Nou treed dat stuk lichaamsverminking een keer in werking, is het nog niet goedquote:Op zondag 18 maart 2012 19:40 schreef tliciouz het volgende:
Weet niet of ik hem er nu uit moet halen want het begint te zwellen.
Ik ben het leven helemaal zat.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Tli, stop eens met jezelf verwonden aub.
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben het leven helemaal zat.
Nee was met de kat aan het spelen maar ik gleed uit want laminaat en toen klapte ik met de zijkant van mijn hoofd tegen de muur
We moeten alle muren, de vloer, en voor de zekerheid het plafond in je huis maar eens gaan bekleden met kussens of zo.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben het leven helemaal zat.
Nee was met de kat aan het spelen maar ik gleed uit want laminaat en toen klapte ik met de zijkant van mijn hoofd tegen de muur
Of met matrassen, een groot bedquote:Op zondag 18 maart 2012 19:49 schreef krioro het volgende:
[..]
We moeten alle muren, de vloer, en voor de zekerheid het plafond in je huis maar eens gaan bekleden met kussens of zo.
Jouw klunzigheid moet niet onderschat worden.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of met matrassen, een groot bedAl betwijfel ik of ik ooit een plafond zal raken met mijn 165 cm.
Echt hè, zij kan zelfs water laten aanbrandenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Jouw klunzigheid moet niet onderschat worden.
Ik zal 'm hoe dan ook laten zitten. Kan je bij een tragus geen zeezoutbadje doen? Of 'm anders aanstippen met tea tree olie, als je dat toevalllig in huis hebt?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:40 schreef tliciouz het volgende:
Weet niet of ik hem er nu uit moet halen want het begint te zwellen.
Niet in huis, maar koud washandje heeft al redelijk geholpen gelukkig. Tintelt nu alleen.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zal 'm hoe dan ook laten zitten. Kan je bij een tragus geen zeezoutbadje doen? Of 'm anders aanstippen met tea tree olie, als je dat toevalllig in huis hebt?
Is dat zo?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:36 schreef ThaTim het volgende:
Ik las in vorig topic iets over foto's van jumi als cowgirl?
Hm, heb je verkeerd gelezen denk ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:36 schreef ThaTim het volgende:
Deze foto's niet in je bezit hebbenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:36 schreef ThaTim het volgende:
Jup. M'n moeder lachte me gewoon uit toen ik hem bij haar thuis droegquote:
Oh, jammerquote:Op zondag 18 maart 2012 20:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hm, heb je verkeerd gelezen denk ik.
DM graag.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Deze foto's niet in je bezit hebben
Haha why? Hij staat je juist zo goed!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jup. M'n moeder lachte me gewoon uit toen ik hem bij haar thuis droeg
Nah, niet zozeer omdat ie me niet stond o.i.d., maar gewoon omdat ze 'm lelijk vondquote:Op zondag 18 maart 2012 20:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha why? Hij staat je juist zo goed!
mu chatnaam voor de chatbox tog, zodat ik 14jarige sletjes kan neukequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |