Dat is het.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. En dat doordrukken durven ze dan niet genoeg.
Wedstrijden waarin er gerekend wordt op drie punten, met die druk lijkt de ploeg nog moeite te hebben. Daarom spelen ze goed tegen de goede ploegen.
Ik denk niet, dat het shirt uitrekken van Guidetti een mentaliteits probleem is.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:21 schreef Ritmo het volgende:
Onder mentaliteitsprobleem vind ik overigens ook vallen: Bakkal die een stomme gele kaart pakt en Twente mist, Fernandez die al 2 keer een langdurige schorsing pakt, Nelom die een onnodige rode kaart pakt en ook Twente mist, Guidetti die z'n shirt uittrekt... Het is een beetje dat verantwoordelijkheidsgevoel dat soms bij bepaalde spelers lijkt te missen.
Banshee, Wanneer hou je op met datquote:
Dat heeft niets met mentaliteit te makenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:21 schreef Ritmo het volgende:
Onder mentaliteitsprobleem vind ik overigens ook vallen: Bakkal die een stomme gele kaart pakt en Twente mist, Fernandez die al 2 keer een langdurige schorsing pakt, Nelom die een onnodige rode kaart pakt en ook Twente mist, Guidetti die z'n shirt uittrekt... Het is een beetje dat verantwoordelijkheidsgevoel dat soms bij bepaalde spelers lijkt te missen.
Juist. Weet je wie weer wel erg balvast is in dat soort situaties?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
Schaken is beter tegen topteams omdat die altijd verder van het doel spelen. Komt ruimte achter de verdediging en dan is Schaken een wapen met zijn snelheid.
Tegen kleine teams moet je het veel meer doen in de korte ruimte. En dan is hij simpelweg veel te beperkt.
Nee johquote:Op zondag 18 maart 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Mental Theo gaat trouwens optreden in de kleedkamer voor de Graafschap.
Hoe wil hij dat flikken?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Het was een van de voorbeeldjes.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk niet, dat het shirt uitrekken van Guidetti een mentaliteits probleem is.
Die vent zit vol met passie en strijd, maar het zat hem zo tegen in die wedstrijd dat hij uit vreugde zijn shirt uit trok.
Is het je opgevallen dat ELKE kopbal zijn armen stijf langs zijn lijf liepen? Die gast denkt HEEL goed na.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het was een van de voorbeeldjes.
Als Guidetti zo ontzettend graag naar die titel wil, en erbij wil zijn dan moet hij zo gefocust zijn om geen schorsingen etc. op te lopen
Dat zal vanaf nu denk ik oo kgeen probleem zijn. Zie interview.quote:dat die emotie sterker is dan z'n wil om z'n shirt uit te trekken.
quote:Ook vandaag: ok, hij is jong en vol passie, maar hij heeft weinig geleerd van z'n vorige rode kaart.
Ik schrok me de tyfus voor 2 seconden.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Wáááánt? Wat is er mis met zijn mentaliteit dan? Hij heeft geen 'zin' zijn best te doen in de kleine wedstrijdjes ofzo?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:27 schreef eight het volgende:
Bakkal is echt een speler waarbij de mentaliteit een negatieve rol speelt in zijn functioneren. Die conclusie werd destijds bij PSV is al getrokken en die kun je nu bij Feijenoord wederom trekken.
Ach, Tonny eet Bakkal als ontbijtquote:Op zondag 18 maart 2012 21:27 schreef eight het volgende:
Bakkal is echt een speler waarbij de mentaliteit een negatieve rol speelt in zijn functioneren. Die conclusie werd destijds bij PSV is al getrokken en die kun je nu bij Feijenoord wederom trekken.
..........quote:Op zondag 18 maart 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Dan snapt Koeman er blijkbaar ook niets van, want ik zeg zo'n beetje hetzelfde als wat hij zegt over Guidetti etc.quote:
Zo komt het wel soms over.., al zou het wel niet zo bewust zijn zo als jij schetst..,quote:Op zondag 18 maart 2012 21:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wáááánt? Wat is er mis met zijn mentaliteit dan? Hij heeft geen 'zin' zijn best te doen in de kleine wedstrijdjes ofzo?.
Ja nog effe, jij wil beweren dat Koeman zei dat Guidetti niets geleerd heeft van zijn rode kaart?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan snapt Koeman er blijkbaar ook niets van, want ik zeg zo'n beetje hetzelfde als wat hij zegt over Guidetti etc.
Ik geloof daar in het geval van Bakkal een héél klein beetje in, maar zelfs zo'n jongen wil zich 'gewoon' in 'the picture' spelen. Ik denk dat Bakkal gewoon makkelijker kán voetballen bij een topper, net als Schaken (zie voorbeeld Caland), en dat het niet zoveel te maken heeft met mentaliteit.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo komt het wel soms over.., al zou het wel niet zo bewust zijn zo als jij schetst..,
Van halst zit toch bij studio voetbal? Die zal het ook wel leuk vindenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:31 schreef Ritmo het volgende:
Ben overigens benieuwd hoe De Snor ons morgen af gaat zeiken.
Dat we weer een paar plekken te hoog staan en dat dit wederom een gelukje was.
Hij zal vast vanavond in z'n bedje al bedenken wat ie moet zeggen.
Blijkbaar. Rutten stoorde zich daar enorm aan.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wáááánt? Wat is er mis met zijn mentaliteit dan? Hij heeft geen 'zin' zijn best te doen in de kleine wedstrijdjes ofzo?.
Nou ja, dat was misschien wat te snel geconcludeerd. Maar vandaag liet ie zich weer helemaal gaan, met alle risico's van dien.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja nog effe, jij wil beweren dat Koeman zei dat Guidetti niets geleerd heeft van zijn rode kaart?.
Ja héhé, die kon het niet hebben dat zijn dochter geneukt werd door Bakkal.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:32 schreef eight het volgende:
[..]
Blijkbaar. Rutten stoorde zich daar enorm aan.
Hij gebruikt dezelfde argumentenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:31 schreef Ritmo het volgende:
Van Geel zat gisteren bij Excelsior. Zonder dat wijf van hemquote:Op zondag 18 maart 2012 21:31 schreef Ritmo het volgende:
Jezus man, hij heeft niets misgedaan. Blom had gewoon de tyfus op hem in.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou ja, dat was misschien wat te snel geconcludeerd. Maar vandaag liet ie zich weer helemaal gaan, met alle risico's.
Kijkend naar die middenveldert, die negert, die aambei. Uh, Aalberg. Ofzo.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel zat gisteren bij Excelsior. Zonder dat wijf van hem
Nou niet vergeten die goals die Bakkal voor ons gemaakt heeft.,quote:Op zondag 18 maart 2012 21:33 schreef Grifte het volgende:
Ik vind Bakkal maar matig, veel te weinig risico, leuk zo onopvallend, maar ik heb liever Tonny, met uitzicht op volgend seizoen als waarschijnlijk Bakkal er toch niet meer is, dan een huurling. Of in ieder geval een stuk meer minuten voor Tonny, al denk ik dat Koeman dit hopelijk ook wel gaat doen komende tijd.
Ja, laten we gelijk een jochie van 17 op de belangrijkste bedieningsplek van de aanval zetten, levert totáál geen druk op de schouders van zo´n pikkie die net zijn debuutwedstrijd gespeeld heeft.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:33 schreef Grifte het volgende:
Ik vind Bakkal maar matig, veel te weinig risico, leuk zo onopvallend, maar ik heb liever Tonny, met uitzicht op volgend seizoen als waarschijnlijk Bakkal er toch niet meer is, dan een huurling. Of in ieder geval een stuk meer minuten voor Tonny, al denk ik dat Koeman dit hopelijk ook wel gaat doen komende tijd.
Nog belangrijker: hij herstelde dat direct. Niet eerder gezien bij hem, dat vond ik positief.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou ja, dat was misschien wat te snel geconcludeerd. Maar vandaag liet ie zich weer helemaal gaan, met alle risico's van dien.
Ja man heerlijk, hij zat er gruwelijk fel op, geweldige steekpasses waaruit de 0-1, en de afgekeurde 0-2 vielen, en verder ook briljant met z'n rust op het middenveld, echt fenomenaal om zo Clasie/El Ahmadi/Tonny te zien, wat een middenveldquote:Op zondag 18 maart 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Aaah, heerlijk om weer van die Duitsers gewonnen te hebben. Heb t niet kunnen zien, zelfs geen samenvatting, maar hoorde dat Tony héél goed speelde?
Ik snap het hele issue ook niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog belangrijker: hij herstelde dat direct. Niet eerder gezien bij hem, dat vond ik positief.
Je moet wel oppassen dat je geen veredelde A1 wordt en niet elke 17-jarige direct tot basisspeler bombarderen. Maar gezien we met Vormer, Goossens en Janmaat straks een boel ervaring erbij hebben in de selectie, is Bakkal zeker misbaar ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:33 schreef Grifte het volgende:
Wel een eckte haakneus.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijkend naar die middenveldert, die negert, die aambei. Uh, Aalberg. Ofzo.
Daar gaat Johans enige stokpaardje tegen v. Geel.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel zat gisteren bij Excelsior. Zonder dat wijf van hem
jezusquote:Op zondag 18 maart 2012 21:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja héhé, die kon het niet hebben dat zijn dochter geneukt werd door Bakkal.
Rutten kan je toch niet serieus nemen.
Tsjah het is wel héél jong om hem zo in de basis te gooien, maar hopelijk staat ie daar volgend seizoen wel. Zouden we desnoods Ahmadi kunnen verkopen voor een leuk bedrog en een leuk spitjse ervoor terugkopen (of een nieuwe buitenspeler)quote:Op zondag 18 maart 2012 21:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja man heerlijk, hij zat er gruwelijk fel op, geweldige steekpasses waaruit de 0-1, en de afgekeurde 0-2 vielen, en verder ook briljant met z'n rust op het middenveld, echt fenomenaal om zo Clasie/El Ahmadi/Tonny te zien, wat een middenveld
Kom op, Helpmefok. Ik ben dan wat kritisch, maar jij moet zo af en toe je Feyenoord-bril even afdoen en niet alleen maar goeds in alles wat Feyenoord is willen zien.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jezus man, hij heeft niets misgedaan. Blom had gewoon de tyfus op hem in.
Wij denken allemaal maar dat scheidsrechters mensen als Guidetti vervelend vinden. Nou, geloof me, ik heb een ex topscheids in de familie, die geneiten juist met volle teugen van zulke jonge jongens met dat temperament in het spelletje. Die vinden het geweldig dat iemand ZO'N passie heeft in HUN passie, het voetbal.
Want dat zegt jouw kennis. Mwah.. had niet de indruk dat Blom met vertedering in zijn ogen naar Guidetti keek. Die penalty niet geven was raar, en gelukkig zag hij die armbeweging niet anders had hij eraf gekund.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap het hele issue ook niet.
Buiten het argument dat - zoals ik al zei - scheidsrechters dit soort jongens p-r-a-c-h-t-i-g vinden.
Oh nee dat wil ik ook weer niet zeggen, maar ik vind niet dat Bakkal genoeg brengt, al zijn Schaken en Cabral nog wel een niveautje daaronder. Tis misschien omdat ik veel meer van Bakkal had verwacht, al heeft ie natuurlijk wel wat belangrijke goals gemaakt.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou niet vergeten die goals die Bakkal voor ons gemaakt heeft.,
Tonny kan het ook wel maar heeft het nog niet gedaan het is nou niet alsof Bakkal van het niveau Schaken/Cabral is.., en dat haal ik toch een beetje uit je post.
Tuurlijk levert dat druk op, en ok was misschien iets te enthousiast gedacht van mij, maar dan hoop ik op meer invalbeurten dan tenminste voor hem. Zo bepalend is Bakkal nou ook niet op die belangrijke plek.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, laten we gelijk een jochie van 17 op de belangrijkste bedieningsplek van de aanval zetten, levert totáál geen druk op de schouders van zo´n pikkie die net zijn debuutwedstrijd gespeeld heeft.
En die Fer maar roepen dat Twente zo'n grote vooruitgang is. Met je team vernederd worden door Huntelaar, 4e staan, je trainer eruit werken en verliezen in de Grolsch Feste had ook wel bij ons gekunt.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Aaah, heerlijk om weer van die Duitsers gewonnen te hebben. Heb t niet kunnen zien, zelfs geen samenvatting, maar hoorde dat Tony héél goed speelde?
Het is geen geheim dat Rutten en Bakkal een pleurishekel hadden aan elkaar.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:37 schreef eight het volgende:
[..]
jezuswat een onthutsend slecht argument tover je weer uit je hoge hoed.
Eens. Bakkal heeft ons wel een punt of 6 a 9 opgeleverd met z'n beslissende treffers.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou niet vergeten die goals die Bakkal voor ons gemaakt heeft.,
Tonny kan het ook wel maar heeft het nog niet gedaan het is nou niet alsof Bakkal van het niveau Schaken/Cabral is.., en dat haal ik toch een beetje uit je post.
Gelukkig, hier zijn we het in elk geval over eens.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, laten we gelijk een jochie van 17 op de belangrijkste bedieningsplek van de aanval zetten, levert totáál geen druk op de schouders van zo´n pikkie die net zijn debuutwedstrijd gespeeld heeft.. Man wat een kortzichtigheid toch af en toe.
En wat is je excuus bij Koeman? Ook hij benoemt weleens het gebrek aan mentaliteit.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is geen geheim dat Rutten en Bakkal een pleurishekel hadden aan elkaar.
Het is ook geen geheim dat Been met een bepaalde speler overhoop lag, een bepaalde speler die nu tot beste middenvelder van Nederland bekroont kan worden.
'Nuff said.
Over Bakkal? Bron? Dat was Leerdam, en ging ook niet over mentaliteit.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:43 schreef eight het volgende:
[..]
En wat is je excuus bij Koeman? Ook hij benoemt weleens het gebrek aan mentaliteit.
Fucking hell, eentje die 't begrijpt.quote:
Spelersgroep in het algemeenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Over Bakkal? Bron? Dat was Leerdam, en ging ook niet over mentaliteit.
Ik heb Koeman uberhaupt NOG NOOIT gehoord over mentaliteit.
Alsof wij allemaal anti-Feyenoord zijn?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fucking hell, eentje die 't begrijpt.
Ik ook.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:46 schreef Merkie het volgende:
Ik vind dat er weinig mis is met de mentaliteit van Feyenoord.
Dat maak jij er gelijk weer uit opquote:Op zondag 18 maart 2012 21:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof wij allemaal anti-Feyenoord zijn?
Denk hier eens over na: zou ik zo kritisch zijn op Feyenoord, als het me eigenlijk niets kon schelen wat ze deden?
Kijk, nog een die het begrijpt.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:47 schreef satecl het volgende:
Jeetje, kom net uit Engeland. Was naar Leeds United - West Ham United. Toffe wedstrijd, maar wat baalde ik dat ik niet kon genieten van Feyenoord vanmiddag. Ik ben echt weer trots op de boys, en echt leuk om te lezen dat Tony een goeie pot speelde!
En Fer: You Shit, Bastard. HAAAAAAAAAAAA
Laatste minuut 1-1 voor West Ham of nie? Ga volgende week naar Southampton - Doncaster, die wonnen ook in de laatste minuten even bij Millwall, gaat lekker daarquote:Op zondag 18 maart 2012 21:47 schreef satecl het volgende:
Jeetje, kom net uit Engeland. Was naar Leeds United - West Ham United. Toffe wedstrijd, maar wat baalde ik dat ik niet kon genieten van Feyenoord vanmiddag. Ik ben echt weer trots op de boys, en echt leuk om te lezen dat Tony een goeie pot speelde!
En Fer: You Shit, Bastard. HAAAAAAAAAAAA
Je vergeet een belangrijk argument: een balvaste aanval die snel kan rondpassen en daarmee gaten in de verdediging van de tegenstander creëert.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef Merkie het volgende:
De reden dat we vaak tegen kleine teams punten laten liggen is omdat het dan moeilijk voetballen is. Alle ploegen hebben er last van. Vergeet niet dat de huidige basiself pas sinds dit jaar samen voetbalt. Tegen PSV hadden we 9 andere spelers in de basis dan vorig jaar. Kleine tegenstanders rol je op op basis van ervaring en routine, en die ontbreekt bij ons nog.
Misschien is gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel bij sommige spelers een betere beschrijving? Daar is soms wel duidelijk sprake van.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:46 schreef Merkie het volgende:
Ik vind dat er weinig mis is met de mentaliteit van Feyenoord.
Ja de 83e minuut 1-0 voor Leeds, Becchio uiteraard. Maar in de laatste minuut 1-1. Dat uitvak ging he-le-maal los. Mooi om te zien, want ik heb geen voorkeur voor die clubs(quote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Laatste minuut 1-1 voor West Ham of nie? Ga volgende week naar Southampton - Doncaster, die wonnen ook in de laatste minuten even bij Millwall, gaat lekker daar![]()
Ik vond BMI het ook aardig doen op LB, heb die John nie gezien, wat me leek op een tactische zet van MC Claren om hem daar tegen BMI te zetten?
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Misschien is gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel bij sommige spelers een betere beschrijving? Daar is soms wel duidelijk sprake van.
Vandaag werd weer keihard gestreden, dus die mentaliteit zit goed. Maar tegelijkertijd lieten Bakkal en Nelom vorige week het team eigenlijk wel een beetje stikken.
Zit waarheid in, maar hoe rol je volgens jou grote tegenstanders op dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef Merkie het volgende:
De reden dat we vaak tegen kleine teams punten laten liggen is omdat het dan moeilijk voetballen is. Alle ploegen hebben er last van. Vergeet niet dat de huidige basiself pas sinds dit jaar samen voetbalt. Tegen PSV hadden we 9 andere spelers in de basis dan vorig jaar. Kleine tegenstanders rol je op op basis van ervaring en routine, en die ontbreekt bij ons nog.
Heb je de wedstrijden van Feijenoord tegen Ajax, thuis tegen PSV, thuis en uit tegen Twente, eerste helft uit tegen AZ en thuis tegen Heerenveen eerste helft gezien?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zit waarheid in, maar hoe rol je volgens jou grote tegenstanders op dan?
Veel makkelijker voetballen voor deze spelersgroep omdat die zelf ook het spel willen maken. Dat is toch echt tot in den treure herhaald nu?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zit waarheid in, maar hoe rol je volgens jou grote tegenstanders op dan?
Ik ga het ook echt niet meer doen, hij gaat verdorie maar die wedstrijden analyseren ofzo. Dááág.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel makkelijker voetballen voor deze spelersgroep omdat die zelf ook het spel willen maken. Dat is toch echt tot in den treure herhaald nu?
beetje respect voor die jongens jaquote:
Heuwhat?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:54 schreef Terialanalia het volgende:
[..]
beetje respect voor die jongens ja
kijk hoe hard ze gewerkt hebben terwijl we op elke positie behalve misschien spits en keeper mindere gasten hebben lopen
in potentie ja niet altijd op het veldquote:Op zondag 18 maart 2012 21:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heuwhat?. Nou ons niet kleineren. Beste middenveld van Nederland
Top-5 materiaal verdediging.
Nee, wij zijn echt niet minder dan die strontboeren hoor.. Ja, onze flankaanvallers, maar dat is ook al tot in den treure besproken
.
Middenveld heerst bijna elke wedstrijd. Ik kan me geen wedstrijd herinneren waar we de slag op het middenveld verloren. Tweede helft Twente thuis denk ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:58 schreef Terialanalia het volgende:
[..]
in potentie ja niet altijd op het veld
alleen in die wedstrijden dat we boven onszelf kunnen uitstijgen zoals elke topper dit jaar
Ado thuis? Eerste helft tegen ajax? RKC uit? VVV uit?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Middenveld heerst bijna elke wedstrijd. Ik kan me geen wedstrijd herinneren waar we de slag op het middenveld verloren. Tweede helft Twente thuis denk ik.
ADO Thuis werd verloren door geniale counters van ADO. Was de schuld van onze aanval waardoor het middenveld teveel opschoof naar voren.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:00 schreef Terialanalia het volgende:
[..]
Ado thuis? Eerste helft tegen ajax? RKC uit? VVV uit?
Lariekoek. VVV counterde helemaal niet maar ging ook gewoon aanvallen. Voordat ze scoorden hadden ze al diverse kansen gehad.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ADO Thuis werd verloren door geniale counters van ADO. Was de schuld van onze aanval waardoor het middenveld teveel opschoof naar voren.
RKC uit wonnen we de wedstrijd, en ook daar was ons middenveld erg sterk. Schaken stond daar te schutteren.
VVV uit was een typisch voorbeeld van wat ik bedoel met 'Aanval kan geen kansen creëren, middenveld schuift teveel naar voren en tegenstander kan je kapot counteren'. Ook daar schuld van de aanval.
Ajax hebben we beide wedstrijden 90 minuten lang keihard gedomineerd, dat je die noemt snap ik echt niet.
Maar als je dan toch een wedstrijd wil noemen: Groningen-uit, *ril* Twente thuis vanaf de 50e minuut.
1e helft thuis tegen ajax was dramatisch manquote:Op zondag 18 maart 2012 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ADO Thuis werd verloren door geniale counters van ADO. Was de schuld van onze aanval waardoor het middenveld teveel opschoof naar voren.
RKC uit wonnen we de wedstrijd, en ook daar was ons middenveld erg sterk. Schaken stond daar te schutteren.
VVV uit was een typisch voorbeeld van wat ik bedoel met 'Aanval kan geen kansen creëren, middenveld schuift teveel naar voren en tegenstander kan je kapot counteren'. Ook daar schuld van de aanval.
Ajax hebben we beide wedstrijden 90 minuten lang keihard gedomineerd, dat je die noemt snap ik echt niet.
Maar als je dan toch een wedstrijd wil noemen: Groningen-uit, *ril* Twente thuis vanaf de 50e minuut.
Dat het bekend is, wil niet zeggen dat het iets is wat je voor kennisgeving moet aannemen en maar zo moet laten. Koeman kan geniale tactieken bedenken tegen de topclubs, dan moet ie na 7 maanden toch ook wel aan ons enige grote zwakte kunnen werken? En het zal niet altijd goed uitpakken (want zelfs PSV heeft het vaak lastig bij de kleintjes, en je kunt moeilijk verwachten dat ze het hele seizoen ongeslagen blijven) maar zo'n Utrecht vorige week is zo ontzettend onnodig geweest.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel makkelijker voetballen voor deze spelersgroep omdat die zelf ook het spel willen maken. Dat is toch echt tot in den treure herhaald nu?
Op die gratis goal van Eriksen na was er niets mis met die eerste helft hoor. Na de 20e minuut werd Ajax COMPLEET kapot gespeeld, iets wat zich vertaalde in een 2-1 ruststand.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:06 schreef Terialanalia het volgende:
[..]
1e helft thuis tegen ajax was dramatisch man
Vitesse Thuis was echt een aardige pot van de middenvelders hoor, brachten Guidetti in stelling waar de aanval prutstequote:Groningen uit idd ook een prima voorbeeld en zo waren er meer. RKC werden we ook overlopen door die Sno en kompanen. Vitesse thuis niet vergeten was ook slecht.
Groningen thuis met Tadic op de flanken was wederom slecht en zwak.
Snap je niet wat 'tactiek' is? Tegen zulke clubs bestáát geen tactiek. Er is maar een oplossing: de bal 90 minuten rondspelen en hopen dat er gaten ontstaan in zo'n "megamuurverdediging", waar je in die gaten kunt lopen en kunt scoren.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat het bekend is, wil niet zeggen dat het iets is wat je voor kennisgeving moet aannemen en maar zo moet laten. Koeman kan geniale tactieken bedenken tegen de topclubs, dan moet ie na 7 maanden toch ook wel aan ons enige grote zwakte kunnen werken?
Utrecht thuis was gewoon pure kanker dankzij grote vriend Cabral die blunder op blunder stapelde en Schaken die de meest debiele fouten maakte.quote:En het zal niet altijd goed uitpakken (want zelfs PSV heeft het vaak lastig bij de kleintjes, en je kunt moeilijk verwachten dat ze het hele seizoen ongeslagen blijven) maar zo'n Utrecht vorige week is zo ontzettend onnodig geweest.
zijn waarheid is dé waarheidquote:Op zondag 18 maart 2012 22:10 schreef Ritmo het volgende:
Helpmefok, je passie is prachtig, maar je moet niet zo als door een wesp gestoken reageren op iedereen die een keer wat kritisch zegt. Het is niet zo dat als iemand een keer zegt dat speler X niet goed speelde, hij direct de aanval op Feyenoord opent. Integendeel.
Nee men lult hier gewoon een hoop onzin.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:10 schreef Ritmo het volgende:
Helpmefok, je passie is prachtig, maar je moet niet zo als door een wesp gestoken reageren op iedereen die een keer wat kritisch zegt. Het is niet zo dat als iemand een keer zegt dat speler X niet goed speelde, hij direct de aanval op Feyenoord opent. Integendeel.
Van Haaren als beukkanon in de 16, hij maakt ruimte, dan komt BMI als een baas doorkoppen, en kruipt Clasie onder Purrel Frankel door om hem in te tikkenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat wil jij dan doen, 7 man in de 16 meter zetten en alle ballen naar de 16 meter toepoeieren?.
Veel mensen hier zien het gewoon verkeerd. Ons middenveld is 't beste van Nederland. Merkie merkt terecht op dat hij niet kan herinneren wanneer ons middenveld ondergeschikt was aan de tegenstander.quote:
Dan kom ik weer terug op de opmerking van trainers. We zeiden net al dat Fred Rutten en MarioBeen regelmatig klagen over mentaliteit, ook Koeman heeft dit punt weleens benoemd, evenals veel andere collega trainers.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee men lult hier gewoon een hoop onzin.
Het middenveld afkraken van Feijenoord, really?. Op Groningen-uit en één a twee wedstrijden na is het middenveld CON-TI-NUE een 6,5 of hoger gebleken.
Echt, van mij mag je 100 negatieve dingen zeggen, maar zeg dan wel logische onderbouwde dingen. "Gebrek aan mentaliteit" en "het middenveld is bagger" zijn dikke-opmerkingen.
Je gaat er dus ook echt van uit dat jouw waarheid de enige waarheid isquote:Op zondag 18 maart 2012 22:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Veel mensen hier zien het gewoon verkeerd. Ons middenveld is 't beste van Nederland. Merkie merkt terecht op dat hij niet kan herinneren wanneer ons middenveld ondergeschikt was aan de tegenstander.
Dan komen mensen hier met de meest debiele wedstrijden, die op hele andere punten weggegeven werden dan 't middenveld.
Ja, gek he dat ik daar dan op ageer.
Of Ritmo: "Ja Koeman is een meestertacticus in de toppers gebleken, misschien moet hij maar een tactiek verzinnen tegen elftallen die spelen met een 10-0-0 opstelling! Dat kan best want hij is tactisch meesterbrein!".
Ja, héhé... dan begrijp je veel van voetbal.!
Even kijken, het fucking Nederlands elftal speelt tegen van die kleine kutlanden met moeite 1-0 a 2-0. Daar zitten de beste spelers van Nederland tussen, sommigen behoren tot de beste van de wereld.
Maar néé hoor, het zal vast aan Bertje liggen die geen goede tactiek verzint tegen de 10-0-0 opstelling van een landje als fucking Andorra ofzo.. "Gebrek aan mentaliteit! Nederlanders kunnen zich niet opladen voor een wedstrijd tegen Andorra! Etc. Etc."
Joh pleurt toch een eind op man. Het is gewoon onmogelijk om tegen dat soort teams 'goed' te spelen, juist omdat ze een 'operation human shield' uitvoeren. De kwaliteit van een Nederlands elftal zorgt dat je daar dan alsnog met 0-3 wint omdat die gasten écht wel gaten spelen in de verdediging van zo'n kutlandje omdat ze de bal met krankzinnige snelheid doortikken.
Dat is een staaltje techniek wat ons elftal niet beheerst en ook niet snel zal gaan beheersen met de 'logge' Guidetti en mongooltjes als Cabral en Schaken op de flanken.
'Nuff said. Mijn woord is waarheid. Ik ga TV kijken en slapen. Laters.
Pers afschepen kan het best met dergelijke termen. Reken er maar op dat bij de nabespreking van maandag het woord mentaliteit nauwelijks valt.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:20 schreef eight het volgende:
[..]
Dan kom ik weer terug op de opmerking van trainers. We zeiden net al dat Fred Rutten en MarioBeen regelmatig klagen over mentaliteit, ook Koeman heeft dit punt weleens benoemd, evenals veel andere collega trainers.
Jij vindt dat onzin argumenten maar je begeeft je wel op HUN vakgebied. Zij hebben hiervoor een opleiding gevolgd en hebben al tig jaar ervaring in de topsport.
Wat stel jij daar tegenover?
Dat niet eens, het is vooral dat alles wat niet hyper-positief over Feyenoord is, volgens hem niet de waarheid is.quote:
Middenveld-verhaal ben ik met je eens, we hebben simpelweg het beste middenveld van de eredivisie. Maar wel met het grote nadeel dat er 0 scorend vermogen inzit. Gezien onze aanval (Guidetti uitgezonderd) ook 0 scorend vermogen heeft, heb je dan een probleem ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee men lult hier gewoon een hoop onzin.
Het middenveld afkraken van Feijenoord, really?. Op Groningen-uit en één a twee wedstrijden na is het middenveld CON-TI-NUE een 6,5 of hoger gebleken.
Echt, van mij mag je 100 negatieve dingen zeggen, maar zeg dan wel logische onderbouwde dingen. "Gebrek aan mentaliteit" en "het middenveld is bagger" zijn dikke-opmerkingen.
Danku. Ik ga er Niet meer op in want meer te doen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Pers afschepen kan het best met dergelijke termen. Reken er maar op dat bij de nabespreking van maandag het woord mentaliteit nauwelijks valt.
Tuurlijk is dat aspect wel belangrijk. Maar niet allesomvattend bij een verlies tegen een kleintje.
Mee eens, het is gewoon 1 van de vele factoren die meespelen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Pers afschepen kan het best met dergelijke termen. Reken er maar op dat bij de nabespreking van maandag het woord mentaliteit nauwelijks valt.
Tuurlijk is dat aspect wel belangrijk. Maar niet allesomvattend bij een verlies tegen een kleintje.
Ik Zeg Genoeg negatiefs over financieel beleid, vleugelaanvallers, Swerts Et cetera.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat niet eens, het is vooral dat alles wat niet hyper-positief over Feyenoord is, volgens hem niet de waarheid is.
En juist tegen die kleintjes heb je spelers nodig die een wedstrijd die op slot zit kunnen openbreken vanuit het niets. Vaak met een schot uit de tweede lijn, een standaard situatie of gewoon een knappe individuele actie. Dat missen we teveel.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Middenveld-verhaal ben ik met je eens, we hebben simpelweg het beste middenveld van de eredivisie. Maar wel met het grote nadeel dat er 0 scorend vermogen inzit. Gezien onze aanval (Guidetti uitgezonderd) ook 0 scorend vermogen heeft, heb je dan een probleem ja.
... Clasie, Cissé, Bakkal. Laatste drie goals waren middenvelders.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Middenveld-verhaal ben ik met je eens, we hebben simpelweg het beste middenveld van de eredivisie. Maar wel met het grote nadeel dat er 0 scorend vermogen inzit. Gezien onze aanval (Guidetti uitgezonderd) ook 0 scorend vermogen heeft, heb je dan een probleem ja.
DANKU!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
En juist tegen die kleintjes heb je spelers nodig die een wedstrijd die op slot zit kunnen openbreken vanuit het niets. Vaak met een schot uit de tweede lijn, een standaard situatie of gewoon een knappe individuele actie. Dat missen we teveel.
Zou het dan toch geen mentaal probleem zijn?
Zwaktebod. Telkens als je de argumenten niet kunt weerleggen negeer je ze of geef je aan dat je geen tijd hebt.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Danku. Ik ga er Niet meer op in want meer te doen.
Onzin. Niemand roept hier dat mentaliteit ALLEEN de oorzaak is van het puntverlies.quote:Plus: hier is mentaliteit 99% van de gevallen de oorzaak.
Bij Koeman 1%.
[quote]
Ziet men t verschil? Ik sluit t niet uit maar hier is het het antwoord op A-L-L-E-S. Dat spoort Niet.
Dat zijn dus kwaliteitskenmerkenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:28 schreef Ritmo het volgende:
Overigens bedoel ik niet dat Koeman opeens een volledig nieuwe speelstijl ofzo moet uitvinden tegen de kleintjes. Bedoel meer dat er vast genoeg kleine dingetjes zijn die je kunt verbeteren. Want die kleine dingetjes maken het verschil tussen met 1-0 van de Graafschap winnen, of met 1-1 gelijkspelen.
Dus: benutten we dode spelmomenten goed genoeg? Verstopt Bakkal zich niet teveel in die wedstrijden? etc. etc.
PIETR wel. Daarmee begon t allemaal.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:32 schreef eight het volgende:
[..]
Zwaktebod. Telkens als je de argumenten niet kunt weerleggen negeer je ze of geef je aan dat je geen tijd hebt.
[..]
Onzin. Niemand roept hier dat mentaliteit ALLEEN de oorzaak is van het puntverlies.
Klopt, al praat dit niet al je puntverlies goed.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
En juist tegen die kleintjes heb je spelers nodig die een wedstrijd die op slot zit kunnen openbreken vanuit het niets. Vaak met een schot uit de tweede lijn, een standaard situatie of gewoon een knappe individuele actie. Dat missen we teveel.
Heb hierboven al gezegd dat ik het niet puur een mentaal probleem vind als in: "het zijn luie flikkers die niet willen werken". Dat ze dat wel willen, hebben we vandaag wel weer gezien.quote:Zou het dan toch geen mentaal probleem zijn?
Schot tegen Utrechtquote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
Diepgang van Clasie is wel mooi ja, zie je steeds meer. Zo heerlijk om te zien op vechtlust bij hem. Zo'n gedrongen klein mannetje dat overal doorheen knalt
Jammer dat die pass/schot daarna faalde.
weerleg die van mij eensquote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PIETR wel. Daarmee begon t allemaal.
En ook RITMO lange tijd. Coming to his senses though...
CALAND heeft ze al weerlegt. Ik ga nu trouwens tukken.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:32 schreef eight het volgende:
[..]
Zwaktebod. Telkens als je de argumenten niet kunt weerleggen negeer je ze of geef je aan dat je geen tijd hebt.
[..]
Onzin. Niemand roept hier dat mentaliteit ALLEEN de oorzaak is van het puntverlies.
Dat 'nul scorend vermogen' moest je niet zo letterlijk nemen. Ga nou niet doen alsof ze er op los scoren. Cissé is overigens geen middenvelder maar een buitenspeler/spits.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... Clasie, Cissé, Bakkal. Laatste drie goals waren middenvelders.
Om maar niet te spreken over Clasies kans vandaag.
Pwnt. Ze zijn echt veel scoringsgerichter geworden de laatste tijd.
Ahmadi trouwens uit bij PSV ook goede kansen en assist.
Ik heb dir al weerlegt maar je snapt t niet denk ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:20 schreef eight het volgende:
[..]
Dan kom ik weer terug op de opmerking van trainers. We zeiden net al dat Fred Rutten en MarioBeen regelmatig klagen over mentaliteit, ook Koeman heeft dit punt weleens benoemd, evenals veel andere collega trainers.
Jij vindt dat onzin argumenten maar je begeeft je wel op HUN vakgebied. Zij hebben hiervoor een opleiding gevolgd, hebben al tig jaar ervaring in de topsport en trainen de spelers dagelijks.
Wat stel jij daar tegenover?
Cissé stond de laatste tijd meer op t middenveld dan op de LW positie.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat 'nul scorend vermogen' moest je niet zo letterlijk nemen. Ga nou niet doen alsof ze er op los scoren. Cissé is overigens geen middenvelder maar een buitenspeler/spits.
Daarbij: goede kansen krijgen maar niet benutten is nou echt precies wat 'scorend vermogen missen' inhoudt.
Muldertje niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef Dekatria het volgende:
Kap eens met die discussie zeg. 2-0 winnen in Duitsland, en we lopen hier wellis-nietes te blaten in een wat-als verhaal
SV positief over Feyenoord
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
CALAND heeft ze al weerlegt. Ik ga nu trouwens tukken.
Dus je bent het ook eens met het vetgedrukte?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt He.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef Dekatria het volgende:
Kap eens met die discussie zeg. 2-0 winnen in Duitsland, en we lopen hier een half topic vol te wellis-nietesen in een wat-als verhaal
SV positief over Feyenoord
Duh, je kunt niet lezen? Mentaliteit is misschien 10% oorzaak. Hier deden o.a. PIETR en RITMO alsof inzet en mentaliteit 90% uitmaakten.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:40 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Dus je bent het ook eens met het vetgedrukte?
Ja die 90% kwaliteitsgebrek noemde ik in het vorige topic ook al.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb dir al weerlegt maar je snapt t niet denk ik.
Koeman over mentaliteit: 10% van de tijd
Koeman over kwaliteitsgebrek: 90% van de tijd.
Hier is t andersom. Dat spoort dus niet.
Goedenavond!
In het geval van Bakkal is jezelf verstoppen geen aangeboren kwaliteit die je wel of niet hebt ofzo. En b.v. dode spelmomenten niet voldoende benutten is ook niet iets wat je totaal niet kunt leren. Dat is trainen, trainen, trainen en afspraken maken.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zijn dus kwaliteitskenmerkenDANKU voor ons gelijk.
Met jou had ik dan ook geen issue schatquote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef eight het volgende:
[..]
Ja die 90% kwaliteitsgebrek noemde ik in het vorige topic ook al.
Blijkbaar zitten we dus toch meer op een lijn dan ik dacht, hoewel je het soms heel anders uitdrukt
PIETR bedoelde het denk ik net zoals ik het zeg.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PIETR wel. Daarmee begon t allemaal.
En ook RITMO lange tijd. Coming to his senses though...
== kwaliteit!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
en b.v. dode spelmomenten niet voldoende benutten is ook niet iets wat je totaal niet kunt leren. Dat is trainen, trainen, trainen en afspraken maken.
vrijwel niets in voetbal is onmogelijk.quote:Maar wederom: neem het niet zo letterlijk. Ik bedoelde dus dat ik niet geloof dat het onmogelijk is om van de Graafschap te winnen omdat ze zich ingraven.
Nee. Lees maar terug. CALAND moest er van huilen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
PIETR bedoelde het denk ik net zoals ik het zeg.
Trainen en afspraken maken is kwaliteit?quote:
Bedoelde het meer als dat het niet zo zou moeten zijn dat je als nummer 5 van de eredivisie de standaard de underdog bent tegen de nummer 15 en 16 van de eredivisie, en dat je eigenlijk rekent op een verlies. Het is een probleem en kwaliteitsgebrek idd, maar niet een onoplosbaar probleem waar je je het hele seizoen mag achter verschuilen.quote:vrijwel niets in voetbal is onmogelijk.
Dat is de Eredivisie anno 2012. Zou me eigenlijk niets verbazen als die trend zich verder doorzet.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:51 schreef Ritmo het volgende:
Bedoelde het meer als dat het niet zo zou moeten zijn dat je als nummer 5 van de eredivisie de standaard de underdog bent tegen de nummer 15 en 16 van de eredivisie, en dat je eigenlijk rekent op een verlies. Het is een probleem en kwaliteitsgebrek idd, maar niet een onoplosbaar probleem waar je je het hele seizoen mag achter verschuilen.
Tsjah, volgende 3 wedstrijden moeten toch gewoon 9 punten zijn, dat KAN gewoon niet anders. En dan, misschien als eindstand nog 5e, met wat geluk 4e of zelfs 3equote:Op zondag 18 maart 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
Roda - Feyenoord kan een hele mooie woensdagavond worden. Zie ook het programma van de rest.
Idd. Zo'n doordeweekse competitieronde zou ik eigenlijk veel vaker willen zienquote:Op zondag 18 maart 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
Roda - Feyenoord kan een hele mooie woensdagavond worden. Zie ook het programma van de rest.
Ik vind dat eigenlijk meer een falen van het bestuur van de topclubs, in de afgelopen maanden/jaren. Zie bijvoorbeeld bij Ajax, die hele oorlog daar heeft ze veel punten gekost. Twente ging met volledig verkeerde verwachtingen het huwelijk met Adriaanse aan, PSV had in de zomer al afscheid van Rutten moeten nemen... En zo zijn er gewoon nog wel meer dingen in bestuurlijk opzicht mis gegaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is de Eredivisie anno 2012. Zou me eigenlijk niets verbazen als die trend zich verder doorzet.
Enig lichtpuntje van Cabral was zijn voorzet op maat. Dat was écht lang geleden.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:01 schreef DonRaja het volgende:
Het middenveld was ijzersterk, loopacties en powervoetbal van Janssen en Fer volledig geneutraliseerd. Elke afvallende bal was voor ons. Enige dissident vond ik Cabral, man wat was hij slecht. De rest scoorde een ruime voldoende. Alleen weer jammer dat Schaken geen vervolg kan geven aan de op zich wel goede passeeracties...
Tja achteraf...quote:Op zondag 18 maart 2012 23:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk meer een falen van het bestuur van de topclubs, in de afgelopen maanden/jaren. Zie bijvoorbeeld bij Ajax, die hele oorlog daar heeft ze veel punten gekost. Twente ging met volledig verkeerde verwachtingen het huwelijk met Adriaanse aan, PSV had in de zomer al afscheid van Rutten moeten nemen... En zo zijn er gewoon nog wel meer dingen in bestuurlijk opzicht mis gegaan.
Hoezo? Niks man voor de fans met werk/studie etcquote:Op zondag 18 maart 2012 23:03 schreef eight het volgende:
[..]
Idd. Zo'n doordeweekse competitieronde zou ik eigenlijk veel vaker willen zien
De blessuregolf heeft ajax veel punten gekost en die trainers bij Twente en Psv is achteraf gemakkelijk te veroordelen.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk meer een falen van het bestuur van de topclubs, in de afgelopen maanden/jaren. Zie bijvoorbeeld bij Ajax, die hele oorlog daar heeft ze veel punten gekost. Twente ging met volledig verkeerde verwachtingen het huwelijk met Adriaanse aan, PSV had in de zomer al afscheid van Rutten moeten nemen... En zo zijn er gewoon nog wel meer dingen in bestuurlijk opzicht mis gegaan.
Clasie is sws beter dan De Stroot. (En over een jaar ook beter dan Bommel)quote:Op zondag 18 maart 2012 23:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Van halst snapt het en wil Clasie in oranje
Vind dit niet puur achteraf. Maandenlang dat gezeik bij Ajax b.v. je wist gewoon al direct dat dat door ging spelen op de selectie. Gezeik is klaar, en opeens winnen ze alles.quote:
Ja, maar achteraf kun je wel stellen dat de beleidsbepalers verkeerde keuze's gemaakt hebben.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:07 schreef eight het volgende:
[..]
De blessuregolf heeft ajax veel punten gekost en die trainers bij Twente en Psv is achteraf gemakkelijk te veroordelen.
Laat iedereen het hier mee eens zijn a.u.b. Dit is namelijk gewoon zo.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Duh, je kunt niet lezen? Mentaliteit is misschien 10% oorzaak. Hier deden o.a. PIETR en RITMO alsof inzet en mentaliteit 90% uitmaakten.
Dat is onzin. 90% van t puntverlies tegen kleintjes komt door kwaliteitsgebrek.
Ik wil Clasie eens zien op het allerhoogste niveau. Tot nu toe hebben we hem alleen in de eredivisie gezien.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Clasie is sws beter dan De Stroot. (En over een jaar ook beter dan Bommel)
90 minutes deed dat toch een stuk beter.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:09 schreef Merkie het volgende:
Bij SV lieten ze goed zien waarom Tony zo'n baas was vandaag.
Eenschquote:Op zondag 18 maart 2012 23:13 schreef TC03 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Tony volgende week gewoon weer moet spelen.
Nicequote:
Een deel van het kwaliteitsgebrek is op te lossen met trainen en leren.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Laat iedereen het hier mee eens zijn a.u.b. Dit is namelijk gewoon zo.
De vraag of ze dit vooraf hadden kunnen weten is hier van belang. Ik vond destijds dat ze een goede keus hadden gemaakt en baalde ervan dat Adriaanse bezet was op het moment dat Been vertrok.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar achteraf kun je wel stellen dat de beleidsbepalers verkeerde keuze's gemaakt hebben.
Ik hoop echt dat El Ahmadi blijft. Als je vandaag toch weer zag hoe ontzettend hard hij werkt, continu druk zetten en overal bovenop.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Ah man, het is toch heerlijk om te zien dat het lekker gaat met Feyenoord, dat contracten worden verlengd, dat talenten doorbreken maar ondertussen gewoon een goed elftal staat. Dat je het vertrek van Bakkal en El Ahmadi (2/3 van Nederlands beste middenveld) gewoon op zou kunnen vangen
Ik zeg ook niet dat Adriaanse op zich een verkeerde keus is. Meer de manier waarop Twente met hem omging. Adriaanse moet je voor langere tijd ergens neerzetten, met een talentvolle selectie en mensen waarmee ie overweg kan (zoals v. Geel).quote:Op zondag 18 maart 2012 23:15 schreef eight het volgende:
[..]
De vraag of ze dit vooraf hadden kunnen weten is hier van belang. Ik vond destijds dat ze een goede keus hadden gemaakt en baalde ervan dat Adriaanse bezet was op het moment dat Been vertrok.
Bij Ajax heeft denk ik de medische staf de club meer punten gekost dan de stropdassen.
Tsjah, maar vind een nieuwe spits volgend jaar gewoon belangrijker, die bij voorkeur gekocht wordt. Alles beter dan Fernandez die alleen kan rennen, die de helft van het seizoen geschorst is, of De Teen, de driekwart van het seizoen geblesseerd is.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:18 schreef eight het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat El Ahmadi blijft. Als je vandaag toch weer zag hoe ontzettend hard hij werkt, continu druk zetten en overal bovenop.
Je traint op dingen die je niet goed beheerst. Feyenoord heeft op dit moment niet het vermogen om defensieve tegenstanders kapot te spelen. Oftewel, een gebrek aan kwaliteit. En daar moet je idd op trainen, maar het blijft een gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een deel van het kwaliteitsgebrek is op te lossen met trainen en leren.
Verder moet je daarbij zorgen dat die 10 % puntverlies niet meer voor komt. Dat zou een punt of 6 zijn. En daarmee zou je eerste staan.
Hoe lang wil je nog precies wachten? Wat leert hij nog in de jeugd als hij op eredivisieniveau al mee kan?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Is het eigelijk verstandig om volgend jaar Tony al bij de selectie te houden, of is het nog te vroeg voor die jongen?
Het gaat lekker, maar het is allemaal nog zo broos. De 'verzilvering' lukt nog niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Ah man, het is toch heerlijk om te zien dat het lekker gaat met Feyenoord, dat contracten worden verlengd, dat talenten doorbreken maar ondertussen gewoon een goed elftal staat. Dat je het vertrek van Bakkal en El Ahmadi (2/3 van Nederlands beste middenveld) gewoon op zou kunnen vangen
Yup, goed schieten zal ie nooit lerenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:20 schreef Merkie het volgende:
El Ahmadi is echt weergaloos. Hoewel ik hem vandaag af en toe wat minder scherp vond ogen. Hij duikt altijd vanuit het niets op om de bal af te pakken. Perfecte balafpakker. Jammer dat z'n scorend vermogen niet zo hoog is, anders was hij al lang voor veel geld vertrokken.
Ja dat is ook waar, maar dit is natuurlijk nog maar 1 wedstrijd.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe lang wil je nog precies wachten? Wat leert hij nog in de jeugd als hij op eredivisieniveau al mee kan?
5-0 gaat idd niet lukken. Dat moet je ook niet verwachten. Maar met trainen, werken, leren van eerdere wedstrijden en daarmee volwassener geworden zijn moet je in elk geval die 1-0 (en dus 3 punten) eruit kunnen slepen, ipv daar met 1-1 of erger te vertrekken. Daar zit de technische staf er ook voor: om de spelers erin te begeleiden een stapje volwassener te worden ten opzichte van 7 maanden geleden.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je traint op dingen die je niet goed beheerst. Feyenoord heeft op dit moment niet het vermogen om defensieve tegenstanders kapot te spelen. Oftewel, een gebrek aan kwaliteit. En daar moet je idd op trainen, maar het blijft een gebrek aan kwaliteit.
Wel kan je op basis van wat simpele redenaties al inzien waarom Feyenoord het volgende week lastig gaat krijgen tegen De Graafschap. De Graafschap stond al met 10 man in de zestien tegen een club als RKC, laat staan als wij op bezoek komen. Op dat moment moet je het niet hebben van vroeg storen en duels winnen, want de kans is groot dat De Graafschap niet eens aan veel duels toekomst. Je moet het dan hebben van technisch vernuft en goed voetbal omdat de ruimtes klein zijn. Helaas zijn onze buitenspelers daar niet toe in staat. Cabral, Schaken en Cissé zijn niet goed in de kleine ruimte. Guidetti ook niet, hij heeft een redelijk balgevoel maar zijn eerste aanname is niet feilloos. Het middenveld functioneert prima maar scorend vermogen ontbreekt vooralsnog, alhoewel Clasie wat doelgerichter lijkt te zijn gaan spelen de afgelopen wedstrijden.
Kortom, het wordt gewoon lastig tegen De Graafschap en het wordt zeker geen 0-5. Desalniettemin moeten we gewoon kunnen winnen, maar als ik in de rust even Fok ga checken weet ik zeker dat ik een hoop gekreun en gezucht zal lezen. Misschien terecht, maar je ziet het wel gewoon aankomen.
Bij de selectie houden is niet eens een kwestie: dat moet ie sowieso blijven. Als je tegen Twente al zo goed kan spelen, hoef je niet meer terug naar het tweede (dat ben je allang voorbij) maar kun je minstens op de bank.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Is het eigelijk verstandig om volgend jaar Tony al bij de selectie te houden, of is het nog te vroeg voor die jongen?
Die gaat zeker aansluiten. Dat gaat nog een pittige concurrentiestrijd worden.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:25 schreef Caland het volgende:
Tony zal volgend seizoen sowieso vast bij de selectie gehaald worden. Lijkt me geen twijfel over mogelijk
In het 'ergste' geval (als Bakkal blijft en er komt nog een middenvelder bij ofzo) dan gaat ie naar Excelsior denk ik. Maar die jongen moet gewoon speelminuten in de eredivisie gaan maken, met invalbeurten bij Feyenoord of een basisplek bij Excelsior.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:25 schreef Caland het volgende:
Tony zal volgend seizoen sowieso vast bij de selectie gehaald worden. Lijkt me geen twijfel over mogelijk
Sowieso wel wat goede jeugdspelers die kant op sturen volgend jaar, had Van Geel ook al aangekondigd, in dat opzicht mooi dat Excelsior gister won. Moeten we ze niet in de steek laten zondag, zoals we dat toen deden tegen VVVquote:Op zondag 18 maart 2012 23:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In het 'ergste' geval (als Bakkal blijft en er komt nog een middenvelder bij ofzo) dan gaat ie naar Excelsior denk ik. Maar die jongen moet gewoon speelminuten in de eredivisie gaan maken, met invalbeurten bij Feyenoord of een basisplek bij Excelsior.
Jongens die al bij de selectie zitten bedoel je? Of rechtstreeks uit de A1?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sowieso wel wat goede jeugdspelers die kant op sturen volgend jaar, had Van Geel ook al aangekondigd, in dat opzicht mooi dat Excelsior gister won. Moeten we ze niet in de steek laten zondag, zoals we dat toen deden tegen VVV![]()
Bijvoorbeeld een Ramsteijn en/of Kongolo, zeker als Vlaar blijft. Verder Steenvoorden, Huigevoort? Manu zou ik hier houden ivm dunne spoeling voorin op de flankquote:Op zondag 18 maart 2012 23:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jongens die al bij de selectie zitten bedoel je? Of rechtstreeks uit de A1?
Ook prima om die jongens 'hard' te maken. Clasie b.v. heeft daar ook geleerd te knokken.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld een Ramsteijn en/of Kongolo, zeker als Vlaar blijft. Verder Steenvoorden, Huigevoort? Manu zou ik hier houden ivm dunne spoeling voorin op de flank
Die jongen gaat in de zomer naar Real voor 40m jaquote:Op zondag 18 maart 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
Tony heeft die tussenstap toch helemaal niet nodig joh. Gaan ze ook echt nooit doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe niet aan de combi. Zit dus altijd op losse kaarten. Dus ja, ben wel goed 'behandeld'. Echt bier bij de verkooppunten.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
je moet tegenwoordig voor uit wedstrijden van uit Rotterdam mee reizen toch?
anders was ik echt wel geweest., Gewoon weer een keer in een stadion Feyenoord kijken.,![]()
Beetje goed behandeld in Enschede dan of proppen ze je echt in een kut vak?
Was ook een opstapplek in Hengelo? Was voor jou dan mooi dichtbij geweestquote:Op maandag 19 maart 2012 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
je moet tegenwoordig voor uit wedstrijden van uit Rotterdam mee reizen toch?
anders was ik echt wel geweest., Gewoon weer een keer in een stadion Feyenoord kijken.,![]()
Beetje goed behandeld in Enschede dan of proppen ze je echt in een kut vak?
wtf serieus.., wel godverdomme had gewoon Feyenoord kunnen kijken.,quote:Op maandag 19 maart 2012 00:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was ook een opstapplek in Hengelo? Was voor jou dan mooi dichtbij geweest
Denk het ook idd, maar je weet niet hoe de selectie er volgend seizoen uitziet. Hij moet wel kans op speeltijd hebben.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
Tony heeft die tussenstap toch helemaal niet nodig joh. Gaan ze ook echt nooit doen.
Klopt. Officieel moet je als Feyenoordsupporter met de combi. Maar daar doe ik nooit aan. Nog nooit in een combi gezeten. Altijd op losse kaarten naar een wedstrijd. Lukt dat niet, dan blijf ik thuis.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Grolsch vind ik nou niet te zuipen.., Maar je kan tegenwoordig toch geen uit wedstrijden bezoeken zonder combi?
Gewoon tussen supporters van de ploeg waar we tegen spelen.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar dan kom je bij het uitvak met losse kaarten of zit je tussen het bobo volk?
Met de 2-0 zag ik mensen opspringen in volgens mij twente vakken. Het was heel snel zag ik dat mis Happel of waren er veel Feyenoorder in twente vakken?quote:Op maandag 19 maart 2012 00:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon tussen supporters van de ploeg waar we tegen spelen.
Hij was geblesseerd de laatste weken, en ik denk dat Koeman ook is hoopt dat Cabral z'n belofte inlostquote:Op maandag 19 maart 2012 01:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom krijgt Cissé ook al weer niet de kans in de bassis?
Nooit ruzie gehad of vier je een doelpunt in stilte?quote:Op maandag 19 maart 2012 00:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon tussen supporters van de ploeg waar we tegen spelen.
Dat hoopte ik ook heel lang.., Maar wil nu graag wedstrijden winnen., En dan is de Graafschap een prima mogelijkheid om met Manu en Cissé te beginnen.., Geen onderschatting maar Cabral en Schaken kunnen het niet.., Cissé kon het ooit wel en van Manu veel verhalen gehoord.., Goed idee?quote:Op maandag 19 maart 2012 01:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij was geblesseerd de laatste weken, en ik denk dat Koeman ook is hoopt dat Cabral z'n belofte inlost
Mijn inziens wel, maarja ik behoor nie tot de KGB...quote:Op maandag 19 maart 2012 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook heel lang.., Maar wil nu graag wedstrijden winnen., En dan is de Graafschap een prima mogelijkheid om met Manu en Cissé te beginnen.., Geen onderschatting maar Cabral en Schaken kunnen het niet.., Cissé kon het ooit wel en van Manu veel verhalen gehoord.., Goed idee?
Dat je daar onder contract staat wilt niet zeggen dat zij alles maar beslissen. Zie bijv Castaignos die een verhuur weigerde. Hij zal echt wel enige inspraak erin hebben.quote:Op maandag 19 maart 2012 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja het blijft toch een mens van vlees en bloed onze John.., Maar volgens mij heeft hij niet veel te willen, Hij is eigendom van City dus die bepalen wat ze met hem doen.. Als hij nou aan het einde van dit seizoen transfervrij was zou het kunnen..,
Wel iemand die naast Guidetti doelpuntjes kan maken...quote:Op maandag 19 maart 2012 01:47 schreef Typisch het volgende:
Laten we beginnen met Cissé en Schaken. Schaken gaf toch weer de assist voor de 2-0, ik vind hem hetzelfde type als Manu maar dan met meer ervaring. Manu over 2 of 3 jaar is waarschijnlijk (veel) beter maar nu gaat mijn voorkeur uit naar Schaken. Cissé moet het vertrouwen krijgen nu als hij fit is, Cabral maakt het niet waar en Cissé vind ik toch een geval apart. Die gozer is zo gespierd, dat is echt niet normaal. Ik ben nog steeds wel fan van hem, al heeft hij nog vrij weinig laten zien jammer genoeg.
Of verkopen/verhuren aan een team wat qua niveau weer een stapje hoger dan Feyenoord is.quote:Op maandag 19 maart 2012 02:17 schreef OProg het volgende:
Tuurlijk. Maar hoop dat City ook wel zal beseffen dat een heel seizoen daar het hem niet gaat worden. Dan heb je twee soorten keuzes. Die van Castaigos die opstandig is en nog steeds denkt dat hij de spits van Inter zal worden, of misschien een keuze van nog een jaar bij ons.
Hangt van de ploeg af waar we te tegen spelen. Gisteren in stilte, maar met een big smile. Normaliter wel gewoon juichend. Niemand die wat doet, joh. We leven in een beschaafde wereld.quote:Op maandag 19 maart 2012 01:38 schreef eight het volgende:
[..]
Nooit ruzie gehad of vier je een doelpunt in stilte?
Die was echt geniaal weer gisteren. Hoop dat die snel bijtekent.quote:
Hopen dat Cissé nu toch een keer een paar wedstrijden achter elkaar fit blijft. Dat geeft net wat meer dreiging dan alleen Guidetti. Zeker in de aankomende wedstrijden tegen de kleine clubs kunnen we dat goed gebruiken.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Die was echt geniaal weer gisteren. Hoop dat die snel bijtekent.
Trindade op het middenveld was ook genieten. Deed het niet verkeerd.
Toch ook wel mooi om bij de 2-0 te zien dat iedereen Cissé aanvloog. Groepsgevoel zit goed in deze groep. De komende vier wedstrijden moeten we zien te winnen tegen De Graafschap, NAC, Roda en Excelsior. Kan alleen maar beter worden dit.
En waarom zit Ritmo weer te janken hier?
Mooi! .....Schoppenhauer?quote:Op maandag 19 maart 2012 01:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar terwijl ik hier voor Cissé pleit.., hij en Cabral zijn als Ying en Yang..,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://11tegen11.wordpres(...)-feyenoord-midfield/
Erg goede analyse, leesvoer.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog even een keer genieten
http://eredivisielive.nl/(...)wente-feyenoord.html
Gvd, als we die alle vier winnen hequote:Op maandag 19 maart 2012 08:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Die was echt geniaal weer gisteren. Hoop dat die snel bijtekent.
Trindade op het middenveld was ook genieten. Deed het niet verkeerd.
Toch ook wel mooi om bij de 2-0 te zien dat iedereen Cissé aanvloog. Groepsgevoel zit goed in deze groep. De komende vier wedstrijden moeten we zien te winnen tegen De Graafschap, NAC, Roda en Excelsior. Kan alleen maar beter worden dit.
En waarom zit Ritmo weer te janken hier?
Ik denk serieus dat we kampioen wordenquote:
Zijn we het iig. ergens over eensquote:Op maandag 19 maart 2012 11:34 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we kampioen worden
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:37 schreef Guidetti het volgende:
Het gerucht gaat dat Twente de Guzman terug naar Nederland wil halen. Maar dat lijkt me eigenlijk een kansloze missie.
quote:
Daar hoef ik geen Engels artkel voor te lezen hoorquote:Feyenoord’s main problem in this first half was the substandard ball retention by their wingers.
Bang van niet broeder.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zijn we het iig. ergens over eens. Ik denk het al sinds Ajax-uit
.
Ik ben nog steeds van mening dat Twente boven zijn standaard leeft, net als AZ. Het zal een kwestie van tijd zijn voordat deze clubs weer terugzakken.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:42 schreef Muto het volgende:
[..]. Die gast verdient heel veel en heeft nog een contract tot 2016.
Ajax vorig jaar vergetenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Bang van niet broeder.
Mensen zijn toch niet vergeten dat we het júist tegen de kleintjes (ik ben blij dat ik ze weer zo mag noemen na een paar jaar) verspelen?
Wat krijgen we nu op ons bord? Precies.
Als we kampioen hadden willen worden, had Leerdam geen rood moeten krijgen bij een 1-2 voorsprong bij AZ en hadden NEC thuis en VVV uit gewonnen moeten worden. Dan had je kunnen spreken over echte kansen.
De serie vóór Twente is bij sommigen al weer weggezakt (5 uit 4, waarvan DRIE thuiswedstrijden).quote:Op maandag 19 maart 2012 11:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Bang van niet broeder.
Mensen zijn toch niet vergeten dat we het júist tegen de kleintjes (ik ben blij dat ik ze weer zo mag noemen na een paar jaar) verspelen?
Wat krijgen we nu op ons bord? Precies.
Als we kampioen hadden willen worden, had Leerdam geen rood moeten krijgen bij een 1-2 voorsprong bij AZ en hadden NEC thuis en VVV uit gewonnen moeten worden. Dan had je kunnen spreken over echte kansen.
En daarvoor hadden we een reeks van 25 uit 10.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
De serie vóór Twente is bij sommigen al weer weggezakt (5 uit 4, waarvan DRIE thuiswedstrijden).
..Maar die punten kwamen vooral van hoger geklasseerde clubs.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
En daarvoor hadden we een reeks van 25 uit 10.
Met 'sommigen' refereer je naar mij, of...?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
De serie vóór Twente is bij sommigen al weer weggezakt (5 uit 4, waarvan DRIE thuiswedstrijden).
Mensen "kennen" via internetquote:Op maandag 19 maart 2012 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
Trouwens, - even tussendoor - wie is die Fok!ker die werkt in het restaurant waar ik gisteren aan 't filmen was?
Hij zag de beelden op mijn camera van De Kuip, zei: "hey ik ken iemand via internet die bezig is met een documentaire over Feijenoord".
"Ja hiero, hoi, ik ben HMF.".
Dus, wie is die negert die hier meeleest?
Dit ja. Geen enkele reden om te denken dat we nu wel opeens goed gaan spelen tegen een teruggetrokken tegenstander.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Even nagekeken, ik kom op 22 uit de 11 wedstrijden daarvoor maar goed.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
En daarvoor hadden we een reeks van 25 uit 10.
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
Trouwens, - even tussendoor - wie is die Fok!ker die werkt in het restaurant waar ik gisteren aan 't filmen was?
Hij zag de beelden op mijn camera van De Kuip, zei: "hey ik ken iemand via internet die bezig is met een documentaire over Feijenoord".
"Ja hiero, hoi, ik ben HMF.".
Dus, wie is die negert die hier meeleest?
Kijk de reeks van [???] tot Ajax-thuis. Dat is dus 25 uit 10.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Even nagekeken, ik kom op 22 uit de 11 wedstrijden daarvoor maar goed.
Hopelijk was die 5 uit 4 een dip en is de winning mood weer terug nu.
En een vierde plek is ook hartstikke mooi.
Oké oké ik bel Tattoo-Bertje vast voor een afspraak.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk de reeks van [???] tot Ajax-thuis. Dat is dus 25 uit 10..
Als je een chinees wil reserveren voor een levertransplantatie DM dan even. Ze kosten ongeveer 25k aan dollars maar je bent wel verzekerd van je lever kapotzuipen en gewoon verder gaanquote:Op maandag 19 maart 2012 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Oké oké ik bel Tattoo-Bertje vast voor een afspraak.
Hoop maar dat Graafschap die wint. Niet alleen om Twente een hak te zetten, maar veel meer omdat ze dan 'ruimtelijker' zullen voetballen tegen Feijenoord hoop ik zo.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan wel gunstig zijn dat de Graafschap deze week ook tegen Twente thuis speelt.
Ik zit met een heel dubbel gevoel qua wedstrijd van de concurrentie.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoop maar dat Graafschap die wint. Niet alleen om Twente een hak te zetten, maar veel meer omdat ze dan 'ruimtelijker' zullen voetballen tegen Feijenoord hoop ik zo.
Ajax gaat ook nog wel punten verspelen. En lekker boeiend wat die neuzen doen, wij draaien fucking lekker mee eindelijk, is voor mij 100 keer belangrijker.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik zit met een heel dubbel gevoel qua wedstrijd van de concurrentie.
Ik vind het schitterend om AZ, PSV en Twente steeds punten te zien verspelen, maar ik scheur nog liever mn linker teelbal af dan dat ik dít ajax kampioen zie worden.
Ik zou dit jaar serieus nog liever Ajax kampioen zien worden dan PSV..quote:Op maandag 19 maart 2012 12:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax gaat ook nog wel punten verspelen. En lekker boeiend wat die neuzen doen, wij draaien fucking lekker mee eindelijk, is voor mij 100 keer belangrijker.
Ritmo die wilde verliezen van Twente en PSV als daarmee Ajax genaaid zou zijn.!
Het gaat mij niet om het feit dat het de neuzen zijn, maar met dít ajax bedoel ik het ajax met kneuzen als anita, blind, enoh en fucking ebicilio. Als je dáár al kampioen mee kan worden, hebben wij het straks flink laten liggen.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En lekker kanker boeiend wat die neuzen doen, wij draaien fucking lekker mee eindelijk, is voor mij 100 keer belangrijker.
stond toch in AD ? Hij moest zijn team weer oppeppen met wat cliche's als als we alles winnen worden we nog kampioen.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:17 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie trouwens nergens in de media iets over het wegblijven van McClaren bij de persconferentie.
hebben we ook, van NEC,ADO, VVV en RKC had je zomaar kunnen en misschien wel moeten winnen, maar dat geldt voor iedereen wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het feit dat het de neuzen zijn, maar met dít ajax bedoel ik het ajax met kneuzen als anita, blind, enoh en fucking ebicilio. Als je dáár al kampioen mee kan worden, hebben wij het straks flink laten liggen.
Leuk, maar blijft respectloos richting je collega.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
stond toch in AD ? Hij moest zijn team weer oppeppen met wat cliche's als als we alles winnen worden we nog kampioen.
We hebben het al flink laten liggen soms. Tegen Heerenveen thuis, 30 minuten tegen 9 manquote:Op maandag 19 maart 2012 12:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het feit dat het de neuzen zijn, maar met dít ajax bedoel ik het ajax met kneuzen als anita, blind, enoh en fucking ebicilio. Als je dáár al kampioen mee kan worden, hebben wij het straks flink laten liggen.
Inderdaad, is een beetje een non-issue.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:33 schreef Paul-89 het volgende:
Ja dat kunnen we wel 50x roepen maar dat hebben de ploegen om ons heen allemaal net zo goed gehad. Vandaar dat het allemaal zo dicht op elkaar staat.
Ach, je weet toch hoe dat gaat. Feyenoord komt langs, altijd een perfect moment voor dat soort clubjes om uit het dal te klimmen.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou toch eigenlijk niet fout mogen gaan hé..
21 okt '11, 20:00 De Graafschap NAC Breda 3 - 1
30 okt '11, 12:30 De Graafschap Vitesse 0 - 1
19 nov '11, 18:45 De Graafschap PSV 1 - 3
3 dec '11, 19:45 De Graafschap Roda JC Kerkrade 1 - 2
16 dec '11, 20:00 De Graafschap RKC Waalwijk 1 - 3
21 jan '12, 18:45 De Graafschap SC Heerenveen 0 - 2
18 feb '12, 19:45 De Graafschap VVV Venlo 1 - 4
11 mrt '12, 16:30 De Graafschap AZ 0 - 2
21 okt laatste keer gewonnen tegen een toen erg zwak NAC Breda..
Dat is precies waar dat gebrek aan kwaliteit waar je het gister over had pijnlijk zichtbaar werd.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hebben het al flink laten liggen soms. Tegen Heerenveen thuis, 30 minuten tegen 9 man.
Tegen Ajax-uit, waar je gewoon 90 minuten heerst.
Dat zijn al 4 punten tegen directe concurrenten.
RKC thuis, Guidetti.
Dat zijn er al 6.
Maargoed....
Sorry hoor, maar die wedstrijd schoten we op de paal en de latquote:Op maandag 19 maart 2012 12:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is precies waar dat gebrek aan kwaliteit waar je het gister over had pijnlijk zichtbaar werd.
Of een gebrek aan kwaliteit. Anders schiet je 'm binnen.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die wedstrijd schoten we op de paal en de lat. Dat was dus gewoon pure pech.
Speelde goed, maar dat kun je van BMI in 't centrum net zo goed zeggen. Met de Vrij is de opbouw wat verzorgder en met BMI heb je echt een bazige mandekker staan. Het is maar waar je voor kiest. Vond de keuze om BMI op LB tegen John te zetten niet zo vreemd gister overigens.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:50 schreef satecl het volgende:
Hoe speelde de Vrij eigenlijk gister? En wat is zijn toekomst voor dit seizoen, denken jullie?
Ik zie hem nog wel op rechtsback terecht komen de komende tijd, in het centrum gaat hem niet worden. Koeman heeft geen enkele aanleiding om het huidige duo uit elkaar te halen. En helaas blijft Vlaar staan, wat ik ook wel kan begrijpen.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:50 schreef satecl het volgende:
Hoe speelde de Vrij eigenlijk gister? En wat is zijn toekomst voor dit seizoen, denken jullie?
Een actie van De Vrij was echt bizar. Aanval van Twente. Bal in de 16 en in plaats van de bal schieten kapt hij Rosales (?) uit om vervolgens de bal naar Trindade te spelen, die de bal dan verliest net buiten de 16...quote:Op maandag 19 maart 2012 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelde goed, maar dat kun je van BMI in 't centrum net zo goed zeggen. Met de Vrij is de opbouw wat verzorgder en met BMI heb je echt een bazige mandekker staan. Het is maar waar je voor kiest. Vond de keuze om BMI op LB tegen John te zetten niet zo vreemd gister overigens.
Die kap was juist briljant man, pure klasse. Echt zijn handelsmerkquote:Op maandag 19 maart 2012 12:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Een actie van De Vrij was echt bizar. Aanval van Twente. Bal in de 16 en in plaats van de bal schieten kapt hij Rosales (?) uit om vervolgens de bal naar Trindade te spelen, die de bal dan verliest net buiten de 16...
Ja, ergens in de 84e minuut ook ofzo geloof ik he? Aparte actie idd, maar zulk soort grappen haalt hij wel vaker uit. Meestal loopt t goed af. Dat is ook z'n grootste kwaliteit: rustig blijven en overzicht houden.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Een actie van De Vrij was echt bizar. Aanval van Twente. Bal in de 16 en in plaats van de bal schieten kapt hij Rosales (?) uit om vervolgens de bal naar Trindade te spelen, die de bal dan verliest net buiten de 16...
Mijn hart sloeg over. Niet goed, joh.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kap was juist briljant man, pure klasse. Echt zijn handelsmerk
Voortzetting was alleen slecht.
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
http://www.blauwwit.be/fo(...)blijft-t1887-420.php
Humor.
quote:Been op Sporza. Hij tapt graag..
Mechelen: "We moeten de volgende wedstrijd uit een ander vaatje tappen !"
Zulte-Waregem: "We moeten de volgende wedstrijd uit een ander vaatje tappen !"
Lokeren: "We moeten de volgende wedstrijd uit een ander vaatje tappen !"
Kortrijk: "We moeten de volgende wedstrijd uit een ander vaatje tappen !"
Westerlo: "We moeten de volgende wedstrijd uit een ander vaatje tappen !"
Ondanks het feit dat....quote:Op maandag 19 maart 2012 13:05 schreef Lastpost het volgende:
Maar hij ziet ook daar vast wel lichtpuntjes en al wil ie zich vast niet verstoppen achter het feit dat er veel blessures zijn en het een héel jonge ploeg is, zo is het nou eenmaal wel.
Nogmaals, het geen excuus, maar het is wel zo.
Na zo'n resultaat moeten die jongens bij zichzelf te rade gaan of ze wel genoeg gebracht hebben...quote:Op maandag 19 maart 2012 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En met veel blessuregevallen te maken...
Maar nogmaals, volgende wedstrijd moeten we er weer staan met dat geweldige publiek achter ons. En op basis van het feit dat het een hele talentvolle ploeg is moet een overwinning gewoon mogelijk zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Na zo'n resultaat moeten die jongens bij zichzelf te rade gaan of ze wel genoeg gebracht hebben...
Je kon een random generator op loslaten en je kreeg het hele praatje na de wedstrijd uitgeprint.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar nogmaals, volgende wedstrijd moeten we er weer staan met dat geweldige publiek achter ons. En op basis van het feit dat het een hele talentvolle ploeg is moet een overwinning gewoon mogelijk zijn.
Op basis van het feitquote:Op maandag 19 maart 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar nogmaals, volgende wedstrijd moeten we er weer staan met dat geweldige publiek achter ons. En op basis van het feit dat het een hele talentvolle ploeg is moet een overwinning gewoon mogelijk zijn.
Wou 'm net posten. Echt een mooi filmpje.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
Humor.
quote:Frappant! Mr. Bean wou gisteren zelfs een vierde keer gaan vervangen (toen Barda naar de kant ging)... Gelukkig was Pierre wel bij de les
Zingen ze nou in het begin :"Joden lopen altijd weg" of is het geluid van m'n prehistorische laptop gewoon brak ?quote:
Stadion liep leeg bij de 0-2. Standaardreactie van het uitpubliek. Al hebben sommigen er ook wel een handje in om dat te doen tegen hun eigen supporters...quote:Op maandag 19 maart 2012 13:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zingen ze nou in het begin :"Joden lopen altijd weg" of is het geluid van m'n prehistorische laptop gewoon brak ?
Ja dat toont ook de potentie van de groep aan. Op deze leeftijd al in staat zijn om zo te domineren is echt heel goed.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:31 schreef satecl het volgende:
Gister hadden we overigens ook het jongste Feyenoord team van dit seizoen. 22 jaar gemiddeld, inclusief Schaken. Maar wel gewoon 0-2 winnen!
Wordt hij dadelijk door 2 voormalige clubs doorbetaald terwijl hij een andere club traintquote:Op maandag 19 maart 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
Humor.
In een jaar tijd 2 x weggestemd worden door je eigen spelers.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt hij dadelijk door 2 voormalige clubs doorbetaald terwijl hij een andere club traint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |