Dat is het.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. En dat doordrukken durven ze dan niet genoeg.
Wedstrijden waarin er gerekend wordt op drie punten, met die druk lijkt de ploeg nog moeite te hebben. Daarom spelen ze goed tegen de goede ploegen.
Ik denk niet, dat het shirt uitrekken van Guidetti een mentaliteits probleem is.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:21 schreef Ritmo het volgende:
Onder mentaliteitsprobleem vind ik overigens ook vallen: Bakkal die een stomme gele kaart pakt en Twente mist, Fernandez die al 2 keer een langdurige schorsing pakt, Nelom die een onnodige rode kaart pakt en ook Twente mist, Guidetti die z'n shirt uittrekt... Het is een beetje dat verantwoordelijkheidsgevoel dat soms bij bepaalde spelers lijkt te missen.
Banshee, Wanneer hou je op met datquote:
Dat heeft niets met mentaliteit te makenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:21 schreef Ritmo het volgende:
Onder mentaliteitsprobleem vind ik overigens ook vallen: Bakkal die een stomme gele kaart pakt en Twente mist, Fernandez die al 2 keer een langdurige schorsing pakt, Nelom die een onnodige rode kaart pakt en ook Twente mist, Guidetti die z'n shirt uittrekt... Het is een beetje dat verantwoordelijkheidsgevoel dat soms bij bepaalde spelers lijkt te missen.
Juist. Weet je wie weer wel erg balvast is in dat soort situaties?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
Schaken is beter tegen topteams omdat die altijd verder van het doel spelen. Komt ruimte achter de verdediging en dan is Schaken een wapen met zijn snelheid.
Tegen kleine teams moet je het veel meer doen in de korte ruimte. En dan is hij simpelweg veel te beperkt.
Nee johquote:Op zondag 18 maart 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Mental Theo gaat trouwens optreden in de kleedkamer voor de Graafschap.
Hoe wil hij dat flikken?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Het was een van de voorbeeldjes.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk niet, dat het shirt uitrekken van Guidetti een mentaliteits probleem is.
Die vent zit vol met passie en strijd, maar het zat hem zo tegen in die wedstrijd dat hij uit vreugde zijn shirt uit trok.
Is het je opgevallen dat ELKE kopbal zijn armen stijf langs zijn lijf liepen? Die gast denkt HEEL goed na.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het was een van de voorbeeldjes.
Als Guidetti zo ontzettend graag naar die titel wil, en erbij wil zijn dan moet hij zo gefocust zijn om geen schorsingen etc. op te lopen
Dat zal vanaf nu denk ik oo kgeen probleem zijn. Zie interview.quote:dat die emotie sterker is dan z'n wil om z'n shirt uit te trekken.
quote:Ook vandaag: ok, hij is jong en vol passie, maar hij heeft weinig geleerd van z'n vorige rode kaart.
Ik schrok me de tyfus voor 2 seconden.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Wáááánt? Wat is er mis met zijn mentaliteit dan? Hij heeft geen 'zin' zijn best te doen in de kleine wedstrijdjes ofzo?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:27 schreef eight het volgende:
Bakkal is echt een speler waarbij de mentaliteit een negatieve rol speelt in zijn functioneren. Die conclusie werd destijds bij PSV is al getrokken en die kun je nu bij Feijenoord wederom trekken.
Ach, Tonny eet Bakkal als ontbijtquote:Op zondag 18 maart 2012 21:27 schreef eight het volgende:
Bakkal is echt een speler waarbij de mentaliteit een negatieve rol speelt in zijn functioneren. Die conclusie werd destijds bij PSV is al getrokken en die kun je nu bij Feijenoord wederom trekken.
..........quote:Op zondag 18 maart 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Dan snapt Koeman er blijkbaar ook niets van, want ik zeg zo'n beetje hetzelfde als wat hij zegt over Guidetti etc.quote:
Zo komt het wel soms over.., al zou het wel niet zo bewust zijn zo als jij schetst..,quote:Op zondag 18 maart 2012 21:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wáááánt? Wat is er mis met zijn mentaliteit dan? Hij heeft geen 'zin' zijn best te doen in de kleine wedstrijdjes ofzo?.
Ja nog effe, jij wil beweren dat Koeman zei dat Guidetti niets geleerd heeft van zijn rode kaart?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan snapt Koeman er blijkbaar ook niets van, want ik zeg zo'n beetje hetzelfde als wat hij zegt over Guidetti etc.
Ik geloof daar in het geval van Bakkal een héél klein beetje in, maar zelfs zo'n jongen wil zich 'gewoon' in 'the picture' spelen. Ik denk dat Bakkal gewoon makkelijker kán voetballen bij een topper, net als Schaken (zie voorbeeld Caland), en dat het niet zoveel te maken heeft met mentaliteit.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo komt het wel soms over.., al zou het wel niet zo bewust zijn zo als jij schetst..,
Van halst zit toch bij studio voetbal? Die zal het ook wel leuk vindenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:31 schreef Ritmo het volgende:
Ben overigens benieuwd hoe De Snor ons morgen af gaat zeiken.
Dat we weer een paar plekken te hoog staan en dat dit wederom een gelukje was.
Hij zal vast vanavond in z'n bedje al bedenken wat ie moet zeggen.
Blijkbaar. Rutten stoorde zich daar enorm aan.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wáááánt? Wat is er mis met zijn mentaliteit dan? Hij heeft geen 'zin' zijn best te doen in de kleine wedstrijdjes ofzo?.
Nou ja, dat was misschien wat te snel geconcludeerd. Maar vandaag liet ie zich weer helemaal gaan, met alle risico's van dien.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja nog effe, jij wil beweren dat Koeman zei dat Guidetti niets geleerd heeft van zijn rode kaart?.
Ja héhé, die kon het niet hebben dat zijn dochter geneukt werd door Bakkal.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:32 schreef eight het volgende:
[..]
Blijkbaar. Rutten stoorde zich daar enorm aan.
Hij gebruikt dezelfde argumentenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:31 schreef Ritmo het volgende:
Van Geel zat gisteren bij Excelsior. Zonder dat wijf van hemquote:Op zondag 18 maart 2012 21:31 schreef Ritmo het volgende:
Jezus man, hij heeft niets misgedaan. Blom had gewoon de tyfus op hem in.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou ja, dat was misschien wat te snel geconcludeerd. Maar vandaag liet ie zich weer helemaal gaan, met alle risico's.
Kijkend naar die middenveldert, die negert, die aambei. Uh, Aalberg. Ofzo.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel zat gisteren bij Excelsior. Zonder dat wijf van hem
Nou niet vergeten die goals die Bakkal voor ons gemaakt heeft.,quote:Op zondag 18 maart 2012 21:33 schreef Grifte het volgende:
Ik vind Bakkal maar matig, veel te weinig risico, leuk zo onopvallend, maar ik heb liever Tonny, met uitzicht op volgend seizoen als waarschijnlijk Bakkal er toch niet meer is, dan een huurling. Of in ieder geval een stuk meer minuten voor Tonny, al denk ik dat Koeman dit hopelijk ook wel gaat doen komende tijd.
Ja, laten we gelijk een jochie van 17 op de belangrijkste bedieningsplek van de aanval zetten, levert totáál geen druk op de schouders van zo´n pikkie die net zijn debuutwedstrijd gespeeld heeft.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:33 schreef Grifte het volgende:
Ik vind Bakkal maar matig, veel te weinig risico, leuk zo onopvallend, maar ik heb liever Tonny, met uitzicht op volgend seizoen als waarschijnlijk Bakkal er toch niet meer is, dan een huurling. Of in ieder geval een stuk meer minuten voor Tonny, al denk ik dat Koeman dit hopelijk ook wel gaat doen komende tijd.
Nog belangrijker: hij herstelde dat direct. Niet eerder gezien bij hem, dat vond ik positief.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou ja, dat was misschien wat te snel geconcludeerd. Maar vandaag liet ie zich weer helemaal gaan, met alle risico's van dien.
Ja man heerlijk, hij zat er gruwelijk fel op, geweldige steekpasses waaruit de 0-1, en de afgekeurde 0-2 vielen, en verder ook briljant met z'n rust op het middenveld, echt fenomenaal om zo Clasie/El Ahmadi/Tonny te zien, wat een middenveldquote:Op zondag 18 maart 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Aaah, heerlijk om weer van die Duitsers gewonnen te hebben. Heb t niet kunnen zien, zelfs geen samenvatting, maar hoorde dat Tony héél goed speelde?
Ik snap het hele issue ook niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog belangrijker: hij herstelde dat direct. Niet eerder gezien bij hem, dat vond ik positief.
Je moet wel oppassen dat je geen veredelde A1 wordt en niet elke 17-jarige direct tot basisspeler bombarderen. Maar gezien we met Vormer, Goossens en Janmaat straks een boel ervaring erbij hebben in de selectie, is Bakkal zeker misbaar ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:33 schreef Grifte het volgende:
Wel een eckte haakneus.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijkend naar die middenveldert, die negert, die aambei. Uh, Aalberg. Ofzo.
Daar gaat Johans enige stokpaardje tegen v. Geel.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel zat gisteren bij Excelsior. Zonder dat wijf van hem
jezusquote:Op zondag 18 maart 2012 21:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja héhé, die kon het niet hebben dat zijn dochter geneukt werd door Bakkal.
Rutten kan je toch niet serieus nemen.
Tsjah het is wel héél jong om hem zo in de basis te gooien, maar hopelijk staat ie daar volgend seizoen wel. Zouden we desnoods Ahmadi kunnen verkopen voor een leuk bedrog en een leuk spitjse ervoor terugkopen (of een nieuwe buitenspeler)quote:Op zondag 18 maart 2012 21:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja man heerlijk, hij zat er gruwelijk fel op, geweldige steekpasses waaruit de 0-1, en de afgekeurde 0-2 vielen, en verder ook briljant met z'n rust op het middenveld, echt fenomenaal om zo Clasie/El Ahmadi/Tonny te zien, wat een middenveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |