Zekerquote:Op maandag 19 maart 2012 10:10 schreef alors het volgende:
Wat doet een zon met blauwe lucht toch wonderenalles ziet er mooier uit.
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:05 schreef SilentChaos het volgende:
Maar Roel, heeft een van die konijnen nou 1 oorzo leek het op de foto haha
Wat schattig is datquote:Op maandag 19 maart 2012 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Lijkt er idd op
. Maar nee, er is nog een tweede oor. Ze gaan allebei hangen
.
Komt met de leeftijd?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Lijkt er idd op
. Maar nee, er is nog een tweede oor. Ze gaan allebei hangen
.
Ja naarmate je ouder wordt gaan er wel meer dingen hangenquote:
Dat bedoel ik!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja naarmate je ouder wordt gaan er wel meer dingen hangen![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
Bij mannen ook trouwens, wordt ook een steeds sipper gezicht als 'ie niet meer naar boven kan wijzen, maar meer als Pinokkio doet
Zelfs dat wordt minder naarmate je ouder wordt, vrouwen komen er in dat opzicht nog redelijk bekaaid afquote:Op maandag 19 maart 2012 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, misschien wordt'ie dan wel groter als'ie liegt
Geeft niks mop, het is nog maar maandagquote:Op maandag 19 maart 2012 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
Sorry Minthy ik was nog niet wakker
Grap komt nu pas binnen
Ja, ze ging lekker uit haar plaatje!quote:Op maandag 19 maart 2012 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Daar was es iemand naar behoren blij bij het winnen
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:01 schreef minthy het volgende:
*Start polonaise*
Gefeliciteerd met je verjaardag, Roel!
24 is een mooie leeftijd, geniet ervan
Voor mij is het vooral het tijdstip... Ik zou wel een biertje lusten, maar het is sociaal niet geaccepteerd en het mag niet volgens onze bedrijfsgidsquote:Op maandag 19 maart 2012 13:25 schreef Sersjee het volgende:
De hoeveelheden drank die ik op moet hebben om een polonaise in te duiken heb ik in geen jaren genuttigd en al zeker niet op dit tijdstip.
Roel neemt ons gewoon mee lunchen in La Francequote:Op maandag 19 maart 2012 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voor mij is het vooral het tijdstip... Ik zou wel een biertje lusten, maar het is sociaal niet geaccepteerd en het mag niet volgens onze bedrijfsgids
Dan maar stiekem
Wijn is ook goedquote:Op maandag 19 maart 2012 13:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Roel neemt ons gewoon mee lunchen in La France. Al wordt het dan wel wijn
Even aan je voorhoofd voelen hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:50 schreef minthy het volgende:
Eendekut, ezelkut, ik hoor het niet![]()
Adele
Zo'n 50 minuten geleden ook nog niet, zo te zienquote:Op maandag 19 maart 2012 13:51 schreef SilentChaos het volgende:
What? Is roel Jarig?
Gefeliciteerd man
(sorry was nog nit wakker vanochtend)
Guiltyquote:Op maandag 19 maart 2012 13:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo'n 50 minuten geleden ook nog niet, zo te zien
Dag poepiequote:Op maandag 19 maart 2012 13:43 schreef minthy het volgende:
Bouncer![]()
(In het kader van ontopic posten)
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:51 schreef SilentChaos het volgende:
What? Is roel Jarig?
Gefeliciteerd man
(sorry was nog nit wakker vanochtend)
Heerlijk weertjequote:Op maandag 19 maart 2012 13:50 schreef CindieY het volgende:
Roel, gefeliciteerd!Lekker zonnetje erbij ook
quote:
webcamstrippokeren? Heb ik wat gemistquote:Op maandag 19 maart 2012 14:08 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Tof dat je me laat winnen, goed voor m'n zelfvertrouwen
Nog best lastig trouwens, dat webcamstrippokeren...![]()
Ik was aan het liegen, wilde iedereen hier wijsmaken dat we dat aan het doen warenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
webcamstrippokeren? Heb ik wat gemist![]()
Ik daag je uit, maar wel als ik thuis benLijkt me geen goed plan op kantoor
Gelukkig? Is de verleiding anders te grootquote:Op maandag 19 maart 2012 14:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik was aan het liegen, wilde iedereen hier wijsmaken dat we dat aan het doen waren![]()
Ik heb geen cam, gelukkig
Nee, ik vind het stom om een camera op me gericht te hebben, kan ik me niet gedragenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelukkig? Is de verleiding anders te groot![]()
Shit, ik speel ook weer niet mee... Ik heb m'n dag niet geloof ik hahaha
Dat doen ze hier op de streek niet, hier hebben ze koeschijtenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:04 schreef Evertjan het volgende:
gewoon weer ouderwets zwientje tikken net zoals vroeger bie ons in ut dorp!
Omdat je jarig bent.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
En waarom staat Gotye er nog steeds in?
is gedaan in de Voice kidsquote:Op maandag 19 maart 2012 19:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik weet niet of Michiel er iets over zei, maar heb het iig niet meegekregen. Waarom staat Jar Of Hearts ineens in de MT5?
als er 1 schaap over de dam is?quote:
Die van Keane?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:44 schreef minthy het volgende:
Het is vast vloeken in de kerk wat ik doe, maar ik vind de MH prima aan te horen!
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
[..]
Die van Keane?![]()
![]()
die mag je best leuk vinden hoor!quote:Op maandag 19 maart 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
En ja! Dikke vette fucking boeiend wat de rest ervan vindt!!![]()
Maakt me ook geen ruk uit, dan kom ik hier nooit weer! Wordt het nog rustigerquote:Op maandag 19 maart 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die mag je best leuk vinden hoor!
maar zeg dat niet hardop want dan word je gelyncht
ja, vanavond is wel erg extreem zeg!quote:Op maandag 19 maart 2012 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Maakt me ook geen ruk uit, dan kom ik hier nooit weer! Wordt het nog rustiger
Feestje bij Roel, wij zijn niet uitgenodigd...quote:Op maandag 19 maart 2012 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, vanavond is wel erg extreem zeg!
die Roel is ook een lul zeg!quote:Op maandag 19 maart 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Feestje bij Roel, wij zijn niet uitgenodigd...
Normaal wel, leuke afleiding. Ik heb nu zelfs de tv maar aangezet, internet is niets aan.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die Roel is ook een lul zeg!
nja, ik heb zelf doordeweeks nooit zo'n zin om achter m'n pc te hangen. hele dag al gedaan..kijk liever films of een beetje gamen.....
nja, vrijdagavond en zatzonmiddag is t meestal wel gezellig. want dan ben ik erquote:Op maandag 19 maart 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Normaal wel, leuke afleiding. Ik heb nu zelfs de tv maar aangezet, internet is niets aan.
Ik overweeg Fok sowieso maar eens de rug toe te keren, vind er weinig meer aan zo
Ook dan is het rustig hier, iig een stuk rustiger dan vorig jaar.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, vrijdagavond en zatzonmiddag is t meestal wel gezellig. want dan ben ik er![]()
nja, als je in de stats kijkt: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1 zie je dat het januari en februari nog best aardig ging. maart daarentegen is drama.....quote:Op maandag 19 maart 2012 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook dan is het rustig hier, iig een stuk rustiger dan vorig jaar.
Misschien moeten we nieuwe mensen rekruteren
Ik heb iedereen weggejaagd, dat zal het zijn...quote:Op maandag 19 maart 2012 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, als je in de stats kijkt: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1 zie je dat het januari en februari nog best aardig ging. maart daarentegen is drama.....
maar ik ga naar bed. over 7u gaat de wekker weer en ik wil nog een stukje lezen.
welterusten alvast
welnee joh. als er 1 iemand is die de boel wegjaagt ben ik het wel......ik noem Beth Ditto, Raffish en ranzige opmerkingen....sorry!quote:Op maandag 19 maart 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb iedereen weggejaagd, dat zal het zijn...
Slaap lekker
Nee hoor, ik geef gewoon mezelf de schuld. Lekker makkelijkquote:Op maandag 19 maart 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welnee joh. als er 1 iemand is die de boel wegjaagt ben ik het wel......ik noem Beth Ditto, Raffish en ranzige opmerkingen....sorry!
slaap lekker
bye bye man bye byequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |