Je vergeet van der Wiel en Boilesenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
Okee we staan bijna eerste en sleutelspelers als Sightorsson, Boerrigter en Sulejmani doen niet eens mee en liggen er al maanden uit.
Dit Ajax.
Deze post komt niet overeen met je naam.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:49 schreef Nuchterheid het volgende:
PSV moet natuurlijk geen probleem zijn. Volgende week dat vandaag opgelopen zelfvertrouwen van die boeren heerlijk de grond in trappen
Ook nog eens, we spelen al maanden met een invalide verdediging.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je vergeet van der Wiel en Boilesen
Juist welquote:Op zondag 18 maart 2012 18:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Deze post komt niet overeen met je naam.
Juist op dit soort momenten laat Ajax het liggen. Dé momenten!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:49 schreef Nuchterheid het volgende:
PSV moet natuurlijk geen probleem zijn. Volgende week dat vandaag opgelopen zelfvertrouwen van die boeren heerlijk de grond in trappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet?
Als wij volgende week met meer dan 2 doelpunten verschil winnen, dan.... dann.... dan eet ik mijn schoen op krijg jij een biertje van mij.quote:
Die zal er dan zeker in gaanquote:Op zondag 18 maart 2012 18:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als wij volgende week met meer dan 2 doelpunten verschil winnen, dan.... dann.... dan eet ik mijn schoen op krijg jij een biertje van mij.
Tsja het moet er ooit van komen. Ik heb er wel vrede mee. Gun die baas wel een mooie nieuwe club.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:53 schreef The_Groove het volgende:
Zo zonde dat Vertonghen volgend seizoen weg gaat. Jan is dit seizoen zo'n enorme baas en trekt het niveau enorm omhoog. Held.
Is ook zo, gun het hem ook zeker maar zo jammer dat als spelers eindelijk in de buurt van een 'top'niveau komen dat je ze weer voor een zak geld weg moet laten gaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tsja het moet er ooit van komen. Ik heb er wel vrede mee. Gun die baas wel een mooie nieuwe club.
Bedenk eens hoe het seizoen er uit zag als niet iedereen continu ziek zwak en misselijk was.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:53 schreef honkeytonk het volgende:
Als wij toch nog Emanuelson, Suarez, Stekelenburg en een werkende, brave El Hamlap zouden hebben, bedenk hoe het seizoen er dan uitzag
Vind Vertonghen op dit moment beter dan Vermaelen toen hij ons verliet.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:53 schreef The_Groove het volgende:
Zo zonde dat Vertonghen volgend seizoen weg gaat. Jan is dit seizoen zo'n enorme baas en trekt het niveau enorm omhoog. Held.
Kloptquote:Op zondag 18 maart 2012 19:05 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Vind Vertonghen op dit moment beter dan Vermaelen toen hij ons verliet.
In je dromen.quote:
Ja, waarom niet?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:22 schreef Quisho het volgende:
Haha had AZ gemist net ff de samenvatting gekeken, gelijkspel dus![]()
![]()
Maar maakt Ajax een kans tegen PSV?
Als je verliest van Gronigen (PSV) en Ajax van Utrecht .. dan maakt iedereen tegen iedereen kans.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:22 schreef Quisho het volgende:
Haha had AZ gemist net ff de samenvatting gekeken, gelijkspel dus![]()
![]()
Maar maakt Ajax een kans tegen PSV?
Tsja PSV speelt ook belabberd en speelde vandaag weer voor het eerst goed.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:23 schreef Quisho het volgende:
[..]
Omdat we wel winnen, maar het verloopt wel moeizaam de laatste paar wedstrijden.
moeizaam valt wel mee, alleen tussen 15 en 45 minuten gaat het meestal even kutquote:Op zondag 18 maart 2012 19:23 schreef Quisho het volgende:
[..]
Omdat we wel winnen, maar het verloopt wel moeizaam de laatste paar wedstrijden.
11 tegen 11, de bal is rond, gras is groen .....quote:Op zondag 18 maart 2012 19:36 schreef Einthovuh het volgende:
Enerzijds hebben jullie het voordeel om er de hele week op te trainen, bij ons komt er midweeks nog een bekerwedstrijd tussendoor. Anderzijds hebben wij op dit moment geen blessures en jullie wel.
Kan dus alle kanten op.
Je moet Ajax gewoon direct onderdruk zetten dan maken ze fouten en weten ze het niet meer zoals Utrecht al aantoonde aldus Lex Immers gisterquote:Op zondag 18 maart 2012 19:36 schreef Einthovuh het volgende:
Enerzijds hebben jullie het voordeel om er de hele week op te trainen, bij ons komt er midweeks nog een bekerwedstrijd tussendoor. Anderzijds hebben wij op dit moment geen blessures en jullie wel.
Kan dus alle kanten op.
Koppers natuurlijk, Blind had vandaag ook nauwelijks een tegenstanderquote:Op zondag 18 maart 2012 20:04 schreef Pedroso het volgende:
Nu Jansen volgende week niet speelt lijkt het me logisch dat Bulykin in de spits speelt en de Jong op het middenveld. Vindt het prima, ik zie Bulykin wel een belangrijke rol spelen volgende week.
Wie zal er tegen PSV linksachter spelen ? Koppers of Blind ?
Eerlijk is eerlijk, Blind voegt voetballend meer toe en doet het best aardig de laatste tijd als ie speelt.
Jaloezie is een bitch.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:29 schreef Mandéra het volgende:
Wat een triest publiek zeg daar in Den Haag, zijn daar meer tegen Ajax dan voor ado, echt gaar. Net als utrecht overigens.
Bijna een hele helft is niet evenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
moeizaam valt wel mee, alleen tussen 15 en 45 minuten gaat het meestal even kut
Niet dat Ajax zo fit is, maar de tweede helft worden de tegenstanders meestal 'moe', en met de individuele klasse van Ajax-spelers maak je er altijd wel 1quote:Op zondag 18 maart 2012 20:41 schreef Quisho het volgende:
[..]
Bijna een hele helft is niet even![]()
Maar inderdaad, Frank de boer weet blijkbaar wel hoe hij de spelers moet motiveren, of verandert zijn tactiek, met succes want in de 2e helft is het inderdaad wel vaak raak.
Nou ja na een aantal redelijke makkelijke ploegen is dit weer even een echte test. Maar tegen United lukte het ook, en in theorie zijn die groter dan Gewoon met 3 man Toivonen dekken
Stel je niet zo aan. Onderhand weet iedereen dat, en is het zinloos om dat nog eens te melden.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:53 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wel weer typisch van de NOS om wat belangerijke zaken niet te vermelden met de studio sport net..
- Wij doen weer mee en staan maar op 1 punt van de koploper, wie had dit ooit gedacht? Helemaal met het feit dat wij gewoon onze gehele basis voorhoede al 70% van de huidige wedstrijden niet hebben kunnen inzetten. Daarnaast zijn onze backs al beide minstens 40% eruit tot nu toe en hebben we zelfs wedstrijden zonder onze gehele vaste defensie EN voorhoede moeten spelen. Desondanks doen wij weer volop mee, maar hier geen enkele aandacht voor..
Je ziet dan dat Twente word genoemd in de titelrace, PSV, Az, zelfs Feyenoord, maar Ajax hoor ik nergens..
- Dan voor mij het ergste, dat incident met Den Haag, de gehele wedstrijd hoor je Joden aan het Gas en andere anti- Joden koren, echt 90 minuten lang.
Ook hoor je gewoon overduidelijke oerwoud geluiden wanneer Lukoki en Anita aan de bal is, dat is gewoon racisme, wanneer dit in het buitenland gebeurd staat het overal op de voorpagina,nu word er niets over gezegd.
Lukoki word dus geraakt door een wodka fles (bron ADO DH persvoorlichter), we hebben het echt over een glasfles dat niet bepaald klein is!, hij valt hier zelf door op de grond maar nergens zie je dit terug. Ook nergens over het feit dat zelfs de ADO spelers meerdere malen zeggen te stoppen met voorwerpen gooien..
psv thuis.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:09 schreef bjanaan het volgende:
Volgende week dus PSV uit, jammer van Janssen maar goed dan maar De Jong op het middenveld en Bully id spits.
Op naar de volgende 3 punten!
Kloptquote:Op zondag 18 maart 2012 21:19 schreef De_kromme het volgende:
Gefeliciteerd. Wel weer typisch dat je moet winnen door een onterechte rode kaart. En daarna wordt je ook nog van de mat gespeeld door 10 man in de eerste helft.
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:19 schreef De_kromme het volgende:
Gefeliciteerd. Wel weer typisch dat je moet winnen door een onterechte rode kaart. En daarna wordt je ook nog van de mat gespeeld door 10 man in de eerste helft.
anders pak je eens een lesje nederlandsquote:Op zondag 18 maart 2012 21:19 schreef De_kromme het volgende:
Vertel. Ah, word je. Bedankt voor de verbetering.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
anders pak je eens een lesje nederlands
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:21 schreef De_kromme het volgende:
Die Lukoki trouwens![]()
. Doen alsof hij geraakt wordt door een baksteen, terwijl hij serieus gewoon door een 5 cent muntje wordt geraakt op zijn fucking schouder.
[..]
Vertel.
Ik zat naast mijn grote vriend Ammi in het stadionquote:Op zondag 18 maart 2012 21:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb jij de eerste helft wel gezien? Anders zat je niet zo te piepen, Wessiej.
Fles Jagermeister, en het blijven voetballers.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:21 schreef De_kromme het volgende:
Die Lukoki trouwens![]()
. Doen alsof hij geraakt wordt door een baksteen, terwijl hij serieus gewoon door een 5 cent muntje wordt geraakt op zijn fucking schouder.
[..]
Vertel. Ah, word je. Bedankt voor de verbetering.Voegt ook veel toe.
Hahaha, Ja die bolle Boussabon zat lekker in de wedstrijdquote:Op zondag 18 maart 2012 21:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb jij de eerste helft wel gezien? Anders zat je niet zo te piepen, Wessiej.
Ja leuk, het was volgensmij een aansteker.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:21 schreef De_kromme het volgende:
Die Lukoki trouwens![]()
[..]
Vertel. Ah, word je. Bedankt voor de verbetering.Voegt ook veel toe.
Ik weet niet hoor. Maar ik vond die kans van Immers toch wel een redelijke aanval. We hebben meer kansen gecreeerd dan jullie in de eerste helft.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:23 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hahaha, Ja die bolle Boussabon zat lekker in de wedstrijd![]()
1ste helft was ADO gewoon goed aan het verdedigen verder niets! niet opbouwen, niet aanvallen niets.
Dat kon jij niet zien vanaf je EL-schermpje, kneus.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja leuk, het was volgensmij een aansteker.
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
. Hij houdt serieus gewoon nog in met zijn been, absoluut geen gestrekt been: geen rood.
Tuurlijk vindt iedereen het rood behalve de clowns uit Den Haag, ga nou maar naar de dierentuin en communiceren met apen. Dat is het enige wat jullie kunnen.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Maar ik vond die kans van Immers toch wel een redelijke aanval. We hebben meer kansen gecreeerd dan jullie in de eerste helft.
Belachelijk dat een scheids de wedstrijd weer moet beïnvloeden met zon beslissing. Hij houdt serieus gewoon nog in met zijn been, absoluut geen gestrekt been: geen rood.
Ik heb helaas mijn bronnen;quote:Op zondag 18 maart 2012 21:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Maar ik vond die kans van Immers toch wel een redelijke aanval. We hebben meer kansen gecreeerd dan jullie in de eerste helft.
Belachelijk dat een scheids de wedstrijd weer moet beïnvloeden met zon beslissing. Hij houdt serieus gewoon nog in met zijn been, absoluut geen gestrekt been: geen rood.
[..]
Dat kon jij niet zien vanaf je EL-schermpje, kneus.
Vind ik wel ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En jij vindt dit een gestrekt been?
Jezus, ben je blind ofzo?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En jij vindt dit een gestrekt been? Hij raakt gewoon de bal. Absoluut geen rood.
Hij werd niet geraakt door die aansteker, maar door een vijf cent muntje, op zijn fucking schouder. En dan doen alsof je doodbloedt, die gast zou rood moeten krijgen voor aanstelleritusquote:Op zondag 18 maart 2012 21:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb helaas mijn bronnen;
Ajax doet aangifte tegen Haagse aanstekergooier
ADO Den Haag stelt de aanwezigheid van een supporter die een aansteker naar Jody Lukoki gooide niet langer op prijs.
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En jij vindt dit een gestrekt been? Hij raakt gewoon de bal. Absoluut geen rood.
quote:
Enig idee wat 'gestrekt' betekent? Hij houdt gewoon in. Absoluut geen rood, en de kaart zal ook geseponeerd worden. Alsnog kom je goed weg in de eerste helft dat het geen 2-0 voor ADO staat.quote:
Hoe kom jij op dat vijf cent muntje? ADO zelf geeft toe dat het de 'aanstekergooier' niet langer toelaat, dus hun liegen volgens jou?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij werd niet geraakt door die aansteker, maar door een vijf cent muntje, op zijn fucking schouder. En dan doen alsof je doodbloedt, die gast zou rood moeten krijgen voor aanstelleritus.
Wel een goede wissel, die eerste goal was mooi.
gast als jullie persmeneer zegt dat het een fles vodka was dan geloof ik dat.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij werd niet geraakt door die aansteker, maar door een vijf cent muntje, op zijn fucking schouder. En dan doen alsof je doodbloedt, die gast zou rood moeten krijgen voor aanstelleritus.
wordt je? grapje zeker?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:19 schreef De_kromme het volgende:
Wedden van niet?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Enig idee wat 'gestrekt' betekent? Hij houdt gewoon in. Absoluut geen rood, en de kaart zal ook geseponeerd worden
Dat wel ja, met 10 man was ADO gevaarlijker dan met 11. Al moeten wel alle halve kansen erin wil het 2-0 staan.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:28 schreef De_kromme het volgende:. Alsnog kom je goed weg in de eerste helft dat het geen 2-0 voor ADO staat.
Hij is te laat, en raakt met de onderkant van zn schoenen de enkel van Anita. Zuiver rood.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Enig idee wat 'gestrekt' betekent? Hij houdt gewoon in. Absoluut geen rood, en de kaart zal ook geseponeerd worden. Alsnog kom je goed weg in de eerste helft dat het geen 2-0 voor ADO staat.
Gelukkig hebben we jullie volk wel gehoord. Positief of negatief maakt dan niet uit.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:28 schreef 16meter het volgende:
De hele wedstrijd oerwoudgeluiden bij Anita en later ook Lukoki... wat een volk.
Al werd ie geraakt door een propje papier. Het hoort gewoon niet en kan zijn reactie goed begrijpen. Maarja, het ligt niet aan het spel van ADO dat ze verloren hebben he.. En trouwens.. Elke overtreding op een speler / enkel ipv de bal vind ik rood..quote:Op zondag 18 maart 2012 21:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
ADO had nog twee rode kaarten kunnen krijgen voor verschillende ellebogen en sla bewegingen.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jullie volk wel gehoord. Positief of negatief maakt dan niet uit.
Anita is ook gewoon een mongool. Maar Frank heeft eindelijk door dat het geen back is, op VM komt hij veel beter uit de verf. Trouwens, waarom kreeg Alderweireld geen tweede geel voor die verschrikkelijk domme overtreding aan het eind van de wedstrijd?
Er werden ook aanstekers gegooid ja, maar daar werd hij niet door geraaktquote:Op zondag 18 maart 2012 21:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoe kom jij op dat vijf cent muntje? ADO zelf geeft toe dat het de 'aanstekergooier' niet langer toelaat, dus hun liegen volgens jou?
Jij wel dan? Was het een vriend van je? Of gooide je hem zelf? Je komt wel over als zo'n randdebiel ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Er werden ook aanstekers gegooid ja, maar daar werd hij niet door geraakt. Nogmaals: jij kan het niet zien vanaf je EL-schermpje.
En jij zag, ondanks dat er dus blijkbaar méérdere objecten gegooid werden, exact welk deel van die vliegende dingen lukoki raakte?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Er werden ook aanstekers gegooid ja, maar daar werd hij niet door geraakt. Nogmaals: jij kan het niet zien vanaf je EL-schermpje.
Ach, als je het normaal vindt dat je een club zo hard naait met je aanstelleritus, en dit dus een normale reactie vindt, ben je sowieso niet helemaal jofel.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:30 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Al werd ie geraakt door een projet papier. Het hoort gewoon niet en kan zijn reactie goed begrijpen. Maarja, het ligt niet aan het spel van ADO dat ze verloren hebben he..
Volgensmij werd hij als eerst geraakt en viel hij toen ongelukkig.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik snapte idd werkelijk niet wat er gebeurde in de laatste minuut met alderweireldhij kreeg ook nog een vrije trap mee.
In ieder geval ouder en volwassener als jou.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ach, als je het normaal vindt dat je een club zo hard naait met je aanstelleritus, en dit dus een normale reactie vindt, ben je sowieso niet helemaal jofel.
Stel je gewoon niet aan. Nu krijgt de tegenstander er gezeik mee, als hij nou 'echt' door iets geraakt was tegen zijn hoofd: ok. Maar dit was gewoon triest. Maarja, hersenloos ventje die Lukoki. Hoe oud is dat ventje eigenlijk?
Natuurlijk. Ik sta er toch een paar meter vanafquote:Op zondag 18 maart 2012 21:32 schreef muzas het volgende:
[..]
En jij zag, ondanks dat er dus blijkbaar méérdere objecten gegooid werden, exact welk deel van die vliegende dingen lukoki raakte?
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ach, als je het normaal vindt dat je een club zo hard naait met je aanstelleritus, en dit dus een normale reactie vindt, ben je sowieso niet helemaal jofel.
Stel je gewoon niet aan. Nu krijgt de tegenstander er gezeik mee, als hij nou 'echt' door iets geraakt was tegen zijn hoofd: ok. Maar dit was gewoon triest. Maarja, hersenloos ventje die Lukoki. Hoe oud is dat ventje eigenlijk?
Als je het over hersenloos heb, dan heb je het over 90% van de ADO supporters...quote:Op zondag 18 maart 2012 21:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij naait niet, moeten die ADO-Fans maar niet zo van het paadje getikt zijn. Dingen naar een speler toegooien is vragen om problemen. Niet de schuld bij lukoki leggenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
http://www.korrelatie.nl/quote:Op zondag 18 maart 2012 21:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik sta er toch een paar meter vanaf. Ik ben ook absoluut tegen het gooien van voorwerpen, maar ik kan me het goed voorstellen: ADO werd gewoon keihard genaaid.
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik sta er toch een paar meter vanaf. Ik ben ook absoluut tegen het gooien van voorwerpen, maar ik kan me het goed voorstellen: ADO werd gewoon keihard genaaid.
Hahaha. Grapje zeker? Ga de beelden maar eens terug kijkenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Volgensmij werd hij als eerst geraakt en viel hij toen ongelukkig.
Ah dan kan je die actie van Wesley (ajax - az) ook begrijpen, zo vaak als dat ajax al wel niet gezaaid is!quote:Op zondag 18 maart 2012 21:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet Lukoki z'n schuld dat Ado er nu gezeik mee krijgt. Die mensen moeten gewoon niks gooien.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dus eerst loop je hier te huilen dat wij niet kunnen beoordelen van een EL schermpje, en nu moeten we beelden terug gaan kijken?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hahaha. Grapje zeker? Ga de beelden maar eens terug kijken. Eigenlijk direct rood, maar minimaal geel. Hij is veel te laat en trapt na.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 18 maart 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet Lukoki z'n schuld dat Ado er nu gezeik mee krijgt. Die mensen moeten gewoon niks gooien.
Meest lage vorm van menselijk leven ben je dan als je spelers probeert te verwonden met een aansteker/munt whatever. Mag wmb keihard aangepakt worden.
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het mooie was dat bij dat opstootje aan het eind, ook ADO spelers werden bekogeld.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet Lukoki z'n schuld dat Ado er nu gezeik mee krijgt. Die mensen moeten gewoon niks gooien.
Meest lage vorm van menselijk leven ben je dan als je spelers probeert te verwonden met een aansteker/munt whatever. Mag wmb keihard aangepakt worden.
Dus jij vindt het normaal dat een Ajax-speler zich aanstelt voor welgeteld vijf minuten, omdat hij door een fucking muntje op zijn schouder geraakt wordt? Wat zou je er van vinden als Immers (?) dat deed bij die overtreding van Alderweireld.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij naait niet, moeten die ADO-Fans maar niet zo van het paadje getikt zijn. Dingen naar een speler toegooien is vragen om problemen. Niet de schuld bij lukoki leggen
Dat is voetbalquote:Op zondag 18 maart 2012 21:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dus jij vindt het normaal dat een Ajax-speler zich aanstelt voor welgeteld vijf minuten, omdat hij door een fucking muntje op zijn schouder geraakt wordt? Wat zou je er van vinden als Immers (?) dat deed bij die overtreding van Alderweireld.
Ik vind het vrij normaal jaquote:Op zondag 18 maart 2012 21:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dus jij vindt het normaal dat een Ajax-speler zich aanstelt voor welgeteld vijf minuten, omdat hij door een fucking muntje op zijn schouder geraakt wordt? Wat zou je er van vinden als Immers (?) dat deed bij die overtreding van Alderweireld.
Zat aldeweireld op de tribune dan? Wat een kakvergelijking. Shit gooien = not done. Al is het een tissue.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een klein wondje. Waarschijnlijk een kleine afdruk van een fucking munt, waar gaat het over man? Blijft gewoon triest dat je je aanstelt, lijkt wel Toivonen die Lukoki van jullie.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Trainer Frank de Boer is blij met de maatregel. 'Lukoki had maar een klein wondje op zijn schouder.'
Een klein wondje door een muntje? En als je denkt dat de Boer liegt kan je beter geen voetbal meer kijken.
Vind jij het normaal dat een speler dingen naar zich toegewerpt krijgt met een flesje vodka & aansteker?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoelang heb je trouwens een stadionverbod?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:39 schreef De_kromme het volgende:
Oke duidelijk. Aanstellen en kaarten (+boetes) aannaaien wordt hier kennelijk op prijs gesteld.
Opsodemieteren met dat soort spelers in Den Haag.
Zoals al gezegd. Zulke mensen horen niet in een stadion te zittenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:39 schreef De_kromme het volgende:
Oke duidelijk. Aanstellen en kaarten (+boetes) aannaaien wordt hier kennelijk op prijs gesteld.
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoelang heb je trouwens een stadonverbod?
Valt wel mee. Hij is wat ongenuanceerd en wat gekleurd, maar je hoeft natuurlijk niet te reageren.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:39 schreef S0nic het volgende:
Wanneer krijgt deze troll weer eens een ban? Wordt weer eens tijd niet?
Maar serieus met De Kromme valt gewoon niet te praten. Zo gestoord als wat.
Den Haag doet dat soort dingen ook nooit, Immers is zo'n lievertje, Vicento is zo'n lievertje. Echt iedereen is een lieverd bij ADOquote:Op zondag 18 maart 2012 21:39 schreef De_kromme het volgende:
Ik hoor je eigenlijk niet over die Vicento die werkelijk íedere keer ging liggen in de 16. Dat is dan geen Aanstellen en aannaaien?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:39 schreef De_kromme het volgende:
Gekleurdquote:Op zondag 18 maart 2012 21:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik hoor je eigenlijk niet over die Vicento die werkelijk íedere keer ging liggen in de 16. Dat is dan geen Aanstellen en aannaaien?
Tuurlijk niet, dat is ook geen ajacied.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik hoor je eigenlijk niet over die Vicento die werkelijk íedere keer ging liggen in de 16. Dat is dan geen Aanstellen en aannaaien?
Ik gooi geen voorwerpen, niks aan de hand dus. Kan me de frustratie, nogmaals, gewoon goed voorstellen. Ik zou die frustratie zelf nooit in het benadelen van je club steken, maargoed.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoelang heb je trouwens een stadionverbod?
Iedereen is een lievertje bij ADOquote:Op zondag 18 maart 2012 21:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik gooi geen voorwerpen, niks aan de hand dus. Kan me de frustratie, nogmaals, gewoon goed voorstellen. Ik zou die frustratie zelf nooit in het benadelen van je club steken, maargoed.
Gelukkig heb je er van geleerd.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik gooi geen voorwerpen, niks aan de hand dus. Kan me de frustratie, nogmaals, gewoon goed voorstellen. Ik zou die frustratie zelf nooit in het benadelen van je club steken, maargoed.
Ik weet niet hoor, maar zoals ik het kon zien was er elke keer contact? Zeker toen Vertonghen dat blok zette in de zestien, volgens mij gewoon een pingel. Anders was hij er langs geweest.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Blijft zonde. We zijn al jaren van dat 'imago' af, maar door één wedstrijd met dubieuze beslissingen zijn we weer terug bij af.. Hopen dat de boete meevalt.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach het is al eerder gebleken dat ADO Den Haag gewoon een probleempubliek is.
Zoals jij het kon zien ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar zoals ik het kon zien was er elke keer contact? Zeker toen Vertonghen dat blok zette in de zestien, volgens mij gewoon een pingel. Anders was hij er langs geweest.
Wat gebeurde daar dan? Vertonghen gaat toch absoluut niet voor de bal, maar zet een blok? Kan een strafschop voor gegeven worden.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals jij het kon zien ja. [ afbeelding ]
Misschien leek het zo in het stadion maar dat was echt geen pingel hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar zoals ik het kon zien was er elke keer contact? Zeker toen Vertonghen dat blok zette in de zestien, volgens mij gewoon een pingel. Anders was hij er langs geweest.
[..]
Blijft zonde. We zijn al jaren van dat 'imago' af, maar door één wedstrijd met dubieuze beslissingen zijn we weer terug bij af.. Hopen dat de boete meevalt.
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Blijft zonde. We zijn al jaren van dat 'imago' af, maar door één wedstrijd met dubieuze beslissingen zijn we weer terug bij af.. Hopen dat de boete meevalt.
Vertonghen gaat absoluut voor de balquote:Op zondag 18 maart 2012 21:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat gebeurde daar dan? Vertonghen gaat toch absoluut niet voor de bal, maar zet een blok? Kan een strafschop voor gegeven worden.
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertonghen gaat absoluut voor de bal
Meh, dat is jouw Ajax-bril denk ik. Er was vaak contact, natuurlijk gaat hij dan makkelijk liggen. Je hebt eenmaal meer aan een vrije trap, als je in je eentje tegen vier man staat. Wat een idiote wissels ook van Frank, gewoon met vier man achterin blijven spelen tegen één spitsquote:Op zondag 18 maart 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de hele wedstrijd gezien waar alle momenten goed waren te zien. Vicento is wel een meester in schwalbes maken tegen Ajax.
Janssen missen we niet tegen PSV. Boeit toch niets.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Volgens mij schermt hij gewoon de bal af door een blok te zetten. Maar Sjek zal zo waarschijnlijk aleen maar de positieve momenten voor Ajax laten zien. Die bizarre actie van Alderweireld gaan we (helaas) niet terugzien.
Wel een mongool zeg die Janssen, hij is toch geschorst nu? 2-0 voor tegen 10 man, en dan zo'n actie.
Lichtjes uitgedruktquote:Op zondag 18 maart 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij is wat ongenuanceerd en wat gekleurd, maar je hoeft natuurlijk niet te reageren.
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de hele wedstrijd gezien waar alle momenten goed waren te zien. Vicento is wel een meester in schwalbes maken tegen Ajax.
Ok man wat jij wil maak je trouwens ook ff een screenshot van Alderweireld zijn verschrikkelijke aanslag want ik kon het contact nog steeds niet zien in de herhaling.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Volgens mij schermt hij gewoon de bal af door een blok te zetten. Maar Sjek zal zo waarschijnlijk aleen maar de positieve momenten voor Ajax laten zien. Die bizarre actie van Alderweireld gaan we (helaas) niet terugzien.
Wel een mongool zeg die Janssen, hij is toch geschorst nu? 2-0 voor tegen 10 man, en dan zo'n actie.
Hij kreeg een muntje tegen zich aan gegooid en daarom viel hij, vraag maar aan die ADO supporter die hier rond zwerft.quote:
Dat van Alderweireld ben ik het wel met je eens, kwam hij goed weg. Vond je trouwens ook niet dat ADO mazzel had dat het geen 2 keer rood kreeg? Dat was toch echt een slaande beweging bij die elleboog.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:48 schreef De_kromme het volgende:
Ja, die actie van Rado toch? Belachelijk zeg. Gelukkig voor hem dat hij bestraft werd met geel (compensatie voor die onterechte rode kaart). Kan er geen sanctie meer volgen.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:50 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat van Alderweireld ben ik het wel met je eens, kwam hij goed weg. Vond je trouwens ook niet dat ADO mazzel had dat het geen 2 keer rood kreeg? Dat was toch echt een slaande beweging bij die elleboog.
Misschien moet je een wat grotere TV kopen. Dan zie je dat hij gewoon veel te laat is, en doorhaalt (minimaal geel).quote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok man wat jij wil maak je trouwens ook ff een screenshot van Alderweireld zijn verschrikkelijke aanslag want ik kon het contact nog steeds niet zien in de herhaling.
We hebben het allemaal in HD kunnen zien dat het niet zo was.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Misschien moet je een wat grotere TV kopen. Dan zie je dat hij gewoon veel te laat is, en doorhaalt (minimaal geel).
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:59 schreef Pedroso het volgende:
Zo, ADO mag met VVV en Excelsior gaan strijden om een plek in de nacompetitie.
Gaan ze waarschijnlijk niet redden.
Vandaag tikt Ajax op halve kracht ADO van het matje, had wel 10-2 kunnen zijn als ze wat geconcentreerder hadden gespeeld. Maar goed, de punten zijn weer eenvoudig opgehaald in Den Haag.
alderweireld was een overtreding ja. keur ik niet goed.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:04 schreef De_kromme het volgende:
Gelukkig zijn er nog sommige hier die inzien dat Alderweireld daar gewoon goed wegkwam. En die kreeg nog de vrije trap mee ook.
Ik ben ook bang voor VVV ja, die hebben prima huurovereenkomsten gesloten. Zie ze ons nog wel voorbij gaan, hoewel de wedstrijden tegen Heracles en Heerenveen wel goed waren. Dit is gewoon onvermijdelijk, met 10 man tegen Ajax. Alsnog hebben jullie individuele kwaliteit nodig om het duel te beslissen, want het collectief is echt bagger. En de wissels van Frank al helemaal.
Ja vooral de wissel Lukoki.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:04 schreef De_kromme het volgende:
Gelukkig zijn er nog sommige hier die inzien dat Alderweireld daar gewoon goed wegkwam. En die kreeg nog de vrije trap mee ook.
Ik ben ook bang voor VVV ja, die hebben prima huurovereenkomsten gesloten. Zie ze ons nog wel voorbij gaan, hoewel de wedstrijden tegen Heracles en Heerenveen wel goed waren. Dit is gewoon onvermijdelijk, met 10 man tegen Ajax. Alsnog hebben jullie individuele kwaliteit nodig om het duel te beslissen, want het collectief is echt bagger. En de wissels van Frank al helemaal.
wou het net zeggenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja vooral de wissel Lukoki.
En Blind bracht aanvallend ook niks.
Of het feit dat Ajax de nummer 1 club is die met wissels het vaakst heeft gescoord. (13x?).
Het is bij Ajax niet bepaald zo dat er achterin vier houthakkers staan wiens enige rol in het veld het afstoppen van de aanvallers van de tegenstander is. Domweg een verdediger voor een aanvaller wisselen oid hoeft echt je spel niet ten goede te komen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:14 schreef De_kromme het volgende:
Ik doel meer op het feit dat je tegen 10 man staat en dan een aanvaller voor een aanvaller wisselt. En een verdediger voor een verdediger.
Met vier man achterin blijven tegen één spits. Snap dat je bang bent, maar zo roep je het over jezelf af.
Wissels van de Boer, grrrrrrrrquote:Op zondag 18 maart 2012 22:14 schreef De_kromme het volgende:
Ik doel meer op het feit dat je tegen 10 man staat en dan een aanvaller voor een aanvaller wisselt. En een verdediger voor een verdediger.
Met vier man achterin blijven tegen één spits. Snap dat je bang bent, maar zo roep je het over jezelf af.
Dit dus..quote:Op zondag 18 maart 2012 22:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is bij Ajax niet bepaald zo dat er achterin vier houthakkers staan wiens enige rol in het veld het afstoppen van de aanvallers van de tegenstander is. Domweg een verdediger voor een aanvaller wisselen oid hoeft echt je spel niet ten goede te komen.
Slechte keuzes hoor, zo zo!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wissels van de Boer, grrrrrrrr
[ afbeelding ]
En waar komt dat door? Omdat die dwaas de verkeerde basisspelers neerzet. En jullie vaak tegen 10 man komen te staan, waardoor er in de slotfase nog een paar invliegen door de vermoeidheid van de tegenstander.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wissels van de Boer, grrrrrrrr
[ afbeelding ]
Hahah, wat een slechte troll ben jij.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En waar komt dat door? Omdat die dwaas de verkeerde basisspelers neerzet. En jullie vaak tegen 10 man komen te staan, waardoor er in de slotfase nog een paar invliegen door de vermoeidheid van de tegenstander.
Heeft niks met het wisselbeleid van de Boer te maken. Maargoed, ga jij maar weer lekker gamen, dan discussier ik met mensen verder hier die wél de discussie willen aangaan.
Wat doe jij in godsnaam in het Ajax-topic met je gezeur? Blijf lekker weg, stokertjequote:Op zondag 18 maart 2012 22:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En waar komt dat door? Omdat die dwaas de verkeerde basisspelers neerzet. En jullie vaak tegen 10 man komen te staan, waardoor er in de slotfase nog een paar invliegen door de vermoeidheid van de tegenstander.
Heeft niks met het wisselbeleid van de Boer te maken. Maargoed, ga jij maar weer lekker gamen, dan discussier ik met mensen verder hier die wél de discussie willen aangaan.
Wat doe jij in godsnaam in het Ajax-topic als je niet normaal de discussie wilt aangaan? Negeer mij dan gewoon lekker, als een andere mening dan een Ajax-mening je niet aanstaat.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat doe jij in godsnaam in het Ajax-topic met je gezeur? Blijf lekker weg, stokertje
Want de argumenten spreken elkaar tegen? Probeer eens te lezen zou ik zeggen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:30 schreef Olep het volgende:
[..]
Hahah, wat een slechte troll ben jij.
Net had je een ander argument, niet steeds veranderen he.
Welke discussie? Dit is een betoog van jouw kant waar zelfs Hitler jaloers op zou zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat doe jij in godsnaam in het Ajax-topic als je niet normaal de discussie wilt aangaan?
Bekijk dat plaatje nog een keer.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat doe jij in godsnaam in het Ajax-topic als je niet normaal de discussie wilt aangaan? Negeer mij dan gewoon lekker, als een andere mening dan een Ajax-mening je niet aanstaat.
En ik vind het erg behoudend als je geen extra aanvaller inbrengt voor een verdediger. Bang voor een counter. Dan heb je gewoon geluk dat de wedstrijd op individuele acties beslist wordt, want het geheel was gewoon droevig, vooral in de eerste helft.
Blijft toch vreemd dat ik met een paar Ajacieden hier wel gewoon kan praten over de wedstrijd. En van figuren als jij alleen maarquote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Welke discussie? Dit is een betoog van jouw kant waar zelfs Hitler jaloers op zou zijn.
Want je wisselbeleid is goed, als je wissels scoren? Als jij het zo simpel ziet, dan is de discussie snel afgelopen. Ik vind het gewoon triest als je zo behouden blijft spelen tegen 10 man van ADO. Je wilt je supporters toch ook wat vermaak bieden? Welgeteld 10 minuten werd er goed gespeeld, de rest was echt bagger.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef Olep het volgende:
[..]
Bekijk dat plaatje nog een keer.
Jij zegt dat FdB geen goede wissels breng, iemand laat een statistiek zien dat het tegendeel laat zien en dan begin je opeens over de verkeerde basiself?
Ach ja, je ongelijk toegeven is niet makkelijk.
Vertonghen ging aanvallender spelenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Blijft toch vreemd dat ik met een paar Ajacieden hier wel gewoon kan praten over de wedstrijd. En van figuren als jij alleen maar's krijg. Reageer dan gewoon niet.
[..]
Want je wisselbeleid is goed, als je wissels scoren? Als jij het zo simpel ziet, dan is de discussie snel afgelopen. Ik vind het gewoon triest als je zo behouden blijft spelen tegen 10 man van ADO. Je wilt je supporters toch ook wat vermaak bieden? Welgeteld 10 minuten werd er goed gespeeld, de rest was echt bagger.
En nogmaals: je hebt geluk met een makkelijk gegeven rode kaart, en dat je nog geen 2-0 achterstaat in de eerste helft door 100% kansen van Chery en Immers.
Praten? Een monoloog voeren, bedoel je, zoals je altijd doet als het over Ajax gaat.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Blijft toch vreemd dat ik met een paar Ajacieden hier wel gewoon kan praten over de wedstrijd.
Janssen ok, maar zonder Vertonghen red Ajax het niet tegen PSVquote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ben blij dat Vertonghen geen geel heeft gepakt
Enoh was geblesseerd, daarom stond Eriksen erin.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef De_kromme het volgende:
Sowieso, waarom zet de Boer Siem nog in de spits? Die gast heeft echt geen bal geraakt.
Eriksen was ook onzichtbaar, het wonderkind van 40 miljoen toch? Middenveld van ADO overklaste het middenveld van Ajax in de eerste helft.
Enoh kon je inderdaad wel gebruiken tegen een fysiek ADO-middenveld. Is het momentje van Alderweireld al langsgekomen bij SV? Ik kijk die zooi niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Enoh was geblesseerd, daarom stond Eriksen erin.
Nee. Ze hebben het over de 'supporters' van ADO. Voorstel is 3 wedstrijden zonder publiek.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Enoh kon je inderdaad wel gebruiken tegen een fysiek ADO-middenveld. Is het momentje van Alderweireld al langsgekomen bij SV? Ik kijk die zooi niet.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef De_kromme het volgende:
Sowieso, waarom zet de Boer Siem nog in de spits? Die gast heeft echt geen bal geraakt.
Eriksen was ook onzichtbaar, het wonderkind van 40 miljoen toch? Middenveld van ADO overklaste het middenveld van Ajax in de eerste helft. Ook geen verrassing als je met twee dwergen speelt en een dik ventje die niks durft te zeggen.
Belachelijk. De afgelopen jaren is er niets gebeurd bij Den Haag. Het vroegere ''imago' speelt weer op. Elke andere club zou een andere boete krijgen, maar bij Den Haag wordt er alweer gesproken over wedstrijden zonder publiek. Zielig is het.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben het over de 'supporters' van ADO. Voorstel is 3 wedstrijden zonder publiek.
Dit kan je niet menen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Belachelijk. De afgelopen jaren is er niets gebeurd bij Den Haag. Het vroegere ''imago' speelt weer op. Elke andere club zou een andere boete krijgen, maar bij Den Haag wordt er alweer gesproken over wedstrijden zonder publiek. Zielig is het.
Ik weet niet..quote:Op zondag 18 maart 2012 22:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Belachelijk. De afgelopen jaren is er niets gebeurd bij Den Haag. Het vroegere ''imago' speelt weer op. Elke andere club zou een andere boete krijgen, maar bij Den Haag wordt er alweer gesproken over wedstrijden zonder publiek. Zielig is het.
Want? Zoveel is er aan de hand? Heeft Lukoki er iets aan overgehouden? Nee. Er wordt overal shit op het veld gegooid, kijk maar eens alle corners dit weekend na. Elke speler wordt bekogeld.quote:
Weet je al wat ADO er zelf van heeft gezegd eigenlijk?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Want? Zoveel is er aan de hand? Heeft Lukoki er iets aan overgehouden? Nee. Er wordt overal shit op het veld gegooid, kijk maar eens alle corners dit weekend na. Elke speler wordt bekogeld.
Lukoki draagt echt geblesseerd, tieft door lekker op.
ADO directie wil dat Ajax aangifte doet zodat degene die gegooid heeft harder kan worden aangepaktquote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Want? Zoveel is er aan de hand? Heeft Lukoki er iets aan overgehouden? Nee. Er wordt overal shit op het veld gegooid, kijk maar eens alle corners dit weekend na. Elke speler wordt bekogeld.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ADO directie wil dat Ajax aangifte doet zodat degene die gegooid heeft harder kan worden aangepakt
60?!? Nu ben je té liefquote:
Logisch. Aanpakken die mongolen. Maar die Lukoki moet zich niet zo aanstellen man.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ADO directie wil dat Ajax aangifte doet zodat degene die gegooid heeft harder kan worden aangepakt
Laten we het op 10 houden, die actie van Rado was absoluut rood. De scheids staat op een paar meter, maar heeft het gevoel dat hij moet compenseren voor die makkelijk gegeven rode kaart. 1+1=2.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:55 schreef The_Groove het volgende:
Goh de Kromme, is de mening zomaar dat jullie eigenlijk met 9 man hadden moeten spelen...
Verthongen scoorde toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:14 schreef De_kromme het volgende:
Yup, de wedstrijd werd beslist door twee individuele acties. Voor de rest was het collectief ver te zoeken. Eerste helft word je gewoon, nogmaals, door tien man weggespeeld en had Den Haag een voorsprong verdiend.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Verthongen scoorde toch?Wat is je probleem man en de backs kwamen vet vaak op.
Door 10 man weggespeeld? Ajax had 78 procent balbezit kan ik me herinneren.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Yup, de wedstrijd werd beslist door twee individuele acties. Voor de rest was het collectief ver te zoeken. Eerste helft word je gewoon, nogmaals, door tien man weggespeeld en had Den Haag een voorsprong verdiend.
Jammer, volgende keer beter. Goed voor jullie, maar als je zo speelt tegen PSV ga je er met 5-0 af.
En hoeveel kansen heb je daarmee gecreeerd? Juist... Alle kansen in de eerste helft kwamen van ADO.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Door 10 man weggespeeld? Ajax had 78 procent balbezit kan ik me herinneren.
71% balbezit, 9 doelpogingen, Tegen 29%, 3 doelpogingenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Yup, de wedstrijd werd beslist door twee individuele acties. Voor de rest was het collectief ver te zoeken. Eerste helft word je gewoon, nogmaals, door tien man weggespeeld en had Den Haag een voorsprong verdiend.
Jammer, volgende keer beter. Goed voor jullie, maar als je zo speelt tegen PSV ga je er met 5-0 af.
volgens mij heb jij een hele andere wedstrijd zitten kijken.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En hoeveel kansen heb je daarmee gecreeerd? Juist... Alle kansen in de eerste helft kwamen van ADO.
Dat flesje die richting Lukoki ging...quote:Op zondag 18 maart 2012 23:17 schreef Smoofie het volgende:
hoeveel had je op, en wat had je op kromme?
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En hoeveel kansen heb je daarmee gecreeerd? Juist... Alle kansen in de eerste helft kwamen van ADO.
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
71% balbezit, 9 doelpogingen, Tegen 29%, 3 doelpogingen
We zijn helemaal weggespeeld.
Hij durft ook nog steeds niet toe te geven dat hij een stadionverbod heeft.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat flesje die richting Lukoki ging...
Ehm, nee.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:21 schreef De_kromme het volgende:
Pak de statistieken van de eerste helft er anders even bij. Al die doelpogingen van Ajax waren rollertjes. Zat helemaal niks gevaarlijks tussen.
Het was toch een vijf centmuntje?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:21 schreef De_kromme het volgende:
Pak de statistieken van de eerste helft er anders even bij. Al die doelpogingen van Ajax waren rollertjes. Zat helemaal niks gevaarlijks tussen.
Hopelijk heeft die mongool die dat flesje gooide al een stadionverbod. En al die andere idioten ook.
Wel liet Ajax het te ver lopen na de rode kaart met in het achterhoofd dat het toch wel goed zou komen (Wat het uiteindelijk ook kwam) Want ik vond ze de eerste 20 minuten echt goed en geconcentreerd spelen.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ehm, nee.
71% om 29%
9 kansen om 3 kansen.![]()
Slaap lekker straks
Kloptquote:Op zondag 18 maart 2012 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel liet Ajax het te ver lopen na de rode kaart met in het achterhoofd dat het toch wel goed zou komen (Wat het uiteindelijk ook kwam) Want ik vond ze de eerste 20 minuten echt goed en geconcentreerd spelen.
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:30 schreef Smoofie het volgende:
Vermeer staat er altijd, alleen hij staat vaak niet goed.
Dat is het voorwerp wat hem raakte ja. De rest was mis.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het was toch een vijf centmuntje?
Ze kunnen er geen fuck van.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat is het voorwerp wat hem raakte ja. De rest was mis.
Ach, blijft een pauperteam dat Ajax.zoveel kansen weggeven tegen 10 van ADO.
Gelukkig doet ADO het wel goed.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oke. Toch staan wij 1 punt achter de no.1 terwijl we al tijden zonder de vaste voorhoede en achterhoede spelenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent echt net zo dom als de rest van dat volk uit den haag op die tribune daarquote:Op zondag 18 maart 2012 21:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2012 02:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Foto van opgepakte ADO Den Haag support vrijgegevenDie man ziet er veel te slim uit voor een ado-aanhangselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ga ik volgende week naar AZ, aanstekers gooien.quote:Op maandag 19 maart 2012 06:31 schreef Devv het volgende:
Ze moeten gewoon voor elke aansteker een punt aftrekken.
gooi dan 38 aanstekersquote:Op maandag 19 maart 2012 06:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan ga ik volgende week naar AZ, aanstekers gooien.
Weet je, daar is gewoon de haat voor Ajax zo groot dat de liefde voor ado verkwijlt.quote:Op maandag 19 maart 2012 07:09 schreef honkeytonk het volgende:
Ach, Frank de Boer moest gewoon met zijn team de kleedkamer in lopen. We konden immers niet meer veilig spelen he? Het was de taak van ado om onze spelers zich veilig te laten voelen en dat is ze niet gelukt. Deze wedstrijd hadden we natuurlijk nooit uit moeten spelen.
Ik ga vandaag naar vrienden toe in Almelo, Hengelo en Enschede dus vandaag ook lekker tegen allemaal zure gezichten aankijkenquote:Op maandag 19 maart 2012 07:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je, daar is gewoon de haat voor Ajax zo groot dat de liefde voor ado verkwijlt.
Trots zijn op ADO is mij al een raadsel.
Ik woon vlakbij Den Haag, dus vandaag even zure gezichten ontvangen
We zijn Verbeek niet... Echter ben ik benieuwd naar de straffen welke de KNVB hieraan gaat geven...quote:Op maandag 19 maart 2012 07:09 schreef honkeytonk het volgende:
Ach, Frank de Boer moest gewoon met zijn team de kleedkamer in lopen. We konden immers niet meer veilig spelen he? Het was de taak van ado om onze spelers zich veilig te laten voelen en dat is ze niet gelukt. Deze wedstrijd hadden we natuurlijk nooit uit moeten spelen.
Zouden ze fit genoeg zijn voor een hele wedstrijd? En dan doel ik vooral op Boerrigter en Sigthorsson.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:55 schreef Catch22- het volgende:
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)l-maakt-comeback.htm
v/d wiel, Boerrigter en Sigthorsson trainen mee dus. Zou wel een boel schelen als die meespelen.
Nee joh.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zouden ze fit genoeg zijn voor een hele wedstrijd? En dan doel ik vooral op Boerrigter en Sigthorsson.
Nee gewoon rustig brengen en wellicht een Boerrigter indien fit genoeg het laatste kwartier brengen mocht er wat geforceerd moeten worden.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zouden ze fit genoeg zijn voor een hele wedstrijd? En dan doel ik vooral op Boerrigter en Sigthorsson.
gewoon lukoki, ozbiliz aan de zijkant en Bulykin in de spits. Siem, Anita en Eriksen middenveld.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:07 schreef MaxC het volgende:
Hopelijk kunnen ze nog een paar minuten maken, vrees toch dat we te weinig kwaliteit voorin hebben zondag, zelfs tegen die verzameling incapabele gehandicapte houthakkers die PSV hun verdediging noemt
Besef wel dat ploegen als NAC en Groningen er ook 3 tegen ze kunnen maken, dus waarom wij niet?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:07 schreef MaxC het volgende:
Hopelijk kunnen ze nog een paar minuten maken, vrees toch dat we te weinig kwaliteit voorin hebben zondag, zelfs tegen die verzameling incapabele gehandicapte houthakkers die PSV hun verdediging noemt
Lukoki draait die hele verdediging helemaal dol.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon lukoki, ozbiliz aan de zijkant en Bulykin in de spits. Siem, Anita en Eriksen middenveld.
Idd.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:13 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Besef wel dat ploegen als NAC en Groningen er ook 3 tegen ze kunnen maken, dus waarom wij niet?
Nou ja, dat is wel erg opportunistisch, maar we hebben niet zoveel smaken meer aan de zijkanten.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Lukoki draait die hele verdediging helemaal dol.
Kunnen Boerrigter en Sigthórsson nou zondag nog meedoen of is het alsnog te vroeg voor ze?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:13 schreef Tyron het volgende:
Na Derk Boerrigter en Kolbeinn Sigthórsson is ook Gregory van der Wiel teruggekeerd bij Ajax op het trainingsveld.
Dat lijkt me niet, totaal geen ritme niets....quote:Op maandag 19 maart 2012 15:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kunnen Boerrigter en Sigthórsson nou zondag nog meedoen of is het alsnog te vroeg voor ze?
Kijk die kopbal van hem dan.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:16 schreef Catch22- het volgende:
Eriksen brengt wel te weinig de laatste tijd. Hij mag wel wat dwingender gaan spelen. Hij doet leuk mee, maar zijn potentie komt er niet uit.,
Boerrigter en Lukoki op de flanken!quote:Op maandag 19 maart 2012 15:17 schreef J2T het volgende:
Zou mooi zijn als Frankie de hele week gaat roepen dat Derk, Kolbein en Greg nog niet fit genoeg zijn voor de wedstrijd tegen PSV en dat je dan zondag een half uur voor de wedstrijd te horen krijgt dat ze gewoon in de basis staan.
das wel een sjiek kopbalquote:Op maandag 19 maart 2012 15:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kijk die kopbal van hem dan.
[ afbeelding ]
Ow, alleen voor abbo's.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:19 schreef Tyron het volgende:
Jong Ajax speelt vanavond een thuiswedstrijd tegen Jong sc Heerenveen/Emmen. De competitiewedstrijd begint om 18:30 uur en is live via deze website te volgen. Abonnees van Ajax Exclusive TV kunnen deze uitzending bekijken via de player van Ajax TV.
De wedstrijd in de Beloftencompetitie tussen Jong Ajax en Jong sc Heerenveen begint om 18:30 uur.
Je kan uiteraard ook naar de Toekomst komen. De toegang is gratis.
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)-Heerenveen-live.htm
nvmquote:Op maandag 19 maart 2012 15:29 schreef Catch22- het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=161482
Overmars weg bij GAE.. Op weg naar Ajax?
Ritme zegt vrij weinig. Ik zou vooral Boerrigter en Sigthorsson het laatste half uur graag willen zien als er wat geforceerd moet worden. Vaak heb je je hoofd ook lekker 'fris' als je een lange tijd uit de roulatie geweest bent.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, totaal geen ritme niets....
van Siggy kan ik oprecht niet zeggen of hij wat toevoegt aan dit Ajax, daarvoor heeft ie te weinig gespeeld. Boerrigter iig wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ritme zegt vrij weinig. Ik zou vooral Boerrigter en Sigthorsson het laatste half uur graag willen zien als er wat geforceerd moet worden. Vaak heb je je hoofd ook lekker 'fris' als je een lange tijd uit de roulatie geweest bent.
Naja Frank zal wel beginnen met Bulykin in de spits en De Jong op het middenveld. Als het dan voorin niet loopt, kun je in elk geval de wissel Siggy -> Bulykin toepassen en als je 0-1 achter staat ergens halverwege de tweede helft, kun je Anita of De Jong wisselen voor Boerrigter.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
van Siggy kan ik oprecht niet zeggen of hij wat toevoegt aan dit Ajax, daarvoor heeft ie te weinig gespeeld. Boerrigter iig wel.
Financiele rol bij Ajax...quote:Marc Overmars heeft maandag aan het MT van Go Ahead Eagles kenbaar gemaakt dat hij na dit seizoen stopt als hoofd technische zaken bij de club. De Epenaar, die in 2005 terugkeerde bij Go Ahead Eagles en in 2008 zelfs voor één seizoen zijn voetbalschoenen weer aantrok, vindt het na zeven jaar tijd voor een nieuwe uitdaging, die hij overigens nog niet heeft gevonden. ‘Ik zie wel wat er op mijn pad komt', zegt hij.
Marc Overmars, die tevens aandeelhouder en commissaris technische zaken is in de RVC van de club, kwam binnen toen de club net was ontsnapt aan een faillissement en in sportief opzicht vanaf de grond moest worden opgebouwd. ‘Ik heb in de afgelopen jaren veel geleerd. Als voetballer sta je nauwelijks til bij wat er allemaal in en rond een club speelt. Het was niet altijd gemakkelijk, maar als ik terugblik heb ik een goed gevoel. We zijn als club gegroeid, hebben twee jaar geleden promotie net misgelopen, haalden één keer de kwartfinale en één keer de halve finale in de KNVB-beker. Ook zijn we erin geslaagd spelers te halen en beter te maken en daarvan is de club niet slechter geworden.'
Marc Overmars benadrukt dat de tegenvallende resultaten dit seizoen wel hebben meegespeeld in zijn besluit, maar niet van doorslaggevende betekenis waren. ‘Ik ben nu zeven jaar op vrijwillige basis actief geweest voor de club. Dat is een flinke periode in mijn leven. Ik heb er altijd veel plezier in gehad, anders houd je het ook niet zo lang vol. Maar er komt een moment dat je toe groeit naar iets anders. En dat we dit jaar niet staan, waar we willen staan, versnelt zo'n proces wel wat. Want uiteraard voel ik me verantwoordelijk. Neemt niet weg dat je niet moet vastroesten in een functie, zoals ik die bij Go Ahead Eagles heb gehad. Misschien dat een frisse wind ook voor de club wel goed is.'
Voorzitter Edwin Mulder betreurt, maar respecteert het besluit van Marc Overmars. ‘Zijn mededeling viel ons rauw op het dak. Als MT hebben we hem geprobeerd op andere gedachten te brengen, Marc Overmars was en is nog steeds van grote waarde voor Go Ahead Eagles. Hij heeft, ik kan dat niet vaak genoeg benadrukken, op pro deo basis veel tijd en energie gestoken in het technische beleid. Zijn werkweken waren eerder langer dan korter dan veertig uur. Go Ahead Eagles is Marc Overmars veel dank verschuldigd voor zijn niet geringe inzet en vakkennis.'
De leiding van Go Ahead Eagles zal zich op korte termijn gaan beraden over de invulling van deze functie. ‘Zoals aangegeven, deze beslissing heeft ons overvallen', aldus Mulder. Die hoopt dat Marc Overmars wel op de één of andere manier bij Go Ahead Eagles betrokken blijft. ‘De deur staat voor hem altijd open.'
Uiteraard is het een belangrijke wedstrijd, maar 1 wedstrijd winnen of verliezen scheelt op dit moment 4 plekken. Zelfs al verlies je ben je nog niet kansloos natuurlijk. Ik vond het al heel wat dat we eindelijk een keer om 12:30 van ADO wonnen.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Naja Frank zal wel beginnen met Bulykin in de spits en De Jong op het middenveld. Als het dan voorin niet loopt, kun je in elk geval de wissel Siggy -> Bulykin toepassen en als je 0-1 achter staat ergens halverwege de tweede helft, kun je Anita of De Jong wisselen voor Boerrigter.
Ik hoop ook hoor, dat we ze nog niet nodig hebben, maar het zou fijn zijn als ze in elk geval een half uur konden spelen als het moet. Want deze wedstrijd gaat zo ongelofelijk belangrijk worden... Of PSV haalt je in wat hun zelfvertrouwen ook weer ten goede doet, of je slaat de aanval af en loopt zelf uit naar 4 punten voorsprong.
Liever niet verliezen eigenlijk. Al is het alleen al om psv op afstand te houden.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard is het een belangrijke wedstrijd, maar 1 wedstrijd winnen of verliezen scheelt op dit moment 4 plekken. Zelfs al verlies je ben je nog niet kansloos natuurlijk. Ik vond het al heel wat dat we eindelijk een keer om 12:30 van ADO wonnen.
Hij heeft precies het juiste profiel: een speler van het hoogste niveau, met een verleden bij Ajax die succesvol is geworden in het zakenleven. Zelfs Johan Derksen zal hier geen minpunten in kunnen vinden.quote:
Goh, echt?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Liever niet verliezen eigenlijk. Al is het alleen al om psv op afstand te houden.
Daarom ook eventueel een gelijkspelquote:Op maandag 19 maart 2012 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, echt?.
Natuurlijk wil je winnen, en het zou het allemaal stukken makkelijker maken, maar het is zo'n gekke competitie dat je dus echt niet meteen kansloos voor de titel bent mocht je niet winnen.
Gewoon voor de winst gaan, wordt wel weer eens tijd dat een topwedstrijd gewonnen wordt.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom ook eventueel een gelijkspelDaar doe je jezelf dan wel een groot plezier mee.
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon voor de winst gaan, wordt wel weer eens tijd dat een topwedstrijd gewonnen wordt.
Met de rug tegen de muur lukt nog wel, maar het doorprikken, dat wordt wel een probleem. Al kan het helpen dat Janssen geschorst is, dat gaf de laatste keren een hoop dynamiek meer.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:56 schreef Fargo het volgende:
Ik vind het eigenlijk een Gods wonder dat Ajax de laatste serie wedstrijden drie keer heeft gescoord, met uitzondering van afgelopen zondag. Er heerst op dit moment voorin zo'n gebrek aan creatief vernuft. Ik vraag me af of Ajax het met deze elf lukt om PSV met de rug tegen de muur te zetten.
Moest je hem maar niet zo hard naaien.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mis Contador die had in deze discussie al 30x Lodeiro geroepen.
Sorry hoor. Ik kan er gewoon slecht tegen als iemand mij op basis van sterke argumenten op mijn plek zet.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moest je hem maar niet zo hard naaien.![]()
2-0 Serero.quote:
Tuurlijk gaan we winnen.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een gejank hier dat we gan verliezen van PSV![]()
Denken aan verliezen van PSV.![]()
Denken dat Ajax te slap is voor PSV![]()
Wat een treurig triest niveau![]()
Moet nog maar blijken in de praktijk of psv zo goed is.
Verliezen van PSV thuis als je United pownt op Old Traffordquote:Op maandag 19 maart 2012 19:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan we winnen.
Maar als Ajax verliest, is dat niet erg ofzo, ik bedoel, we spelen met een halve B elftal, al weken overigens.
Wat is dat PSV nou vergeleken met United inderdaad. Maar voor United komen er toch nog meer extra krachten los, lijkt me.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verliezen van PSV thuis als je United pownt op Old Trafford
Deze wedstrijd kán van grote belang zijn in de race voor het kampioenschap. Hoeveel motivatie wil je hebben?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat is dat PSV nou vergeleken met United inderdaad. Maar voor United komen er toch nog meer extra krachten los, lijkt me.
Ajax wordt beperkt door de eredivisie.quote:
Eredivisie> Portugese liga.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax wordt beperkt door de eredivisie.
Ome John en ome Reinout zijn gierenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eredivisie> Portugese liga.
TOch krijgt Porto 18 mil aan tv geld..
De B-keus van Ajax kan de ambtenaren uit Eindhoven ook wel aan.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:28 schreef JamFlava het volgende:
Ajax gaat helaas niet winnen van psv.. Psv heeft de selectie compleet, ajax mist te veel.
PSV is een team vol faalhazen manquote:Op maandag 19 maart 2012 22:56 schreef da_unfuckwithable het volgende:
PSV gaat winnen denk ik. Dat zou logisch zijn als je naar de kwaliteit van de (fitte) spelers kijkt.
Met een geheel fitte selectie zouden we ze wegspelen en nu denk ik minstens 6 punten los staan, maar nu gaat het een lastige klus worden.quote:
En dan weer alles afscheuren + al vroeg een wissel kwijt zijn door het te snel brengen van een al zeer blessuregevoelige speler? Zet Bulykin er gewoon lekker neer en wellicht terugkerende spelers op de bank indien er de laatste minuten nog wat geforceerd moet/kan worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:36 schreef Smoofie het volgende:
Miss haalt Frank een Fergusontje uit, zeggen dat Siggie niet fit is met derk...maar in de wedstrijd... ^^.
Zoals met Rooney toen.
Scheer je weg. Non-ajaciedquote:Op maandag 19 maart 2012 22:56 schreef da_unfuckwithable het volgende:
PSV gaat winnen denk ik. Dat zou logisch zijn als je naar de kwaliteit van de (fitte) spelers kijkt.
Hoezo gozer. NAC verslaat ze met 3-1, Twente met 6-2, groningen met 3-0. AZ met 3-1quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:34 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Met een geheel fitte selectie zouden we ze wegspelen en nu denk ik minstens 6 punten los staan, maar nu gaat het een lastige klus worden.
Ja, en dit seizoen hebben wij ook 2 keer verloren van Utrecht, gelijk tegen Nac en VVV en verloren van Groningen. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 06:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo gozer. NAC verslaat ze met 3-1, Twente met 6-2, groningen met 3-0. AZ met 3-1
Echt. Kom op
Mijn punt is, PSV is even slecht als Ajax. Er wordt gedaan alsof PSV met een 0-3 winst naar huis vliegt. Kom toch op. Dat vertrouwensloze gedrag hier komt me de strot uit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, en dit seizoen hebben wij ook 2 keer verloren van Utrecht, gelijk tegen Nac en VVV en verloren van Groningen. Wat is je punt?
ok. Hopen dan maarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:41 schreef honkeytonk het volgende:
Ik denk een hele moeilijke 2-1 overwinning![]()
Wedstrijden van Ajax voorspel ik bijna altijd goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |