telt het als ik laatst koekjes heb gebakken voor mn collega's?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:03 schreef PeuRac het volgende:
Is best ernstig, maar sinds ik hier woon, heb ik nog nooit eten mee genomen naar het werk. Wel eten van werk naar huis
Bammetjes wat een fucking kut woord is datquote:Op zondag 18 maart 2012 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Bammetjes meenemen is typisch Hollands geloof ik.
ik ben geen hollander dan.. ik neem nooooooooit bammetjes meequote:Op zondag 18 maart 2012 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Bammetjes meenemen is typisch Hollands geloof ik.
Welk genre?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:50 schreef AbXorb het volgende:
Dus, nog iemand goede films gezien recentelijk?
Alle Tijd.. met Paul de Leeuw..quote:Op zondag 18 maart 2012 21:50 schreef AbXorb het volgende:
Dus, nog iemand goede films gezien recentelijk?
Alles? Ik heb 500 Days of Summer maar weer eens gekeken van het weekend, morgen doe ik Requiem for a Dream.quote:
ach, ik kijk elke dag wel wat, maar ga echt niet alle titels onthoudenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:15 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Alles? Ik heb 500 Days of Summer maar weer eens gekeken van het weekend, morgen doe ik Requiem for a Dream.
Silent Hill, 100 Feet, Paranormal Activity 1, 2 en 3, The Devil Inside.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:15 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Alles? Ik heb 500 Days of Summer maar weer eens gekeken van het weekend, morgen doe ik Requiem for a Dream.
Geheel onlogische constructie ook als je richtingsgevoel probeert te gebruikenquote:
quote:
Hij zwaaide ook heul nie naar mij!quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 08:33 schreef Partingglass het volgende:
goedemorgen iedereen.
Gisteren nog in utrecht geweest blijft een leuke stad
ik wist heul niet dat je daar woonde. sorry. Daarbij vraag ik me werkelijk af of je blij word van PG op bezoek hahaaquote:
O nee, dat is wel logischquote:Op maandag 19 maart 2012 08:36 schreef Partingglass het volgende:
[..]
ik wist heul niet dat je daar woonde. sorry.
EN JE LEEFT NOG?quote:Op maandag 19 maart 2012 08:50 schreef rival het volgende:
auto over de kop
Heb ik zien gebeuren zondagmorgen
Enschede!quote:Op maandag 19 maart 2012 08:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik was gister in de Achterhoek.
En in Hengelo, en Enschede.
heftigquote:Op maandag 19 maart 2012 08:50 schreef rival het volgende:
auto over de kop
Ik was vrijdag inquote:Op maandag 19 maart 2012 08:52 schreef Q. het volgende:
Ik was gisteren inUtrecht
.
En vandaag weer.
Gelukkig viel het mee, jordy81.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:50 schreef rival het volgende:
auto over de kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |