quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben aan het lezen over Odin, wanneer je een pit en repartition moet gebruiken en wanneer niet, maar er zijn sites die elkaar tegenspreken dus ik raak een beetje het spoor kwijt.
Mja ik kan natuurlijk gewoon jou nadoen, maar ik wil ook graag begrijpen wat iets doet snappie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:01 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik gebruik de pit van odin v1.85 voor deze 4.03 versies
Odin v1.85 werkt inderdaad het beste op de SGS2.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mja ik kan natuurlijk gewoon jou nadoen, maar ik wil ook graag begrijpen wat iets doet snappie.
Maar als ik Odin los download dan zit er een pit bij en bij de firmware zit odin zonder pit, dat is verwarrend of en wanneer je dat moet gebruiken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:01 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik gebruik de pit van odin v1.85 voor deze 4.03 versies
Oke.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Odin v1.85 werkt inderdaad het beste op de SGS2.
watquote:
Ok thnxquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:24 schreef Co_OL het volgende:
Weet het niet zeker maar volgens mij hoeft je maar 1x pit te gebruiken om naar 4.03 te gaan daarna niet meer. En de pit in sommige roms zijn hetzelfde als die bij odin zit
Maar jouw vrouw loopt voor lul als ze aan het bellen is. En jij niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mn vrouw heeft dr Galaxy Note binnen gekregen dus ik heb alles ff voor dr ingesteld.
En nu vind ik m'n S2 een klein kutscherm hebben
En soms loopt hij er nog naast ook.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar jouw vrouw loopt voor lul als ze aan het bellen is. En jij niet.
Dat heb je toch niet door met zo'n scheidingsmuur er tussenin.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En soms loopt hij er nog naast ook.
Vrouw kwijt!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat heb je toch niet door met zo'n scheidingsmuur er tussenin.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef Co_OL het volgende:
hehe eindelijk een passend lock screen achtergrond
[ afbeelding ]
Haha, die is leuk!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef Co_OL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze:quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef Co_OL het volgende:
[ afbeelding ]
Het lukte mij ook om m'n S te verkopen tegen een redelijke prijs dus moet lukken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:42 schreef Adolecens het volgende:
Ik wil mijn S2 verkopen, zijn die tweedehands nog wat waard?
Ik zit nog met 9.6 maar denk dat ik vandaag overga naar 9.7.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik TJV, Gogosweden(?) en Ik gebruiken deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1436854
Ik heb nog nooit een PIT file gebruikt en ik zit ook op 4.0.3.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:24 schreef Co_OL het volgende:
Weet het niet zeker maar volgens mij hoeft je maar 1x pit te gebruiken om naar 4.03 te gaan daarna niet meer. En de pit in sommige roms zijn hetzelfde als die bij odin zit
een voordeel met android dat als er wat mis gaat je bijna altijd in de download modus kan komenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:49 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een PIT file gebruikt en ik zit ook op 4.0.3.
Ik lees op veel plekken dat je PIT eigenlijk helemaal niet hoeft te gebruiken. Het wordt zelfs afgeraden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:03 schreef Co_OL het volgende:
[..]
een voordeel met android dat als er wat mis gaat je bijna altijd in de download modus kan komen
Ik blijf bij de XXLPJ vanwege de 3d scrolling effect op de startpagina's! snap Samsung niet helemaal waarom ze het eruit gehaald hebbenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:42 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik lees op veel plekken dat je PIT eigenlijk helemaal niet hoeft te gebruiken. Het wordt zelfs afgeraden.
Ach ja. Laat nou maar eens de juiste 4.0.3. komen voor ons Nederlanders!
Valt me wel op dat in de officiele release nog steeds een bug zit als je apps op je sd laat installeren.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:47 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik blijf bij de XXLPJ vanwege de 3d scrolling effect op de startpagina's! snap Samsung niet helemaal waarom ze het eruit gehaald hebben
550 nieuw bij de phonehouse zag ik gister.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:42 schreef Adolecens het volgende:
Nergens last van met 9.7, Alles werkt perfect en 0 reboots. (maar die had ik sowieso al niet.)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zit nog met 9.6 maar denk dat ik vandaag overga naar 9.7.
Heb regelmatig dat m'n S2 hangt omdat er weer een core proces gestopt is.....
Android acore proces dus....
Knap irritant.
Veel zo-goed-als-nieuwe toestellen die steeds met een hoesje zijn gebruikt en een paar maanden oud zijn, zijn rond de 350 euro op Marktplaats en Tweakers en dergelijke. Nieuw in doos nog wel 400 ofzo. Gewoon gebruikt rond de 300, en wat beschadigd 250-300.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:42 schreef Adolecens het volgende:
Heb 'm ook maar even geprobeerd. Maar ik zit nu met die XXLPJ kernel en enorme battery drain.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik TJV, Gogosweden(?) en Ik gebruiken deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1436854
Is onderwegquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:02 schreef Spanky78 het volgende:
Maargoed, wanneer komt die fucking update nou eens. Ik wacht er al maanden op...tegen de tijd dat hij in nl verkrijgbaar is heb ik de S3 al gok ik.
Accountinstellingen bij een van programma's weghalen, of de sync van een van de twee uitzetten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:18 schreef magneetstrip het volgende:
Ik krijg van gmail en mail steeds melding van nieuwe mails en moet dan beide programma's openen om die melding weg te krijgen. Ik gebruik ICS. Hoe zorg ik ervoor dat slechts een van de twee een melding geeft?
Wat gebruik je om te backuppen dan? Ik gebruik altijd Titanium.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:58 schreef tuintegel het volgende:
Ik durf de update voorlopig niet te doen want elke keer als ik een backup probeer te maken geeft ie een foutmelding. Waar de fout zit werkelijk geen idee! Hij geeft ook niet aan wat de fout is ,slechts dat er iets is fout gegaan en dat de backup niet kan worden voltooid. Balen!
Ik verwacht KIES.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:05 schreef Thomas B. het volgende:
Accountinstellingen bij een van programma's weghalen, of de sync van een van de twee uitzetten.
[..]
Wat gebruik je om te backuppen dan? Ik gebruik altijd Titanium.
ja helaas , maar zolang het werkte vond ik het dus prima... Ik deed het alleen voor mijn mailadressen, telefoonnummers en kalender. Dat werkte gewoon dus ik vond het allang prima, nu dus niet meer.quote:
Voor Titanium heb je Root nodig en ik weet niet of je dit hebt?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:13 schreef tuintegel het volgende:
Ja nu ga je vast lachen maar ik gebruik dus dat programmatje kies.Ik weet dat vele deze slecht vinden werken maar voor mij werkte het tot voor kort. Ik maakte dan ook slechts een backup maak als er een update aankwam .![]()
Titanium, kun je mij een linkje geven per pm? dan ga ik deze proberen!
Kies is niet slecht. Kies is de grootste belediging van software sinds mensenheugenis. Titanium staat gewoon in de Market, maar je moet dan idd wel rooten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:13 schreef tuintegel het volgende:
Ja nu ga je vast lachen maar ik gebruik dus dat programmatje kies.Ik weet dat vele deze slecht vinden werken maar voor mij werkte het tot voor kort. Ik maakte dan ook slechts een backup maak als er een update aankwam .![]()
Titanium, kun je mij een linkje geven per pm? dan ga ik deze proberen!
He MineraalWater, had jij last van battery drain onder Resurrection Remix 9.7? En werd ie bij jou ook zo warm?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Voor Titanium heb je Root nodig en ik weet niet of je dit hebt?
Nee echt nergens last van!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
He MineraalWater, had jij last van battery drain onder Resurrection Remix 9.7? En werd ie bij jou ook zo warm?
Mooi, Als je er vragen over hebt kun je altijd hier terechtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:19 schreef tuintegel het volgende:
Oh heb inderdaad geen root. Ik ga mij er dit weekend in verdiepen!
Kies is zolang het werkt niet slecht en zeker niet waar ik hem dus alleen voor gebruikte... maar goed als het niet meer werkt (terwijl mijn toestel gewoon goed werkt geen rare dingen of vastlopers) , dan is het erg vervelend.
Ik heb gewoon de kernel meegeflasht die al in dat installatiebestand zat. XXLPJ.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee echt nergens last van!
Ook als hij een hele nacht op stand-by staat heeft hij er maar 3 procent vanaf terwijl dat normaal echt 8x zoveel was.
Heb je de recommended Kernel erop geflashed?
Hmm raar, Ik heb echt nergens last van en sinds die kernel werkt alles zonder bugs.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de kernel meegeflasht die al in dat installatiebestand zat. XXLPJ.
Jup. Dahlvik, battery stats. Ik kreeg de tip om de batterij er 10 seconde uit te halen. Dat ga ik zo even proberen als ie weer 100% opgeladen is.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm raar, Ik heb echt nergens last van en sinds die kernel werkt alles zonder bugs.
Heb je een clean install gedaan of niet? Wipe data factory enzo.
Hopen dat het lukt!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:35 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Jup. Dahlvik, battery stats. Ik kreeg de tip om de batterij er 10 seconde uit te halen. Dat ga ik zo even proberen als ie weer 100% opgeladen is.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:52 schreef StookerT het volgende:
Weet er nog iemand een goede (online) zaak waar je de Galaxy S2 voor een prikkie kan krijgen zonder abbo[u]?
Na wat reviews (o.a. deze) gelezen te hebben ben ik eruit dat dit hem gaat worden, nu nog de goede prijs.
Beter maken ze 'm dan wat dikker en dus steviger. De s2 is ook al zo dun, maar mijn desire voelde veel beter aan.quote:
Ziet er leuk uitquote:
Het is nep want het kan nooit zo zonnig zijn in london.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Die ziet er best wel mooi uit, alleen jammer dat die ook weer zo'n witte voorkant heeft net als de HTC One X die alleen volledig in het wit te koop is, ik heb toch liever gewoon lekker zwart/zilver.
Op die agenda-widget staat trouwens 22 mei Galaxy SIII-event, dat is nog wel 2 maanden, is zo'n Unpacked-event een aankondiging of voor de echte launch?
Goeie prijs voor dit toestel!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Met wat geluk kan ik binnen een paar dagen een nieuwe S2 met bon ophalen voor 325 euro, S3 duurt me toch vast weer te lang en onnodige specs eigenlijk.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:50 schreef Daarnaast het volgende:
Die sletjes bij samsung mogen wel opschieten..
Hij lijkt (d.w.z. als dit echt de SIII is) wellicht veel dunner dan de SII omdat de helft wit is. Dus is misschien optisch bedrog.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Beter maken ze 'm dan wat dikker en dus steviger. De s2 is ook al zo dun, maar mijn desire voelde veel beter aan.
Waarschijnlijk gewoon via OTA, Maar als hij daar niets pakt moet je hem gewoon even aan kies hangenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:38 schreef delano.888 het volgende:
Als je een GS2 hebt van toen hij net uit was (juni/juli) kan je dan ICS OTA ontvangen of moet je m persee aan de pc met kies koppelen. Voor me vriendin, nog niet eerder geupdate btw.
Hoeren want ze worden betaaldquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:50 schreef Daarnaast het volgende:
Die sletjes bij samsung mogen wel opschieten..
Ik draai de laatste beta XXLPJ die net uitkwam voor de officiële . Draai bug vrij en met een mooiere 3d skin als de final versie. Het voordeel van officiële rom is dat je automatisch updates krijgt...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:37 schreef Refurb het volgende:
Denk eraan om te gaan rooten, als ik wacht op officiële ICS ben ik bejaard volgens mij. Wat zijn alle voordelen die je niet kunt met de officiële ROM van Samsung tegenover een telefoon met een custom ROM?
Heeft iemand een goede custom ROM met ICS? & waarmee back-up ik mijn telefoon het beste voor het rooten? Kies werkt als hel, zelfs via een Wi-Fi verbinding niet. Gaan apps verloren bij het rooten?
Hierin staat dus dat je NIET via OTA kunt updaten als er nu Ginger op staat...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:00 schreef Co_OL het volgende:
ICS Handleiding (powerpoint) voor de S2
[ afbeelding ]
quote:Q. Can I upgrade my phone to Android SW version Ice Cream Sandwich (ICS) via FOTA?
The ICS SW upgrade is not currently supported via FOTA.
When the ICS upgrade becomes available
to upgrade your GT-I9100 to ICS version,
please upgrade your mobile via KIES 2.0
You can download KIES 2.0 from www.samsung.com
Note: If the customer tries to upgrade the mobile device SW from Ginger Bread to
Ice Cream Sandwich via FOTA, a No update available pop-up will be displayed.
ik heb wel zeker (hier in zweden) via OTA geupdate hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hierin staat dus dat je NIET via OTA kunt updaten als er nu Ginger op staat...
[..]
Probeer eerst eens een nieuwe batterij dan. Misschien is die wel gewoon gaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:59 schreef Coca_Cola het volgende:
Een aankondiging op 22 mei van de galaxy SIII is voor mij nogal ver weg. Ik heb niet echt zo veel geduld omdat mijn SII door waterschade hoogstens een halve dag meegaat. Ik had hem zelfs gisternacht uitgezet en vanmorgen ging die niet aan. De batterij was leeg. Curse you waterschade!
En opladen tot dat ie vol is duurt zo lang. Wel iets van 8 uur.
Al gedaan, hielp niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:43 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Probeer eerst eens een nieuwe batterij dan. Misschien is die wel gewoon gaar.
Wat is er zo boeiend aan die batterij van 48 uur???quote:Op zondag 18 maart 2012 10:07 schreef Refurb het volgende:
En what about die batterij die 48 uur meegaat? Iemand ervaring? En waar kan je hem bestellen?
Toen we allemaal nog op 2.3.3. zaten zou het ook niet OTA komen, maar toen kregen o.a. SGS2 bezitters die Vodafone hebben opeens 2.3.5 OTA.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hierin staat dus dat je NIET via OTA kunt updaten als er nu Ginger op staat...
[..]
Met de orginele accu kun je ook lang doen hoor:quote:Op zondag 18 maart 2012 10:07 schreef Refurb het volgende:
En what about die batterij die 48 uur meegaat? Iemand ervaring? En waar kan je hem bestellen?
Download het programma "kies" en het gaat vanzelf. Je kunt dan ook een back-up makenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:37 schreef Moogwai10 het volgende:
Hi all,
Ik heb mijn SGS2 nu sinds juni 2011 maar heb nog steeds Android 2.3.3.![]()
Iemand een idee hoe updaten in zijn werk gaat? En ik mag toch hopen dat je daarbij niet meteen al je apps, contacten, mails, berichten e.d. weer kwijt bent enzo?
Grtz,
Moogwai
Heb je überhaupt al op Google gezocht? Of dit topic doorgelezen? KIES.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:37 schreef Moogwai10 het volgende:
Hi all,
Iemand een idee hoe updaten in zijn werk gaat? En ik mag toch hopen dat je daarbij niet meteen al je apps, contacten, mails, berichten e.d. weer kwijt bent enzo?
Grtz,
Moogwai
Je kan ook rootenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:37 schreef Moogwai10 het volgende:
Hi all,
Grtz,
Moogwai
Tsja, als ik mijn scherm uit laat staan moet dit ook wel lukken..quote:Op zondag 18 maart 2012 12:22 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Toen we allemaal nog op 2.3.3. zaten zou het ook niet OTA komen, maar toen kregen o.a. SGS2 bezitters die Vodafone hebben opeens 2.3.5 OTA.
[..]
Met de orginele accu kun je ook lang doen hoor:
[ afbeelding ]
nee , zijn helaas aan de straatstenen niet meer te slijten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:42 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb er nog wel 75 voor over ;-)quote:Op zondag 18 maart 2012 15:41 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
nee , zijn helaas aan de straatstenen niet meer te slijten.
omdat je medefokker bent wil ik je er nog wel 50 Euri voor geven.
pm me voor de afhandeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |