Je moet, Annie, houwwww jij m'n tassie ff vast' nog.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:14 schreef Vork het volgende:
Hoi, gefeliciteerd, goedemorgen, paard in de gang. Heb ik nu alles gehad?
Hou die zelf maar vastquote:Op zondag 18 maart 2012 11:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je moet, Annie, houwwww jij m'n tassie ff vast' nog.
I don't think you're happy enough!quote:
Vervelend, zo'n zondag hequote:Op zondag 18 maart 2012 11:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga de wachtrij tekeningetjes eens even afwerken, dan nog een stukkie krant en dan duik ik in bad met een boek
/dagbok
En dat had ik voor jou getekend !quote:Op zondag 18 maart 2012 12:10 schreef LieLie het volgende:
Ik had een smoothie van een banaan, een hand aardbeien, tien bessen, wat yoghurt en een lepel lijnzaadjes
Nou ja!quote:
Krijg je na een aura altijd hoofdpijn of soms ook niet? (die vorm bestaat ook en daar hoop ik nu voor je op!)quote:Op zondag 18 maart 2012 12:29 schreef LieLie het volgende:
Zomaar ja. Al vijf jaar niet gehad. Kreeg ineens zo'n blinde vlek en nu flikkert het. Heb paracetamol genomen en lig op de bank.
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:29 schreef LieLie het volgende:
Zomaar ja. Al vijf jaar niet gehad. Kreeg ineens zo'n blinde vlek en nu flikkert het. Heb paracetamol genomen en lig op de bank.
Als je dit zo'n 15 jaar geleden had getypt had ik de dokter gebeldquote:Op zondag 18 maart 2012 12:28 schreef AnneX het volgende:
De servers van WF en DS zijn écht van slag.
Omdat het zondag is? Druk is?
Krijg ik pushup berichten om te lezen en dan staat er NIX in DS .
En als ik snel de cul SC refresh - wat een jargon toch - dan zie ik een
nanoseconde een getekende gele zon met dikke stralen getekend!
In het verleden altijd wel, maar soms ook alleen heel licht. Heb nu bij het eerste kleine vlekje paracetamol genomen. Aura lijkt al beter te gaan en heb nu wat lichte hoofdpijn. Denk dat het meevalt!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krijg je na een aura altijd hoofdpijn of soms ook niet? (die vorm bestaat ook en daar hoop ik nu voor je op!)
Nee, maar wilde nog even melden dat het mee lijkt te vallen, anders is het zo'n cliffhangerquote:Op zondag 18 maart 2012 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Bevorderlijk om op een schermpje te kijken is het ook niet he
Zijn lekker inderdaad.quote:
180 kcalsquote:Op zondag 18 maart 2012 14:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zijn lekker inderdaad.
Hoe tellen ze in kcal?
Kies dan een makkelijkerequote:Op zondag 18 maart 2012 14:19 schreef borisz het volgende:
Even een tekenrondje gedaan. Oma B die Golem is vergeven
. Drie dramatische woorden waar ik niks mee kon en dan maar voor de maximale score gaan
.
Waarschijnlijk wel, maar zal me worst wezen, wil gewoon een goeie fiets.quote:
Dat geeft toch ook spanningquote:
Stationsfietsenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, maandag ochtend een afspraak met een vage toko die tweedehands fietsen verkoopt. Alle fietsen die hij op de foto online heeft gezet hebben *geen* vast slot.
Hmz
Mmmm ik weet niet of we die ook gezien hebben, klinkt wel bekend.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
Net de film Hanna gekeken. Wat een maffe, maffe film zeg
Hebben we het begin van gezien.Vonden we teveel een avonturen- en kinderfilm. Dus maar weer niet verder gekeken.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:22 schreef Bluezz het volgende:
Mmmm ik weet niet of we die ook gezien hebben, klinkt wel bekend.
En creamy lemon crumb squaresquote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat geeft toch ook spanningFijn dat het nu al weer wegtrekt!
Nou, een kinderfilm was het echt nietquote:Op zondag 18 maart 2012 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben we het begin van gezien.Vonden we teveel een avonturen- en kinderfilm. Dus maar weer niet verder gekeken.
Oké, puberfilm dan. In ieder geval niet interessant genoeg voor ons om verder naar het sprookje te kijken.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, een kinderfilm was het echt nietEr speelde iemand wel een kind, maar er werd vrij droog getoond hoe ze meerdere keren iemand doodde
Anders komen jullie volgend weekend naar Vivariumquote:Op zondag 18 maart 2012 16:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
En creamy lemon crumb squares![]()
Ik moet even zien hoe lang ik een deel van het cadeautje kan bewaren voor Sun
Goed van de crosstrainer!
twitter:VI_nl twitterde op zondag 18-03-2012 om 16:47:08Bizar. Heerenveen in topduels dit seizoen: Ajax-Hee 5-1, Hee-Twente 1-5, Fey-Hee 2-2, Hee-AZ 5-1, Hee-PSV 1-5, AZ-Hee 3-3, PSV-Hee 5-1 reageer retweet
Bewust niet gevierd of gewoon geen behoefte aan?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Dank dank. ondanks dat ik het niet echt gevierd heb voel ik me toch een beetje jarig dankzij alle felicitaties hier en op facebook![]()
Beetje te druk eigenlijk vooral. Morgen werken + college, dinsdag werken + college, woensdag werken en 's middags de auto vol pakken en naar Nieuwegein, 2 dagen opbouw en 2 dagen beurs draaien. En daar moesten nog dingen voor voorbereid worden en zo.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bewust niet gevierd of gewoon geen behoefte aan?
Volgend weekend zit al vol en ik weet niet of je daar heel blij bent met het cadeautjequote:Op zondag 18 maart 2012 16:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Anders komen jullie volgend weekend naar Vivarium![]()
Want ik kan niet zo lang wachten op cadeautjes hoor![]()
Taarten zijn gebakkenWCCC is volgens mij heel erg goed gelukt, ziet er iig heel erg mooi uit. Worteltaart is denk ik ook erg lekker, het glazuur wat er over komt iig wel
(monchou-marscarpone-limoen mengsel, oh en wat poedersuiker)
quote:Op zondag 18 maart 2012 17:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Volgend weekend zit al vol en ik weet niet of je daar heel blij bent met het cadeautje
Hehequote:
Er is nog maar 1 square over, die mag Thijsquote:Op zondag 18 maart 2012 17:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hehehet andere deel kan heeeel lang bewaard worden, dus dat krijg je sowieso nog!
Maar moet je nu alle lemon squares alleen opeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Borisz, jij bent ook mijn teken-borisz toch? AnneX kan ik niet vinden. Ik zit er onder Duderrella.
Ja, was lekker.quote:
wow kijk operatie ok, dat lijkt me vet! en dat prikken? in echte armquote:Op zondag 18 maart 2012 19:17 schreef krakkemieke het volgende:
Gefeliciteerd Sunny!
De open dag was heel leuk, er was veel te doen. Een chocoladefontein in de keuken, een kijkoperatie bij de OK en ik mocht proberen bloed te prikken. Ik zat er faliekant naast.![]()
Ook voor kinderen was het echt leuk.
Isa, met de pijn is het nog hetzelfde. Ik neem nu 2 Tramadol per dag, dat gaat beter. De 26e mag ik naar de pijnpoli.
En Pee doet WOW? Sjonge!
De kijkoperatie was een muntje pakken met die grijpers. En nee, het was een kunst-arm, anders had ik het niet gedurfd.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wow kijk operatie ok, dat lijkt me vet! en dat prikken? in echte arm! ?
Ik WoW me gekquote:
Vraag het haarzelfquote:Op zondag 18 maart 2012 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Gefeliciteerd lieve sunny! Hopelijk heb je een fijne dag vandaag, met lekkers en cadeautjes.
Borisz, jij bent ook mijn teken-borisz toch? AnneX kan ik niet vinden. Ik zit er onder Duderrella.
Wat een feest is dat, hé?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, was lekker.![]()
Sowieso dat er voor mij gekookt werd.
Heb je je geamuseerd?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
Gisteren heb ik hier van genoten: http://www.musicaljozef.nl/
Ik overigens wel. User is hetzelfde als hier + '_FOK' er achter.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
/ Ssssst ....Sommige mensen - ik noem geen namen - ook niet.
Ja, ik ga nooit naar de kerk, maar de muziek was heel mooi, en dan nog het enthousiasme, top!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je je geamuseerd?
En kijkoperaties: record was 8 arthroscopieën op een dag inclusief video's
en ingrepen....
Jamaar dit was voor de lol.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je je geamuseerd?
En kijkoperaties: record was 8 arthroscopieën op een dag inclusief video's
en ingrepen....
Wat vervelend. Maarrre... ik geloof nooit in zulke sites...quote:Op zondag 18 maart 2012 20:27 schreef z80 het volgende:
ook leuk. doe je mee met een prijsvraag, zoek je het antwoord op de site van de vraagsteller blijkt het correcte antwoord niet in het lijstje te staan.![]()
of de site klopt niet waardoor je als bedrijf inkomsten mis loopt. of je antwoorden kloppen niet.
en zoals verwacht nergens een mogelijkheid om te reageren.
Raar geregeld, Zet!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:27 schreef z80 het volgende:
ook leuk. doe je mee met een prijsvraag, zoek je het antwoord op de site van de vraagsteller blijkt het correcte antwoord niet in het lijstje te staan.![]()
of de site klopt niet waardoor je als bedrijf inkomsten mis loopt. of je antwoorden kloppen niet.
en zoals verwacht nergens een mogelijkheid om te reageren.
aankomende week op jacht naar een verzekering. en dan een afspraak maken om de auto op naam te zetten.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Raar geregeld, Zet!
Wanneer komt je nieuwe voiture?
En verder bij nedl. 1 ...
Op een internetforum een woord raden van twee mensen op een mobiel apparaat waarbij ik niet eens meespeelquote:
Volgens de woordenlijst zou het 'dikke vrouw' betekenen.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:46 schreef borisz het volgende:
een soort zeppelin. Maar dan zo eentje waar reclame mee gemaakt wordt.
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op een internetforum een woord raden van twee mensen op een mobiel apparaat waarbij ik niet eens meespeel
Die kende ik nog niet. TOen ik googelde kwam ik op een soort van zeppelin uit.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens de woordenlijst zou het 'dikke vrouw' betekenen.![]()
http://www.draw-something-info.nl/woordenlijst/
Op een internetforum een woord raden van twee mensen op een mobiel apparaat waarbij ik niet eens meespeel
Ik zag er ook een zappelin in, maar dat kon niet met de letters!quote:Op zondag 18 maart 2012 21:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet. TOen ik googelde kwam ik op een soort van zeppelin uit.
Moet zeggen dat ik die ook eerst niet snapte. Bij latin/ballroom was er vorige week een nieuwe jongen die zich voorstelde met: 'Hoi, ik ben Leroy' . En die meid naast me opeens: ' LEEEROOOOY JENKINSSS!!'quote:
En het is nog in scene gezet ook, want wat ze daar vooraf bespreken is blatant nonsens.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
Moet zeggen dat ik die ook eerst niet snapte. Bij latin/ballroom was er vorige week een nieuwe jongen die zich voorstelde met: 'Hoi, ik ben Leroy' . En die meid naast me opeens: ' LEEEROOOOY JENKINSSS!!'![]()
Helft van de mensen:![]()
![]()
Andere helft:![]()
![]()
3 gasten proberen op het moment van schrijven in de jacuzzi in het bikinibroekje van FFT te komenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:25 schreef Memento-Mori het volgende:
haha tijdje geleden dt ik hier wasnog iets gemist?
Zouden ze ook maanden gespaard hebben voor dit moment?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
3 gasten proberen op het moment van schrijven in de jacuzzi in het bikinibroekje van FFT te komen
Volgens mij is ze al thuisquote:Op zondag 18 maart 2012 21:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
3 gasten proberen op het moment van schrijven in de jacuzzi in het bikinibroekje van FFT te komen
Ik denk dat FFT inmiddels wel weer thuis isquote:Op zondag 18 maart 2012 21:28 schreef Stereotomy het volgende:
lolquote:Op zondag 18 maart 2012 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zouden ze ook maanden gespaard hebben voor dit moment?
en heb ik ook nog boeiende dingen gemistquote:Op zondag 18 maart 2012 21:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Iedereen is hier mobiel aan het tekenen.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:
en heb ik ook nog boeiende dingen gemist
ohja draw something, was t na een dag alweer zatquote:Op zondag 18 maart 2012 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen is hier mobiel aan het tekenen.
Maar of dat boeiend is.
Maar verder leeft iedereen nog, zijn er grote en kleine kwaaltjes en zijn er geen scheidingen, geboortes en huwelijken geweestOh wacht, Vork en Mevr. Vork zijn uit elkaar
Yeah babyquote:
Mot je veur inloggequote:Op zondag 18 maart 2012 22:03 schreef Bluezz het volgende:
Hey dat klinkt goed Pee! Wanneer ga je?
Oh en ik heb nog een leuk eftelingjongetje
Iedereen vetreserves gebruikenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
En nu is het weer tijd om naar bed te gaan. Morgen vroeg op om naar kantoor te vertrekken op de fiets
10-24 augustusquote:
quote:
Mis je het slotweekend van de OSquote:Op zondag 18 maart 2012 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
10-24 augustusEens kijken of ik dan dit jaar ook nog een leuke citytrip kan doen naar Dublin of Edinburgh of zo
OS is een overhypt gebeuren waar veel te veel geld voor gevangen wordtquote:
Whateverquote:
Enjoyquote:Op zondag 18 maart 2012 22:15 schreef borisz het volgende:
Ik sluit mijzelf twee weken op en ga lekker veel sport kijken die 16 dagen.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy duikt achter de billen van Pee aan![]()
* PdeHoog slaat Steer achter zijn billen weg.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy duikt achter de billen van Pee aan
Er moet weer gewerkt wordenquote:Op maandag 19 maart 2012 06:14 schreef Isabeau het volgende:
Super zeg! En nog leuk weg geweest ook
Vroeg op, P!
Jaquote:Op maandag 19 maart 2012 06:42 schreef Isabeau het volgende:
Ja, leuk is dat als je gewoon weer zin in werk hebt na je vakantiegeeft in ieder geval aan dat je een leuke baan hebt!
Slaap lekker alvastquote:Op maandag 19 maart 2012 06:52 schreef Isabeau het volgende:
Och, ik mopper ook regelmatig op mijn werk hoor. Betekent niet dat ik het niet naar mijn zin heb.
Over 10 minuutjes ben ik lekker op weg naar huisHet heeft hier overigens gevroren
Een idee jaquote:Op maandag 19 maart 2012 07:35 schreef Bluezz het volgende:
Schaaltje yoghurt of zo Pee rond een uur of 22
Moggel en de zon schijnt hierZal wel koud zijn idd.
Ja. En er gaat ook gelijk van alles niet goedquote:
Heel eerlijk gezegd snap ik niet dat je dat niet gelijk gedaan hebt eigenlijkquote:Op maandag 19 maart 2012 10:42 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, die fiets was nog slechter dan mijn huidige fiets
Nog steeds fietsloos. Misschien toch iets meer uitgeven en een tweedehandse bij de fietsenmaker kopen...
Nouja, was het een goeie fiets geweest, dan was het een goeie deal.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd snap ik niet dat je dat niet gelijk gedaan hebt eigenlijk
Hier hebben ze dit jaar het onzinnige idee gehad om restafval (grijze bak) nog maar 1x per 2 weken te komen legen. Gevolg: overvolle uitstulpende bakken.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:54 schreef borisz het volgende:
Neuh dat was Reinunie en die deed dat voor de hele IJmond(Velsen, Beverwijk, Heemskerk, Uitgeest) al heet dat nu HVC Inzamel en doen ze het werk voor Noord-Holland boven het kanaal en Flevoland.
Maar de gemeenten hebben we nog wel wat over te zeggen. Zo zit de wethouder + een raadslid in een een of ander orgaan die de boel moet controleren. Het is wel zelfstandig, maar ook weer niet.
edit: Ik zie nu ook dat de aandelen van HVC inzameling in handen is van 56 gemeenten + waterschappen.
Ik heb momenteel de ideale fiets denk ik. Ziet er niet uit! En zeker niet de moeite van het stelen waard (hoop ikquote:Op maandag 19 maart 2012 10:42 schreef Stereotomy het volgende:
Nog steeds fietsloos. Misschien toch iets meer uitgeven en een tweedehandse bij de fietsenmaker kopen...
De opbrengsten van goed gescheiden afval zijn juist groot.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:27 schreef borisz het volgende:
Het is hier ene week zwart/grijs en de andere week groen. Plastic en papier mogen we dumpen bij diverse inzamelpunten, in ons geval 150m verderop
Overigens gaat de plastic hier gewoon in de zwarte bak. Het rendement van het verzamelde plastic is dus danig laag dat ik het onzinnig vind omdat nog eens apart in te zamelen.
Onze ondergrondse afvalcontainer is al een aantal maanden niet meer vergrendeld dmv het pasjessysteem (dat werkte niet als het vroorquote:Op maandag 19 maart 2012 12:00 schreef golfer het volgende:
Hier hebben ze dit jaar het onzinnige idee gehad om restafval (grijze bak) nog maar 1x per 2 weken te komen legen. Gevolg: overvolle uitstulpende bakken.
Oh en....nee, de gemeentelijke belastingen zijn niet verlaagd.
ik denk dat boris bedoelt het rendement alsin hoevel plastic hij eruit kan halen, dat dat te weinig is om het waard te zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
De opbrengsten van goed gescheiden afval zijn juist groot.
quote:Op maandag 19 maart 2012 13:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik denk dat boris bedoelt het rendement alsin hoevel plastic hij eruit kan halen, dat dat te weinig is om het waard te zijn.
Bad hairday herkenbaar?quote:Op maandag 19 maart 2012 13:28 schreef MissHobje het volgende:
Dames hebben jullie dat ook wel eens dat je je haar zo vreselijk zat bent![]()
In mijn geval (picture this) tis flink lang geworden, kroest like hel, breekt omdat het te lang is, futloze kleur en uberhaupt futloos, geloof dat ik er per (als vanmiddag nog lukt) de schaar er maar eens flink in laat zetten. En ik haat die krullen hierdoor nog meer!
Oh en welk kleurtje zal ik doen![]()
Ben echt bloed sjaggo hierdoor![]()
![]()
Herkenbaar?
BAd hairday laatste 4 maanden dan meteen maarquote:Op maandag 19 maart 2012 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bad hairday herkenbaar?
Is de lucht blauw?
En ik zou niet een al te donkere kleur doen (zwart en zo)
er staat bij mij in de schuur nog steeds een fiets te verstoffen.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:42 schreef Stereotomy het volgende:
dat is hier in Duitsland standaard. in de zomer de groen container elk week.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier hebben ze dit jaar het onzinnige idee gehad om restafval (grijze bak) nog maar 1x per 2 weken te komen legen. Gevolg: overvolle uitstulpende bakken.
Oh en....nee, de gemeentelijke belastingen zijn niet verlaagd.
7 kleuren in het haar is ook leuk.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:31 schreef MissHobje het volgende:
zo op de fiets hupsdem ik schijt nu al 7 kleuren, ik heb niet zo goede ervaringen met kappers maar hey we shall see
[tk] Vrijwel nieuwe Tefal F40 friteusequote:Op maandag 19 maart 2012 15:18 schreef golfer het volgende:
Oh ja, frituurpan.
Heb nog een maar 2x Tefal gebruikte te koop.Met aankoopbon-garantie en originele doos.
Even foto's maken en op MP zetten.
Waarom gaat-ie weg?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
[tk] Vrijwel nieuwe Tefal F40 friteuse
Behalve als je het fietssleuteltje vergeetquote:Op maandag 19 maart 2012 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb momenteel de ideale fiets denk ik. Ziet er niet uit! En zeker niet de moeite van het stelen waard (hoop ik). Maar fietst prima. Nee, lekker zelfs!
Misschien is ie wel lekquote:
Vond hem niet handig qua formaat en heb in plaats daarvoor een vierkante Fritel aangeschaft die ook iets meer vermogen heeft.quote:
Dan fietst hij wel heel beperkt. Als in de afstand tussen twee spakenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
Behalve als je het fietssleuteltje vergeet
Ik ga deze week ook maar eens naar de huisarts met dat teengewrichtquote:Op maandag 19 maart 2012 17:30 schreef LieLie het volgende:
Nou, oprecht een maandag!
Voet doet ook alweer zeer.. Vanavond in de sportschool maar weer advies vragen.
Dat wist je vanochtend toch al?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:36 schreef PdeHoog het volgende:
Thuis! En ik voelde me hongerig onderweg en op een gegeven moment best beroerd eigenlijk. Volgende keer ff beter opletten met wanneer ik iets eet.
Maar ben van de snoeppot afgeblevenNu soep en brood
Oh, dat is helemaal irritant!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga deze week ook maar eens naar de huisarts met dat teengewricht
Het duurt te lang, het is alweer de 5e week.... ik ben zelfs niet gaan wandelen naar de trein.
Sterkte!
Watquote:
Welke?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:57 schreef borisz het volgende:
Jammer eindelijk weer een leuk restaurant in IJmuiden. Staat het door familieomstandigheden al weer in de verkoop. Zoooo jammer.
Ah ja. Klopt. Nog iets meer dan berekend! Ik blijquote:
Nee ik was paarden tegenhoudenquote:Op maandag 19 maart 2012 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
Iedereen hier neurooties kcals aan het tellen heeee
Oeps.. is dat die italiaan/huiskamerachtig/vlakbij op een de hoek bij mijn collega van de appelboomstraat?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:43 schreef borisz het volgende:
[Quote golfer]
Loeca. Pa van de eigenaren(broers) is onverwacht overleden en de belastingdienst kwam zich melden... om het even simpel te houden.
Nee, Kennemerlaan.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oeps.. is dat die italiaan/huiskamerachtig/vlakbij op een de hoek bij mijn collega van de appelboomstraat?
Ik heb leren strijken via ehow.com, 13 jaar geleden.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Grrr . Klote klusgedoe steedsIk probeer een lamp op te hangen maar ik kom er echt niet uit
Frustrerend
Vooral omdat ik ook niet weet wie ik om hulp kan vragen
Wat is het probleem dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Grrr . Klote klusgedoe steedsIk probeer een lamp op te hangen maar ik kom er echt niet uit
Frustrerend
Vooral omdat ik ook niet weet wie ik om hulp kan vragen
Heb al in m'n klustopic gepostquote:Op maandag 19 maart 2012 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb leren strijken via ehow.com, 13 jaar geleden.
Misschien K&W ff proberen?
Ik weet niet hoe ik mijn lamp moet aansluiten, omdat er losse draden zijn. Als de lamp hangt, ga ik m niet meer weghalen dus het MOET in een keer goed. Ik wil weten wat ik met die losse dragen moet, en of mijn idee van ankertje-->zwart, N-->blauw, L-->bruin wel klopt.quote:
ask?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik weet niet hoe ik mijn lamp moet aansluiten, omdat er losse draden zijn. Als de lamp hangt, ga ik m niet meer weghalen dus het MOET in een keer goed. Ik wil weten wat ik met die losse dragen moet, en of mijn idee van ankertje-->zwart, N-->blauw, L-->bruin wel klopt.
En ik kan het niet aan kaas vragen. Don't ask
Poeh...weet ik ook niet. Meestal sluit ik die zooi gewoon aanquote:Op maandag 19 maart 2012 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik mijn lamp moet aansluiten, omdat er losse draden zijn. Als de lamp hangt, ga ik m niet meer weghalen dus het MOET in een keer goed. Ik wil weten wat ik met die losse dragen moet, en of mijn idee van ankertje-->zwart, N-->blauw, L-->bruin wel klopt.
En ik kan het niet aan kaas vragen. Don't ask
Soms moet je een pijntje gewoon even negeren, kan ook helpenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:05 schreef PdeHoog het volgende:
Blegh.....er begint een subtiele koppijn. Kan geen vochtgebrek zijn. Denk dat er een liter of 3 naar binnen is.
nee hoor ik ga de 1257 Kcal van mijn chokonootjes echt niet tellenquote:Op maandag 19 maart 2012 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
Iedereen hier neurooties kcals aan het tellen heeee
Doe ik ook, maar tgelijkertijd vond ik het wel tijd voor bed waar ik nu heerlijk in lig. Ik geloof dat mijn benen echt moe zijn van het fietsenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Soms moet je een pijntje gewoon even negeren, kan ook helpen
Je bent goed actief geweestquote:Op maandag 19 maart 2012 15:00 schreef AnneX het volgende:
Ja, nu is MissHobje natuurlijk al terug.
Anders weet ik wel een goede kapster in Utrecht...
Daar woon je toch ?
Vanmiddag een Leintje gedaan: twee wasmanden weggestreken en er draait nog een machine. Hoezo opsparen![]()
Toevallig kwam het zojuist ter sprake.
Wat doe ik met de ( vieze) niet meer schoon te krijgen frituurpan?
Naar de Milieustraat. Iemand anders gooit hem in de kliko!!!![]()
Oh ja, de batterij inzamel actie zou nog lopen...
Container staat in de supers.
Per tien in een zakje met adres/postcode en dan zou je een vakantie (kunnen) winnen. ..![]()
Voor kranten staat een container in het dorp.
De opbrengst is voor het verenigingsleven.
Glaswerk wordt op kleur in een ondergrondse container gemikt.
Frituurvet wordt ingezameld.
Groen en zwarte kliko 1 x 2 weken hele jaar door.
Zon.Warm
Eh ik snap deze zin nietquote:Op maandag 19 maart 2012 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoolllaaa!!!!
Is er nog iets belangrijks gebeurd? Wanneer was je jarig Sun? Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Ik wist niet wat ik moest verwachten van afgelopen weekend maar het was een ervaring die ik niet had willen missen. Het was fantastisch, zo leuk om een programma te maken met alle mensen van het licht/geluid, de redactie en de regie. Er werd heel goed voor me gezorgd, ik heb heel veel gelachen met iedereen en oojaa.... er waren ook nog ergens mannen in beeld haha.
Er werd wel een beetje geduwd omdat ik te nuchter was voor tv maar de mensen die mij en mijn liefdesnuchterheid kennen weten wel uit te vinden wat iets is wat ik zou zeggen en wat iets is waar ik een beetje in geduwd ben. Maar niks ging te ver, er werd goed overlegd en rekening met me gehouden. Iedereen was superlief en ik zou zo weer die prachtige villa ingaan.
Dat zwembad met de sterrenhemel en de heerlijke jacuzzi, oee..... De villa staat te koop voor 6,7 miljoen hihi.
Je bent de goeie gewoon nog niet tegen gekomenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
2x een half uur met iemand kan mij niet verliefd maken helaas.
Het is me wel eens overkomenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Oooooo jij wel dus?
Nee ik echt niet (meer) haha.
Ja, soms ook wel lekker.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
heeeeeeeeeeeeeemaaaaaaaaaaaaaaaroooooooooooooookworst
Eet ik eigenlijk nooit...quote:Op maandag 19 maart 2012 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
heeeeeeeeeeeeeemaaaaaaaaaaaaaaaroooooooooooooookworst
Zou je mijn hemarokworst dan eens willen proeven?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eet ik eigenlijk nooit...
Lekker aan het snoepen van pepitamix en jus d'orange van de aldi
We hebben weer een fase dat we aan de pindapretzels zitten.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker aan het snoepen van pepitamix en jus d'orange van de aldi
Van achter naar voren?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Spannend hoor!
Ik heb het ook net gekeken maar ik volg nu seizoen 2 op Net5. Ze zenden het andersom uit lijkt wel.
Da's vervelend op je vrije dagquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:30 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen. Koppijn hier.
Maar gelukkig nog een dagje vrij
http://www.withings.com/nl/bloeddrukmeterquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:51 schreef Isabeau het volgende:
Als er iets bijzonder leuks langskomt kan je gillen
Ik wil nog een hartslagmeter met allemaal gadgets die ik nooit ga doorgronden of gebruiken
Zoek nog een goede koptelefoon voor de iPhone. Oortjes werken nooit zo goed bij mij.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:53 schreef borisz het volgende:
Het is tot nu toe een redelijk afwisselende hunt geweest
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Vroeger was het om de 3x een harde schijf, mp3speler en nogwat
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:15 schreef Isabeau het volgende:
'dankzij mijn iPhone volg ik mijn gewichtscurve waar en wanneer dan ook'
whut?
..
Eens.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:30 schreef borisz het volgende:
Dat nieuwe dierenpark in Emmen heeft dus de gemeenteraad in Emmen overleefd. Ben benieuwd naar de verhalen over een aantal jaar waarin de eerste klappen gaan vallen.
Project is gedoemd om te mislukken denk ik.
QFTquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:35 schreef borisz het volgende:
in 2010 700.000 bezoekers.
in 2011 een stuk lager, hoeveel wilden ze uit concurrentieoverwegingen niet zeggen.
Voor die nieuwe dierentuin heb je 1,3m bezoekers nodig om break-even te draaien. Kaartje moet 29e kosten, alleen de Efteling is duurder.
Gekkenwerk.
3 dagen waren hetquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:17 schreef AnneX het volgende:
Ha, FFT is heelhuids terug.
En heeft zich zelfs geamuseerd....
Grote vraag : zou je het wéér doen ???
picsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:01 schreef borisz het volgende:
Jeuj de postbode heeft een nieuwe vest gebracht. Een zomervest, hij is dun. Prima voor de lente en zomer.
quote:'Vrouwen proberen 61 diëten'
Laatste update: 20 maart 2012 12:05
info
BAARN - Of het nu het koolsoep-, appel- of brooddieet is: veel vrouwen hebben alles al geprobeerd. De gemiddelde 45-jarige heeft maar liefst 61 diëten gevolgd.
Foto: Gezondheidsnet
Dat blijkt uit een enquête onder 2.000 Britse mannen en vrouwen.
Als je op je 45e al 61 diëten hebt gevolgd, betekent dat dat je sinds je 16e elk jaar ongeveer twee diëten probeert.
Meer dan driekwart van de ondervraagden had in het afgelopen jaar een afvalpoging ondernomen. De meeste diëten hebben blijkbaar niet het gewenste effect.
Invloed kinderen
Zes op de tien mensen geven aan dat hun kinderen gevraagd hebben om bepaalde voedingsmiddelen te vermijden, zoals brood, aardappelen en fruit.
Hun kinderen denken dat dit ongezonde producten zijn. De helft van de ouders schrapt deze etenswaren van het menu, terwijl ze prima in een gezond voedingspatroon passen.
"De obsessie voor afvallen kan een nadelig effect hebben op onze eetgewoontes. Veel mensen verliezen uit het oog waar een gezond en evenwichtig voedingspatroon uit moet bestaan", aldus Hilary Jones.
Niet te hopen. In de huidige economische situatie is het beter dat het kabinet gewoon 4 jaar uitzingt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:11 schreef golfer het volgende:
Om 13:00 uur persco van Hero Brinkman.
Zal ie uit de PVV stappen en verliest het kabinet daarmee haar meerderheid?
Nee hoor. Voor een heel groot deel van de mensen is het beter dat dit kabinet zo snel mogelijk verdwijnt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:12 schreef Stereotomy het volgende:
Niet te hopen. In de huidige economische situatie is het beter dat het kabinet gewoon 4 jaar uitzingt.
't is gewoon lastig...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Voor een heel groot deel van de mensen is het beter dat dit kabinet zo snel mogelijk verdwijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |