SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!Feyenoord Rotterdam![]()
Ja homo's, waarom pakken jullie nu telkens de lapo als ik het probeer
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
*gigglequote:Op zondag 18 maart 2012 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even m'n beeldscherm kalibreren dan.graag verwijderen![]()
Doe ik expres omdat jij telkens de lapo wilt. Leer dat eens af.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:46 schreef Juminelle het volgende:
Ja homo's, waarom pakken jullie nu telkens de lapo als ik het probeerFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 17:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Doe ik expres omdat jij telkens de lapo wilt. Leer dat eens af.
Ja, ik had dus heel niet door dat het topic al bijna vol wasquote:Op zondag 18 maart 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Neem een spoedcursus lapohunten van Vas.Jullie posten te snel.
Ik heb niets beters te doen op een zondagmiddag.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, ik had dus heel niet door dat het topic al bijna vol wasJullie posten te snel.
Feyenoord Rotterdam![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Lekkerquote:
Zaterdag tot 10 uur door knallen in een kerk op hirlakke DnB en Jungle.quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo klonk het op m'n WC vanmiddag na het nodige bier en de döner kebab als afsluiter gister.!
All good things are wild and free.![]()
Whuuut, fucking dopequote:Op zondag 18 maart 2012 19:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zaterdag tot 10 uur door knallen in een kerk op hirlakke DnB en Jungle.
Ik ken een gast die in een voormalige kerk woont. Hij geeft ook echt zieke feesten altijd
Oost-Europees raven.
Ga je mee dWc?De locatie is wel fucking raar, een of ander "kunstzinnig en spiritueel" dorp vlak buiten Amsterdam.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whuuut, fucking dope
Ik ken een gast die in een voormalige kerk woont. Hij geeft ook echt zieke feesten altijdRuigoord.
quote:Hell yeah. Alisonquote:Op zondag 18 maart 2012 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Melkwit, misschien iets voor krio.!
full stops and exclamation marks![]()
Briequote:Op zondag 18 maart 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zie nu pas dat ze Brie heet, toepasselijk![]()
.
!
Met mijn hoofd tegen de muur geklapt nu is mijn tragus aan het bloeden
Auquote:Op zondag 18 maart 2012 19:36 schreef tliciouz het volgende:
Met mijn hoofd tegen de muur geklapt nu is mijn tragus aan het bloeden
Tli, stop eens met jezelf verwonden aub.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:36 schreef tliciouz het volgende:
Met mijn hoofd tegen de muur geklapt nu is mijn tragus aan het bloedenfull stops and exclamation marks![]()
Weet niet of ik hem er nu uit moet halen want het begint te zwellen.All good things are wild and free.![]()
Nou treed dat stuk lichaamsverminking een keer in werking, is het nog niet goedquote:Op zondag 18 maart 2012 19:40 schreef tliciouz het volgende:
Weet niet of ik hem er nu uit moet halen want het begint te zwellen..
![]()
Ik ben het leven helemaal zat.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Tli, stop eens met jezelf verwonden aub.
Nee was met de kat aan het spelen maar ik gleed uit want laminaat en toen klapte ik met de zijkant van mijn hoofd tegen de muur
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben het leven helemaal zat.
Nee was met de kat aan het spelen maar ik gleed uit want laminaat en toen klapte ik met de zijkant van mijn hoofd tegen de muur![]()
![]()
We moeten alle muren, de vloer, en voor de zekerheid het plafond in je huis maar eens gaan bekleden met kussens of zo.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben het leven helemaal zat.
Nee was met de kat aan het spelen maar ik gleed uit want laminaat en toen klapte ik met de zijkant van mijn hoofd tegen de muurfull stops and exclamation marks![]()
Of met matrassen, een groot bedquote:Op zondag 18 maart 2012 19:49 schreef krioro het volgende:
[..]
We moeten alle muren, de vloer, en voor de zekerheid het plafond in je huis maar eens gaan bekleden met kussens of zo.Al betwijfel ik of ik ooit een plafond zal raken met mijn 165 cm.
Feyenoord
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Jouw klunzigheid moet niet onderschat worden.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of met matrassen, een groot bedAl betwijfel ik of ik ooit een plafond zal raken met mijn 165 cm.
Echt hè, zij kan zelfs water laten aanbrandenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Jouw klunzigheid moet niet onderschat worden..
![]()
Ik zal 'm hoe dan ook laten zitten. Kan je bij een tragus geen zeezoutbadje doen? Of 'm anders aanstippen met tea tree olie, als je dat toevalllig in huis hebt?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:40 schreef tliciouz het volgende:
Weet niet of ik hem er nu uit moet halen want het begint te zwellen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Niet in huis, maar koud washandje heeft al redelijk geholpen gelukkig. Tintelt nu alleen.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zal 'm hoe dan ook laten zitten. Kan je bij een tragus geen zeezoutbadje doen? Of 'm anders aanstippen met tea tree olie, als je dat toevalllig in huis hebt?All good things are wild and free.![]()
Ik las in vorig topic iets over foto's van jumi als cowgirl?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Is dat zo?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:36 schreef ThaTim het volgende:
Hm, heb je verkeerd gelezen denk ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:36 schreef ThaTim het volgende:
Ik las in vorig topic iets over foto's van jumi als cowgirl?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Deze foto's niet in je bezit hebbenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:36 schreef ThaTim het volgende:
Deathlift or Die.![]()
Jup. M'n moeder lachte me gewoon uit toen ik hem bij haar thuis droegquote:
Oh, jammerquote:Op zondag 18 maart 2012 20:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hm, heb je verkeerd gelezen denk ik..
DM graag.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Deze foto's niet in je bezit hebbenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Haha why? Hij staat je juist zo goed!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jup. M'n moeder lachte me gewoon uit toen ik hem bij haar thuis droegAll good things are wild and free.![]()
Nah, niet zozeer omdat ie me niet stond o.i.d., maar gewoon omdat ze 'm lelijk vondquote:Op zondag 18 maart 2012 20:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha why? Hij staat je juist zo goed!![]()
Thanks tho
mu chatnaam voor de chatbox tog, zodat ik 14jarige sletjes kan neukequote:
breng je kutjeDeathlift or Die.![]()
Bazencontest, stuur dit naar zoveel mogelijk chicks die je kent via welke medium dan ook, en turf de reactiesquote:.
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bazencontest, stuur dit naar zoveel mogelijk chicks die je kent via welke medium dan ook, en turf de reacties.
![]()
[..]
Bazencontest, stuur dit naar zoveel mogelijk chicks die je kent via Fok! en turf de reacties.
Deathlift or Die.![]()
[..]
Bazencontest, stuur dit naar zoveel mogelijk chicks die je kent via welke medium dan ook, en turf de reacties.
Jawel, je keek.![]()
[..]
![]()
![]()
Vanaf morgen weer fulltime werken met dit verstoorde ritme
Geen slaap?quote:Op maandag 19 maart 2012 01:24 schreef Juminelle het volgende:
Vanaf morgen weer fulltime werken met dit verstoorde ritme![]()
Totaal niet. Ben nog vis aan het maken zelfsquote:
Wat doe jij nog wakker dan? Geen verplichtingen morgen?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Tilapiafilet met Indiase CurryWie is dit? Ik vind dit zieligquote:Op maandag 19 maart 2012 01:28 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme in welke hoek van het internet zit ik weer.
Huh, die hadden ze vroeger volgens mij bij de AH in zo een stoommaltijd bakje. Was fakkin lekkerquote:Op maandag 19 maart 2012 01:33 schreef Juminelle het volgende:
Tilapiafilet met Indiase Curry
[..]
Wie is dit? Ik vind dit zielig![]()
![]()
Whut, nog nooit gezien. Ik maak het zelfquote:Op maandag 19 maart 2012 01:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Huh, die hadden ze vroeger volgens mij bij de AH in zo een stoommaltijd bakje. Was fakkin lekker
kei lang geleden hadden ze die nu hebben ze een andere voor in de plaats iets met andulai nog wat en met kabeljauwquote:Op maandag 19 maart 2012 01:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, nog nooit gezien. Ik maak het zelf![]()
![]()
Godverquote:Op maandag 19 maart 2012 01:28 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme in welke hoek van het internet zit ik weer.
Feyenoord Rotterdam![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 19 maart 2012 01:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
kei lang geleden hadden ze die nu hebben ze een andere voor in de plaats iets met andulai nog wat en met kabeljauwBinnenkort eens even checken dan.
En nu ga ik een poging tot slapen doen. Goodnight
Morgen half 12 Kelderwerkquote:
gr, gr.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
EwahI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Salam aziz, kheli khoshkeli. Chetori?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:46 schreef junamii het volgende:
[..]
Lag al in bed, ben na m'n berichtje in slaap gevallen
Tevens goedemorgen liefjes.![]()
Wallahbillah mooiboy, u back.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Salam aziz, kheli khoshkeli. Chetori?![]()
Aziz? Fekr mikoni ki hasti dat je dat zegt? Wie the fuck ben jij nou weer danquote:Op maandag 19 maart 2012 10:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:16 schreef junamii het volgende:
[..]
Aziz? Fekr mikoni ki hasti dat je dat zegt? Wie the fuck ben jij nou weer dan![]()
![]()
Hey Alfred waarom las ik vrijdag in die Groningen SC dat die Warchild-shit tot 0:00 duurde.Waren wij daar om 22:00 en liep alles net leeg. Mja mja toch vrijdagavond dus maakte niet zo veel uit.
ja man ik ben net wakkerquote:![]()
![]()
Komt hij ook weer haten. Het zonnetje schijnt, beetje liefde in plaats van al dat gehaat jaquote:Op maandag 19 maart 2012 11:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Haal Arabisch en Perzisch niet door elkaar bitte.
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
![]()
Ik ben net wakker ja, ochtendhumeur enzo.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:18 schreef junamii het volgende:
[..]
Komt hij ook weer haten. Het zonnetje schijnt, beetje liefde in plaats van al dat gehaat ja
Kwam van de KvK thuis ging ik meteen verder slapen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Farsi is sowieso mooier dan arabischquote:Op maandag 19 maart 2012 11:16 schreef o.us het volgende:
[..]
![]()
![]()
Farsi zit vol met Arabische leenwoordenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Farsi is sowieso mooier dan arabisch.
Maar hier ga ik mij niet over uiten want ik ben in mijn eentje.
Feyenoord Rotterdam![]()
Deze manquote:Op maandag 19 maart 2012 11:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Farsi is sowieso mooier dan arabisch![]()
![]()
Inshallah kutmetro schiet eens opIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Je gebruikt inshallah in een hele verkeerde context, mijn zoon.
CARE-O-METERLOW [-II----------------------------------------------------------------] HIGH
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik vertek nu naar Kelderwerk zie je zo.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
junamii ik heb 4 broodjes met gebakken ei en augurk nodig[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Je gaat hem uitwonen in zijn kelder?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik vertek nu naar Kelderwerk zie je zo.![]()
![]()
Ik had het gelukkig ook niet tegen jou.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
CARE-O-METER
[ afbeelding ] LOW [-II----------------------------------------------------------------] HIGH[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
Never been gonequote:.
Easyquote:Op maandag 19 maart 2012 11:16 schreef junamii het volgende:
[..]
Aziz? Fekr mikoni ki hasti dat je dat zegt? Wie the fuck ben jij nou weer dan.
Ik weet neit man, ik ging pas rond 1 uur naar de stadquote:Op maandag 19 maart 2012 11:18 schreef Panzermaus het volgende:
Hey Alfred waarom las ik vrijdag in die Groningen SC dat die Warchild-shit tot 0:00 duurde.Waren wij daar om 22:00 en liep alles net leeg. Mja mja toch vrijdagavond dus maakte niet zo veel uit.
[..]
ja man ik ben net wakker.
Ik vind Farsi ook totaal niet Arabisch klinken.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Farsi is sowieso mooier dan arabisch![]()
Publiek forum.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had het gelukkig ook niet tegen jou.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Care what u thinkquote:Op maandag 19 maart 2012 11:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik vind Farsi ook totaal niet Arabisch klinken.![]()
![]()
Ik heb expres net zo lang gewacht tot zij niet post, zodat CB en dWc niet gaan kankeren, kom jij aan.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:35 schreef o.us het volgende:
Waar is Ally aangezien A_F in the house is?![]()
Hij zit bij haar in de DM yo.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:35 schreef o.us het volgende:
Waar is Ally aangezien A_F in the house is?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Die twee zijn mijn e-bro's, vergeet dat niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik heb expres net zo lang gewacht tot zij niet post, zodat CB en dWc niet gaan kankeren, kom jij aan.
Wanneer komt zij langs?
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik ben onwetend, snap helemaal niks van dat verhaal waar jullie het elke keer over hebbenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:35 schreef o.us het volgende:
Waar is Ally aangezien A_F in the house is?![]()
![]()
Het is een vloek waar je nooit vanaf zult komen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik heb expres net zo lang gewacht tot zij niet post, zodat CB en dWc niet gaan kankeren, kom jij aan.
Maar eerlijk je wilt wel dood in haar gaan is niet erg.![]()
Hij is/was allure's bitchquote:Op maandag 19 maart 2012 11:37 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik ben onwetend, snap helemaal niks van dat verhaal waar jullie het elke keer over hebben![]()
![]()
Had me op z'n minst bij m'n naam genoemd danquote:Op maandag 19 maart 2012 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
junamii ik heb 4 broodjes met gebakken ei en augurk nodig![]()
![]()
En toen ging de spreekwoordelijke wekker.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:
Jij pist in je broek van angst als ze boos op je wordt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2012 11:41:23 ]![]()
A_F wilt na(ast) Ally junamii fixen, kan niet anders. Kijk hem dan opeens Perzisch spreken.Feyenoord Rotterdam![]()
wrm xoxoquote:Op maandag 19 maart 2012 11:39 schreef junamii het volgende:
[..]
Had me op z'n minst bij m'n naam genoemd danquote:Op maandag 19 maart 2012 11:41 schreef o.us het volgende:
A_F wilt na(ast) Ally junamii fixen, kan niet anders. Kijk hem dan opeens Perzisch spreken.
quote:![]()
Je moet het eigenlijk farsi noemenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:41 schreef o.us het volgende:
A_F wilt na(ast) Ally junamii fixen, kan niet anders. Kijk hem dan opeens Perzisch spreken.![]()
![]()
Ontzettend. Ik wil gewoon die KLB dames boinken.quote:
En ik dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ontzettend. Ik wil gewoon die KLB dames boinken.Feyenoord Rotterdam![]()
Terecht.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ontzettend. Ik wil gewoon die KLB dames boinken.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Kom niet mengen, dat was iets tussen mij en a_f.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:16 schreef o.us het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fuck you vasquote:Op maandag 19 maart 2012 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom niet mengen, dat was iets tussen mij en a_f.
Feyenoord Rotterdam![]()
Iedereen neukt iedereen, geen zorgen o.us, ik kom je nog wel doen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dan heb je hier een leegloopquote:Op maandag 19 maart 2012 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gast, maak eens een eigen topic aan in KPD![]()
![]()
Hang die maar boven je eigen plafondquote:Op maandag 19 maart 2012 13:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuke tubgirl voor je.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hang die maar boven je eigen plafond.
Dit weer is te relaxed. Ik vraag mij af wat ik binnen doe.Feyenoord Rotterdam![]()
Het is fucking koud wtf, t waait hardquote:Op maandag 19 maart 2012 13:11 schreef o.us het volgende:
[..].
Dit weer is te relaxed. Ik vraag mij af wat ik binnen doe.![]()
![]()
Kom naar Roffa danquote:Op maandag 19 maart 2012 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is fucking koud wtf, t waait hard.
Feyenoord Rotterdam![]()
Daarom ga ik ook zo naar westerpark, hirlaik boardenquote:Op maandag 19 maart 2012 13:11 schreef o.us het volgende:
[..].
Dit weer is te relaxed. Ik vraag mij af wat ik binnen doe.![]()
![]()
Mattie van mij is om kwart over 2 klaar met school, ga rond tweeën maar eens de metro pakken voor een chilling in het bos jaquote:Op maandag 19 maart 2012 13:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook zo naar westerpark, hirlaik boarden.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 19-03-2012 13:25:11 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ook niet voor mij?quote:Op maandag 19 maart 2012 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zet nooit meer een stap in die tokkiestad sorry.Feyenoord Rotterdam![]()
Guys. Do you even lift?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Post es progress fotootje dan oussie. Topless plz. Full on homo.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ff zoeken. Heb er zo veel.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Post es progress fotootje dan oussie. Topless plz. Full on homo.Feyenoord Rotterdam![]()
Duivendrecht.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Why should I, jij komt toch geregeld naar damscoFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Oh? Jullie weten meer dan ik zo te zienquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is fucking koud wtf, t waait hard![]()
Hier is het ook heeeeerlijk weer, dat zonnetje![]()
![]()
Aboemziequote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Heb alleen 1tje van mij in bed liggend van gisteravond, is dat een problem?
Heb nog geen sixpack, dat wel.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik weet dan ook meer dan jou, doh.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:59 schreef junamii het volgende:
[..]
[..]
Oh? Jullie weten meer dan ik zo te zienFeyenoord Rotterdam![]()
Zeker weten?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Onderdeel van de gemeente Amsterdam. Problem?Feyenoord Rotterdam![]()
Hhaha FIET FIEUWquote:Op maandag 19 maart 2012 14:00 schreef o.us het volgende:
Heb alleen 1tje van mij in bed liggend van gisteravond, is dat een problem?
Heb nog geen sixpack, dat wel.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik maak vanavond wel nieuwe, is een beetje beschamendquote:.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 19-03-2012 14:08:02 ]Feyenoord Rotterdam![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:17 schreef junamii het volgende:
KoopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
Wat doe je allemaal voor 0.99 cent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Goedkope dame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Iets te zuur naar mijn smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fuji.
Klaar.
Ik kreeg vandaag per ongeluk de elleboog van m'n zus tegen m'n lip aan, helemaal dik geworden. Kan de straat niet meer op zo![]()
![]()
Pics?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:18 schreef junamii het volgende:
Ik kreeg vandaag per ongeluk de elleboog van m'n zus tegen m'n lip aan, helemaal dik geworden. Kan de straat niet meer op zo
Gewoon doen joh, roze lippenstift erop en gaan a la Lana del Rey![]()
Jawel, gewoon zeggen dat je half Surinaams bentquote:Op maandag 19 maart 2012 15:18 schreef junamii het volgende:
Ik kreeg vandaag per ongeluk de elleboog van m'n zus tegen m'n lip aan, helemaal dik geworden. Kan de straat niet meer op zoJawel, je keek.![]()
Heb jij ook van die dikke negerlippen? Ben blij dat de mijne gewoon vol zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 15:24 schreef jna het volgende:
[..]
Jawel, gewoon zeggen dat je half Surinaams bent![]()
![]()
Heb het geprobeerd een beetje te verbergen met lippenstift, ziet er al een stuk normaler uit![]()
Volle lippen zijn juist mooi, maar dit is gewoon ene kant heel dik en de andere kant normaal. Gelukkig moet ik vandaag de hele dag studeren dus hoef niet echt naar buiten, maar godverdomme wat een pijn![]()
Gaan jullie vandaag niet genieten van het weer eigenlijk?![]()
Nee gelukkig niet, maar mensen zien ook nooit aan me dat ik half Surinaams benquote:Op maandag 19 maart 2012 15:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb jij ook van die dikke negerlippen? Ben blij dat de mijne gewoon vol zijnHeb al alle nationaliteiten langs horen komen, maar bijna nooit komen ze met Surinaams.
Jawel, je keek.![]()
Ik zit al vanaf 10 uur in de bieb, ze hebben hier niet eens een raamquote:Op maandag 19 maart 2012 15:45 schreef junamii het volgende:
Heb het geprobeerd een beetje te verbergen met lippenstift, ziet er al een stuk normaler uit![]()
Volle lippen zijn juist mooi, maar dit is gewoon ene kant heel dik en de andere kant normaal. Gelukkig moet ik vandaag de hele dag studeren dus hoef niet echt naar buiten, maar godverdomme wat een pijn![]()
Gaan jullie vandaag niet genieten van het weer eigenlijk?
Jawel, je keek.![]()
Ik heb er meer dan twee uur over gedaan om Amsterdam uit te komenen net met een bladblazer in de weer geweest om mijn tuin spang te maken.
Zonnestralen doen alles vermakelijk worden.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik ging een paar dagen geleden weer na een hele lange tijd, ik was even vergeten waarom ik niet naar de bieb ging om te studeren. De vijfde etage zat natuurlijk helemaal vol en op de vierde en derde etage waren de tafels ook allemaal bezet. En daarnaast is het echt een datingsplaats of zoquote:Op maandag 19 maart 2012 15:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf 10 uur in de bieb, ze hebben hier niet eens een raamAl die meisjes die buiten niet normaal met een jongen af kunnen spreken waren daar met hun vriendjes romantisch aan het doen
Studeren in de tuin, heerlijk met de zonnestralen schijnendquote:Op maandag 19 maart 2012 15:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Zonnestralen doen alles vermakelijk worden.![]()
![]()
Bij mij komen ze juist alleen met Surinaams, nooit van eh: Halfbloedje? Ik ben echt donker voor een halfbloedjequote:Op maandag 19 maart 2012 15:52 schreef jna het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, maar mensen zien ook nooit aan me dat ik half Surinaams benHeb al alle nationaliteiten langs horen komen, maar bijna nooit komen ze met Surinaams.
![]()
![]()
Ja je moet ook naar de koninklijke bieb gaanquote:Op maandag 19 maart 2012 15:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik ging een paar dagen geleden weer na een hele lange tijd, ik was even vergeten waarom ik niet naar de bieb ging om te studeren. De vijfde etage zat natuurlijk helemaal vol en op de vierde en derde etage waren de tafels ook allemaal bezet. En daarnaast is het echt een datingsplaats of zoAl die meisjes die buiten niet normaal met een jongen af kunnen spreken waren daar met hun vriendjes romantisch aan het doen
[..]
Studeren in de tuin, heerlijk met de zonnestralen schijnendprecies om die redenen die je beschrijft ben ik daar eens gaan kijken en sindsdien kom ik alleen nog maar in de KB.
Jawel, je keek.![]()
Bij mij is het wel mooi dat ze het niet zien en ik dus vaak in de tram en trein mee kan genieten van gesprekken tussen mensen die overschakelen naar Surinaams omdat ik er bij kom zitten als "blanke"quote:Op maandag 19 maart 2012 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij mij komen ze juist alleen met Surinaams, nooit van eh: Halfbloedje? Ik ben echt donker voor een halfbloedje
Jawel, je keek.![]()
How come? Zijn je ouders ook zo licht?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:15 schreef jna het volgende:
[..]
Bij mij is het wel mooi dat ze het niet zien en ik dus vaak in de tram en trein mee kan genieten van gesprekken tussen mensen die overschakelen naar Surinaams omdat ik er bij kom zitten als "blanke"![]()
M'n moeder is gewoon Nederlands en m'n vader is ook licht voor Surinaamse begrippen.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
How come? Zijn je ouders ook zo licht?Jawel, je keek.![]()
Heb je je ook weleens gemengd in zo'n gesprek na een tijdje?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:15 schreef jna het volgende:
[..]
Bij mij is het wel mooi dat ze het niet zien en ik dus vaak in de tram en trein mee kan genieten van gesprekken tussen mensen die overschakelen naar Surinaams omdat ik er bij kom zitten als "blanke"![]()
Aah, ik dacht dat je volbloed wasquote:Op maandag 19 maart 2012 16:19 schreef jna het volgende:
[..]
M'n moeder is gewoon Nederlands en m'n vader is ook licht voor Surinaamse begrippen.
Mengen bij Surinamers is vragen om problemen Chaiquote:Op maandag 19 maart 2012 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je je ook weleens gemengd in zo'n gesprek na een tijdje?![]()
![]()
Ik ook in Amstelveenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb er meer dan twee uur over gedaan om Amsterdam uit te komenen net met een bladblazer in de weer geweest om mijn tuin spang te maken.
Zonnestralen doen alles vermakelijk worden.Wat een drama was dat zeg. Waarom lag het OV er daar uit?
Deathlift or Die.![]()
ehquote:The Pirate Bay wil drones gaan bouwen die al vliegende dienst moeten doen als low orbit server stations. Volgens de torrentsite zou het concept een extra verdedigingslinie vormen om zo te voorkomen dat zij uit de lucht worden gehaald.
graag verwijderen![]()
Nee maar gewoon om even te vermelden dat je het allemaal kan horen en ze dat even wil laten weten voor het geval ze iets privés gaan bespreken.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aah, ik dacht dat je volbloed was
[..]
Mengen bij Surinamers is vragen om problemen Chai![]()
Sorry waarom zou je dat doenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je je ook weleens gemengd in zo'n gesprek na een tijdje?Dat doe je toch ook niet bij Nederlanders als ze het over privezaken hebben.
Sowieso vind ik het vrij onbeschoft om een andere taal te praten in het openbaar als je gewoon Nederlands spreekt.Deathlift or Die.![]()
Van die chicks altijd in de bus die Turks of Marokkaans gaan praten, echt om te huilenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sorry waarom zou je dat doenDat doe je toch ook niet bij Nederlanders als ze het over privezaken hebben.
Sowieso vind ik het vrij onbeschoft om een andere taal te praten in het openbaar als je gewoon Nederlands spreekt.Of Nederlands én Marokkaans door elkaar. Thankgod dat ik nooit meer met het OV hoef
![]()
![]()
Bovenleiding geknapt.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ook in AmstelveenWat een drama was dat zeg. Waarom lag het OV er daar uit?
Hoezo laat je het me niet weten dat je in Amstelveen bent.Wat een non lobi!
Ik heb schijt, sommige dingen gaat de ander helaas niets aan en bespreek je het liever in een andere taal.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sorry waarom zou je dat doenDat doe je toch ook niet bij Nederlanders als ze het over privezaken hebben.
Sowieso vind ik het vrij onbeschoft om een andere taal te praten in het openbaar als je gewoon Nederlands spreekt.
Groepen vrienden is een uitzondering, maar vreemdelingen
[ Bericht 10% gewijzigd door o.us op 19-03-2012 17:09:39 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ik ben twee keer per week in Amstelveen te vinden mehn.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bovenleiding geknapt.
Hoezo laat je het me niet weten dat je in Amstelveen bent.Wat een non lobi!
Deathlift or Die.![]()
Ik vind het respectloos. Privezaken hoor je ook niet in het openbaar te bespreken.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb schijt, sommige gaat de ander helaas niets aan.Deathlift or Die.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik spotte Chai vandaag.
![]()
Oke men. Dit ga je aan niemand overtuigen die het zelf ook doet.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik vind het respectloos. Privezaken hoor je ook niet in het openbaar te bespreken.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 19-03-2012 17:11:27 ]Feyenoord Rotterdam![]()
WOW SRSLY DWC WHAHHAA LOL DSA TOEVALLIG[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Voor je opleiding of zo?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik vind het respectloos. Privezaken hoor je ook niet in het openbaar te bespreken.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hoeft ook niet, ik zeg het alleen hoe het overkomt bij mij als 'Nederlander'.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Oke men. Dit ga je aan niemand overtuigen die het zelf ook doet.Yes, sportles geven in de bankrashal enzoquote:
Deathlift or Die.![]()
Nee maar als ze er vanuit gaan dat jij het toch niet kan verstaan.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het vrij onbeschoft om een andere taal te praten in het openbaar als je gewoon Nederlands spreekt.
Die Nederlanders die dat doen hebben gewoon schijt en is het een bewuste keus.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2012 17:18:05 ]![]()
Ik hou van je brah, maar niemand gaat voor mij bepalen hoe ik zou moeten praten met mijn ouders/vrienden/fam in het openbaar. Kan mij t rotten dat dat wijf in de verre hoek het niet leuk vindt, het gaat haar ook gewoon geen flikker aan en moet er niet zich mee bemoeien.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ik zeg het alleen hoe het overkomt bij mij als 'Nederlander'.Feyenoord Rotterdam![]()
Of je houdt je gewoon met jezelf bezig in het OV, je hoeft toch niet naar gesprekken van andere mensen te luisterenAls ik met het OV ga dan luister ik m'n muziek of praat ik met degene met wie ik samen ben.
Sowieso is het OV wel echtLaatst zat er een vrouw dr nagels te knippen
the fuckkkkk.
![]()
Ik kan met er niet echt aan storen, maar ik snap wel anderen dat wel kunnen. Het kan respectloos overkomen en geeft niet echt een indruk dat het de integratie bevorderd. Zo ontstaan ook vooroordelen. Nu weten we van jou dat je een god bentquote:Op maandag 19 maart 2012 17:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik hou van je brah, maar niemand gaat voor mij bepalen hoe ik zou moeten praten met mijn ouders/vrienden/fam in het openbaar. Kan mij t rotten dat dat wijf in de verre hoek het niet leuk vindt, het gaat haar ook gewoon geen flikker aan en moet er niet zich mee bemoeien.maar die idioten met dat ge-'tazzzz' is een ander verhaal.
Daar kan jij je misschien niet in vinden, maar op mij komt het zo over.Deathlift or Die.![]()
Net wezen sporten met een vriendin dat was de eerste keer maar ook tevens de laatste keer.
why thoquote:Op maandag 19 maart 2012 17:35 schreef tliciouz het volgende:
Net wezen sporten met een vriendin dat was de eerste keer maar ook tevens de laatste keer.Deathlift or Die.![]()
Goed dat je meteen erbij verteld waarom, klasse!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:35 schreef tliciouz het volgende:
Net wezen sporten met een vriendin dat was de eerste keer maar ook tevens de laatste keer.![]()
![]()
Maar als je weet wat voor volume die Marokkaanse meiden hanteren hè.. Dat kán je gewoon niet negeren. En anders hoor ik ze gewoon door m'n muziek heen tetteren ofzoquote:Op maandag 19 maart 2012 17:32 schreef junamii het volgende:
Of je houdt je gewoon met jezelf bezig in het OV, je hoeft toch niet naar gesprekken van andere mensen te luisterenAls ik met het OV ga dan luister ik m'n muziek of praat ik met degene met wie ik samen ben.
Sowieso is het OV wel echtLaatst zat er een vrouw dr nagels te knippen
the fuckkkkk.
![]()
![]()
Daar kan ik me aan storen inderdaad, tot ik bedenk hoe we vroeger zelf ook waren, altijd en overal maar rellenquote:Op maandag 19 maart 2012 17:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar als je weet wat voor volume die Marokkaanse meiden hanteren hè.. Dat kán je gewoon niet negeren. En anders hoor ik ze gewoon door m'n muziek heen tetteren ofzo.
![]()
True, hier ook wel. Muziek op z'n hardst hier en anders vraag ik gewoon aan ze of ze soms aandacht te kort komen dat ze zo hard praten en lachen en dan worden ze meestal wel wat stillerquote:Op maandag 19 maart 2012 17:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar als je weet wat voor volume die Marokkaanse meiden hanteren hè.. Dat kán je gewoon niet negeren. En anders hoor ik ze gewoon door m'n muziek heen tetteren ofzo
Echt, zulke meisjes![]()
![]()
Zeikerd!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goed dat je meteen erbij verteld waarom, klasse!
Omdat ze alleen maar loopt te ouwehoeren en te zeuren. En na een half uur had ze er al genoeg van, en nu lees ik op facebook dat ze in de mac zitEn ik ben er geen held in om haar nu te vertellen dat ik liever geen zin heb met haar te gaan sporten als het nog een keer zo gaat.
Herkenbaar ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar kan ik me aan storen inderdaad, tot ik bedenk hoe we vroeger zelf ook waren, altijd en overal maar rellen.
Paar jaar terug zat ik ook lekker stoer achterin de bus met vriendinnen te rellen en te praten (schreeuwen) naar elkaar. Mooi om te zien hoe ik me nu enorm irriteer aan dat soort mensen.
hallo je mag jezelf best even verwennen hoor na zo een harde fitnisstrainingquote:Op maandag 19 maart 2012 17:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeikerd!
Omdat ze alleen maar loopt te ouwehoeren en te zeuren. En na een half uur had ze er al genoeg van, en nu lees ik op facebook dat ze in de mac zitEn ik ben er geen held in om haar nu te vertellen dat ik liever geen zin heb met haar te gaan sporten als het nog een keer zo gaat.
Deathlift or Die.![]()
Wow zo iemand zou ik echt facking irritant vinden, want neem aan dat aan jou wel te merken was dat je wel fanatiek wilde sporten ipv lullen?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeikerd!
![]()
Klagen op KLB rolfson
Wat? Hoe dan? Geen 'TAAZ KOWED MET JOU, KIVESH? WESH WIL JE KLAP A OULEH?"quote:Op maandag 19 maart 2012 17:39 schreef junamii het volgende:
en dan worden ze meestal wel wat stillerFitniss ja?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hallo je mag jezelf best even verwennen hoor na zo een harde fitnisstraining![]()
![]()
Ik post dit ook vanuit de burger king.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hallo je mag jezelf best even verwennen hoor na zo een harde fitnisstrainingAll good things are wild and free.![]()
Assertiviteitscursus voor mevrouw?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Herkenbaar ja.Paar jaar terug zat ik ook lekker stoer achterin de bus met vriendinnen te rellen en te praten (schreeuwen) naar elkaar. Mooi om te zien hoe ik me nu enorm irriteer aan dat soort mensen.
![]()
Ja dat heb ik ook van te voren aangegeven dat ik serieus bezig wil zijn en niet wil lopen kloten daar. Want andere mensen irriteerde zich er ook al aan.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow zo iemand zou ik echt facking irritant vinden, want neem aan dat aan jou wel te merken was dat je wel fanatiek wilde sporten ipv lullen?
Hbo termenquote:Op maandag 19 maart 2012 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Assertiviteitscursus voor mevrouw?
Deathlift or Die.![]()
Net zoals iemand die mee uit gaat en vervolgens als een kanker idioot gaat dansen of juist níet dansenquote:Op maandag 19 maart 2012 17:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook van te voren aangegeven dat ik serieus bezig wil zijn en niet wil lopen kloten daar. Want andere mensen irriteerde zich er ook al aan.Stay on my level dude
![]()
Ja, 't is goed met je, niet de nodige competenties bezitten om out-of-the-box een stukje proactief te sparrenquote:.
![]()
Hehe.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Net zoals iemand die mee uit gaat en vervolgens als een kanker idioot gaat dansen of juist níet dansenStay on my level dude
Maar hoe moet ik dit nu gaan brengen.All good things are wild and free.![]()
Pas als zij weer begint over meegaan zeggen van 'maar dan niet weer dat pleurisgezeik de hele tijd aan m'n kop want daar word ik me toch een partij mesjogge van, en ook niet dat gelul dat je na een half uur weer pleite wilt'. Klaar.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe.
Maar hoe moet ik dit nu gaan brengen.![]()
Als een kankeridioot dansen.Hirlak.
that pussyquote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef Chocolatebear het volgende:
that pussy
that pussy
that pussy
come on
yeaah yeaah
yeaah yeaah yeaah yeaah
yeaah yeaah
yeaah yeaah yeaah yeaah
that pussy
that pussy
that pussy
that pussy
come on![]()
Nee, wat willen ze nou doenquote:Op maandag 19 maart 2012 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat? Hoe dan? Geen 'TAAZ KOWED MET JOU, KIVESH? WESH WIL JE KLAP A OULEH?"![]()
![]()
Ja dat is oké, maar een vriend van me danste ongeveer zo zaterdag: deze gezichten en dan heel wild met zn armen heen en weer en rondjes draaien totaal uit het ritme ipv gewoon shuffelen zoals de rest deed. Ik schaamde me voor hemquote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef Chocolatebear het volgende:
![]()
![]()
Waarom zou je je schamen voor hem. zolang hij maar plezier maakt kan het mij geen kanker schelen.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is oké, maar een vriend van me danste ongeveer zo zaterdag: deze gezichten en dan heel wild met zn armen heen en weer en rondjes draaien totaal uit het ritme ipv gewoon shuffelen zoals de rest deed. Ik schaamde me voor hem
Mensen die zich zorgen maken hoe ze er uit zien bij het dansen moeten eens wat meemaken in des levens zodat ze snappen dat er veel belangrijkere dingen zijn om je zorgen over te maken.
Hirlak dansen alsof je elk moment dood neer kan vallen.
HAHAHAHAHA dat eindequote:Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is oké, maar een vriend van me danste ongeveer zo zaterdag: deze gezichten en dan heel wild met zn armen heen en weer en rondjes draaien totaal uit het ritme ipv gewoon shuffelen zoals de rest deed. Ik schaamde me voor hem![]()
![]()
Ja maar hij sloeg mensen de hele tijd in zijn wilde apenparingsdansquote:Op maandag 19 maart 2012 17:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom zou je je schamen voor hem. zolang hij maar plezier maakt kan het mij geen kanker schelen.
Mensen die zich zorgen maken hoe ze er uit zien bij het dansen moeten eens wat meemaken in des levens zodat ze snappen dat er veel belangrijkere dingen zijn om je zorgen over te maken.
Hirlak dansen alsof je elk moment dood neer kan vallen.Een meisje was met me aan het praten die heeft hem nog boos weggeduwd omdat ie zo deed. Voor de rest maakt 't me ook niet uit het is dat ie anderen erbij betrok.
![]()
die awkward ginger ookquote:Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is oké, maar een vriend van me danste ongeveer zo zaterdag: deze gezichten en dan heel wild met zn armen heen en weer en rondjes draaien totaal uit het ritme ipv gewoon shuffelen zoals de rest deed. Ik schaamde me voor hem
graag verwijderen![]()
Ziek ditquote:Op maandag 19 maart 2012 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-gruwelmoorden.html
Real professional.![]()
![]()
Wel slim.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
Real professional.All good things are wild and free.![]()
Tell the bitch to wear a helmet if she's worried about getting hit!quote:Op maandag 19 maart 2012 18:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar hij sloeg mensen de hele tijd in zijn wilde apenparingsdansEen meisje was met me aan het praten die heeft hem nog boos weggeduwd omdat ie zo deed. Voor de rest maakt 't me ook niet uit het is dat ie anderen erbij betrok.
Oh nog ff: Als je in 't Arabisch/Turks whatevers gaan praten in 't openbaar terwijl je allebei ook gewoon prime Nederlands kan mag je van mijn part onder een bus komen. Echt te triest.
Ik doe dat soort shit altijd met ongebluste kalk.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
Real professional.![]()
Dom om dat met zoutzuur te doen, dat duurt veel te lang.
Gewoon aan de varkens voeren.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik doe dat soort shit altijd met ongebluste kalk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:15 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon aan de varkens voeren.Whut?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:15 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon aan de varkens voeren.The fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wist trouwens niet eens dat er "crips and bloods" in Den Haag waren.![]()
Ik ook niet. Toerist in eigen stadquote:Op maandag 19 maart 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
The fuck![]()
Wist trouwens niet eens dat er "crips and bloods" in Den Haag waren.![]()
![]()
Kijk nauwelijks tv.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ken je die docu niet? 2 of 3 jaar geleden op BNN.![]()
Ik ging echt stuk om die docuquote:Op maandag 19 maart 2012 18:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ken je die docu niet? 2 of 3 jaar geleden op BNN.Net als die Bijlmer en Den Helder shit van BNN
Deathlift or Die.![]()
Ik heb voornamelijk gelachen tijdens die docu. Zal ff kijken of ik 'm online kan vinden.Jawel, je keek.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:20 schreef jna het volgende:
Ik heb voornamelijk gelachen tijdens die docu. Zal ff kijken of ik 'm online kan vinden.Die chick in Den Helder die met een neger ging die zn 16 jarige ex (incl kind) had geditched voor haar. En dan heilig ervan overtuigd zijn dat het ware liefde is
![]()
Deathlift or Die.![]()
Daarom zag ik 'm ook op gemist.quote:
http://www.itelevision.nl/crips-strapped-n-strong/
edit: jna jongen, net te laat.
![]()
Die heb ik volgens mij niet gezien. Linkje?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Die chick in Den Helder die met een neger ging die zn 16 jarige ex (incl kind) had geditched voor haar. En dan heilig ervan overtuigd zijn dat het ware liefde is
Jawel, je keek.![]()
Dat is mn blanke kantquote:Op maandag 19 maart 2012 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom zag ik 'm ook op gemist.
http://www.itelevision.nl/crips-strapped-n-strong/
edit: jna jongen, net te laat.
Jawel, je keek.![]()
De naïviteitquote:Op maandag 19 maart 2012 18:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Die chick in Den Helder die met een neger ging die zn 16 jarige ex (incl kind) had geditched voor haar. En dan heilig ervan overtuigd zijn dat het ware liefde is
![]()
Zal hem wel een keer kijken ja, ben benieuwdquote:Op maandag 19 maart 2012 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom zag ik 'm ook op gemist.
http://www.itelevision.nl/crips-strapped-n-strong/![]()
![]()
Ja Cuz, echt kijken Cuz, is echt de moeite waard Cuz.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:25 schreef junamii het volgende:
[..]
De naïviteit
[..]
Zal hem wel een keer kijken ja, ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ja Cuz, echt kijken Cuz, is echt de moeite waard Cuz.Aight 1 uur en 26 minuten. Ik ga hem gewoon in stukjes kijken vanaf nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
http://www.tvopjepc.nl/programma/1644quote:Op maandag 19 maart 2012 18:24 schreef jna het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij niet gezien. Linkje?
Een van deze denk ik.
Edit : http://player.omroep.nl/?aflID=10378136Deathlift or Die.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ja Cuz, echt kijken Cuz, is echt de moeite waard Cuz.cuz is een crip. hehehe verklapt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen![]()
Ik heb gekeken tot ''We zijn geen homo's, maar we houden echt van elkaar weet je''.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aight 1 uur en 26 minuten. Ik ga hem gewoon in stukjes kijken vanaf nu
En nu ga ik écht beginnen met studeren![]()
![]()
"wapenbezit" en dan een mes noemen![]()
en wat is met die nikker in het begin die een steunband om zn dikke pens draagt? Moet dat een vest voorstellen?
graag verwijderen![]()
Wedden van niet.quote:Kill, ik ga je opzoeken en je strot doorsnijden hè, laatste waarschuwing.quote:![]()
u mad?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wedden van niet.
[..]
Kill, ik ga je opzoeken en je strot doorsnijden hè, laatste waarschuwing.graag verwijderen![]()
Sowieso is ie gewoon donkerwitquote:Op maandag 19 maart 2012 18:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Die koelie irriteerde me enormJe ziet dat hij enorm geforceerd een nigger probeert te zijn.
Jawel, je keek.![]()
Hou het gewoon straat man.quote:Ik vind dat echt briljante TV eigenlijk, als je het alleen al mentioned ga ik al helemaal stukquote:!
![]()
mag ik niet nikker zeggen?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hou het gewoon straat man.
[..]
Ik vind dat echt briljante TV eigenlijk, als je het alleen al mentioned ga ik al helemaal stuk!
graag verwijderen![]()
Ja hij moet alleen die 2 andere mannelijke karakters veranderen vind ik.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hou het gewoon straat man.
[..]
Ik vind dat echt briljante TV eigenlijk, als je het alleen al mentioned ga ik al helemaal stuk!
Jawel, je keek.![]()
Maaarrr! Zij heb nog een kind.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:22 schreef Ethanolic het volgende:
![]()
![]()
Wat haaaaaaat je opeensquote:Op maandag 19 maart 2012 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kijk iemand hier wanhopig goodwill proberen te kweken.
graag verwijderen![]()
Wou net zeggenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
[ Bericht 9% gewijzigd door o.us op 19-03-2012 19:04:13 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Niet haten op mijn belgquote:Op maandag 19 maart 2012 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik bof er maar weer mee jaquote:Op maandag 19 maart 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is dat het dWc is, die crips hadden je allang geript
graag verwijderen![]()
![]()
Dat doen de rolling naberhood crips allyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat doen de rolling naberhood crips ally
Is dat nieuw, Vas die fa2 uit de hoek komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens inb4 lapo.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: