Ik herken de titel en de muziek maar kan me niets van de serie zelf herinnerenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja ik ben een sukkel.
Vanwege John TravoltaNiet zo bekend misschien.
Bekend boek maar serie of film nooit gezienquote:Op maandag 19 maart 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken je deze? Uit 1981, dus ik speel een beetje vals.
[ afbeelding ]
Nog een mooie DVD box van.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
Jij had wel HEEEL veel favoriete series
Nog wat SciFi dan maar
Leukquote:Op woensdag 21 maart 2012 01:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Bekend boek maar serie of film nooit gezien
[..]
Nog een mooie DVD box van.
[ afbeelding ]
Het leukste vond ik de scene als hij voor de spiegel stond en dan zo van "nah, ik hoef niets te doen, ik ben knap genoeg"quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:53 schreef tong80 het volgende:
The Fonz
Die kon met één tik tegen de buitenkant de juke-box laten spelen
Die ken ik nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:36 schreef Karina het volgende:
En met dezelfde hoofdrolspeler
[ afbeelding ]
The Magician
Ging over een goochelaar die ook privédetective speelde. Gek dat je die niet kent trouwens, is van begin zeventiger jaren.quote:
Toen vond ik het kapsel helemaal geweldigquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:22 schreef tong80 het volgende:
Ik vond die Fawcett veel te plastic. Is toch jong overleden aan kanker ?
Volgens mij heette hij hier "De Illusionist".quote:
Die was idd geweldigquote:
Nee, komt me totaal niet bekend voor inderdaad.quote:Op zondag 8 april 2012 14:42 schreef Iwanius het volgende:
Ik denk dat de meesten het niet kennen maar voor mij was dat.
Het komt me heel vaag bekend voor, ik denk dat ik er te jong voor was, ik zie dat het uit 1970 komt, toen was ik pas 8 (wat heerlijk, als je kunt zeggen, ik was PAS 8quote:Op maandag 9 april 2012 21:34 schreef februaristaker het volgende:
De jonkvrouw van Avignon, kent iemand die serie nog? De romantiek ten top..
Bram van der Vlugt had er ook een rol in. Heel jong en nog heel onsinterklazig..
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Jaaa.quote:Op maandag 19 maart 2012 04:38 schreef zakstront het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op bezoek bij Barbapappa!
Huub huub, barbatruuk!
Die zien er zo plastic uitquote:
Zo zagen ze er allemaal uit in die series van die tijd. En de stem van Charlie werd gedaan door Blake uit Dynastie, waar ook weer allemaal plastic vrouwen inzaten.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zien er zo plastic uit
Wel typisch jaren 70.
Ik geloof niet dat ik geweten heb dat Blake de stem van Charlie was, of wel en heb ik het verdrongen.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo zagen ze er allemaal uit in die series van die tijd. En de stem van Charlie werd gedaan door Blake uit Dynastie, waar ook weer allemaal plastic vrouwen inzaten.
Ik vond Falconetti de interessantstequote:Op donderdag 12 april 2012 17:31 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
The Jordaches, rich man, poor man. Het 2e seizoen. het eerste met Nick Nolte kan ik me niet herinneren. Ik had een crush op de man links vooraan. Gregg Henry
Dat kan ik me ook niet herinnerenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond Falconetti de interessantste
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |