telt het als ik laatst koekjes heb gebakken voor mn collega's?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:03 schreef PeuRac het volgende:
Is best ernstig, maar sinds ik hier woon, heb ik nog nooit eten mee genomen naar het werk. Wel eten van werk naar huis
Bammetjes wat een fucking kut woord is datquote:Op zondag 18 maart 2012 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Bammetjes meenemen is typisch Hollands geloof ik.
ik ben geen hollander dan.. ik neem nooooooooit bammetjes meequote:Op zondag 18 maart 2012 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Bammetjes meenemen is typisch Hollands geloof ik.
Welk genre?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:50 schreef AbXorb het volgende:
Dus, nog iemand goede films gezien recentelijk?
Alle Tijd.. met Paul de Leeuw..quote:Op zondag 18 maart 2012 21:50 schreef AbXorb het volgende:
Dus, nog iemand goede films gezien recentelijk?
Alles? Ik heb 500 Days of Summer maar weer eens gekeken van het weekend, morgen doe ik Requiem for a Dream.quote:
ach, ik kijk elke dag wel wat, maar ga echt niet alle titels onthoudenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:15 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Alles? Ik heb 500 Days of Summer maar weer eens gekeken van het weekend, morgen doe ik Requiem for a Dream.
Silent Hill, 100 Feet, Paranormal Activity 1, 2 en 3, The Devil Inside.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:15 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Alles? Ik heb 500 Days of Summer maar weer eens gekeken van het weekend, morgen doe ik Requiem for a Dream.
Geheel onlogische constructie ook als je richtingsgevoel probeert te gebruikenquote:
quote:
Hij zwaaide ook heul nie naar mij!quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 08:33 schreef Partingglass het volgende:
goedemorgen iedereen.
Gisteren nog in utrecht geweest blijft een leuke stad
ik wist heul niet dat je daar woonde. sorry. Daarbij vraag ik me werkelijk af of je blij word van PG op bezoek hahaaquote:
O nee, dat is wel logischquote:Op maandag 19 maart 2012 08:36 schreef Partingglass het volgende:
[..]
ik wist heul niet dat je daar woonde. sorry.
EN JE LEEFT NOG?quote:Op maandag 19 maart 2012 08:50 schreef rival het volgende:
auto over de kop
Heb ik zien gebeuren zondagmorgen
Enschede!quote:Op maandag 19 maart 2012 08:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik was gister in de Achterhoek.
En in Hengelo, en Enschede.
heftigquote:Op maandag 19 maart 2012 08:50 schreef rival het volgende:
auto over de kop
Ik was vrijdag inquote:Op maandag 19 maart 2012 08:52 schreef Q. het volgende:
Ik was gisteren inUtrecht
.
En vandaag weer.
Gelukkig viel het mee, jordy81.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:50 schreef rival het volgende:
auto over de kop
Liever het zadel van je fiets krabben dan het zadel van je kont krabbenquote:Op maandag 19 maart 2012 09:04 schreef L-E het volgende:
Kunnen we dan nu even verder gaan met de écht belangrijke zaken?
Het heeft gewoon gevroren vannacht. Ik moest het zadel van mijn fiets krabben!
ik moest ook krabben!quote:Op maandag 19 maart 2012 09:04 schreef L-E het volgende:
Kunnen we dan nu even verder gaan met de écht belangrijke zaken?
Het heeft gewoon gevroren vannacht. Ik moest het zadel van mijn fiets krabben!
Ik gisteren ookquote:Op maandag 19 maart 2012 08:52 schreef Q. het volgende:
Ik was gisteren inUtrecht
.
En vandaag weer.
je was me net voor, ik wilde al vragen hoe fietst dat zonder zadel..quote:Op maandag 19 maart 2012 09:04 schreef L-E het volgende:
Niet het zadel van de fiets krabben he. Het ijs van het zadel. Dus.
Nu niet meer hequote:
Nou, de schoonfamilie bleef toch maar niet eten, dus ik had alles voor mezelf! Ze waren fantastisch, is echt een heerlijk recept.quote:
ze vertrouwen je kookkunsten nietquote:Op maandag 19 maart 2012 09:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, de schoonfamilie bleef toch maar niet eten, dus ik had alles voor mezelf! Ze waren fantastisch, is echt een heerlijk recept.
Ik verwacht mail, dat snap je.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, de schoonfamilie bleef toch maar niet eten, dus ik had alles voor mezelf! Ze waren fantastisch, is echt een heerlijk recept.
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja he? Dat komt allemaal maar in de buurt maar ons negeren ze
voor jou een geldig excuusquote:
quote:
fixed.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]I'm severely locationally challenged handicapped ja..
Ik ook hoor. Ik verdwaal nog in mijn eigen tuin.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]I'm locationally challenged ja..
Heee, I got there...quote:
Ik gisteren ook!quote:Op maandag 19 maart 2012 08:47 schreef JoeBravo het volgende:
ik was gisteren in Arnhem.![]()
En eergisteren ook!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waar![]()
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
nu ben ik te lui om hier een verontwaardigde CL quote bij te zoekenquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 09:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]Ik rij daar iig niet meer verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waar![]()
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dat is precies de fiets die ik heb, alleen die van mij is wel in goede staatquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 09:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waar![]()
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
True that!quote:Op maandag 19 maart 2012 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Open office werkt soms net zo kut als Excel
valt het op?quote:Op maandag 19 maart 2012 09:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dit een lokkertje omdat je me zo graag wil zien?
deze ook, beetje olie op de ketting en gaan met die banaanquote:Op maandag 19 maart 2012 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is precies de fiets die ik heb, alleen die van mij is wel in goede staat
Daar ben ik alleen in t gekkenhuis geweest, dus dat is mijn indruk van Enschedequote:
Ik heb er al zo één dusquote:Op maandag 19 maart 2012 09:44 schreef rival het volgende:
deze ook, beetje olie op de ketting en gaan met die banaan
quote:
Pak hem maar, ik weet dat je het wilt!quote:Op maandag 19 maart 2012 09:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Die fiets op de foto ziet er wel stukken beter uit dan mijn fiets.
Als ze die voor mijn deur zetten dan hoor je het meteen!quote:Op maandag 19 maart 2012 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
Als je een racefiets voor me hebt in goede staat, dan moet je het maar laten weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |