Je vergeet van der Wiel en Boilesenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
Okee we staan bijna eerste en sleutelspelers als Sightorsson, Boerrigter en Sulejmani doen niet eens mee en liggen er al maanden uit.
Dit Ajax.
Deze post komt niet overeen met je naam.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:49 schreef Nuchterheid het volgende:
PSV moet natuurlijk geen probleem zijn. Volgende week dat vandaag opgelopen zelfvertrouwen van die boeren heerlijk de grond in trappen
Ook nog eens, we spelen al maanden met een invalide verdediging.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je vergeet van der Wiel en Boilesen
Juist welquote:Op zondag 18 maart 2012 18:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Deze post komt niet overeen met je naam.
Juist op dit soort momenten laat Ajax het liggen. Dé momenten!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:49 schreef Nuchterheid het volgende:
PSV moet natuurlijk geen probleem zijn. Volgende week dat vandaag opgelopen zelfvertrouwen van die boeren heerlijk de grond in trappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet?
Als wij volgende week met meer dan 2 doelpunten verschil winnen, dan.... dann.... dan eet ik mijn schoen op krijg jij een biertje van mij.quote:
Die zal er dan zeker in gaanquote:Op zondag 18 maart 2012 18:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als wij volgende week met meer dan 2 doelpunten verschil winnen, dan.... dann.... dan eet ik mijn schoen op krijg jij een biertje van mij.
Tsja het moet er ooit van komen. Ik heb er wel vrede mee. Gun die baas wel een mooie nieuwe club.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:53 schreef The_Groove het volgende:
Zo zonde dat Vertonghen volgend seizoen weg gaat. Jan is dit seizoen zo'n enorme baas en trekt het niveau enorm omhoog. Held.
Is ook zo, gun het hem ook zeker maar zo jammer dat als spelers eindelijk in de buurt van een 'top'niveau komen dat je ze weer voor een zak geld weg moet laten gaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tsja het moet er ooit van komen. Ik heb er wel vrede mee. Gun die baas wel een mooie nieuwe club.
Bedenk eens hoe het seizoen er uit zag als niet iedereen continu ziek zwak en misselijk was.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:53 schreef honkeytonk het volgende:
Als wij toch nog Emanuelson, Suarez, Stekelenburg en een werkende, brave El Hamlap zouden hebben, bedenk hoe het seizoen er dan uitzag
Vind Vertonghen op dit moment beter dan Vermaelen toen hij ons verliet.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:53 schreef The_Groove het volgende:
Zo zonde dat Vertonghen volgend seizoen weg gaat. Jan is dit seizoen zo'n enorme baas en trekt het niveau enorm omhoog. Held.
Kloptquote:Op zondag 18 maart 2012 19:05 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Vind Vertonghen op dit moment beter dan Vermaelen toen hij ons verliet.
In je dromen.quote:
Ja, waarom niet?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:22 schreef Quisho het volgende:
Haha had AZ gemist net ff de samenvatting gekeken, gelijkspel dus![]()
![]()
Maar maakt Ajax een kans tegen PSV?
Als je verliest van Gronigen (PSV) en Ajax van Utrecht .. dan maakt iedereen tegen iedereen kans.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:22 schreef Quisho het volgende:
Haha had AZ gemist net ff de samenvatting gekeken, gelijkspel dus![]()
![]()
Maar maakt Ajax een kans tegen PSV?
Tsja PSV speelt ook belabberd en speelde vandaag weer voor het eerst goed.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:23 schreef Quisho het volgende:
[..]
Omdat we wel winnen, maar het verloopt wel moeizaam de laatste paar wedstrijden.
moeizaam valt wel mee, alleen tussen 15 en 45 minuten gaat het meestal even kutquote:Op zondag 18 maart 2012 19:23 schreef Quisho het volgende:
[..]
Omdat we wel winnen, maar het verloopt wel moeizaam de laatste paar wedstrijden.
11 tegen 11, de bal is rond, gras is groen .....quote:Op zondag 18 maart 2012 19:36 schreef Einthovuh het volgende:
Enerzijds hebben jullie het voordeel om er de hele week op te trainen, bij ons komt er midweeks nog een bekerwedstrijd tussendoor. Anderzijds hebben wij op dit moment geen blessures en jullie wel.
Kan dus alle kanten op.
Je moet Ajax gewoon direct onderdruk zetten dan maken ze fouten en weten ze het niet meer zoals Utrecht al aantoonde aldus Lex Immers gisterquote:Op zondag 18 maart 2012 19:36 schreef Einthovuh het volgende:
Enerzijds hebben jullie het voordeel om er de hele week op te trainen, bij ons komt er midweeks nog een bekerwedstrijd tussendoor. Anderzijds hebben wij op dit moment geen blessures en jullie wel.
Kan dus alle kanten op.
Koppers natuurlijk, Blind had vandaag ook nauwelijks een tegenstanderquote:Op zondag 18 maart 2012 20:04 schreef Pedroso het volgende:
Nu Jansen volgende week niet speelt lijkt het me logisch dat Bulykin in de spits speelt en de Jong op het middenveld. Vindt het prima, ik zie Bulykin wel een belangrijke rol spelen volgende week.
Wie zal er tegen PSV linksachter spelen ? Koppers of Blind ?
Eerlijk is eerlijk, Blind voegt voetballend meer toe en doet het best aardig de laatste tijd als ie speelt.
Jaloezie is een bitch.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:29 schreef Mandéra het volgende:
Wat een triest publiek zeg daar in Den Haag, zijn daar meer tegen Ajax dan voor ado, echt gaar. Net als utrecht overigens.
Bijna een hele helft is niet evenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
moeizaam valt wel mee, alleen tussen 15 en 45 minuten gaat het meestal even kut
Niet dat Ajax zo fit is, maar de tweede helft worden de tegenstanders meestal 'moe', en met de individuele klasse van Ajax-spelers maak je er altijd wel 1quote:Op zondag 18 maart 2012 20:41 schreef Quisho het volgende:
[..]
Bijna een hele helft is niet even![]()
Maar inderdaad, Frank de boer weet blijkbaar wel hoe hij de spelers moet motiveren, of verandert zijn tactiek, met succes want in de 2e helft is het inderdaad wel vaak raak.
Nou ja na een aantal redelijke makkelijke ploegen is dit weer even een echte test. Maar tegen United lukte het ook, en in theorie zijn die groter dan Gewoon met 3 man Toivonen dekken
Stel je niet zo aan. Onderhand weet iedereen dat, en is het zinloos om dat nog eens te melden.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:53 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wel weer typisch van de NOS om wat belangerijke zaken niet te vermelden met de studio sport net..
- Wij doen weer mee en staan maar op 1 punt van de koploper, wie had dit ooit gedacht? Helemaal met het feit dat wij gewoon onze gehele basis voorhoede al 70% van de huidige wedstrijden niet hebben kunnen inzetten. Daarnaast zijn onze backs al beide minstens 40% eruit tot nu toe en hebben we zelfs wedstrijden zonder onze gehele vaste defensie EN voorhoede moeten spelen. Desondanks doen wij weer volop mee, maar hier geen enkele aandacht voor..
Je ziet dan dat Twente word genoemd in de titelrace, PSV, Az, zelfs Feyenoord, maar Ajax hoor ik nergens..
- Dan voor mij het ergste, dat incident met Den Haag, de gehele wedstrijd hoor je Joden aan het Gas en andere anti- Joden koren, echt 90 minuten lang.
Ook hoor je gewoon overduidelijke oerwoud geluiden wanneer Lukoki en Anita aan de bal is, dat is gewoon racisme, wanneer dit in het buitenland gebeurd staat het overal op de voorpagina,nu word er niets over gezegd.
Lukoki word dus geraakt door een wodka fles (bron ADO DH persvoorlichter), we hebben het echt over een glasfles dat niet bepaald klein is!, hij valt hier zelf door op de grond maar nergens zie je dit terug. Ook nergens over het feit dat zelfs de ADO spelers meerdere malen zeggen te stoppen met voorwerpen gooien..
psv thuis.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:09 schreef bjanaan het volgende:
Volgende week dus PSV uit, jammer van Janssen maar goed dan maar De Jong op het middenveld en Bully id spits.
Op naar de volgende 3 punten!
Kloptquote:Op zondag 18 maart 2012 21:19 schreef De_kromme het volgende:
Gefeliciteerd. Wel weer typisch dat je moet winnen door een onterechte rode kaart. En daarna wordt je ook nog van de mat gespeeld door 10 man in de eerste helft.
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:19 schreef De_kromme het volgende:
Gefeliciteerd. Wel weer typisch dat je moet winnen door een onterechte rode kaart. En daarna wordt je ook nog van de mat gespeeld door 10 man in de eerste helft.
anders pak je eens een lesje nederlandsquote:Op zondag 18 maart 2012 21:19 schreef De_kromme het volgende:
Vertel. Ah, word je. Bedankt voor de verbetering.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
anders pak je eens een lesje nederlands
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:21 schreef De_kromme het volgende:
Die Lukoki trouwens![]()
. Doen alsof hij geraakt wordt door een baksteen, terwijl hij serieus gewoon door een 5 cent muntje wordt geraakt op zijn fucking schouder.
[..]
Vertel.
Ik zat naast mijn grote vriend Ammi in het stadionquote:Op zondag 18 maart 2012 21:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb jij de eerste helft wel gezien? Anders zat je niet zo te piepen, Wessiej.
Fles Jagermeister, en het blijven voetballers.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:21 schreef De_kromme het volgende:
Die Lukoki trouwens![]()
. Doen alsof hij geraakt wordt door een baksteen, terwijl hij serieus gewoon door een 5 cent muntje wordt geraakt op zijn fucking schouder.
[..]
Vertel. Ah, word je. Bedankt voor de verbetering.Voegt ook veel toe.
Hahaha, Ja die bolle Boussabon zat lekker in de wedstrijdquote:Op zondag 18 maart 2012 21:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb jij de eerste helft wel gezien? Anders zat je niet zo te piepen, Wessiej.
Ja leuk, het was volgensmij een aansteker.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:21 schreef De_kromme het volgende:
Die Lukoki trouwens![]()
[..]
Vertel. Ah, word je. Bedankt voor de verbetering.Voegt ook veel toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |