quote:Op zondag 18 maart 2012 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bazencontest, stuur dit naar zoveel mogelijk chicks die je kent via welke medium dan ook, en turf de reacties.
[..]
Bazencontest, stuur dit naar zoveel mogelijk chicks die je kent via Fok! en turf de reacties.
[..]
Bazencontest, stuur dit naar zoveel mogelijk chicks die je kent via welke medium dan ook, en turf de reacties.
[..]
Geen slaap?quote:Op maandag 19 maart 2012 01:24 schreef Juminelle het volgende:
Vanaf morgen weer fulltime werken met dit verstoorde ritme
Totaal niet. Ben nog vis aan het maken zelfsquote:
Wie is dit? Ik vind dit zieligquote:Op maandag 19 maart 2012 01:28 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme in welke hoek van het internet zit ik weer.
Huh, die hadden ze vroeger volgens mij bij de AH in zo een stoommaltijd bakje. Was fakkin lekkerquote:Op maandag 19 maart 2012 01:33 schreef Juminelle het volgende:
Tilapiafilet met Indiase Curry
[..]
Wie is dit? Ik vind dit zielig
Whut, nog nooit gezien. Ik maak het zelfquote:Op maandag 19 maart 2012 01:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Huh, die hadden ze vroeger volgens mij bij de AH in zo een stoommaltijd bakje. Was fakkin lekker
kei lang geleden hadden ze die nu hebben ze een andere voor in de plaats iets met andulai nog wat en met kabeljauwquote:Op maandag 19 maart 2012 01:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, nog nooit gezien. Ik maak het zelf
Godverquote:Op maandag 19 maart 2012 01:28 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme in welke hoek van het internet zit ik weer.
Klinkt goedquote:Op maandag 19 maart 2012 01:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
kei lang geleden hadden ze die nu hebben ze een andere voor in de plaats iets met andulai nog wat en met kabeljauw
Morgen half 12 Kelderwerkquote:
Salam aziz, kheli khoshkeli. Chetori?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:46 schreef junamii het volgende:
[..]
Lag al in bed, ben na m'n berichtje in slaap gevallen
Tevens goedemorgen liefjes.
Wallahbillah mooiboy, u back.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Salam aziz, kheli khoshkeli. Chetori?
Aziz? Fekr mikoni ki hasti dat je dat zegt? Wie the fuck ben jij nou weer danquote:Op maandag 19 maart 2012 10:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:16 schreef junamii het volgende:
[..]
Aziz? Fekr mikoni ki hasti dat je dat zegt? Wie the fuck ben jij nou weer dan
ja man ik ben net wakkerquote:
Komt hij ook weer haten. Het zonnetje schijnt, beetje liefde in plaats van al dat gehaat jaquote:Op maandag 19 maart 2012 11:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Haal Arabisch en Perzisch niet door elkaar bitte.
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik ben net wakker ja, ochtendhumeur enzo.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:18 schreef junamii het volgende:
[..]
Komt hij ook weer haten. Het zonnetje schijnt, beetje liefde in plaats van al dat gehaat ja
Farsi is sowieso mooier dan arabischquote:Op maandag 19 maart 2012 11:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Haal Arabisch en Perzisch niet door elkaar bitte.
Farsi zit vol met Arabische leenwoordenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Farsi is sowieso mooier dan arabisch
Deze manquote:Op maandag 19 maart 2012 11:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 11:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Je gebruikt inshallah in een hele verkeerde context, mijn zoon.
Ik vertek nu naar Kelderwerk zie je zo.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
junamii ik heb 4 broodjes met gebakken ei en augurk nodig
Je gaat hem uitwonen in zijn kelder?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik vertek nu naar Kelderwerk zie je zo.
Ik had het gelukkig ook niet tegen jou.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
CARE-O-METER
[ afbeelding ] LOW [-II----------------------------------------------------------------] HIGH[ afbeelding ]
Never been gonequote:
Easyquote:Op maandag 19 maart 2012 11:16 schreef junamii het volgende:
[..]
Aziz? Fekr mikoni ki hasti dat je dat zegt? Wie the fuck ben jij nou weer dan
Ik weet neit man, ik ging pas rond 1 uur naar de stadquote:Op maandag 19 maart 2012 11:18 schreef Panzermaus het volgende:
Hey Alfred waarom las ik vrijdag in die Groningen SC dat die Warchild-shit tot 0:00 duurde.Waren wij daar om 22:00 en liep alles net leeg. Mja mja toch vrijdagavond dus maakte niet zo veel uit.
[..]
ja man ik ben net wakker
Ik vind Farsi ook totaal niet Arabisch klinken.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Publiek forum.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had het gelukkig ook niet tegen jou.
Care what u thinkquote:Op maandag 19 maart 2012 11:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik vind Farsi ook totaal niet Arabisch klinken.
Ik heb expres net zo lang gewacht tot zij niet post, zodat CB en dWc niet gaan kankeren, kom jij aan.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:35 schreef o.us het volgende:
Waar is Ally aangezien A_F in the house is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |