SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Sukkel.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:41 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
nee , zijn helaas aan de straatstenen niet meer te slijten.
omdat je medefokker bent wil ik je er nog wel 50 Euri voor geven.
pm me voor de afhandeling.
Gast.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sukkel.![]()
Ik betaal wel 50 euro om jou voor je bakkes te rammen, PM me voor de afhandeling.
Sinds wanneer ben ik een man?quote:
is je humor sensor kapotquote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sukkel.![]()
Ik betaal wel 50 euro om jou voor je bakkes te rammen, PM me voor de afhandeling.
Gastin.. Die opmerking had niet gehoeven maar die persoon kan ook even op marktplaats of tweakers kijken ipv gelijk hier te vragen.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sukkel.![]()
Ja ik doe toch een voorstel wat grappig is, dus die is niet kapot.quote:
Ja sorry, ik heb van de week nog gezegd dat ik mijn S voor een behoorlijke prijs heb verkocht dus ik werd ff boos.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gastin.. Die opmerking had niet gehoeven maar die persoon kan ook even op marktplaats of tweakers kijken ipv gelijk hier te vragen.
ja je hebt gelijk, maar nu terug on topic naar de geweldige galaxy s2quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik doe toch een voorstel wat grappig is, dus die is niet kapot.
Jammer. Ik had mijn laptop bij me dus de wifi had ik ook niet echt nodig.quote:
wifi nodig ?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jammer. Ik had mijn laptop bij me dus de wifi had ik ook niet echt nodig.
Ja ik zei toch van de week dat ik dit weekend weg zou gaan.quote:
Ik heb nog niet geflashed.quote:
Dat geeft niet want ik had 'm al wel gedownload.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:31 schreef Co_OL het volgende:
De XXLPJ rom is niet meer te downloaden![]()
Dit bestand is ofwel verwijderd vanwege copyright-claim of is verwijderd door de uploader.
Het uiterlijk blijft gewoon hetzelfde, je hebt nu alleen meer rechten op je telefoon als voorheen.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:49 schreef Gorgrealis het volgende:
nou , ik heb m nu dus geroot en nu?
alles is nog net als daarvoor
Inderdaad en er staat CWM op en Superuser voor het granten van apps die root nodig hebben.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:54 schreef legacythe2nd het volgende:
[..]
Het uiterlijk blijft gewoon hetzelfde, je hebt nu alleen meer rechten op je telefoon als voorheen.
editquote:Op zondag 18 maart 2012 19:11 schreef Refurb het volgende:
Ik ga nu rooten, mij werd XXLPJ aangebruiken als ROM.
Maar de link erna (in #19 pagina 12) loopt dood.
Iemand een andere goede en veilige link?
Instellingen > Over het toestel > Dan bij Android-Versie 5 keer ofzo snel op klikken.quote:
Lol heb een screenshot :-)quote:Op zondag 18 maart 2012 21:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Instellingen > Over het toestel > Dan bij Android-Versie 5 keer ofzo snel op klikken.
Dan als je een poppetje ziet kan je dat ook nog inhouden en gebeurt er nog wat leuks
In 2.3.x zit er ook 1quote:Op zondag 18 maart 2012 22:24 schreef Refurb het volgende:
@Co_Ol
Thanks, heb hem geroot.
Wat een welkome aanvulling.
@Mineraalwater
Grappig, maar erg nutteloos haha
Waarom heb je de mijne niet overgenomen?quote:Op maandag 19 maart 2012 08:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Net een SGS2 gekocht (2e hands), omdat mijn HTC jammer genoeg de ontmoeting met de stoep niet overleefde.
Nu drie dagen in bezig en hij werkt tot volle tevredenheid. Moet er een klein jaartje mee doen, dus dat komt wel goed.
Ik las dat de ICS-update binnenkort wordt uitgerold?
In hoeverre is het de moeite daarop te wachten, of zijn er al bijzonder mooie ROMs die ik er veel beter op kan zetten?
quote:Bereikt Android 4.0 ICS vandaag Nederland?
Sluit je jouw Samsung Galaxy S2 ook om de haverklap aan de PC om te kijken bij Samsung KIES of de Android 4.0 Ice Cream Sandwich al te downloaden is? Of blijf je zoeken op je telefoon naar nieuwe updates, maar krijg je nooit de reactie te zien waarop je eigenlijk hoopt? Dit allen getuigt ervan dat de ICS update nog niet in Nederlands is uitgerold. Sinds vorige week dinsdag heeft Samsung namelijk groen licht gegeven en waren landen als Polen en Hongarije als eerste aan de beurt. Voor vandaag – 19 maart – staat de tweede golf gepland van de uitrol en we wachten daarom deze dag nog even af.
http://www.samsunggalaxys(...)s-vandaag-nederland/
Het is net Sinterklaas als kind.quote:
Maar dan is er nog geen update beschikbaar jammer genoegquote:Op maandag 19 maart 2012 12:25 schreef speknek het volgende:
(algemene) Instellingen -> over dit toestel -> software update -> controleren op update
zie ik nu.
quote:Op maandag 19 maart 2012 12:19 schreef speknek het volgende:
Hoe werkt dat updaten via kies uberhaupt. Als ik Kies Air opstart en dan naar m'n browser ga zie ik alleen m'n bestanden en berichten.
http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSPquote:Op maandag 19 maart 2012 12:25 schreef speknek het volgende:
(algemene) Instellingen -> over dit toestel -> software update -> controleren op update
zie ik nu.
Ik had nog niet eerder geupdate, dus hij is nu al een tijdje bezig (waarschijnlijk voor versie 2.3.4 ofzo)quote:Op maandag 19 maart 2012 12:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar dan is er nog geen update beschikbaar jammer genoeg
ja maar gogosweden heeft een zweedse versiequote:Op maandag 19 maart 2012 12:53 schreef automatic_ het volgende:
Het zijn tegenstrijdige berichten. In de powerpoint van Samsung(zie vorig topic, achteraan) staat dat je ICS niet binnen kan halen via OTA, maar gogosweden heeft hem wel op die manier binnen gehaald.
Klopt, maar in die PP staat dat ICS sowieso NIET binnen te halen is op een S2 via OTA, dus dat klopt dan niet helemaal. Die PP is niet speciaal gericht op NL ofzoquote:Op maandag 19 maart 2012 17:19 schreef netolk het volgende:
[..]
ja maar gogosweden heeft een zweedse versie
good point....quote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, maar in die PP staat dat ICS sowieso NIET binnen te halen is op een S2 via OTA, dus dat klopt dan niet helemaal. Die PP is niet speciaal gericht op NL ofzo
Dat ga ik niet helemaal lezen hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:31 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.newscientist.c(...)ust-sending-ads.html
Nederlandse uitleg?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat ga ik niet helemaal lezen hoor.
quote:
de app nog een keer installeren.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:14 schreef Refurb het volgende:
Heb hem gisteren geroot.
Moest resetten voor lighting rom, dus nu weer alle apps aan het installeren en ook TeamViewer die ik voor het rooten erop had staan maar ik krijg de melding "Installeren op usb-opslag of sd-kaart is mislukt" ook bij meerdere apps. Iemand de oplossing? Google helpt niet echt.
zal vast heel goed zijn tegen krassen en andere schade maarrrrrrrrrquote:Op maandag 19 maart 2012 23:15 schreef Thaboel het volgende:
weet iemand een goed hoesje? Dacht zelf aan Otterbox
Dit heeft alles te maken met je kernel.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:14 schreef Refurb het volgende:
Heb hem gisteren geroot.
Moest resetten voor lighting rom, dus nu weer alle apps aan het installeren en ook TeamViewer die ik voor het rooten erop had staan maar ik krijg de melding "Installeren op usb-opslag of sd-kaart is mislukt" ook bij meerdere apps. Iemand de oplossing? Google helpt niet echt.
vind het wel wat hebben. Of iemand een beter alternatief?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zal vast heel goed zijn tegen krassen en andere schade maarrrrrrrrr
wat een godsgruwelijk lelijk ding!
Ja, die heb ik ook, maar ik gebruik hem amper, haha.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:23 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Mijn valenta case bevalt prima. [ afbeelding ]
Zelfs als je geluid uit staat, begint dat wijf te pratenquote:
Ja, je kan de prompt uitzetten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:02 schreef Moron het volgende:
Inderdaad, daar erger ik mij ook super aan die voice controls. Gelukkig heb ik mijn media volume (bijna) altijd uitstaan, waardoor ze mooi d'r bek dichthoudt.
Kun je dat echt niet uitzetten of één of andere manier? Nederlands kan ze toch niet, dus welk nut heeft het dan?
Kijk, dat scheelt al wat ellende!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:08 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ja, je kan de prompt uitzetten.![]()
Voice control opstarten () -> Menu -> Settings -> Voice talk settings -> Speak prompts [ ]
Ik heb ff gekeken maar ik krijg geen voorwaarden hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:12 schreef speknek het volgende:
Maar daar kun je weer alleen naartoe als je de voorwaarden accepteert.
Die snap ik niet, er is geen aan of uit, alleen instellingen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:08 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ja, je kan de prompt uitzetten.![]()
Voice control opstarten () -> Menu -> Settings -> Voice talk settings -> Speak prompts [ ]
in ICS krijg je google voice input oid, die kan wel nederlands verstaanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook, maar ik gebruik hem amper, haha.
Ik heb verder ook zo'n Case-Mate maar die makt je telefoon wel "zwaar"
Ik word trouwens helemaal schijtziek van dat "what would you like to do?"![]()
Kan je dat ergens verwijderen / uitzetten / whatever?
Nee ik ben daar nooit geweest.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:15 schreef speknek het volgende:
Dan heb je die al eens geaccepteerd. Ik weiger zo veel mogelijk bloatware om ongevraagd mijn data op te slaan als mogelijk.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:00 schreef Co_OL het volgende:
ICS Handleiding (powerpoint) voor de S2
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:
Ja leuk maar om hem te gebruiken moet je hem eruit halen, kan je 'm nog op de grond laten stuiteren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:13 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb deze beschermhoes. http://dx.com/protective-(...)0-htc-g12-g11-109713
3,5 dollar en even goed als die belachelijk dure dingen die ze hier in de winkels verkopen.
Haha gelukkig valt het met mijn Parkinson erg mee, dus ik neem het risico. Het ging mij meer om die Valenta die tien keer zo duur is, maar precies hetzelfde doet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja leuk maar om hem te gebruiken moet je hem eruit halen, kan je 'm nog op de grond laten stuiteren.
Haha ik bedoel meer als je op drukke plaatsen bent en iemand stoot je aan ofzo en beukt zo dat ding uit je hand.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:19 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Haha gelukkig valt het met mijn Parkinson erg mee, dus ik neem het risico. Het ging mij meer om die Valenta die tien keer zo duur is, maar precies hetzelfde doet.
Ik heb wel eens als ik in bed lig te sms'en oid en dat ie dan uit m'n handen op m'n gezicht valtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Haha ik bedoel meer als je op drukke plaatsen bent en iemand stoot je aan ofzo en beukt zo dat ding uit je hand.
Het verschilt ook persoon of die een beetje goed in de hand ligt ja, maar ik zie het al voor me dat ie zo op je gezicht valt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens als ik in bed lig te sms'en oid en dat ie dan uit m'n handen op m'n gezicht valtDat ding is zo glad als een aal, dat wel
Had ik met m'n vorige Galaxy ook... m'n opa ging daar toen een foto mee maken en aangezien hij wel ongeveer Parkinson heeft liet ie dat ding meteen op de plavuizen stuiteren. Geen krasje, overigens
Ja die zit er in.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:43 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Zit de panoramafunctie van de ICS camera-app ook in de Samsung/Touchwizz versie van ICS? Dat is wel een van de features waar ik het meest naar uit kijk, na het oplossen van het wifi-probleem en een verbeterde batterijduur.
Klopt en ik heb hem net ook nog even uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:48 schreef speknek het volgende:
Er zit ook een panoramafunctie in de gingerbread camera?
Volume omlaag + powerknop voor een seconde of 3 inhouden gedruktquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:22 schreef Thomas B. het volgende:
Wat is die screenshot functie in ICS trouwens irritant. Of ik maak een screenshot met de volumebalk erin, of er gebeurt niks. Heel af en toe gaat het goed, maar wel onnodig lastig.
Ja dat is de theoriequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Volume omlaag + powerknop voor een seconde of 3 inhouden gedrukt
Het zou allebei moeten werken, maar het vergt nogal wat oefening.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:28 schreef speknek het volgende:
Ik dacht dat het twee seconden home knop en dan uitknop was. Net zo kut overigens.
Werkt ook nog met ICSquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:28 schreef automatic_ het volgende:
Ik maak altijd een screenshot (ik heb nog geen ICS) door de menu en de aan/uit-knop ingedrukt te houden
Of werkt dat niet meer bij ICS?
Ja, dat heb ik ook weleens, hahaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:36 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb wel eens als ik in bed lig te sms'en oid en dat ie dan uit m'n handen op m'n gezicht valtDat ding is zo glad als een aal, dat wel
Thanks!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dit heeft alles te maken met je kernel.
Je moet eens de LPJ kernel er op zetten.
http://forum.xda-develope(...)8336&postcount=12946
Voor een uitgebreide tut voor CWM er nog op te zetten.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1436854
Ja want je flasht alleen je kernelquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:33 schreef Refurb het volgende:
[..]
Thanks!
Behoudt ik dan wel alle bestanden/apps als ik dat doe?
Wipen doe ik echt nooit meer..
niet waar,quote:
manquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
niet waar,
power button + volume down een sec of 2 ingedrukt houden is het nu.
/de man met de officiele samsung ics software
Ofcoursequote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:34 schreef TJV het volgende:
Geef jij een seintje als de rom der roms uit is, watertje?
Zo heten papegaaien toch.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:35 schreef TJV het volgende:
En dan kan het mij totaal aan mijn reet roesten dat anderen niet weten dat je Jurre heet.
Doe eens liev jijquote:
Ik vind het alleen een beetje raar.quote:
Ik vind eerder jouw reactie raar, maar goed.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind het alleen een beetje raar.
Volgens mij heb jij inmiddels wel bewezen een beetje raar te zijn, dus ik verzoek je vriendelijk doch dringend te kappen met deze nonsens.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind het alleen een beetje raar.
Wat een onzin. Ik heb ook een normale naam trouwens dus, niet die van een dier.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij inmiddels wel bewezen een beetje raar te zijn, dus ik verzoek je vriendelijk doch dringend te kappen met deze nonsens.
Gegroet.
Ik heb jou geen toestemming gegeven om te reageren.quote:
Beter van wel jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:53 schreef automatic_ het volgende:
Zullen we gewoon weer even verder gaan met / over de S2?
2 meter?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:06 schreef Thomas B. het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)os-laden.html?ref=nf
twitter:Androidworld twitterde op dinsdag 20-03-2012 om 20:29:36In Engeland heeft de provider Three de Android 4.0 update voor de Galaxy SII vrijgegeven via KIES. Volgende stop Nederland? reageer retweet
Welke versie draai je nu op je telefoon?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:47 schreef Toryu het volgende:
Wat een bagger is dat Kies zeg. Zit al bijna een uur te kutten en heb nu net 1 keer verbinding kunnen maken. En als ik dan de firmware wil gaan updaten krijg ik een vage melding dat ik andere apparaten moet ontkoppelen ofzo.
Zijn er andere manier om ICS op mn S2 te krijgen?
Ik zit heb de files bij de eerste link gedownload ( http://forum.xda-develope(...)8336&postcount=12946 ) en gezet op de SD kaart. Gereboot in Recovery mode (uitgezet en tijdens het opstarten Menuknop, aan/uitknop en volume down ingehouden). Maar ik kan niks downloaden alleen vanuit Odin. En hij zegt ook Do Not Turn Off Target. Dus kan ik 'm niet zomaar uitzetten? Helllpppquote:Dit heeft alles te maken met je kernel.
Je moet eens de LPJ kernel er op zetten.
http://forum.xda-develope(...)8336&postcount=12946
Voor een uitgebreide tut voor CWM er nog op te zetten.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1436854
Je moet 'm in download mode zetten en niet in recovery he. Maar dat is je volgens mij gelukt. Als het goed is herkent Odin 'm nu en kun je rooten/installeren vanuit Odin.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:39 schreef Refurb het volgende:
@Mineraalwater
[..]
Ik zit heb de files bij de eerste link gedownload ( http://forum.xda-develope(...)8336&postcount=12946 ) en gezet op de SD kaart. Gereboot in Recovery mode (uitgezet en tijdens het opstarten Menuknop, aan/uitknop en volume down ingehouden). Maar ik kan niks downloaden alleen vanuit Odin. En hij zegt ook Do Not Turn Off Target. Dus kan ik 'm niet zomaar uitzetten? Helllppp
Je moet hem inderdaad met volume UP ipv volume DOWN doen, Dan kom je in CWM recoveryquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:39 schreef Refurb het volgende:
@Mineraalwater
[..]
Ik zit heb de files bij de eerste link gedownload ( http://forum.xda-develope(...)8336&postcount=12946 ) en gezet op de SD kaart. Gereboot in Recovery mode (uitgezet en tijdens het opstarten Menuknop, aan/uitknop en volume down ingehouden). Maar ik kan niks downloaden alleen vanuit Odin. En hij zegt ook Do Not Turn Off Target. Dus kan ik 'm niet zomaar uitzetten? Helllppp
Kan dat je het verneuqt hebt, Probeer hem anders in download mode te zetten dan met odin je oude kernel erop flashen. Dat uitroepteken is weg omdat er een officielen kernel op staat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:09 schreef Refurb het volgende:
Godverdomme, hij is toch opgestart maar nu kan ik hem alleen booten in recovery.
Dus als ik hem normaal aanzet zie ik alleen het logo van Samsung Galaxy SII.
Zonder uitroepteken ook, maar verder kom ik niet
Ja, Nouja een oude hoeft niet, Gewoon eentje die root heeft.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:14 schreef Refurb het volgende:
/\
Hmm en oude kernel waar vind ik die?
Heb alleen de Lightning Rom nog.
Moet ik die via Odin -> pda installeren?
even twitteren dan weet je het zoquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:18 schreef netolk het volgende:
Weet iemand al wanneer die hoeren bij samsung de "officiële release" releasen?
quote:The Galaxy S III will use a 12 megapixel camera and a 4.7” Super Amoled HD screen (resolution 720 x 1280)
The screen is ultimate sharp with 313 pixels a inch.
The Galaxy S III will have a 1.5 ghz quad-core processor on board.
The phone size: 131,3 x 63,7 x 8 mm
Other specifications:
- Codename: GT-I9300
- Size: 131,3 x 63,7 x 8 mm
- Weight 125 grams
- 4.7” Super Amoled HD (313 pixels a inch.) (resolution 720 x 1280)
- 12 megapixel camera with LED
- 1.3 megapixel front camera
- 1.5 GHZ quad-core processor.
- Bluetooth 4.0
- NFC
- Wi-Fi a/b/g/n
- MicroUSB 2.0
- HDMI
- Battery 1750 mAh
- 32GB intern
Heb nu de litening mod, werkt ook naar volle tevredenheidquote:
Ik heb het geprobeerd en de batterij leek niet heel heet te worden. Toen heb ik de batterij er uitgehaald en opnieuw ingestopt. Volgensmij doet hij het nu weerquote:Op donderdag 22 maart 2012 07:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik denk niet dat dit iets softwarematig is. Ik denk dat er een oververhittingsbeveiliging op zit, die zorgt dat (zoals de melding aangeeft) de batterij niet verder geladen wordt als hij te warm is.
Tip: Als je hem aan de oplader hangt even het klepje erafhalen vanachter en voelen aan de batterij als hij de melding geeft. LET OP! De batterij kan inderdaad zo warm zijn dat je jezelf verbrand!
Als hij ook echt daadwerkelijk warm is zou ik terug langs de winkel gaan en hem op laten sturen (let op je bent hem een tijdje kwijt)
Succes, laat nog even weten hoe het ging
Hmm, goed in de gaten houden. Blij dat het opgelost is, anders is het misschien de sensor die kaduk is... ach als hij werkt is het primaquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:20 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd en de batterij leek niet heel heet te worden. Toen heb ik de batterij er uitgehaald en opnieuw ingestopt. Volgensmij doet hij het nu weer
Bedankt
als je het over de S3 wil hebben ga dan naar dat topic, dit topic is al veels te veel bevuildquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:05 schreef automatic_ het volgende:
Zit de S3, qua formaat, tussen de S2 en de Note in of niet?
Ik vind de Note namelijk (te) groot...
Ja dat kanquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:02 schreef gogosweden het volgende:
Kan ik mijn device ook rooten en dat ik dezelfde (stock) versie hou die ik nu heb? Zodat ik nog kan updaten met KIES enzo?
ik wil wat permissies van apps inkorten.
Zeg dat dan ook tegen degene die allemaal plaatjes postquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als je het over de S3 wil hebben ga dan naar dat topic, dit topic is al veels te veel bevuild
Coin Piratesquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Iemand nog wat must have apps of widgets voor de S2?.
twitter:Samsung_NL twitterde op donderdag 22-03-2012 om 17:12:34Koop geen producten online op http://t.co/SLtma7ab. Dit is geen Samsung Webshop en levert de betaalde producten niet! reageer retweet
Angry Birds Spacequote:Op donderdag 22 maart 2012 14:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Gta 3quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Smoelenboekquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Facebook is toch een kutapp? Als ik de recenties lees iig.quote:
Facebook is zoiezo al kutquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Facebook is toch een kutapp? Als ik de recenties lees iig.
Dat vind ik wel meevallenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Facebook is toch een kutapp? Als ik de recenties lees iig.
Toch maar eens checken dan.quote:
automatic_quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:23 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij is hij idd automatisch naar de wintertijd gegaan
Beetje Googlen levert de volgende informatie op;quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:49 schreef Co_OL het volgende:
twitter:Samsung_NL twitterde op donderdag 22-03-2012 om 17:12:34Koop geen producten online op http://t.co/SLtma7ab. Dit is geen Samsung Webshop en levert de betaalde producten niet! reageer retweet
Beetje offtopic, maar ik het het zelf ook meegemaakt ergens. Melding gedaan bij de politie en daarna een verzoek gekregen om aangifte te doen. Tot nu toe nog niets van gehoord en de persoon gaat nog kei hard door met oplichten, echt bizar!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Beetje Googlen levert de volgende informatie op;
http://www.eurid.eu/en/content/whois-result ;
mike de lassacquere
http://nl.linkedin.com/pub/mike-de-lassacquere/2a/73/9b
https://twitter.com/#!/renkumer
http://www.mercedesforum.nl/forum/viewtopic.php?f=39&t=47391
http://www.opgelichtopint(...)BB.pl?num=1317139503
Raar dat zo'n vent z'n gang kan blijven gaan..
dat is een optie die je kan aanvinken in store settingsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:58 schreef MineraalWater het volgende:
Wat voor crashes kreeg je?
Ik draai nogsteeds op Resurrection 9.7 zonder problemen.
Alleen jammer dat hij altijd als je een app installeerd het icoontje op de homescreen wilt zetten.
Bedankt! Ik was al bij mijn launcher aan het kijken maar daar stond niets.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
dat is een optie die je kan aanvinken in store settings
Bedankt voor de tip, ik was er al naar op zoek.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
dat is een optie die je kan aanvinken in store settings
Had vaak last van dat een core proces er mee kapte waardoor m'n S2 hing.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:58 schreef MineraalWater het volgende:
Wat voor crashes kreeg je?
Ik draai nogsteeds op Resurrection 9.7 zonder problemen.
Alleen jammer dat hij altijd als je een app installeerd het icoontje op de homescreen wilt zetten.
Meh, ik heb die laatste gelekte versie van samsung, puik ding, draait stabiel en alles =) maar ach, van 't weekeind ook weer eens een leuk mod zoeken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Had vaak last van dat een core proces er mee kapte waardoor m'n S2 hing.
Dat duurde dan een halve min ofzo en daarna kon ik er wel mee verder werken maar had ook dat de applicatie in kwestie er ook uit klapte...
En dan een keer of 6 a 7 per dag....
Dat is irritant idd, maar het titanium backup kan je ook weer een zooi settings backuppen en weer terug zetten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Meh, ik heb die laatste gelekte versie van samsung, puik ding, draait stabiel en alles =) maar ach, van 't weekeind ook weer eens een leuk mod zoeken.
Het enige kutte is dat ik dan alles weer in moet gaan stellen en zetten (homescreen indeling enzo) dat vind ik zo kut
Alle apps terug instellen (installeren gaat vanzelf maar instellingen)
Ik 2, maar die zie je alleen onder een bepaalde hoek in fel zonlicht. Het scherm is echt top.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:31 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb geen hoesje. Ik heb m'n tel nu een half jaar, geen kras te bekennen.
2 hoesjes?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik 2, maar die zie je alleen onder een bepaalde hoek in fel zonlicht. Het scherm is echt top.
Krasjes.quote:
Let's try thatquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is irritant idd, maar het titanium backup kan je ook weer een zooi settings backuppen en weer terug zetten.
Ik denk dat we 'm met Sinterklaas krijgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:49 schreef Spanky78 het volgende:
Is die fucking update er nou al of wat?
hehe, ik ben voor de 100e keer vandaag mijn telefoon aan het rootenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zitten ze op fb ook nog te zeggen dat ze het ook vervelend vinden en er niks aan kunnen doen. MY ASS!
Dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:50 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
hehe, ik ben voor de 100e keer vandaag mijn telefoon aan het rootenkan maar geen leuke/goede mod vinden. Terug naar de gelekte samsungzooi
Waarom niet een digitale camera? Maakt betere foto's.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:28 schreef Refurb het volgende:
Ik wil met mijn Galaxy straks in de zomer opnames maken onder water op vakantie. Iemand een idee waar ik een goede underwater protection kan kopen? Liever niet zelf maken..
http://www.amazon.com/Wat(...)phones/dp/B0058O0ANUquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:28 schreef Refurb het volgende:
Ik wil met mijn Galaxy straks in de zomer opnames maken onder water op vakantie. Iemand een idee waar ik een goede underwater protection kan kopen? Liever niet zelf maken..
Niemand?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:41 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje!
Als ik een liedje via Bluetooth naar mijn telefoon stuur, dan komt hij (in mijn mp3speler) in het lijstje "unknown". Prima, maar... daarbij hoort een "album foto" die ik helemaal niet wil als albumfoto! Hoe kan ik dat veranderen? Die foto is namelijk al van mijn telefoon af
Lijkt me geen verkeerd plan, het blijft namelijk een telefoon camera. Heb hem zelf ook en het komt niet in de buurt bij een digitale camera, zelfs als ik er eentje van 10 jaar oud naast leg.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:29 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Waarom niet een digitale camera? Maakt betere foto's.
Ik heb gister wat zitten spelen en zitten doen, maar ik denk niet dat je het kan veranderen.. ik zoek nog evenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:41 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje!
Als ik een liedje via Bluetooth naar mijn telefoon stuur, dan komt hij (in mijn mp3speler) in het lijstje "unknown". Prima, maar... daarbij hoort een "album foto" die ik helemaal niet wil als albumfoto! Hoe kan ik dat veranderen? Die foto is namelijk al van mijn telefoon af
Ik draai sinds een week de Foxhound ROM en die draait best wel lekker.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:02 schreef Reemi het volgende:
Iemand hier die de HyDrOG3N ICS ROM draait?
Geen last van een heet wordend toestel (ik heb tot nu toe bij alle ICS roms gehad) of een minder goed reagerend touchscreen?quote:Op zondag 25 maart 2012 00:56 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik draai sinds een week de Foxhound ROM en die draait best wel lekker.
?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:56 schreef Co_OL het volgende:
Loopt de mac donalds bij jullie ook vast op ics ?
Nee geen last van. De Foxhound ROM staat ook in het "Original Android Development" Subforum en niet in "Android Development". Heb het idee dat er dan minder mee geprutst is.quote:Op zondag 25 maart 2012 09:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Geen last van een heet wordend toestel (ik heb tot nu toe bij alle ICS roms gehad) of een minder goed reagerend touchscreen?
Yep!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:56 schreef Co_OL het volgende:
Loopt de mac donalds bij jullie ook vast op ics ?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb gister wat zitten spelen en zitten doen, maar ik denk niet dat je het kan veranderen.. ik zoek nog even
edit:
http://www.google.com/sup(...)95682562b36eca&hl=en
hier heb je misschien wat aan![]()
Nog gelukt ?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:58 schreef automatic_ het volgende:
Hier krijg je toch echt een sik van? Sinds 20 maart staat hij al op "updating"
http://www.youmobile.org/blogs/entry/SGSII-ICS-CRS
Het begint inmiddels een beetje triest te worden inderdaad. 26 maart inmiddels...slechte beurt dit.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:40 schreef speknek het volgende:
Die officiele update naar ICS gaat niet meer gebeuren dit jaar, of wel
Daar zijn ze al vanaf de 20e mee bezigquote:Op maandag 26 maart 2012 16:14 schreef netolk het volgende:
Kan nu nooit meer lang duren aangezien ze aan het updaten zijn...
Het vervelende is alleen dat ze het allemaal tegelijk willen lanceren zowel branded versies als unbranded versies waardoor het allemaal langer duurt
daarom ze falen al hard dus dat kan nooit meer lang durenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar zijn ze al vanaf de 20e mee bezig
Laat maar ik lees net dat ze alleen leasen. Wat een kutgedoe.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:13 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik kijk net op de site van Hi. Hebben ze nou alleen maar toestellease en helemaal geen gewone abonnementen meer?
Is dat ook als je een abonnement bij bijvoorbeeld BelCompany afsluit van Hi...? Of op een willekeurige website?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:13 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik kijk net op de site van Hi. Hebben ze nou alleen maar toestellease en helemaal geen gewone abonnementen meer?
Yup..quote:Op maandag 26 maart 2012 17:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat ook als je een abonnement bij bijvoorbeeld BelCompany afsluit van Hi...? Of op een willekeurige website?
quote:Wat als ik dan geen Hi ToestelLease toestel wil?
De Hi Messaging Abonnementen 2012 zijn alleen te verkrijgen inclusief Hi ToestelLease. Daarnaast blijven de huidige Sim-only Abonnementen beschikbaar.
Denk het ook. Ik heb zelf 2 abo's bij Hi waarvan eentje over 2 maanden verlengd zou kunnen worden. Ik denk dat ik maar ga kappen met Hi. En ik zie net dat Belcompany geen Hi meer levert. Hollands nieuwe, Sizz en Vodafone.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:24 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij gaat Hi zichzelf daar wel mee snijden... Aangezien er best wat haken & ogen aan zitten.
quote:Paul Verheijen
Waarom komt die lelijke touchwiz weer in android 4.0 ? Dat verkracht 4.0 gewoon. Wanneer komt hij uberhaupt nu eigenlijk?
Vind ik leuk · · 6 uur geleden in de buurt van Hout-Blerick, Limburg
Samsung Mobile NL Hallo Paul, het is nog niet bekend wanneer de update komt. De update is nog niet vrijgegeven voor Nederland. Nog even geduld hebben. Zodra we meer weten, informeren we je gelijk!
2 uur geleden · Vind ik leuk
quote:Jurgen Timmerman
Samsung leg mij is uit waarom de update naar Android 4.0+ zo lang moet duren? Is dat omdat jullie zo nodig die Touchwiz ( die overigens alleen maar vertragend werkt ) er perse in willen hebben?? Diverse concurrenten van jullie zijn een stuk sneller met het uitbrengen van updates in het algemeen op hun toestellen & tablets.
Langzamerhand krijgen de klanten natuurlijk wel deze gedachte : "Ze brengen een product uit, beginnen gelijk aan een nieuw product en zetten de product support op het oudere product gewoon op een laag pitje." Hoe dat ook het is natuurlijk niet goed voor het imago van Samsung
#GT 10.1 3G gebruiker
Vind ik leuk · · 19 uur geleden
Samsung Mobile NL Hallo Jurgen, we snappen dat je ongeduldig bent. Het is ook voor ons wachten tot de update voor Nederland wordt vrijgegeven; de uitrol is begonnen per land en Nederland is helaas nog niet aan de beurt geweest. Nog even geduld hebben.
7 uur geleden · Vind ik leuk
quote:Op maandag 26 maart 2012 17:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gewoon geen antwoord geven over de touchwiz he.
[..]
Ik ben ook van Hi naar Vodafone gegaan (per november). Liefst had ik bij Hi gebleven, maar het was niet meer aantrekkelijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:25 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Denk het ook. Ik heb zelf 2 abo's bij Hi waarvan eentje over 2 maanden verlengd zou kunnen worden. Ik denk dat ik maar ga kappen met Hi. En ik zie net dat Belcompany geen Hi meer levert. Hollands nieuwe, Sizz en Vodafone.
Net of zij dat wetenquote:Op maandag 26 maart 2012 17:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gewoon geen antwoord geven over de touchwiz he.
Ja natuurlijk.quote:
Wat is normaal gebruik volgens Hi?quote:Je toestel moet in ieder geval aan kunnen
Je moet er nog mee kunnen bellen
Is je mobiel versleten door normaal gebruik, dan is dit geen probleem.
???quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:20 schreef Coenehv het volgende:
Een vraagje. Ik heb een backup gemaakt voor mijn SGS2, maar ik kan hem niet vinden, ofja ik kan hem wel vinden maar het is een raar bestandje. Dus mijn vraag: waar vind je je backup en hoe kun je die gebruiken als je er een nieuwe software erop hebt gebruikt?
Owja, en kun je ook van apps een backup maken?
Even zoeken danquote:Op maandag 26 maart 2012 18:10 schreef automatic_ het volgende:
Er is een speciaal Hi lease topic dacht ik
Daar haddenze het wel over wat haken en ogen.
Ik heb net wanamlite v9.9 geflashed. Hij loopt steeds vast. Zo fucking irritant gewoon.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:01 schreef bob123123581 het volgende:
ICS rom bedoel je?
Tot nu toe is de cyanogenmod 9 vrijwel de beste, alleen is er nu nog alleen de nightly (experimental) builds.
Deze zou je gewoon via XDA kunnen downlaoden en flashen.
De rom werkt vrij goed maar is niet geheel zonder bugs over andere fouten, hij is nog erg onstabiel.
Wanneer de cyanogenmod 9 stable versie uit is voor de galaxy s2 is nog niet bekend, maar ik denk dat dit niet heel lang gaat duren.
tot die tijd kun je apex launcher gebruiken, deze launcher komt het dichts in de buurt bij ICS. (is alleen te downloaden en installeren wanneer je smartphone android 4 draait)
rossoreactione rom is erg stabiel naar mijn ervaring en snel.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:05 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik heb net wanamlite v9.9 geflashed. Hij loopt steeds vast. Zo fucking irritant gewoon.
Ja roosereaction rom, kun je bij xda downloaden. Volgens mij hebben meer mensen goede ervaringen ermee.quote:
Kan. Ik maar denken dat ie aan het trollen was.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Volgens mij heeft Daarnaast autocorrect. Italiaans en engels ofzo
Heb je de Russische ics rom geflasht?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:59 schreef geelkuikentje het volgende:
Start ik Google Play op via wifi zie ik dat er updates zijn. Een update van MTC Russisch geklets. Wat is dat voor een programma. Nog nooit geïnstalleerdVan OJSC Mobile TeleSystems. Kan het ook niet verwijderen... Iemand een tip?
Gewoon stock 2.3.6quote:Op maandag 26 maart 2012 22:01 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Heb je de Russische ics rom geflasht?
Google had binnen 0.34 seconden een tip gevondenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:59 schreef geelkuikentje het volgende:
Start ik Google Play op via wifi zie ik dat er updates zijn. Een update van MTC Russisch geklets. Wat is dat voor een programma. Nog nooit geïnstalleerdVan OJSC Mobile TeleSystems. Kan het ook niet verwijderen... Iemand een tip?
Ik gebruik 2.3.6 geïnstalleerd met Kies.
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:08 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Google had binnen 0.34 seconden een tip gevonden
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1562469
Ik heb nogsteeds stock hoor.quote:
Lezen...quote:
Meer info in betreffende topicquote:Turns out this is a bug in the market, where carrier-provided apps on your phone will confuse the market into thinking they are a different, existing Market application.
Kan je wat meer informatie geven. Met wat heb je een backup gemaakt, waar heb je die backup naartoe gemaakt, waar heb je een backup van gemaakt? (contacten/berichten/alles? )quote:
dacht ik ookquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:10 schreef mstx het volgende:
Oh dat was het dus, ik dacht gisteren even dat het een virus was ofzo.![]()
[ afbeelding ]
Daar staat dat Google hem heeft weggehaald, maar hij staat er nogsteede in.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:54 schreef geelkuikentje het volgende:
Nog wat meer info op Tweakers.net over de Russische app:
'Google installeert per ongeluk Russische app op Samsung-telefoons'
Hier niet meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar staat dat Google hem heeft weggehaald, maar hij staat er nogsteede in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |