Nu weet je tenminsten van tele2 en kpnquote:Op zondag 18 maart 2012 07:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Gvd op zondag de wekker zetten om naar reclame te kijken.
Die vinden we dadelijk wel terug in de grindbak..quote:Op zondag 18 maart 2012 07:50 schreef Atreidez het volgende:
Leuk dat Williams er weer tussen rijdt bij de puntenplaatsen
Hij is een beetje roestig jaquote:Op zondag 18 maart 2012 07:50 schreef Sinister-D- het volgende:
''Why do I get all these blue flags''
''They are not for you Kimi''
quote:Op zondag 18 maart 2012 07:50 schreef Sinister-D- het volgende:
''Why do I get all these blue flags''
''They are not for you Kimi''
De weg loopt daar ook in een bocht toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 07:52 schreef nils7 het volgende:
je mag maar 1 keer afwijken toch?
maar rosberg wijkt af maar gaat wel terug!
heb het niet over waar die er af schoot... maar zag m een paar keer blocken en toch terug gaan naar de racing line.quote:Op zondag 18 maart 2012 07:52 schreef Atreidez het volgende:
[..]
De weg loopt daar ook in een bocht toch?
dan speel je het te veelquote:Op zondag 18 maart 2012 07:54 schreef -moppie- het volgende:
Hoor ik nou Angry birds geluidjes in de pit?
Ik hoorde het ookquote:Op zondag 18 maart 2012 07:54 schreef -moppie- het volgende:
Hoor ik nou Angry birds geluidjes in de pit?
waren gewoon wheelguns die "proefdraaiden"quote:
Goh, je meent hetquote:Op zondag 18 maart 2012 07:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
waren gewoon wheelguns die "proefdraaiden"
speciaal voor jou danquote:Op zondag 18 maart 2012 07:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Goh, je meent het. Maar het klonk wel net zo
Als het goed is is het goed:pquote:Op zondag 18 maart 2012 07:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sta er van te kijken dat beide Marussias nog rijden, die hebben geen noemenswaardig testwerk kunnen verrichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |