quote:Op zondag 18 maart 2012 16:11 schreef Geerd het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)it-trein-gezet.dhtml
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:42 schreef Dekatria het volgende:
Wie gaat dan ook over een snelweg rennen
Probeer Bazzie maar is bij te houden op de dijk met Cageon.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:56 schreef whY... het volgende:
De div rijdt 1:17 best netjes toch voor in de stad![]()
Stond vandaag zonder benzine naast het tankstation, beter kan niet
Cageon zegt dattie niet gek doet op de openbare wegquote:Op zondag 18 maart 2012 22:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Probeer Bazzie maar is bij te houden op de dijk met Cageon.
Lueken brommert.. versie met of zonder kuip?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:06 schreef theKiD het volgende:
Ik zal ook eens meelezen hier.![]()
Suzuki Bandit 1200 hier, de eerste km's van dit jaar zitten er alweer op. Heb er zin in, in de komende maanden!
Kloptquote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Cageon zegt dattie niet gek doet op de openbare weg![]()
Ik zou banger zijn achter cocktailflippo denk ik; die is serieus maf
Ligt eraan of ik je probeer bij te houdenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Je moet bang zijn voor me, niet achter me
Origineel met, maar ik heb er een compleet naakte dame van gemaaktquote:Op zondag 18 maart 2012 22:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lueken brommert.. versie met of zonder kuip?
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 09:07 schreef Anne het volgende:
Is het mooi weer daar? Hier is het best wel mistig.
twitter:Paxlie twitterde op maandag 19-03-2012 om 09:09:16Prachtig mooi weer zeg http://t.co/9gIXhqho reageer retweet
Wel koud, btw. Ik zag iemand die het ijs van de auto haaldequote:Op maandag 19 maart 2012 09:07 schreef Anne het volgende:
Is het mooi weer daar? Hier is het best wel mistig.
Voor me is prima, ik heb 'm een keer achter me gehad. Dan ga je vanzelf rare dingen doen om weg te komenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, das handig - twitter bericht in je post plaatsen.....quote:Op maandag 19 maart 2012 09:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]twitter:Paxlie twitterde op maandag 19-03-2012 om 09:09:16Prachtig mooi weer zeg http://t.co/9gIXhqho reageer retweet
Die jongen is eng iddquote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dat is ook weer waarquote:Op zondag 18 maart 2012 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Je moet bang zijn voor me, niet achter me
Jij reed sowieso nooit op de weg, greppeltouristquote:Op maandag 19 maart 2012 08:47 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Komt omdat ik niet meer op de weg rijd
wutquote:Op maandag 19 maart 2012 16:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij reed sowieso nooit op de weg, greppeltourist
1 maal. Ben halverwege Frankrijk gekomen via de snelweg eerste dag. Maatje reed zijn oliefilter van zijn ducati. Zou volgens de super snelle fransen pas na 4 dagen gemaakt kunnen worden. Toen weer terug naar huis gereden.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:46 schreef theKiD het volgende:
Zijn er hier die motorvakantie ervaringen hebben? Waar zijn jullie allemaal geweest?
Motorvakantie met een Ducquote:Op maandag 19 maart 2012 21:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
1 maal. Ben halverwege Frankrijk gekomen via de snelweg eerste dag. Maatje reed zijn oliefilter van zijn ducati. Zou volgens de super snelle fransen pas na 4 dagen gemaakt kunnen worden. Toen weer terug naar huis gereden.
Bagagerol van Hein Gerike is wel aan te raden, blijft bij iedere snelheid goed zitten.
Dit jaar poging 2 tot motorvakantie, hopelijk gaat dat beter....
Ding was nog geen jaar oud, 696quote:Op maandag 19 maart 2012 22:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
Motorvakantie met een Duc
Das net zo stom als dat ik met BE's Alfa op vakantie ging
Dat is meer een kwestie van vastsnoeren. Ik heb een aantal van die merkloze dingen, zit net zo goed. Gewoon goede spin gebruiken.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bagagerol van Hein Gerike is wel aan te raden, blijft bij iedere snelheid goed zitten.
Ding was 20 euro voor 60 liter inclusief spin en waterdicht. Veel merklozer en goedkoper kan het niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat is meer een kwestie van vastsnoeren. Ik heb een aantal van die merkloze dingen, zit net zo goed. Gewoon goede spin gebruiken.Maar sinds ik de Bandit heb, ben ik overgegaan op zijkoffers, en dat bevalt me wel iets beter..
Ik voel me ook een oude manquote:Op maandag 19 maart 2012 22:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ding was 20 euro voor 60 liter inclusief spin en waterdicht. Veel merklozer en goedkoper kan het niet.
Koffers zijn voor oude mannen
en dat bleef nog gewoon op die wegquote:Op maandag 19 maart 2012 16:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Blijf je tot in den treure aan die remactie herinnerenMijn enige wegrij ervaring met jou
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ai de 30 voorbij zie ik. Ja dan is het over he
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:31 schreef cageon2 het volgende:
[..]
en dat bleef nog gewoon op die weg![]()
Als ik door had geremd had ik de halve FOK!MC in mijn kont gehad. Die van de TLR is ook niet te missen...
Alleen Geerd joh, die kan je toch wel hebbenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:31 schreef cageon2 het volgende:
[..]
en dat bleef nog gewoon op die weg![]()
Als ik door had geremd had ik de halve FOK!MC in mijn kont gehad. Die van de TLR is ook niet te missen...
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Toch dapper dat jij nog mensen uit durft te lachen over die rit![]()
![]()
![]()
Ja sowieso, was gezellig!quote:Op maandag 19 maart 2012 23:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik ben die dag meerdere keren blij geweest dat ik net nieuwe schijven erop had gezet
Maar verder was het een prima rit. Ik ga dit jaar weer een keer mee
Ik ben naar zuid Frankrijk geweest en op de terugweg nog een dag en nacht Parijs gedaanquote:Op maandag 19 maart 2012 21:46 schreef theKiD het volgende:
Zijn er hier die motorvakantie ervaringen hebben? Waar zijn jullie allemaal geweest?
Zo'n buff ding is verrekte handig hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:42 schreef Anne het volgende:
Ik heb niet geleerd van de vorige keer en was dus weer vergeten mijn nek te bedekken vanochtend op de motor.
En dat terwijl er zelfs ijs op mijn zadel zat.
Eenmaal aangekomen op mijn werk was mijn nek/kin weer deaud/gevoelloos.
Vanmiddag zal het wel weer mooi wezen.
* Paxlie wijstquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb een col, van SD. Maar die ben ik dus weer vergeten
.
Naaisquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:08 schreef Danger.Mouse het volgende:
Morgen naar de stad om een helm en handschoenen te kopen!
Dit vind ik wel een mooie helm: [ afbeelding ]
Een Shark S700 S Redding Replica voor alle duidelijkheid.
Wat vinden jullie?
Koop een Twin, daar past wel meer opquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:35 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik ben naar zuid Frankrijk geweest en op de terugweg nog een dag en nacht Parijs gedaanIs mij super bevallen volgende keer wil ik het wel wat beter doen qua bagage en slaapplaatsen en geld.
Foto zegt meer dan 1000 woorden:
[ afbeelding ]
Met de goede spullen is dat toch zo gefikst?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:37 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben zo blij dat het Hemelvaartweekend van onze motorclub inclusief 2 auto's en een busje is. Scheelt bagage vastbinden
Heilige bagage. Hele huis meegenomen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:42 schreef theKiD het volgende:
[ afbeelding ]
(Na deze vakantie is de kuip eraf gegaan)
Z'n schoonmoeder in stukken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heilige bagage. Hele huis meegenomen?
We zouden volgens planning toen, nog ruim 5 weken wegblijven. Rondje naar Griekenland/ Ukraine. Alleen dankzij mijzelf, zijn we noodgedwongen bij Bosnie/ Herzegovina weer richting Hongarije gegaan. (*iets met de groene kaart niet orde, en na in eerste instantie geweigerd te zijn en weer richting Kroatie terug gestuurd te zijn, bleek een witte groene kaart (fax) en een pak peuken voldoende te zijn om alsnog door te mogen)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heilige bagage. Hele huis meegenomen?
quote:
Ging net. kon net de klokken zien. Maar in onbekende landen, op onbekend terrein, ben ik geen racerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:32 schreef whY... het volgende:
TheKid hoe zag jij waar je reed en hoe hard? Met zo een huge tanktas?![]()
![]()
Tof hoor! Ik wil ook nog wel eens meerdere weken weg maar dat gaat het dit jaar niet worden.
Vanmorgen wezen passen en het is hem geworden! Jammer dat ik zo'n waterhoofd heb en ze de goede maat niet op voorraad hadden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais
Nu nog hopen dat 'ie op je schedeltje past![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste rijles op de 31e en kan nu al niet meer wachten
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Ik persoonlijk hou niet echt van al die stickers en opsmuk op een helm. Een helm behoort gewoon matzwart te zijn, en niks meer dan datquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Vanmorgen wezen passen en het is hem geworden! Jammer dat ik zo'n waterhoofd heb en ze de goede maat niet op voorraad hadden.Over anderhalve week is hij er als het goed is. Wel een paar handschoenen gekocht die me wel goed pasten
Rev'it RSR White:Feli's met de aankoop, maarrehhh.. wítte handschoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste rijles op de 31e en kan nu al niet meer wachten![]()
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat voor pak komt daarbij?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik ben ook niet zo van de drukke helmen, maar deze vind ik wel kewlquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik persoonlijk hou niet echt van al die stickers en opsmuk op een helm. Een helm behoort gewoon matzwart te zijn, en niks meer dan dat
Roze leren pakje?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Feli's met de aankoop, maarrehhh.. wítte handschoenen?![]()
dezequote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind wel een mooie combo die erbij past. Dat doorsnee compleet zwart trekt me niet zoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar wit is wel heel erg ehhh...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:55 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik vind wel een mooie combo die erbij past. Dat doorsnee compleet zwart trekt me niet zo
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:55 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dat doorsnee compleet zwart trekt me niet zo
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar wit is wel heel erg ehhh... [ afbeelding ]
Het is blijkbaar erg moeilijk iemand in zijn waarde te laten omdat hij een andere kleur handschoen draagt. Jammer ditquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als jij nou met je modeshow bezig gaat, gaan wij gewoon motorrijden
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:39 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
[..]
Het is blijkbaar erg moeilijk iemand in zijn waarde te laten omdat hij een andere kleur handschoen draagt. Jammer dit
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:39 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
[..]
Het is blijkbaar erg moeilijk iemand in zijn waarde te laten omdat hij een andere kleur handschoen draagt. Jammer dit
Was lekker vanochtend, auto's hadden wel ijs op de ruiten maar ik vond het niet eens koudquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:42 schreef Anne het volgende:
Ik heb niet geleerd van de vorige keer en was dus weer vergeten mijn nek te bedekken vanochtend op de motor.
En dat terwijl er zelfs ijs op mijn zadel zat.
Eenmaal aangekomen op mijn werk was mijn nek/kin weer deaud/gevoelloos.
Vanmiddag zal het wel weer mooi wezen.
Niet zo serieus op in gaanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:39 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
[..]
Je zult er maar aan moeten wennen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:39 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
[..]
Wacht maar tot je je R1 op 25Kw hebt, dan gaan we pas écht losquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:39 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
[..]
Tot die tijd maar een beetje dijkies pakken, op de zijkanten zit nog zatquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:52 schreef stinkie het volgende:
De kleurkeuze vandaag is gevallen op matzwart met rvs accenten:
[ afbeelding ]
Donderdag nieuw bandje halen bij motormike
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wacht maar tot je je R1 op 25Kw hebt, dan gaan we pas écht los
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Vanmorgen wezen passen en het is hem geworden! Jammer dat ik zo'n waterhoofd heb en ze de goede maat niet op voorraad hadden.Over anderhalve week is hij er als het goed is. Wel een paar handschoenen gekocht die me wel goed pasten
Rev'it RSR White:Ah mooi, grijze handschoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste rijles op de 31e en kan nu al niet meer wachten![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tot die tijd maar een beetje dijkies pakken, op de zijkanten zit nog zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Wow schaamranden van 3 cm, is dat leuk rijden een busa met verlengde achterbrug?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:52 schreef stinkie het volgende:
[ afbeelding ]
dat kon ik beter met de TILLER, voor de zijkanten tot t canvas...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:52 schreef stinkie het volgende:
[ afbeelding ]
Goed invetten en schoonhouden lijkt me. En anders grijze handschoenen, so be it.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ah mooi, grijze handschoenen
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
Denken jullie dat deze op 25 kW teruggeschroefd kan worden?van 22 kw naar 25 kw moet wel lukken met een grotere carburateur en snelle uitlaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Ook meteen racegas in de bandjes doen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:03 schreef densmee het volgende:
[..]
van 22 kw naar 25 kw moet wel lukken met een grotere carburateur en snelle uitlaat
gewoon met fijn schuurpapier erover dan ziet niemand het verschil, en met grof schuurpapier dan lijkt het ook nog of hij gecupt isquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:04 schreef cageon2 het volgende:
helaas had ik ook nog een cm schaamrand over op de voorband na Portimao...
[ afbeelding ]
Snap er niet veel van
Ghi, dat lijkt me geweldig bij het verkeerslicht, als je eruit getrokken wordt door zo'n flippo op een Burgman scooterquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die kneus op MF die als eerste motor een afgeknepen Busa wilde
is t nodig ja?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:07 schreef densmee het volgende:
[..]
gewoon met fijn schuurpapier erover dan ziet niemand het verschil, en met grof schuurpapier dan lijkt het ook nog of hij gecupt is
of een soes swift GTI...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghi, dat lijkt me geweldig bij het verkeerslicht, als je eruit getrokken wordt door zo'n flippo op een Burgman scooter![]()
Ik krijg die kut Heidenau ook niet plat op de kant, heb er hier een paar heel mooie bochtjes voor, maar dan glijdt het h%#rending gewoon onder mijn kont vandaanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:07 schreef densmee het volgende:
[..]
gewoon met fijn schuurpapier erover dan ziet niemand het verschil, en met grof schuurpapier dan lijkt het ook nog of hij gecupt is
Ik ben van plan een 2005 Kawasaki ZX6R in 2013 aan te schaffen, auwquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sorry, maar dan vind ik, persoonlijk dan, mijn mening weetjewel, dat je het niet begrepen hebt....quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:36 schreef Yreal het volgende:
In Zoetermeer rijdt iemand rond op een s1000rr op 25kw.
geen grapje
dan kan er iemand niet rijdenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:37 schreef Yreal het volgende:
dat ding houdt een fazer 600 op vol vermogen bij
Ben jij dit?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:27 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik ben van plan een 2005 Kawasaki ZX6R in 2013 aan te schaffen, auw
dat is Vienus van MF als ik t goed zie....quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ben jij dit?
[ afbeelding ]
ohnee, is geen 6r ...
Neen, dat ben ik niet. 31 maart pas mijn eerste rijlesquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ben jij dit?
[ afbeelding ]
ohnee, is geen 6r ...
voor zo'n ding hoef je geen rijbewijsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:52 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Neen, dat ben ik niet. 31 maart pas mijn eerste rijles
Maar wel dezelfde handschoenenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:52 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Neen, dat ben ik niet. 31 maart pas mijn eerste rijles
Volgens mij heeft hij Alpinestars, hoewel ze er wel veel op lijken.quote:
Vandaar ook terugvoeren naar 25 kW. Tot nu toe is het voornaamste mijn rijbewijs behalen, volgend jaar ga ik me serieus oriënteren op wat voor een motor ik zou willen rijden. Ben van mening dat je beter meteen de fiets kan kopen die je wilt dan op een oud barrel rijden waar je je niet zo lekker op voeltquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
de weg mag je er toch niet mee op, dus is je A'tje toch ook overkill
En dan met de bike waar je je de t@ring voor hebt gespaard je eerste aardbolkussie doen? beter van niet. Maar dat is je eigen keuzequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Vandaar ook terugvoeren naar 25 kW. Tot nu toe is het voornaamste mijn rijbewijs behalen, volgend jaar ga ik me serieus oriënteren op wat voor een motor ik zou willen rijden. Ben van mening dat je beter meteen de fiets kan kopen die je wilt dan op een oud barrel rijden waar je je niet zo lekker op voelt
I was firstquote:
Ik kan me heel goed voorstellen dat het een keuze is waar veel mensen hun vraagtekens bij hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan met de bike waar je je de t@ring voor hebt gespaard je eerste aardbolkussie doen? beter van niet. Maar dat is je eigen keuze
Ik bedoelde dat dat een circuitmotor isquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Vandaar ook terugvoeren naar 25 kW. Tot nu toe is het voornaamste mijn rijbewijs behalen, volgend jaar ga ik me serieus oriënteren op wat voor een motor ik zou willen rijden. Ben van mening dat je beter meteen de fiets kan kopen die je wilt dan op een oud barrel rijden waar je je niet zo lekker op voelt
Van die mensne die denken dat ze direct 150pk op twee wielen onder controle kunnen houdenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan met de bike waar je je de t@ring voor hebt gespaard je eerste aardbolkussie doen? beter van niet. Maar dat is je eigen keuze
Alle sportmotoren kunnen prima mee op het circuit als je het zo bekijkt. Het is nu eenmaal het soort motor wat ik wil gaan rijdenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat dat een circuitmotor is
Nu zie ik het pas...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat dat een circuitmotor is
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:12 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nu zie ik het pas...
* Danger.Mouse voelt zich een fucktard![]()
Jonguh, je bent écht niet de eerste die zo redeneert. Je bent ook vast niet de eerste die op die manier zijn spaarcentjes in de poeier rijdt. Koop een lekker stuurfietsie, doe daar je ervaring mee op, en ga daarna je droommotor kopen. Dan waardeer je hem des te meerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:08 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat het een keuze is waar veel mensen hun vraagtekens bij hebbenGezien ik dan nog in mijn 25 kW periode zit heb ik niet meteen een raket onder m'n reet maar kan ik rijervaring opdoen zonder 200 te rijden zodra het gas open getrokken wordt
Sorry, afwegingen al gemaakt. Als ik op een eigen motor zit wil ik elke keer weer denken: 'damn, wat een pr0n-fiets is ditquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jonguh, je bent écht niet de eerste die zo redeneert. Je bent ook vast niet de eerste die op die manier zijn spaarcentjes in de poeier rijdt. Koop een lekker stuurfietsie, doe daar je ervaring mee op, en ga daarna je droommotor kopen. Dan waardeer je hem des te meer
Oh gelukkig mag hetquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef Danger.Mouse het volgende:
Bij deze: jullie mogen allemaal heel hard lachen als ik op m'n plaat ga en dat ding in 1 keer afschrijf.
Doen we niet, maar we wrijven het er wel een paar jaar lang in natuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef Danger.Mouse het volgende:
Bij deze: jullie mogen allemaal heel hard lachen als ik op m'n plaat ga en dat ding in 1 keer afschrijf.
Whehe, faler meldtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Oh gelukkig mag het
Verder gewoon motor kopen die je wil. Alleen falers en vrouwen vallen gegarrandeerd op hun eerste motor
ride it like you stole it zou dan al moeten volstaan. Kan zelfs op een GS500...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Sorry, afwegingen al gemaakt. Als ik op een eigen motor zit wil ik elke keer weer denken: 'damn, wat een pr0n-fiets is dit'
Kan mij ook de reet niet roesten eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:43 schreef Equinoxxed het volgende:
Ja dat vertel k natuurlijk niet, dan is het niet leuk meer
geen cursus nodig. Ze laten me zomaar los in het wild!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:52 schreef Equinoxxed het volgende:
Beetje zin in de cup? Wanneer mag je op cursus?
Met 48ers red je dat zeker wel, waarschijnlijk zelfs puntenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:58 schreef cageon2 het volgende:
[..]
geen cursus nodig. Ze laten me zomaar los in het wild!
Zin, zeker! Volle bak knallen, kijken of ik lage 48ers kan rijden en in de top 20 kan komen.
Dat het een doel is wil niet zeggen dat het lukt. Maar ga erg hard mijn best er voor doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:08 schreef Equinoxxed het volgende:
[..]
Met 48ers red je dat zeker wel, waarschijnlijk zelfs punten
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doen we niet, maar we wrijven het er wel een paar jaar lang in natuurlijk
De eerste race punten pakken is een kwestie van rammen, aangezien de meesten pas hun eerste meters tijdens die wedstrijd rijdenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:11 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Dat het een doel is wil niet zeggen dat het lukt. Maar ga erg hard mijn best er voor doen.
De voorjaarstraining is er een mooi begin voor geweest.
Was sneller dan een ONK DSBK rijder en een mede supercup 600 rijder (deze laatste reed 1:48.1 vorig jaar op Assen). Nu is alleen de vraag of ik me alleen maar sneller aan kon passen aan het circuit of dat mijn algehele tempo goed is.
Het gevoel is er in ieder geval!
wacht maar tot het 25+ isquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:18 schreef theKiD het volgende:
Was/ is lekker weer om te rijdenIn het zonnetje word die zwarte jas iig lekker warm
Ik weet t... Gelukkig kan ik veel ritsen open zettenquote:
Ah, een man met ervaring, ik hoor het alquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik weet t... Gelukkig kan ik veel ritsen open zetten
En anders maar wat harder rijden om af te koelen...![]()
Hij heeft wel gelijk. Gas is altijd de oplossingquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, een man met ervaring, ik hoor het alIk spreek je na de eerste week 'zomerweer'
![]()
* SD koopt never nooit meer een zwart motorpak, en al helemáál niet meer zonder uitritsbaar membraam![]()
Heb nu 8 jaar zwart pak ervaringquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, een man met ervaring, ik hoor het alIk spreek je na de eerste week 'zomerweer'
![]()
* SD koopt never nooit meer een zwart motorpak, en al helemáál niet meer zonder uitritsbaar membraam![]()
Kuipen zuigen kontquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:54 schreef -XX- het volgende:
Kevin, vinden we jou straks in de supersport of superbikes? Hihi
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Alleen als ik me tanden ook mag gebruiken!
Jij zal het beter weten dan ikquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Als dat gebeurt moet je gewoon slikken; dat helpt tegen kokhalzen.
Niet als je binnen de kom rijdt, of lekker tussen de file doorquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Gas is altijd de oplossing
Ik heb ook 2 zwarte pakken gehad, ééntje heb ik nog steeds, en ik vind het helemaal niks. Ik heb nu een voornaelijk zandkleurig pak, en dat bevalt prima. het scheelt ook een bult dat ik bijna de halve voor- en achterkant eruit kan ritsen, dan is het allemaal doorwaai, en ook de wind- en regen liner kan eruit, dat scheelt ook de helftquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heb nu 8 jaar zwart pak ervaringEn dit incl. de hitte in Kroatie/ Hongarije en Italie afgelopen jaren.
Zoals gezegd, extra gas geven lost al redelijk wat op
En buiten dat, ik klaag daar niet zo snel over, aangezien ik alleen een mooi weer rijder ben, en dus blij ben als het zonnetje een keer schijnt
File kan ik nog in komen maar in de kom zit het gas nog steeds rechts hoor. Wel duidelijk dat je nooit een echte meet hebt meegemaakt...quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet als je binnen de kom rijdt, of lekker tussen de file door
Jawel hoor, maar dat wil niet zeggen dat ik dan ook als een mongool moet gaan rijdenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
File kan ik nog in komen maar in de kom zit het gas nog steeds rechts hoor. Wel duidelijk dat je nooit een echte meet hebt meegemaakt...
Gas geven in de kom =/= als een mongool rijden. Gewoon een beetje timen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 01:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dat wil niet zeggen dat ik dan ook als een mongool moet gaan rijden; doe ik misschien wel, maar niet op die manier
Leg dat maar uit als er een joouut naast je staat die een brieffie met 'artikel 5' in je helm schuiftquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gas geven in de kom =/= als een mongool rijden. Gewoon een beetje timen.
Ik word een beetje flauw van die gasset van jouquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:53 schreef Anne het volgende:
Ik heb blijkbaar weer cruisecontrol op mijn motor en heb daardoor binnendoor de helft van de tijd met losse handjes kunnen rijden![]()
. Wel grappig om te voelen dat je met je heupen best wel goed kunt sturen.
Je bent zeker al weer vergeten dat Bassie een poging gedaan had om pliezzie te worden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leg dat maar uit als er een joouut naast je staat die een brieffie met 'artikel 5' in je helm schuift
Geblokt uit mijn geheugen ja.. maar maakt dat het legitiem om binnen de kom de dubbele Vmax te doen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:55 schreef bwt het volgende:
[..]
Je bent zeker al weer vergeten dat Bassie een poging gedaan had om pliezzie te worden.
Heeft voor mij geen haastquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik word een beetje flauw van die gasset van jou![]()
Binnenkort maar eens danig uit elkaar slopen om te kijken waardoor dat ding zo eigenwijs is.
Wel eens gedacht aan wat er kan gebeuren als je op je plaat gaat en je gashendel niet dicht gaat?quote:
Ja, daar dacht ik net nog aan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel eens gedacht aan wat er kan gebeuren als je op je plaat gaat en je gashendel niet dicht gaat?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leg dat maar uit als er een joouut naast je staat die een brieffie met 'artikel 5' in je helm schuift
Als je op je plaat ligt is het al te laatquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel eens gedacht aan wat er kan gebeuren als je op je plaat gaat en je gashendel niet dicht gaat?
Om erger te voorkomen, BijdehandjeK.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je op je plaat ligt is het al te laat
Was toch bij 'een poging doen' gestrand? Of heb ik ergens wat gemist?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei, momenten kiezen
Dat dan weer wel natuurlijk, maar dan is het wel fijn als je brommert niet bijdehand gaat doenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je op je plaat ligt is het al te laat
Helaas.. Heb m opgehaald zodat ik straks met de motor naar t werk kan, moet vtv nog wat huiswerk doenquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:14 schreef Sounddragon het volgende:
Faalhaas!, wegwezen dan; rijden met je donder, perfect motorweer buiten [ afbeelding ]
Nope.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
Krijg je huiswerk mee van je baas?
Wat doe jij achter je laptop dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:14 schreef Sounddragon het volgende:
Faalhaas!, wegwezen dan; rijden met je donder, perfect motorweer buiten [ afbeelding ]
HONDAAA POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR BWROAAAAAPquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:14 schreef Sounddragon het volgende:
Verder alles goedquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:48 schreef cageon2 het volgende:
[..]
HONDAAA POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR BWROAAAAAP
Heb jij toch geen last van als je motor gekke dingen gaat doen. Als je nog bij je motor in de buurt komt na de crash ben je niet ver genoeg gevlogen en had je meer gas moeten gevenquote:
Huiswerkquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Helaas.. Heb m opgehaald zodat ik straks met de motor naar t werk kan, moet vtv nog wat huiswerk doen
Weer zo'n eik0l die zijn achterrem gebruiktquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:56 schreef BazzieK het volgende:
Gas was niet de oplossing voor dit probleem
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Weer zo'n eik0l die zijn achterrem gebruikt
Kwam er net achter dat de snelheidmeterverlichting kapot was... toerenteller deed het wel, maar toch, best lastig omdat ik terug naar de 70 moest van de politie, die met 3 motoren, en 2 busjes op de snelweg stond..quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:57 schreef stinkie het volgende:
Zo, nieuw bandje erop. Alleen vergeten dat mijn dimlicht doorgebrand was. Stadslicht is toch best karig
And afterwards I would like to exhaust you using my V1quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:37 schreef Anne het volgende:
Ook hier maar even.
Mijn uitlaat valt op. Kreeg net dit mailtje:
"Did you came by bike today???
Maybe it sound a bit strange, please excuse me, don’t get me wrong but I would like to listen to your Laser exhaust and your V2."
Fak jouquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
And afterwards I would like to exhaust you using my V1
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hehe, mafkees, ik mijn doorwaai jack nog niet aangehad, da's nog een beetje téquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:42 schreef stinkie het volgende:
5 graden was vanmorgen best fris met alleen een leren doorwaaai jack aan
In je blote tr(h)ol(l) is ook een opziequote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:59 schreef Danger.Mouse het volgende:
Helaas geen leer of doorwaai jack voor mij, maar een korte broek en t-shirt zijn ook niet verkeerd
Dan zul je je nick geen eer aan doen, en je collega's een groot plezier doen iigquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:42 schreef stinkie het volgende:
5 graden was vanmorgen best fris met alleen een leren doorwaaai jack aan
Ik jou danken vrindquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:32 schreef DownBusiness het volgende:
[..]
Jij heb mooie motor vriend. Goede smaak.
15 min boodschappen ok, rest kan wachten, je hebt net een motor gekquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
Boodschappen, afwas e.d.Anders heb ik morgenvroeg niks
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
Net een motor? Hij stond nog bij me ouders, maar had al meer gereden dit jaar. Nu staat ie bij mij thuis. En ik kon na boodschappen en ander huiswerk gewoon op de motor stappen naar me werkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:17 schreef [url=http://forum.fok.nl/user
/profile/102016]BazzieK[/url] het volgende:
[..]
15 min boodschappen ok, rest kan wachten, je hebt net een motor gek
met die banden kun je toch geen gas geven, die slaan direct doorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:03 schreef Sounddragon het volgende:
Gelukkig kon ik met een beetje door het struikgewas klooien een mooie bult op waarna er weer een stuk werkweg was.. pfjieuw![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat valt nog heel erg mee, zijn allround best ok, zelfs in de bagger doen ze het goedquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:06 schreef densmee het volgende:
[..]
met die banden kun je toch geen gas geven, die slaan direct door![]()
waor is da erges
staatsbos zeker?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat valt nog heel erg mee, zijn allround best ok, zelfs in de bagger doen ze het goed![]()
Is ergens tussen Afferden en de grens met .de
Ik ben niet één keer een bordje voorbij gereden waar ik niet voorbij mocht; is allemaal openbare weg, en dat stuk waar ik vast reed is zo toegankelijke vanaf de openbare weg, op meerdere plaatsenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:53 schreef densmee het volgende:
[..]
staatsbos zeker?
kijk maar uit die boswachters zijn 9 van de 10 boa en vinden het heel leuk om te schrijven
inderdaad geen bordje is geen boetequote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben niet één keer een bordje voorbij gereden waar ik niet voorbij mocht; is allemaal openbare weg, en dat stuk waar ik vast reed is zo toegankelijke vanaf de openbare weg, op meerdere plaatsen![]()
Er lopen ook best veel onverharde doorgaande wegen gewoon door het bos daar, maar toen ik die allemaal 2 keer gereden had, was daar ook de leut wel vanaf
Beetje a la ditte;
[ afbeelding ]
Geen BOA is ook geen boetequote:
Alleen helaas wel met de auto... Had niet echt zin om in m'n motorpak door de stad te lopen en vervolgens allemaal haartjes in m'n helm te krijgen omdat ik naar de stad gingquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
Iedereen op stap olè olèè [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:38 schreef Sounddragon het volgende:
Moraal van het verhaal; stoer doen eindigt vaak in huilen en voor lul staan![]()
Zit wel ouwe shit bij trouwens![]()
understatement met betrekking tot ouwe shitquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:38 schreef Sounddragon het volgende:
Moraal van het verhaal; stoer doen eindigt vaak in huilen en voor lul staan![]()
Zit wel ouwe shit bij trouwens![]()
Haartjes in je helm? wut? Ben je in de rui?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Alleen helaas wel met de auto... Had niet echt zin om in m'n motorpak door de stad te lopen en vervolgens allemaal haartjes in m'n helm te krijgen omdat ik naar de stad ging
Maar denk ik wel m'n volgende motorpak gespotDie wil ik eigenlijk gaan vervangen
Denk net naar de kapper geweest? Had ik vorig jaar ook een keer vergeten om na de kapper voor k me helm op zet me haar ff te wassen en die kleine haartjes eruit te wassen. Das kut als je m de eerstvolgende keer opzetquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Haartjes in je helm? wut? Ben je in de rui?
En ben je ook bang dat er zand aan je banden komt als je gaat rijden?
Dat had ik willen typen jaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Denk net naar de kapper geweest? Had ik vorig jaar ook een keer vergeten om na de kapper voor k me helm op zet me haar ff te wassen en die kleine haartjes eruit te wassen. Das kut als je m de eerstvolgende keer opzet![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 11:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gelukkig had hij een zonnebril op, prima bescherming
Hangt af van de motorquote:Op maandag 26 maart 2012 19:31 schreef pindaplukker het volgende:
Iemand die mij kan vertellen hoeveel het kost om een 25kw kit van een motor af te halen?
Of hoe ik het eventueel zelf kan doen.
Het betreft een Kawa ZXR750 uit 91'quote:Op maandag 26 maart 2012 19:39 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Hangt af van de motor
Wil je alleen de kit eraf, of ook weer op kenteken op vol vermogen? Lijkt me wel eigenlijk, maar vraag het toch maar even voor de zekerheid
Bij de GS500 die ik vorig jaar had wilde ik ook het kenteken weer op vol vermogen, daarvoor had ik een type goedkeuring nodig van een Suzuki dealer. Dat moest ik dan samen met de kentekenpapieren opsturen naar de RDW en dan zou het aangepast worden..
Meeste kawa's hebben slechts een plaatje in het gasquote:Op maandag 26 maart 2012 19:41 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Het betreft een Kawa ZXR750 uit 91'
Deze is wel begrensd, maar niet op kenteken.
ah kijk! nuttige info! Die ga ik gelijk weg halen als ik hem zaterdag hebquote:Op maandag 26 maart 2012 19:52 schreef Tankiej het volgende:
Volgens MF zitten er ringen in de inlaat bij de ZXR750: http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/2262619#2262619
Dus die even weghalen dan
Je ziet ze op MF ook wel eens met GSX-R 1000 die dan begrenst wordtquote:
Is goed voor het blokquote:Op maandag 26 maart 2012 21:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je ziet ze op MF ook wel eens met GSX-R 1000 die dan begrenst wordt
Waarom denk ik dat die betonnen platen bij een grote windmolen liggen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 06:12 schreef -XX- het volgende:
Even posen met m'n nieuwe bike!
Hij rijdt zalig!Ondanks hij een stuk groter en logger is dan de szr!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Riemquote:
Haha, niet eens!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:55 schreef bwt het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat die betonnen platen bij een grote windmolen liggen?
leuke bike btw
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
aah, jammer er word al te weinig gesmeert deze dagen.
Die roze helmquote:Op dinsdag 27 maart 2012 06:12 schreef -XX- het volgende:
Even posen met m'n nieuwe bike!
Hij rijdt zalig!Ondanks hij een stuk groter en logger is dan de szr!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-XX- is een mannenverslindster gek. Ze laat je denken dat ze schattig is tot het te laat is en je met een doek tegen je kruis het bloeden probeert te stelpen terwijl je huilend naar de eerste hulp raced.quote:
Nu snap ik waarom je me niet bij kunt houden, je hebt gewoon geen ballen meerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
-XX- is een mannenverslindster gek. Ze laat je denken dat ze schattig is tot het te laat is en je met een doek tegen je kruis het bloeden probeert te stelpen terwijl je huilend naar de eerste hulp raced.![]()
Doe overigens wel even je kentekenplaat maskerenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:03 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Danku
Foto's van -XX- zijn ook wel tof
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je me niet bij kunt houden, je hebt gewoon geen ballen meer![]()
I saved your balls there dude, en nu niet bij -XX- in d'r lieftallige mondje proppen he, dan ben je ze alsnog kwijt als we BazzieK mogen gelovenquote:
!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
-XX- is een mannenverslindster gek. Ze laat je denken dat ze schattig is tot het te laat is en je met een doek tegen je kruis het bloeden probeert te stelpen terwijl je huilend naar de eerste hulp raced.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:26 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_wegmisbruikers.html
Heerlijk,(maar even een legaal linkje dan)
Big dude on a small bikequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:24 schreef Tankiej het volgende:
Foto's & filmpje gemaakt van mn motor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yesquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:49 schreef bwt het volgende:
[..]
Big dude on a small bike
(ik heb er ook 1 gehad dus weet waar ik het over heb - ben small dude)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |