 13:51 schreef SilentChaos het volgende:
What? Is roel Jarig?
Gefeliciteerd man
(sorry was nog nit wakker vanochtend)
Guiltyquote:Op maandag 19 maart 2012 13:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo'n 50 minuten geleden ook nog niet, zo te zien
Dag poepiequote:Op maandag 19 maart 2012 13:43 schreef minthy het volgende:
Bouncer![]()
(In het kader van ontopic posten)
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:51 schreef SilentChaos het volgende:
What? Is roel Jarig?
Gefeliciteerd man
(sorry was nog nit wakker vanochtend)
Heerlijk weertjequote:Op maandag 19 maart 2012 13:50 schreef CindieY het volgende:
Roel, gefeliciteerd!Lekker zonnetje erbij ook
quote:
webcamstrippokeren? Heb ik wat gemistquote:Op maandag 19 maart 2012 14:08 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Tof dat je me laat winnen, goed voor m'n zelfvertrouwen
Nog best lastig trouwens, dat webcamstrippokeren...![]()
Ik was aan het liegen, wilde iedereen hier wijsmaken dat we dat aan het doen warenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
webcamstrippokeren? Heb ik wat gemist![]()
Ik daag je uit, maar wel als ik thuis benLijkt me geen goed plan op kantoor
Gelukkig? Is de verleiding anders te grootquote:Op maandag 19 maart 2012 14:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik was aan het liegen, wilde iedereen hier wijsmaken dat we dat aan het doen waren![]()
Ik heb geen cam, gelukkig
Nee, ik vind het stom om een camera op me gericht te hebben, kan ik me niet gedragenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelukkig? Is de verleiding anders te groot![]()
Shit, ik speel ook weer niet mee... Ik heb m'n dag niet geloof ik hahaha
Dat doen ze hier op de streek niet, hier hebben ze koeschijtenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:04 schreef Evertjan het volgende:
gewoon weer ouderwets zwientje tikken net zoals vroeger bie ons in ut dorp!
Omdat je jarig bent.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
En waarom staat Gotye er nog steeds in?
is gedaan in de Voice kidsquote:Op maandag 19 maart 2012 19:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik weet niet of Michiel er iets over zei, maar heb het iig niet meegekregen. Waarom staat Jar Of Hearts ineens in de MT5?
als er 1 schaap over de dam is?quote:
Die van Keane?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:44 schreef minthy het volgende:
Het is vast vloeken in de kerk wat ik doe, maar ik vind de MH prima aan te horen!
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
[..]
Die van Keane?![]()
![]()
die mag je best leuk vinden hoor!quote:Op maandag 19 maart 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
En ja! Dikke vette fucking boeiend wat de rest ervan vindt!!![]()
Maakt me ook geen ruk uit, dan kom ik hier nooit weer! Wordt het nog rustigerquote:Op maandag 19 maart 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die mag je best leuk vinden hoor!
maar zeg dat niet hardop want dan word je gelyncht
ja, vanavond is wel erg extreem zeg!quote:Op maandag 19 maart 2012 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Maakt me ook geen ruk uit, dan kom ik hier nooit weer! Wordt het nog rustiger
Feestje bij Roel, wij zijn niet uitgenodigd...quote:Op maandag 19 maart 2012 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, vanavond is wel erg extreem zeg!
die Roel is ook een lul zeg!quote:Op maandag 19 maart 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Feestje bij Roel, wij zijn niet uitgenodigd...
Normaal wel, leuke afleiding. Ik heb nu zelfs de tv maar aangezet, internet is niets aan.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die Roel is ook een lul zeg!
nja, ik heb zelf doordeweeks nooit zo'n zin om achter m'n pc te hangen. hele dag al gedaan..kijk liever films of een beetje gamen.....
nja, vrijdagavond en zatzonmiddag is t meestal wel gezellig. want dan ben ik erquote:Op maandag 19 maart 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Normaal wel, leuke afleiding. Ik heb nu zelfs de tv maar aangezet, internet is niets aan.
Ik overweeg Fok sowieso maar eens de rug toe te keren, vind er weinig meer aan zo
Ook dan is het rustig hier, iig een stuk rustiger dan vorig jaar.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, vrijdagavond en zatzonmiddag is t meestal wel gezellig. want dan ben ik er![]()
nja, als je in de stats kijkt: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1 zie je dat het januari en februari nog best aardig ging. maart daarentegen is drama.....quote:Op maandag 19 maart 2012 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook dan is het rustig hier, iig een stuk rustiger dan vorig jaar.
Misschien moeten we nieuwe mensen rekruteren
Ik heb iedereen weggejaagd, dat zal het zijn...quote:Op maandag 19 maart 2012 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, als je in de stats kijkt: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1 zie je dat het januari en februari nog best aardig ging. maart daarentegen is drama.....
maar ik ga naar bed. over 7u gaat de wekker weer en ik wil nog een stukje lezen.
welterusten alvast
welnee joh. als er 1 iemand is die de boel wegjaagt ben ik het wel......ik noem Beth Ditto, Raffish en ranzige opmerkingen....sorry!quote:Op maandag 19 maart 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb iedereen weggejaagd, dat zal het zijn...
Slaap lekker
Nee hoor, ik geef gewoon mezelf de schuld. Lekker makkelijkquote:Op maandag 19 maart 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welnee joh. als er 1 iemand is die de boel wegjaagt ben ik het wel......ik noem Beth Ditto, Raffish en ranzige opmerkingen....sorry!
slaap lekker
bye bye man bye byequote:
Thnx! En een halve meter langer!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:16 schreef Cee het volgende:
Gelukkig lente iedereen!
Nog via deze weg gefeliciteerd Roel. Je bent precies een hele dag ouder dan Roel van Velzen!
je doet maar, het is toch mijn schuldquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef gewoon mezelf de schuld. Lekker makkelijk
Sad but truequote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:08 schreef alors het volgende:
538 en 3fm kruipen steeds meer naar elkaar toe, het grootste verschil vind ik eigenlijk de djs en de reclame
quote:
Ah ja, goede radio volgens 538. 3x per dag de Top 40, alleen dan steeds in een andere volgorde. En natuurlijk elk half uur reclame.quote:Jan-Willem Brüggenwirth, algemeen directeur van Radio 538, is blij met de behaalde scores. “Dit is het resultaat van goede radio maken, volgens onze luisteraars. Mooier dan dit kan bijna niet.”
Luister je wel eens? Op wat meer dance en rnb na scheelt het nauwelijks van 3fm, al die serious talents (waar 3fm zo ontzettend gedurfd en baanbrekend mee is (quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:38 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
[..]
Ah ja, goede radio volgens 538. 3x per dag de Top 40, alleen dan steeds in een andere volgorde. En natuurlijk elk half uur reclame.
Iddquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:43 schreef alors het volgende:
[..]
Luister je wel eens? Op wat meer dance en rnb na scheelt het nauwelijks van 3fm, al die serious talents (waar 3fm zo ontzettend gedurfd en baanbrekend mee is () komen ook gewoon voorbij
quote:
WATquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:19 schreef borisz het volgende:
Tsssk EA is geband van het radioforum. Geen leuke analyses meer.
quote:
Rolfje!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
WAT
Hoe is dat in godsnaam mogelijk. EA is de opperfaalbaas!!!
Ik mag van alle vakken 1 les missen, dus ik ben legaal bezig jonguhquote:
Heb je ook al een rokje aanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:25 schreef minthy het volgende:
[..]terug, omdat het lente is en ik lekker gestemd ben vandaag!
Vooralsnog een goede keuze geweest om een schooldagje te skippen
Schande, je hebt nog een hele zomer voor de boeg meisjohquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag van alle vakken 1 les missen, dus ik ben legaal bezig jonguh
Ik heb er een uurtje gezeten, nu weer thuisquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Vooralsnog een goede keuze geweest om een schooldagje te skippen
Dan heb ik weer andere vakken! Na een week of 10 is bij ons een periode afgesloten, klaarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schande, je hebt nog een hele zomer voor de boeg meisjoh
Jay!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb er een uurtje gezeten, nu weer thuis
Ho, ik ben slechts deeltijdstudent, ik werk ook fulltime! Studeren doe ik er zo even bij naastquote:
Jemig, das mooi zonde van je reistijdquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, dit was gewoon mijn schooldag.
Werkse!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:41 schreef minthy het volgende:
Ik ga aan het werk, heb ook nog een bijbaantje![]()
Tot in mijn volgende pauze
Niet, je spijbeltquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ho, ik ben slechts deeltijdstudent, ik werk ook fulltime! Studeren doe ik er zo even bij naast![]()
Ik was er gisteravond. Het was TOP.quote:
Succes, mop!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:03 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga weer een lekker lange vergadering in dus hoop vandaag nog terug te komen
Gewoon een hele nare stille giftig stinkende wind laten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:03 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga weer een lekker lange vergadering in dus hoop vandaag nog terug te komen
Ik denk niet dat je broer tijd heeft om hier bij te lezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gewoon een hele nare stille giftig stinkende wind laten.
Einde vergadering
Ik heb niet eens een pyjama, daar gaat het dus mis...quote:
Herkenbaar. Ik wijt mijn haast dagelijkse op-de-bank-in-slaap-val-belevenissen aan het ontbreken van een pyjama in m'n garderobe.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een pyjama, daar gaat het dus mis...
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een pyjama, daar gaat het dus mis...
Ik ga zo een lange nachtpon kopen, mischien helpt het mijn verneukte ritme te veranderenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik wijt mijn haast dagelijkse op-de-bank-in-slaap-val-belevenissen aan het ontbreken van een pyjama in m'n garderobe.
Ik draag normaal helemaal nietsquote:
Een flanellen? Bok-, maar dan ook BOKgeil!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik draag normaal helemaal niets![]()
Vanaf komende nacht een heel degelijk, lang en allesverhullende nachtpon. Hoe geil is dat?!
Ja, met bloemetjes en een kanten kraagje. Ik vertrek naar "Oma en zo", voor het betere flanel en deeglijk katoenen ondergoedquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een flanellen? Bok-, maar dan ook BOKgeil!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een flanellen? Bok-, maar dan ook BOKgeil!
Ik moet bekennen dat ik een nachtpon ook vreselijk sexy vind hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik draag normaal helemaal niets![]()
Vanaf komende nacht een heel degelijk, lang en allesverhullende nachtpon. Hoe geil is dat?!
Nou, die ik in m'n hoofd heb is een afknapper van jewelste. Zo erg dat ik er zelfs op afknapquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik een nachtpon ook vreselijk sexy vind hoor
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, die ik in m'n hoofd heb is een afknapper van jewelste. Zo erg dat ik er zelfs op afknap
Och, dat hebben Annemieke en Eric nog veel vaker op 3FM.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:03 schreef Pino112 het volgende:
Het blijft grappig dat Ekdom zichzelf mag aankondigen op Radio 6
Tot 20u staat ie dus aan op de Zwarte Lijst
SPOILER: Jackpot 19-03-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Raffish?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:04 schreef MohMi het volgende:
Vandaag bij Domien eindelijk mijn request gedraaid![]()
bye bye man bye byequote:
sodimitriop zegquote:
Uitslapen tot 6:30quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
Oh kut ik besef dus echt nu pas dat ik morgen half fucking 6 uit bed moet
Doei trusten
he dat is een idee! als guilty pleasure aanvragen!quote:
Vraag hem dan vandaag aan, ik kan ws toch niet luisteren ivm werkquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
he dat is een idee! als guilty pleasure aanvragen!
nja, ik heb op t werk ook geen 3fm opstaan. stoort om de haverklap. heb nu de radio aan de andere kant van t kantoor gezet zodat ik em nauwelijks meer hoor en daar 538 op staatquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Vraag hem dan vandaag aan, ik kan ws toch niet luisteren ivm werk
Ik zit er voor waarschijnlijk (kantoordienstje), maar rond die tijd ben ik vaak met bewoners in de weerquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik heb op t werk ook geen 3fm opstaan. stoort om de haverklap. heb nu de radio aan de andere kant van t kantoor gezet zodat ik em nauwelijks meer hoor en daar 538 op staat
Trustequote:Op woensdag 21 maart 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd (weer veel te laat)
welterusten
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
misschien kun je dan hier nog even om lachen....
[ afbeelding ]
En ik haat KT Tunstall... maar ik heb per ongeluk op de verkeerde lunchbox gestemdquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:08 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik heb jullie gemist
Daar is het immer stralende zonnetje van dit topic weerquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Di-rect
Wat een bagger maken die lui sinds die krullenbol erbij zit.
Ohjeetwitter:roos3fm twitterde op woensdag 21-03-2012 om 15:19:12Beter nog: SUPER megahit gekozen! @coen3fm: Leuke megahit gekozen! #3FM #DJoverleg” reageer retweet
Zal die Django Django na 3 weken wel zijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:21 schreef borisz het volgende:
Ohjeetwitter:roos3fm twitterde op woensdag 21-03-2012 om 15:19:12Beter nog: SUPER megahit gekozen! @coen3fm: Leuke megahit gekozen! #3FM #DJoverleg” reageer retweet
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:21 schreef borisz het volgende:
haha wat coolquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij spelen hem bij de muziek, tof nummer
En nog weet hij niet dat Subway een grotere fastfoodketen is dan McDonald's.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:50 schreef alors het volgende:
Fastfoodexpert... je kunt tegenwoordig ook alles worden he
Oh dat zal idd wel, 3fms liefdeskindje moet natuurlijk MH worden bij elke drol die ze uitpoepen.quote:
Ik vind hem ook niet slecht, maar MH is gewoon onnodig. Net zoals Adele, Keane, John Mayer, Blof, Anouk en weetikveelwienogmeer.quote:
quote:Scheefwonen is het wonen in een sociaal huurhuis dat te goedkoop voor je is geworden. Dat doen er nogal wat, waardoor minder draagkrachtigen naar een huis kunnen fluiten
Snap ik, maar het zal me aan de kont roesten wat ze gekozen hebben. MH zegt me niet zoveel meer, alleen dat ze die plaat wat vaker draaien op een dag. De wat extremere nummers durven ze toch niet te kiezenquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet slecht, maar MH is gewoon onnodig. Net zoals Adele, Keane, John Mayer, Blof, Anouk en weetikveelwienogmeer.
Lol.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:39 schreef alors het volgende:
Zo er mocht weer een stagiair een berichtje schrijven op nu.nl..
http://www.nu.nl/economie(...)ntract-huurders.html
[..]
valt veel te lurken....quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:39 schreef Evertjan het volgende:
goedeavond mensen ik lurk weer een ff mee
Hij heeft 't er maar druk mee, al die TV-opnamesquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
zodadelijk Ekdom op Nederland3 bij opquiz Doe maar normaal
Stiekem contact met elkaar buiten Fok om?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:23 schreef minthy het volgende:
Is TradeMarkie hier nog gesignaleerd vandaag??
We wilden tijdens de downtime springen, maar ik bedacht me net op tijd, ik heb niets meer van hem gehoord...
Ja, ik tweet ook met anderen... Sorry Pienquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stiekem contact met elkaar buiten Fok om?
Lekker gaar. Niet vervelend gaar maar lekker. Ken je dat? (ik was vanmorgen 5:30 uit mn nest)quote:
Zeker herkenbaar, ik heb er al een paar zeer brakke nachten opzitten en vanochtend was ik ook rond 6:30 weer op... Ga ik niet lang trekkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lekker gaar. Niet vervelend gaar maar lekker. Ken je dat? (ik was vanmorgen 5:30 uit mn nest)
Zit echt lekker te chillen hier
Wat??quote:
Zoveel, maar dat hoef ik hier niet allemaal neer te plempen... Ik ben een boefjequote:
Ah, ik luister nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat tenenkrommende nummer van die Nederlandse.
Ik ben slapen
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb weer een aardige tienerhighschoolromcom gezien. fijn genre blijft dat toch
ach, ik ben op filmgebied sowieso snel tevredenquote:
All about Steve was vanavond op TV. Voor het eerst sinds tijden dat ik een film keek, vond hem wel grappigquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb weer een aardige tienerhighschoolromcom gezien. fijn genre blijft dat toch
Je lijkt op mij, ik ging ook altijd m'n nest weer uit als m'n pa thuiskwamquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
All about Steve was vanavond op TV. Voor het eerst sinds tijden dat ik een film keek, vond hem wel grappig.
Die heb jij vast ook al gezien? Wat vonnie van?
niet gezien, moet ik eigenlijk wel zien. heeft Sandru Bullock een Razzie voor gekregen voor Slechtste Actrice. Ze was daarmee de eerste actrice die in 1 jaar een Razzie en een Oscar won.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
All about Steve was vanavond op TV. Voor het eerst sinds tijden dat ik een film keek, vond hem wel grappig.
Die heb jij vast ook al gezien? Wat vonnie van?
Hihiquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Je lijkt op mij, ik ging ook altijd m'n nest weer uit als m'n pa thuiskwam
Hmm, ik vind hem niet slecht hoor, maar goed, dat ben ik.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet gezien, moet ik eigenlijk wel zien. heeft Sandru Bullock een Razzie voor gekregen voor Slechtste Actrice. Ze was daarmee de eerste actrice die in 1 jaar een Razzie en een Oscar won.
haar Razziespeech is erg komisch:
Deze post vraagt om een knaller!quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, ik vind hem niet slecht hoor, maar goed, dat ben ik.
ach, de RAzzie gaat zelden naar iets echt slechts. het gaat meer om het idee een bekende film/acteur//actrice af te zeiken. Starship Troopers won er ook wat en dat vind ik een heel fijne film. Paul Verhoeven kwam die dingen ophalen en hij was de allereerste....ook Halle Berry kreeg er 1. die won ze een jaar na haar Oscar. Halle kwam gezellig naar de uitreiking en hield bijna dezelfde speech als toen ze haar Oscar kreeg. ik houd er wel van, sterren met zelfspotquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, ik vind hem niet slecht hoor, maar goed, dat ben ik.
quote:
Sorry, ik zit er lekker bij vandaag...quote:
je gaat maar lekker je gang johquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik zit er lekker bij vandaag...![]()
En ik ben naar de kloten, daar word ik meligjes van
Ik ga maar naar bed.quote:
ehm...dat is niet goed voor je hoor! daar krijg je beri beri van.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik ben hem helemaal aan het afluisteren
Was liefdevol bedoeld, luister naar de tekst!!quote:
En ik ben nog lang niet jarig, verdorie!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...dat is niet goed voor je hoor! daar krijg je beri beri van.
SPAM!!! VIRUS!!!quote:
ehm..ik hoop niet dat je ooit beri beri op je verjaardag krijgtquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik ben nog lang niet jarig, verdorie!!
Ja maar cadeautjesquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm..ik hoop niet dat je ooit beri beri op je verjaardag krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |