Je moet, Annie, houwwww jij m'n tassie ff vast' nog.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:14 schreef Vork het volgende:
Hoi, gefeliciteerd, goedemorgen, paard in de gang. Heb ik nu alles gehad?
Hou die zelf maar vastquote:Op zondag 18 maart 2012 11:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je moet, Annie, houwwww jij m'n tassie ff vast' nog.
I don't think you're happy enough!quote:
Vervelend, zo'n zondag hequote:Op zondag 18 maart 2012 11:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga de wachtrij tekeningetjes eens even afwerken, dan nog een stukkie krant en dan duik ik in bad met een boek
/dagbok
En dat had ik voor jou getekend !quote:Op zondag 18 maart 2012 12:10 schreef LieLie het volgende:
Ik had een smoothie van een banaan, een hand aardbeien, tien bessen, wat yoghurt en een lepel lijnzaadjes
Nou ja!quote:
Krijg je na een aura altijd hoofdpijn of soms ook niet? (die vorm bestaat ook en daar hoop ik nu voor je op!)quote:Op zondag 18 maart 2012 12:29 schreef LieLie het volgende:
Zomaar ja. Al vijf jaar niet gehad. Kreeg ineens zo'n blinde vlek en nu flikkert het. Heb paracetamol genomen en lig op de bank.
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:29 schreef LieLie het volgende:
Zomaar ja. Al vijf jaar niet gehad. Kreeg ineens zo'n blinde vlek en nu flikkert het. Heb paracetamol genomen en lig op de bank.
Als je dit zo'n 15 jaar geleden had getypt had ik de dokter gebeldquote:Op zondag 18 maart 2012 12:28 schreef AnneX het volgende:
De servers van WF en DS zijn écht van slag.
Omdat het zondag is? Druk is?
Krijg ik pushup berichten om te lezen en dan staat er NIX in DS .
En als ik snel de cul SC refresh - wat een jargon toch - dan zie ik een
nanoseconde een getekende gele zon met dikke stralen getekend!
In het verleden altijd wel, maar soms ook alleen heel licht. Heb nu bij het eerste kleine vlekje paracetamol genomen. Aura lijkt al beter te gaan en heb nu wat lichte hoofdpijn. Denk dat het meevalt!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krijg je na een aura altijd hoofdpijn of soms ook niet? (die vorm bestaat ook en daar hoop ik nu voor je op!)
Nee, maar wilde nog even melden dat het mee lijkt te vallen, anders is het zo'n cliffhangerquote:Op zondag 18 maart 2012 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Bevorderlijk om op een schermpje te kijken is het ook niet he
Zijn lekker inderdaad.quote:
180 kcalsquote:Op zondag 18 maart 2012 14:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zijn lekker inderdaad.
Hoe tellen ze in kcal?
Kies dan een makkelijkerequote:Op zondag 18 maart 2012 14:19 schreef borisz het volgende:
Even een tekenrondje gedaan. Oma B die Golem is vergeven
. Drie dramatische woorden waar ik niks mee kon en dan maar voor de maximale score gaan
.
Waarschijnlijk wel, maar zal me worst wezen, wil gewoon een goeie fiets.quote:
Dat geeft toch ook spanningquote:
Stationsfietsenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, maandag ochtend een afspraak met een vage toko die tweedehands fietsen verkoopt. Alle fietsen die hij op de foto online heeft gezet hebben *geen* vast slot.
Hmz
Mmmm ik weet niet of we die ook gezien hebben, klinkt wel bekend.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
Net de film Hanna gekeken. Wat een maffe, maffe film zeg
Hebben we het begin van gezien.Vonden we teveel een avonturen- en kinderfilm. Dus maar weer niet verder gekeken.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:22 schreef Bluezz het volgende:
Mmmm ik weet niet of we die ook gezien hebben, klinkt wel bekend.
En creamy lemon crumb squaresquote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat geeft toch ook spanningFijn dat het nu al weer wegtrekt!
Nou, een kinderfilm was het echt nietquote:Op zondag 18 maart 2012 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben we het begin van gezien.Vonden we teveel een avonturen- en kinderfilm. Dus maar weer niet verder gekeken.
Oké, puberfilm dan. In ieder geval niet interessant genoeg voor ons om verder naar het sprookje te kijken.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, een kinderfilm was het echt nietEr speelde iemand wel een kind, maar er werd vrij droog getoond hoe ze meerdere keren iemand doodde
Anders komen jullie volgend weekend naar Vivariumquote:Op zondag 18 maart 2012 16:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
En creamy lemon crumb squares![]()
Ik moet even zien hoe lang ik een deel van het cadeautje kan bewaren voor Sun
Goed van de crosstrainer!
twitter:VI_nl twitterde op zondag 18-03-2012 om 16:47:08Bizar. Heerenveen in topduels dit seizoen: Ajax-Hee 5-1, Hee-Twente 1-5, Fey-Hee 2-2, Hee-AZ 5-1, Hee-PSV 1-5, AZ-Hee 3-3, PSV-Hee 5-1 reageer retweet
Bewust niet gevierd of gewoon geen behoefte aan?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Dank dank. ondanks dat ik het niet echt gevierd heb voel ik me toch een beetje jarig dankzij alle felicitaties hier en op facebook![]()
Beetje te druk eigenlijk vooral. Morgen werken + college, dinsdag werken + college, woensdag werken en 's middags de auto vol pakken en naar Nieuwegein, 2 dagen opbouw en 2 dagen beurs draaien. En daar moesten nog dingen voor voorbereid worden en zo.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bewust niet gevierd of gewoon geen behoefte aan?
Volgend weekend zit al vol en ik weet niet of je daar heel blij bent met het cadeautjequote:Op zondag 18 maart 2012 16:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Anders komen jullie volgend weekend naar Vivarium![]()
Want ik kan niet zo lang wachten op cadeautjes hoor![]()
Taarten zijn gebakkenWCCC is volgens mij heel erg goed gelukt, ziet er iig heel erg mooi uit. Worteltaart is denk ik ook erg lekker, het glazuur wat er over komt iig wel
(monchou-marscarpone-limoen mengsel, oh en wat poedersuiker)
quote:Op zondag 18 maart 2012 17:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Volgend weekend zit al vol en ik weet niet of je daar heel blij bent met het cadeautje
Hehequote:
Er is nog maar 1 square over, die mag Thijsquote:Op zondag 18 maart 2012 17:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hehehet andere deel kan heeeel lang bewaard worden, dus dat krijg je sowieso nog!
Maar moet je nu alle lemon squares alleen opeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Borisz, jij bent ook mijn teken-borisz toch? AnneX kan ik niet vinden. Ik zit er onder Duderrella.
Ja, was lekker.quote:
wow kijk operatie ok, dat lijkt me vet! en dat prikken? in echte armquote:Op zondag 18 maart 2012 19:17 schreef krakkemieke het volgende:
Gefeliciteerd Sunny!
De open dag was heel leuk, er was veel te doen. Een chocoladefontein in de keuken, een kijkoperatie bij de OK en ik mocht proberen bloed te prikken. Ik zat er faliekant naast.![]()
Ook voor kinderen was het echt leuk.
Isa, met de pijn is het nog hetzelfde. Ik neem nu 2 Tramadol per dag, dat gaat beter. De 26e mag ik naar de pijnpoli.
En Pee doet WOW? Sjonge!
De kijkoperatie was een muntje pakken met die grijpers. En nee, het was een kunst-arm, anders had ik het niet gedurfd.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wow kijk operatie ok, dat lijkt me vet! en dat prikken? in echte arm! ?
Ik WoW me gekquote:
Vraag het haarzelfquote:Op zondag 18 maart 2012 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Gefeliciteerd lieve sunny! Hopelijk heb je een fijne dag vandaag, met lekkers en cadeautjes.
Borisz, jij bent ook mijn teken-borisz toch? AnneX kan ik niet vinden. Ik zit er onder Duderrella.
Wat een feest is dat, hé?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, was lekker.![]()
Sowieso dat er voor mij gekookt werd.
Heb je je geamuseerd?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
Gisteren heb ik hier van genoten: http://www.musicaljozef.nl/
Ik overigens wel. User is hetzelfde als hier + '_FOK' er achter.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
/ Ssssst ....Sommige mensen - ik noem geen namen - ook niet.
Ja, ik ga nooit naar de kerk, maar de muziek was heel mooi, en dan nog het enthousiasme, top!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je je geamuseerd?
En kijkoperaties: record was 8 arthroscopieën op een dag inclusief video's
en ingrepen....
Jamaar dit was voor de lol.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je je geamuseerd?
En kijkoperaties: record was 8 arthroscopieën op een dag inclusief video's
en ingrepen....
Wat vervelend. Maarrre... ik geloof nooit in zulke sites...quote:Op zondag 18 maart 2012 20:27 schreef z80 het volgende:
ook leuk. doe je mee met een prijsvraag, zoek je het antwoord op de site van de vraagsteller blijkt het correcte antwoord niet in het lijstje te staan.![]()
of de site klopt niet waardoor je als bedrijf inkomsten mis loopt. of je antwoorden kloppen niet.
en zoals verwacht nergens een mogelijkheid om te reageren.
Raar geregeld, Zet!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:27 schreef z80 het volgende:
ook leuk. doe je mee met een prijsvraag, zoek je het antwoord op de site van de vraagsteller blijkt het correcte antwoord niet in het lijstje te staan.![]()
of de site klopt niet waardoor je als bedrijf inkomsten mis loopt. of je antwoorden kloppen niet.
en zoals verwacht nergens een mogelijkheid om te reageren.
aankomende week op jacht naar een verzekering. en dan een afspraak maken om de auto op naam te zetten.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Raar geregeld, Zet!
Wanneer komt je nieuwe voiture?
En verder bij nedl. 1 ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |