Je moet, Annie, houwwww jij m'n tassie ff vast' nog.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:14 schreef Vork het volgende:
Hoi, gefeliciteerd, goedemorgen, paard in de gang. Heb ik nu alles gehad?
Hou die zelf maar vastquote:Op zondag 18 maart 2012 11:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je moet, Annie, houwwww jij m'n tassie ff vast' nog.
I don't think you're happy enough!quote:
Vervelend, zo'n zondag hequote:Op zondag 18 maart 2012 11:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga de wachtrij tekeningetjes eens even afwerken, dan nog een stukkie krant en dan duik ik in bad met een boek
/dagbok
En dat had ik voor jou getekend !quote:Op zondag 18 maart 2012 12:10 schreef LieLie het volgende:
Ik had een smoothie van een banaan, een hand aardbeien, tien bessen, wat yoghurt en een lepel lijnzaadjes
Nou ja!quote:
Krijg je na een aura altijd hoofdpijn of soms ook niet? (die vorm bestaat ook en daar hoop ik nu voor je op!)quote:Op zondag 18 maart 2012 12:29 schreef LieLie het volgende:
Zomaar ja. Al vijf jaar niet gehad. Kreeg ineens zo'n blinde vlek en nu flikkert het. Heb paracetamol genomen en lig op de bank.
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:29 schreef LieLie het volgende:
Zomaar ja. Al vijf jaar niet gehad. Kreeg ineens zo'n blinde vlek en nu flikkert het. Heb paracetamol genomen en lig op de bank.
Als je dit zo'n 15 jaar geleden had getypt had ik de dokter gebeldquote:Op zondag 18 maart 2012 12:28 schreef AnneX het volgende:
De servers van WF en DS zijn écht van slag.
Omdat het zondag is? Druk is?
Krijg ik pushup berichten om te lezen en dan staat er NIX in DS .
En als ik snel de cul SC refresh - wat een jargon toch - dan zie ik een
nanoseconde een getekende gele zon met dikke stralen getekend!
In het verleden altijd wel, maar soms ook alleen heel licht. Heb nu bij het eerste kleine vlekje paracetamol genomen. Aura lijkt al beter te gaan en heb nu wat lichte hoofdpijn. Denk dat het meevalt!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krijg je na een aura altijd hoofdpijn of soms ook niet? (die vorm bestaat ook en daar hoop ik nu voor je op!)
Nee, maar wilde nog even melden dat het mee lijkt te vallen, anders is het zo'n cliffhangerquote:Op zondag 18 maart 2012 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Bevorderlijk om op een schermpje te kijken is het ook niet he
Zijn lekker inderdaad.quote:
180 kcalsquote:Op zondag 18 maart 2012 14:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zijn lekker inderdaad.
Hoe tellen ze in kcal?
Kies dan een makkelijkerequote:Op zondag 18 maart 2012 14:19 schreef borisz het volgende:
Even een tekenrondje gedaan. Oma B die Golem is vergeven
. Drie dramatische woorden waar ik niks mee kon en dan maar voor de maximale score gaan
.
Waarschijnlijk wel, maar zal me worst wezen, wil gewoon een goeie fiets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |