Je moet hem inderdaad met volume UP ipv volume DOWN doen, Dan kom je in CWM recoveryquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:39 schreef Refurb het volgende:
@Mineraalwater
[..]
Ik zit heb de files bij de eerste link gedownload ( http://forum.xda-develope(...)8336&postcount=12946 ) en gezet op de SD kaart. Gereboot in Recovery mode (uitgezet en tijdens het opstarten Menuknop, aan/uitknop en volume down ingehouden). Maar ik kan niks downloaden alleen vanuit Odin. En hij zegt ook Do Not Turn Off Target. Dus kan ik 'm niet zomaar uitzetten? Helllppp
Kan dat je het verneuqt hebt, Probeer hem anders in download mode te zetten dan met odin je oude kernel erop flashen. Dat uitroepteken is weg omdat er een officielen kernel op staat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:09 schreef Refurb het volgende:
Godverdomme, hij is toch opgestart maar nu kan ik hem alleen booten in recovery.
Dus als ik hem normaal aanzet zie ik alleen het logo van Samsung Galaxy SII.
Zonder uitroepteken ook, maar verder kom ik niet
Ja, Nouja een oude hoeft niet, Gewoon eentje die root heeft.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:14 schreef Refurb het volgende:
/\
Hmm en oude kernel waar vind ik die?
Heb alleen de Lightning Rom nog.
Moet ik die via Odin -> pda installeren?
even twitteren dan weet je het zoquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:18 schreef netolk het volgende:
Weet iemand al wanneer die hoeren bij samsung de "officiële release" releasen?
quote:The Galaxy S III will use a 12 megapixel camera and a 4.7” Super Amoled HD screen (resolution 720 x 1280)
The screen is ultimate sharp with 313 pixels a inch.
The Galaxy S III will have a 1.5 ghz quad-core processor on board.
The phone size: 131,3 x 63,7 x 8 mm
Other specifications:
- Codename: GT-I9300
- Size: 131,3 x 63,7 x 8 mm
- Weight 125 grams
- 4.7” Super Amoled HD (313 pixels a inch.) (resolution 720 x 1280)
- 12 megapixel camera with LED
- 1.3 megapixel front camera
- 1.5 GHZ quad-core processor.
- Bluetooth 4.0
- NFC
- Wi-Fi a/b/g/n
- MicroUSB 2.0
- HDMI
- Battery 1750 mAh
- 32GB intern
Heb nu de litening mod, werkt ook naar volle tevredenheidquote:
Ik heb het geprobeerd en de batterij leek niet heel heet te worden. Toen heb ik de batterij er uitgehaald en opnieuw ingestopt. Volgensmij doet hij het nu weerquote:Op donderdag 22 maart 2012 07:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik denk niet dat dit iets softwarematig is. Ik denk dat er een oververhittingsbeveiliging op zit, die zorgt dat (zoals de melding aangeeft) de batterij niet verder geladen wordt als hij te warm is.
Tip: Als je hem aan de oplader hangt even het klepje erafhalen vanachter en voelen aan de batterij als hij de melding geeft. LET OP! De batterij kan inderdaad zo warm zijn dat je jezelf verbrand!
Als hij ook echt daadwerkelijk warm is zou ik terug langs de winkel gaan en hem op laten sturen (let op je bent hem een tijdje kwijt)
Succes, laat nog even weten hoe het ging
Hmm, goed in de gaten houden. Blij dat het opgelost is, anders is het misschien de sensor die kaduk is... ach als hij werkt is het primaquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:20 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd en de batterij leek niet heel heet te worden. Toen heb ik de batterij er uitgehaald en opnieuw ingestopt. Volgensmij doet hij het nu weer
Bedankt
als je het over de S3 wil hebben ga dan naar dat topic, dit topic is al veels te veel bevuildquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:05 schreef automatic_ het volgende:
Zit de S3, qua formaat, tussen de S2 en de Note in of niet?
Ik vind de Note namelijk (te) groot...
Ja dat kanquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:02 schreef gogosweden het volgende:
Kan ik mijn device ook rooten en dat ik dezelfde (stock) versie hou die ik nu heb? Zodat ik nog kan updaten met KIES enzo?
ik wil wat permissies van apps inkorten.
Zeg dat dan ook tegen degene die allemaal plaatjes postquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als je het over de S3 wil hebben ga dan naar dat topic, dit topic is al veels te veel bevuild
Coin Piratesquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Iemand nog wat must have apps of widgets voor de S2?.
twitter:Samsung_NL twitterde op donderdag 22-03-2012 om 17:12:34Koop geen producten online op http://t.co/SLtma7ab. Dit is geen Samsung Webshop en levert de betaalde producten niet! reageer retweet
Angry Birds Spacequote:Op donderdag 22 maart 2012 14:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Gta 3quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Smoelenboekquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Facebook is toch een kutapp? Als ik de recenties lees iig.quote:
Facebook is zoiezo al kutquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Facebook is toch een kutapp? Als ik de recenties lees iig.
Dat vind ik wel meevallenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Facebook is toch een kutapp? Als ik de recenties lees iig.
Toch maar eens checken dan.quote:
automatic_quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:23 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij is hij idd automatisch naar de wintertijd gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |