quote:Op zondag 18 maart 2012 16:11 schreef Geerd het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)it-trein-gezet.dhtml
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:42 schreef Dekatria het volgende:
Wie gaat dan ook over een snelweg rennen
Probeer Bazzie maar is bij te houden op de dijk met Cageon.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:56 schreef whY... het volgende:
De div rijdt 1:17 best netjes toch voor in de stad![]()
Stond vandaag zonder benzine naast het tankstation, beter kan niet
Cageon zegt dattie niet gek doet op de openbare wegquote:Op zondag 18 maart 2012 22:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Probeer Bazzie maar is bij te houden op de dijk met Cageon.
Lueken brommert.. versie met of zonder kuip?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:06 schreef theKiD het volgende:
Ik zal ook eens meelezen hier.![]()
Suzuki Bandit 1200 hier, de eerste km's van dit jaar zitten er alweer op. Heb er zin in, in de komende maanden!
Kloptquote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Cageon zegt dattie niet gek doet op de openbare weg![]()
Ik zou banger zijn achter cocktailflippo denk ik; die is serieus maf
Ligt eraan of ik je probeer bij te houdenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Je moet bang zijn voor me, niet achter me
Origineel met, maar ik heb er een compleet naakte dame van gemaaktquote:Op zondag 18 maart 2012 22:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lueken brommert.. versie met of zonder kuip?
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 09:07 schreef Anne het volgende:
Is het mooi weer daar? Hier is het best wel mistig.
twitter:Paxlie twitterde op maandag 19-03-2012 om 09:09:16Prachtig mooi weer zeg http://t.co/9gIXhqho reageer retweet
Wel koud, btw. Ik zag iemand die het ijs van de auto haaldequote:Op maandag 19 maart 2012 09:07 schreef Anne het volgende:
Is het mooi weer daar? Hier is het best wel mistig.
Voor me is prima, ik heb 'm een keer achter me gehad. Dan ga je vanzelf rare dingen doen om weg te komenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, das handig - twitter bericht in je post plaatsen.....quote:Op maandag 19 maart 2012 09:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]twitter:Paxlie twitterde op maandag 19-03-2012 om 09:09:16Prachtig mooi weer zeg http://t.co/9gIXhqho reageer retweet
Die jongen is eng iddquote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dat is ook weer waarquote:Op zondag 18 maart 2012 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Je moet bang zijn voor me, niet achter me
Jij reed sowieso nooit op de weg, greppeltouristquote:Op maandag 19 maart 2012 08:47 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Komt omdat ik niet meer op de weg rijd
wutquote:Op maandag 19 maart 2012 16:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij reed sowieso nooit op de weg, greppeltourist
1 maal. Ben halverwege Frankrijk gekomen via de snelweg eerste dag. Maatje reed zijn oliefilter van zijn ducati. Zou volgens de super snelle fransen pas na 4 dagen gemaakt kunnen worden. Toen weer terug naar huis gereden.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:46 schreef theKiD het volgende:
Zijn er hier die motorvakantie ervaringen hebben? Waar zijn jullie allemaal geweest?
Motorvakantie met een Ducquote:Op maandag 19 maart 2012 21:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
1 maal. Ben halverwege Frankrijk gekomen via de snelweg eerste dag. Maatje reed zijn oliefilter van zijn ducati. Zou volgens de super snelle fransen pas na 4 dagen gemaakt kunnen worden. Toen weer terug naar huis gereden.
Bagagerol van Hein Gerike is wel aan te raden, blijft bij iedere snelheid goed zitten.
Dit jaar poging 2 tot motorvakantie, hopelijk gaat dat beter....
Ding was nog geen jaar oud, 696quote:Op maandag 19 maart 2012 22:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
Motorvakantie met een Duc
Das net zo stom als dat ik met BE's Alfa op vakantie ging
Dat is meer een kwestie van vastsnoeren. Ik heb een aantal van die merkloze dingen, zit net zo goed. Gewoon goede spin gebruiken.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bagagerol van Hein Gerike is wel aan te raden, blijft bij iedere snelheid goed zitten.
Ding was 20 euro voor 60 liter inclusief spin en waterdicht. Veel merklozer en goedkoper kan het niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat is meer een kwestie van vastsnoeren. Ik heb een aantal van die merkloze dingen, zit net zo goed. Gewoon goede spin gebruiken.Maar sinds ik de Bandit heb, ben ik overgegaan op zijkoffers, en dat bevalt me wel iets beter..
Ik voel me ook een oude manquote:Op maandag 19 maart 2012 22:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ding was 20 euro voor 60 liter inclusief spin en waterdicht. Veel merklozer en goedkoper kan het niet.
Koffers zijn voor oude mannen
en dat bleef nog gewoon op die wegquote:Op maandag 19 maart 2012 16:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Blijf je tot in den treure aan die remactie herinnerenMijn enige wegrij ervaring met jou
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ai de 30 voorbij zie ik. Ja dan is het over he
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:31 schreef cageon2 het volgende:
[..]
en dat bleef nog gewoon op die weg![]()
Als ik door had geremd had ik de halve FOK!MC in mijn kont gehad. Die van de TLR is ook niet te missen...
Alleen Geerd joh, die kan je toch wel hebbenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:31 schreef cageon2 het volgende:
[..]
en dat bleef nog gewoon op die weg![]()
Als ik door had geremd had ik de halve FOK!MC in mijn kont gehad. Die van de TLR is ook niet te missen...
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Toch dapper dat jij nog mensen uit durft te lachen over die rit![]()
![]()
![]()
Ja sowieso, was gezellig!quote:Op maandag 19 maart 2012 23:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik ben die dag meerdere keren blij geweest dat ik net nieuwe schijven erop had gezet
Maar verder was het een prima rit. Ik ga dit jaar weer een keer mee
Ik ben naar zuid Frankrijk geweest en op de terugweg nog een dag en nacht Parijs gedaanquote:Op maandag 19 maart 2012 21:46 schreef theKiD het volgende:
Zijn er hier die motorvakantie ervaringen hebben? Waar zijn jullie allemaal geweest?
Zo'n buff ding is verrekte handig hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:42 schreef Anne het volgende:
Ik heb niet geleerd van de vorige keer en was dus weer vergeten mijn nek te bedekken vanochtend op de motor.
En dat terwijl er zelfs ijs op mijn zadel zat.
Eenmaal aangekomen op mijn werk was mijn nek/kin weer deaud/gevoelloos.
Vanmiddag zal het wel weer mooi wezen.
* Paxlie wijstquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb een col, van SD. Maar die ben ik dus weer vergeten
.
Naaisquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:08 schreef Danger.Mouse het volgende:
Morgen naar de stad om een helm en handschoenen te kopen!
Dit vind ik wel een mooie helm: [ afbeelding ]
Een Shark S700 S Redding Replica voor alle duidelijkheid.
Wat vinden jullie?
Koop een Twin, daar past wel meer opquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:35 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik ben naar zuid Frankrijk geweest en op de terugweg nog een dag en nacht Parijs gedaanIs mij super bevallen volgende keer wil ik het wel wat beter doen qua bagage en slaapplaatsen en geld.
Foto zegt meer dan 1000 woorden:
[ afbeelding ]
Met de goede spullen is dat toch zo gefikst?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:37 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben zo blij dat het Hemelvaartweekend van onze motorclub inclusief 2 auto's en een busje is. Scheelt bagage vastbinden
Heilige bagage. Hele huis meegenomen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:42 schreef theKiD het volgende:
[ afbeelding ]
(Na deze vakantie is de kuip eraf gegaan)
Z'n schoonmoeder in stukken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heilige bagage. Hele huis meegenomen?
We zouden volgens planning toen, nog ruim 5 weken wegblijven. Rondje naar Griekenland/ Ukraine. Alleen dankzij mijzelf, zijn we noodgedwongen bij Bosnie/ Herzegovina weer richting Hongarije gegaan. (*iets met de groene kaart niet orde, en na in eerste instantie geweigerd te zijn en weer richting Kroatie terug gestuurd te zijn, bleek een witte groene kaart (fax) en een pak peuken voldoende te zijn om alsnog door te mogen)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heilige bagage. Hele huis meegenomen?
quote:
Ging net. kon net de klokken zien. Maar in onbekende landen, op onbekend terrein, ben ik geen racerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:32 schreef whY... het volgende:
TheKid hoe zag jij waar je reed en hoe hard? Met zo een huge tanktas?![]()
![]()
Tof hoor! Ik wil ook nog wel eens meerdere weken weg maar dat gaat het dit jaar niet worden.
Vanmorgen wezen passen en het is hem geworden! Jammer dat ik zo'n waterhoofd heb en ze de goede maat niet op voorraad hadden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais
Nu nog hopen dat 'ie op je schedeltje past![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste rijles op de 31e en kan nu al niet meer wachten
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |