telt het als ik laatst koekjes heb gebakken voor mn collega's?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:03 schreef PeuRac het volgende:
Is best ernstig, maar sinds ik hier woon, heb ik nog nooit eten mee genomen naar het werk. Wel eten van werk naar huis
Bammetjes wat een fucking kut woord is datquote:Op zondag 18 maart 2012 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Bammetjes meenemen is typisch Hollands geloof ik.
ik ben geen hollander dan.. ik neem nooooooooit bammetjes meequote:Op zondag 18 maart 2012 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Bammetjes meenemen is typisch Hollands geloof ik.
Welk genre?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:50 schreef AbXorb het volgende:
Dus, nog iemand goede films gezien recentelijk?
Alle Tijd.. met Paul de Leeuw..quote:Op zondag 18 maart 2012 21:50 schreef AbXorb het volgende:
Dus, nog iemand goede films gezien recentelijk?
Alles? Ik heb 500 Days of Summer maar weer eens gekeken van het weekend, morgen doe ik Requiem for a Dream.quote:
ach, ik kijk elke dag wel wat, maar ga echt niet alle titels onthoudenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:15 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Alles? Ik heb 500 Days of Summer maar weer eens gekeken van het weekend, morgen doe ik Requiem for a Dream.
Silent Hill, 100 Feet, Paranormal Activity 1, 2 en 3, The Devil Inside.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:15 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Alles? Ik heb 500 Days of Summer maar weer eens gekeken van het weekend, morgen doe ik Requiem for a Dream.
Geheel onlogische constructie ook als je richtingsgevoel probeert te gebruikenquote:
quote:
Hij zwaaide ook heul nie naar mij!quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 08:33 schreef Partingglass het volgende:
goedemorgen iedereen.
Gisteren nog in utrecht geweest blijft een leuke stad
ik wist heul niet dat je daar woonde. sorry. Daarbij vraag ik me werkelijk af of je blij word van PG op bezoek hahaaquote:
O nee, dat is wel logischquote:Op maandag 19 maart 2012 08:36 schreef Partingglass het volgende:
[..]
ik wist heul niet dat je daar woonde. sorry.
EN JE LEEFT NOG?quote:Op maandag 19 maart 2012 08:50 schreef rival het volgende:
auto over de kop
Heb ik zien gebeuren zondagmorgen
Enschede!quote:Op maandag 19 maart 2012 08:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik was gister in de Achterhoek.
En in Hengelo, en Enschede.
heftigquote:Op maandag 19 maart 2012 08:50 schreef rival het volgende:
auto over de kop
Ik was vrijdag inquote:Op maandag 19 maart 2012 08:52 schreef Q. het volgende:
Ik was gisteren inUtrecht
.
En vandaag weer.
Gelukkig viel het mee, jordy81.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:50 schreef rival het volgende:
auto over de kop
Liever het zadel van je fiets krabben dan het zadel van je kont krabbenquote:Op maandag 19 maart 2012 09:04 schreef L-E het volgende:
Kunnen we dan nu even verder gaan met de écht belangrijke zaken?
Het heeft gewoon gevroren vannacht. Ik moest het zadel van mijn fiets krabben!
ik moest ook krabben!quote:Op maandag 19 maart 2012 09:04 schreef L-E het volgende:
Kunnen we dan nu even verder gaan met de écht belangrijke zaken?
Het heeft gewoon gevroren vannacht. Ik moest het zadel van mijn fiets krabben!
Ik gisteren ookquote:Op maandag 19 maart 2012 08:52 schreef Q. het volgende:
Ik was gisteren inUtrecht
.
En vandaag weer.
je was me net voor, ik wilde al vragen hoe fietst dat zonder zadel..quote:Op maandag 19 maart 2012 09:04 schreef L-E het volgende:
Niet het zadel van de fiets krabben he. Het ijs van het zadel. Dus.
Nu niet meer hequote:
Nou, de schoonfamilie bleef toch maar niet eten, dus ik had alles voor mezelf! Ze waren fantastisch, is echt een heerlijk recept.quote:
ze vertrouwen je kookkunsten nietquote:Op maandag 19 maart 2012 09:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, de schoonfamilie bleef toch maar niet eten, dus ik had alles voor mezelf! Ze waren fantastisch, is echt een heerlijk recept.
Ik verwacht mail, dat snap je.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, de schoonfamilie bleef toch maar niet eten, dus ik had alles voor mezelf! Ze waren fantastisch, is echt een heerlijk recept.
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja he? Dat komt allemaal maar in de buurt maar ons negeren ze
voor jou een geldig excuusquote:
quote:
fixed.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]I'm severely locationally challenged handicapped ja..
Ik ook hoor. Ik verdwaal nog in mijn eigen tuin.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]I'm locationally challenged ja..
Heee, I got there...quote:
Ik gisteren ook!quote:Op maandag 19 maart 2012 08:47 schreef JoeBravo het volgende:
ik was gisteren in Arnhem.![]()
En eergisteren ook!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waar![]()
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
nu ben ik te lui om hier een verontwaardigde CL quote bij te zoekenquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 09:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]Ik rij daar iig niet meer verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waar![]()
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dat is precies de fiets die ik heb, alleen die van mij is wel in goede staatquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 09:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waar![]()
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
True that!quote:Op maandag 19 maart 2012 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Open office werkt soms net zo kut als Excel
valt het op?quote:Op maandag 19 maart 2012 09:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dit een lokkertje omdat je me zo graag wil zien?
deze ook, beetje olie op de ketting en gaan met die banaanquote:Op maandag 19 maart 2012 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is precies de fiets die ik heb, alleen die van mij is wel in goede staat
Daar ben ik alleen in t gekkenhuis geweest, dus dat is mijn indruk van Enschedequote:
Ik heb er al zo één dusquote:Op maandag 19 maart 2012 09:44 schreef rival het volgende:
deze ook, beetje olie op de ketting en gaan met die banaan
quote:
Pak hem maar, ik weet dat je het wilt!quote:Op maandag 19 maart 2012 09:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Die fiets op de foto ziet er wel stukken beter uit dan mijn fiets.
Als ze die voor mijn deur zetten dan hoor je het meteen!quote:Op maandag 19 maart 2012 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
Als je een racefiets voor me hebt in goede staat, dan moet je het maar laten weten
Tja je moet iets hequote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 09:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik kreeg van het weekend mail, Escobar heeft een biggelvriendinnetje erbij, Honky Tonky!
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Je begint met één big en voor je het weet heb je een kooi van 1.40
Waar ze dan omgebrachte exvriendjes in kan gooien om ze op te ruimen!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Je begint met één big en voor je het weet heb je een kooi van 1.40
Ja!quote:
Ziet er niet uit alsof er een kinderstoeltje achterop kan.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Pak hem maar, ik weet dat je het wilt!
Dat was altijd wel een plan ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar ze dan omgebrachte exvriendjes in kan gooien om ze op te ruimen!
Schijnt goed te werkenquote:
Je bent niet snel tevereden zie ik!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ziet er niet uit alsof er een kinderstoeltje achterop kan.
Maar anders kan het kind niet mee op de fiets. In tegenstelling tot alle kinderhaters hier, zou ik dat toch best rot vinden.quote:
M'n nicht had volgens mij een of ander superzitje dat ook achter op een bmx kon.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar anders kan het kind niet mee op de fiets. In tegenstelling tot alle kinderhaters hier, zou ik dat toch best rot vinden.
Zoiets dacht ik alquote:Op maandag 19 maart 2012 09:58 schreef Ang3l het volgende:
Tja je moet iets he
En detail: Het was een vriend van mijn hetero.
(Hetero is geboren in Ruurlo)
Kind??quote:Op maandag 19 maart 2012 10:05 schreef Ang3l het volgende:
Kind bij de biggels
Fiets bij L_E
Missbehavin blij
L_E blij
Rival blij
Iedereen blij
ik weet niet wat voor zitje je nu gebruikt, maar niet alle zitjes steunen direct op de bagagedrager.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar anders kan het kind niet mee op de fiets. In tegenstelling tot alle kinderhaters hier, zou ik dat toch best rot vinden.
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:12 schreef L-E het volgende:
Mensen, ik heb een fiets. Die doet het.
Let. It. Go!
Nog een paar jaar he, dan is het volwassen.quote:
het gaat niet om jou, we willen rival van die fiets af helpenquote:Op maandag 19 maart 2012 10:12 schreef L-E het volgende:
Mensen, ik heb een fiets. Die doet het.
Let. It. Go!
Rival kan ook zelf een stukje fietsen en die fiets in het park tegen een boom zetten.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het gaat niet om jou, we willen rival van die fiets af helpen
En hoe komt ie dan weer thuis?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Rival kan ook zelf een stukje fietsen en die fiets in het park tegen een boom zetten.
Wisselend.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Achterop mijn fiets. Ik heb een kinderzitje namelijk.
Wa stopte gij dan in da zitje?quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het gaat niet om jou, we willen rival van die fiets af helpen
Ik raak de fiets niet aan, dan zitten mijn vingerafdrukken eropquote:Op maandag 19 maart 2012 10:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Rival kan ook zelf een stukje fietsen en die fiets in het park tegen een boom zetten.
Rival. Dat lees je toch!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Wa stopte gij dan in da zitje?
Boodschappen?
Ja nu jaaaa! Maar heb je hem daarvoor gekocht? Dat je een dezer dagen heb er in kan proppen? Ontwrichte knietjes en wel?quote:
Nee homo, ik heb een kind, dat is toch algemeen bekend hier!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nu jaaaa! Maar heb je hem daarvoor gekocht? Dat je een dezer dagen heb er in kan proppen? Ontwrichte knietjes en wel?
Ja dat wist ikquote:Op maandag 19 maart 2012 10:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee homo, ik heb een kind, dat is toch algemeen bekend hier!
Ja hallo, da's toch veel te verwarrend voor een semi0oplettend blondje zoals ik!quote:Maar ik doe soms van niet, omdat ik anders verstoten word door Singles.
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat wist ikDaarom snapte ik al nietw aar al die "Kind?" vragen van kwamen!
[..]
Ja hallo, da's toch veel te verwarrend voor een semi0oplettend blondje zoals ik!
Je zit weer je nagels te vijlen ondertussen zeker?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat wist ikDaarom snapte ik al nietw aar al die "Kind?" vragen van kwamen!
[..]
Ja hallo, da's toch veel te verwarrend voor een semi0oplettend blondje zoals ik!
he bah, nu hebben jullie gepraat?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:41 schreef L-E het volgende:
Nu over iets anders: een mijlpaal in de relatie tussen mij en: we hebben elkaar zaterdag gezien, zonder dat we seks hadden. Dat is voor het eerst in anderhalf jaar. Het had een goede reden, maar toch ben ik niet content.
Nee die heb ik gister al korter gemaakt omdat.......... uh, nee, da's een te zeer StBabylon detailquote:Op maandag 19 maart 2012 10:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Je zit weer je nagels te vijlen ondertussen zeker?
Ik kan wel zo'n verschrikkelijke bakfiets kopen, waar jij en Kleuter beide in passen.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ga je mij van en naar werk brengen/halen?
Do tell!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die heb ik gister al korter gemaakt omdat.......... uh, nee, da's een te zeer StBabylon detail
L-E, dat kun je toch zelf wel bedenken?quote:
Dat is ook zonder details wel duidelijk hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 10:48 schreef Ang3l het volgende:
Nee die heb ik gister al korter gemaakt omdat.......... uh, nee, da's een te zeer StBabylon detail
Stel je niet zo aan, vrouwmens!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
L-E, dat kun je toch zelf wel bedenken?
quote:
Zeg, je kan toch wel 1 en 1 optellen he?quote:
bedankt, ik loop wel!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan wel zo'n verschrikkelijke bakfiets kopen, waar jij en Kleuter beide in passen.
Gadverdamme wat vies!quote:
ja we weten allemaal dat je lekker met je vingertje in zijn poep heb zitten prikken!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, je kan toch wel 1 en 1 optellen he?![]()
Ik ben beter met woorden dan met cijfers eigenlijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, je kan toch wel 1 en 1 optellen he?![]()
Dan heeftie lange vingers hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
ja we weten allemaal dat je lekker met je vingertje in zijn poep heb zitten prikken!
Welke storm?!quote:
Pianovingers heb ikquote:
Je woont erquote:Op maandag 19 maart 2012 08:47 schreef JoeBravo het volgende:
ik was gisteren in Arnhem.![]()
En eergisteren ook!
quote:
Ben een beetje gaarquote:
Is dat jouw probleem dan? Volgens mij maak je jezelf belangrijker dan je bent.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:52 schreef PeuRac het volgende:
Ben een beetje gaarbeetje feest weekend gehad en iedereen hier is vrij, dus heb 3x zoveel werk.
Mijn reactie op Joe was een beetje captain obviousquote:Op maandag 19 maart 2012 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat jouw probleem dan? Volgens mij maak je jezelf belangrijker dan je bent.
Dat suf en gaar zijn door feestweekend wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat jouw probleem dan? Volgens mij maak je jezelf belangrijker dan je bent.
Ik dacht echt altijd dat ik tot dit jaar garantie had. Kan niet snappen dat ik hm nooit geregistreerd heb, is niets voor mij eigenlijk. Maar mijn beide mailadressen zijn niet erkend dus het zal wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat soort dingen heb ik ook wel eens gehad, eigen laksheid
Ik doe echt wel eens wat voor een collega, wat ik collegialiteit noem. Het werk volledig van een ander overnemen omdat hij/zij vrij is? No way, dan moeten ze dat maar beter regelen van tevoren, je weet wanneer je vrij neemt en je weet de dag voor je vrij neemt wat je nog ZEKER allemaal moet doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Dat suf en gaar zijn door feestweekend wel.
Dat 3x zoveel werk omdat de rest vrij is niet. maar dat heet collegialiteit
Toch beetje jammer.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:19 schreef vencodark het volgende:
Shit, denk je 3 jaar garantie te hebben op je laptop, kom je mooi bedrogen uit.Had hm 2,5 jaar terug moeten registreren maar blijkbaar nooit gedaan.
Ik doe momenteel niet anders.... Collega die chronisch ziek is...quote:Op maandag 19 maart 2012 14:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik doe echt wel eens wat voor een collega, wat ik collegialiteit noem. Het werk volledig van een ander overnemen omdat hij/zij vrij is? No way, dan moeten ze dat maar beter regelen van tevoren, je weet wanneer je vrij neemt en je weet de dag voor je vrij neemt wat je nog ZEKER allemaal moet doen.
Klanten die binnen komen kan je moeilijk laten wachten.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik doe echt wel eens wat voor een collega, wat ik collegialiteit noem. Het werk volledig van een ander overnemen omdat hij/zij vrij is? No way, dan moeten ze dat maar beter regelen van tevoren, je weet wanneer je vrij neemt en je weet de dag voor je vrij neemt wat je nog ZEKER allemaal moet doen.
Yup, wilde hm opsturen omdat ie wat gebreken heeft. Maar dat is nu de moeite niet. Hopelijk wordt het niet erger anders zit ik mooi.quote:
Echt ziek is dan weer wat anders..quote:Op maandag 19 maart 2012 14:29 schreef rival het volgende:
Ik doe momenteel niet anders.... Collega die chronisch ziek is...
Je werkt in een winkel? Als het zo druk is dat het werk sowieso over 4 man of meer verdeeld moet worden, begrijp ik al niet dat er 3 tegelijk vrij krijgen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:33 schreef PeuRac het volgende:
Klanten die binnen komen kan je moeilijk laten wachten.
Plus dat ik in sales zit, dus hun werk overnemen, betekent dat ik meer kans heb op een hogere bonus
Volgens mij mogen ze je niet verplichten om je te registreren voor garantie. Dat heb je gewoon. Dat registreren is gewoon een trucje, zodat mensen die het vergeten zijn, DENKEN geen aanspraak meer te maken op de garantie. Maar ik weet niet precies hoe dat zit.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:37 schreef vencodark het volgende:
Yup, wilde hm opsturen omdat ie wat gebreken heeft. Maar dat is nu de moeite niet. Hopelijk wordt het niet erger anders zit ik mooi.
Nee, ik werk niet in een winkelquote:Op maandag 19 maart 2012 14:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Echt ziek is dan weer wat anders..
[..]
Je werkt in een winkel? Als het zo druk is dat het werk sowieso over 4 man of meer verdeeld moet worden, begrijp ik al niet dat er 3 tegelijk vrij krijgen.
Burger King dacht ikquote:
je zal maar klant bij jou zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 14:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik werk niet in een winkelik zit in de B2B en verkoop automatiserings systemen, we werken voornamelijk met binnenkomende leads (luxe dat we dat kunnen) en wie als eerste contact heeft met een bedrijf, heeft het in zijn/haar portfolio en krijgt de omzet. Dus ik probeer nu zoveel mogelijk contacten te leggen en laat m'n bestaande klanten vandaag ff voor wat het is
Hm ik weet dat ook niet. Maar volgens mij had ik toen 3 jaar Pick up and return garantie. Net aanvraag daarvoor gestuurd naar ze maar kan geen beroep meer doen op de fabrieksgarantie, zo was het antwoord.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze je niet verplichten om je te registreren voor garantie. Dat heb je gewoon. Dat registreren is gewoon een trucje, zodat mensen die het vergeten zijn, DENKEN geen aanspraak meer te maken op de garantie. Maar ik weet niet precies hoe dat zit.
Die krijgen automatisch te horen/als reply dat we gesloten zijn wegens een nationale feestdag. Alleen directe telefoontjes naar mijn toestel komen doorquote:
Zo werkt dat natuurlijk niet met iedere baan hequote:Op maandag 19 maart 2012 14:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klinkt ergens best consumentenbond achtig logisch jaquote:Op maandag 19 maart 2012 14:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze je niet verplichten om je te registreren voor garantie. Dat heb je gewoon. Dat registreren is gewoon een trucje, zodat mensen die het vergeten zijn, DENKEN geen aanspraak meer te maken op de garantie. Maar ik weet niet precies hoe dat zit.
Ja, ik heb er ook meer van gehoord. Dat extra garantie aanbieden bijvoorbeeld overbodig is omdat je daar eigenlijk toch wel recht op hebt. Zal eens rondneuzen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt ergens best consumentenbond achtig logisch ja
Voor bepaalde garanties kan het zijn dat je jezelf moet registreren of iets dergelijks.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
elk apparaat heeft een bepaalde minimaal te verwachten levensduur.... binnen die tijd heb je gewoon garantie... ik weet echter niet of daar voor elk apparaat duidelijke afspraken voor zijn...quote:Op maandag 19 maart 2012 14:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook meer van gehoord. Dat extra garantie aanbieden bijvoorbeeld overbodig is omdat je daar eigenlijk toch wel recht op hebt. Zal eens rondneuzen.
e.e.n.s.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:06 schreef HeatWave het volgende:
W.a.t.d.u.u.r.t.d.i.e.w.e.e.k.n.u.a.l.v.e.e.l.s.t.e.l.a.n.g.........
Niet bij IEDERE baan nee, maar wel bij een kantoorbaan.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Zo werkt dat natuurlijk niet met iedere baan he
Dus dat zou betekenen dat iemand dan niet met vakantie kan.
Welnee, dit verschilt per functie en zelfs dan nog per bedrijf of zelfs persoon.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet bij IEDERE baan nee, maar wel bij een kantoorbaan.
Hier niet, over het algemeen. behalve die dingen waar alleen ik verstand van heb natuurlijkquote:Op maandag 19 maart 2012 15:15 schreef missbehavin het volgende:
Mijn werk blijft gewoon liggen als ik vakantie heb
Het is iig niet relaxed terug komen als je 3 weken vakantie hebt gehadquote:Op maandag 19 maart 2012 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier niet, over het algemeen. behalve die dingen waar alleen ik verstand van heb natuurlijk.
Dat valt meestal wel mee gelukkigquote:Op maandag 19 maart 2012 15:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is iig niet relaxed terug komen als je 3 weken vakantie hebt gehad
Hier niet hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat valt meestal wel mee gelukkig.
Rot voor jequote:
Pff en ik net nog extra vergadering met boss man.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rot voor je.
Ik hoef maar 3 dagen deze week, scheelt ook weer.
Het leven is niet eerlijkquote:Op maandag 19 maart 2012 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pff en ik net nog extra vergadering met boss man.Not fair!
Gelukkig wel met mijn favoriete artistic director, dat maakte het nog draaglijk.
FMLquote:
quote:
quote:
Je wordt oud.quote:
Beter dan helikopteren met een paardentong zodat je kin onder zitquote:
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beter dan helikopteren met een paardentong zodat je kin onder zit
*ril*
Je hebt nog nooit iemand gehad die zo zoent?quote:
Ik ook niet. De helicopter, that is. Wel eens iemand gehad die m'n hele gezicht aflebberdequote:Op maandag 19 maart 2012 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit iemand gehad die zo zoent?
Prijs jezelf gelukkig.
"Als je daarvan houd, moet je een hond nemen" denk ik danquote:Op maandag 19 maart 2012 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. De helicopter, that is. Wel eens iemand gehad die m'n hele gezicht aflebberde.
Het was echt ranzigquote:Op maandag 19 maart 2012 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Als je daarvan houd, moet je een hond nemen" denk ik dan
Nee, niet dat ik me kan herinneren eigenlijkquote:Op maandag 19 maart 2012 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit iemand gehad die zo zoent?
Prijs jezelf gelukkig.
En jij bent nog wel een grote dierenliefhebber, kun je nagaanquote:
Open deur is openquote:Op maandag 19 maart 2012 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb er niets op tegen als iemand flink likt, maar dan niet in m'n gezicht
Telt het ook al als een open deur als ik gewoonm zelf de opmerking al maak?quote:
Ook dan. Gij vuige geilaardquote:Op maandag 19 maart 2012 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Telt het ook al als een open deur als ik gewoonm zelf de opmerking al maak?
Dan is de deur toch al gewoon keihard ingetrapt?
Gewoon negeren!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Singles: de reeks die dood is maar het zelf nog niet weet.
Die ideeën van Rick Santorum zijn zo gek nog niet. Gewoon allemaal doodmaken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:05 schreef Samzz het volgende:
Ik lees een artikel in De Pers over de prijs van een leven (behandeling voor terminaal zieken en hoogbejaarden). De stijgende zorgkosten.
Best een interessante discussie.
Dat is toch die Amerikaan die zei dat we hier bejaarden afmaken bij de vleet?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Die ideeën van Rick Santorum zijn zo gek nog niet. Gewoon allemaal doodmaken.
Heerlijke vent is dat!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch die Amerikaan die zei dat we hier bejaarden afmaken bij de vleet?
De nieuwe Amerikaanse president!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch die Amerikaan die zei dat we hier bejaarden afmaken bij de vleet?
You know you love mequote:
Zo was ik gisteren in Limburg!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Idioten zijn er in elke nationaliteit Q.
Fout gedacht. Moet donderdag weerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou van Limburg, dus ik denk van wel!
Denk je dat mijn baas dat leuk gaat vinden? Kan je een constructieve bijdrage leveren aan de meeting?quote:
Ik kan jongleren. Dat is leuk!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Denk je dat mijn baas dat leuk gaat vinden? Kan je een constructieve bijdrage leveren aan de meeting?
Uiteraard. Het zal een spetterende show worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker! Goochelen met cijfers zal het ook goed doen. Kan je dat ook?
Je zal maar in een provincie wonen waar zoiets je meest bekende exportproduct is.quote:
Je zou maar in de wijk wonen waar hij aan z'n ideeën kwam.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Je zal maar in een provincie wonen waar zoiets je meest bekende exportproduct is.
En dan L-E aan de haak slaan!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Je zal maar in een provincie wonen waar zoiets je meest bekende exportproduct is.
belachelijkquote:
Waar gebeurd:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Spring is in the air. I can feel the lovequote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:04 schreef Ang3l het volgende:
DE ZON SCHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJNT!
*rent rond als een dolle puppy*
And I like it!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Spring is in the air. I can feel the love
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe niet meer aan love.
I want peace and a hard cock.
Me too!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:38 schreef Godtje het volgende:
Help die mensen!
Heb je er last van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Dan voel je toch JUIST de liefde? Tenminste, ik welquote:
Ik hou het toch best lang vol zonder.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Zonder liefde kun je niet leven.
[..]
Me too!
memo heb un friendje!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Zonder liefde is prima vol te houden maar met is wel net ietsjes leuker
Je vriendje natuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik?welke idioot heeft daar trek in
HW. gebruiken jullie bij de loterij software om iphones centraal te beheren en zo ja, welke?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie dat soort plaatjes nooit, maar wees eerlijk, het is niet eens zo beroerd geshopped.
Hoi Krea,quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
HW. gebruiken jullie bij de loterij software om iphones centraal te beheren en zo ja, welke?
groetjes,
Krea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |