In de tt staat kwaadachtig.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:08 schreef mistermedia het volgende:
Kwaadaardig wil niet direct dood gaan zeggen, maar wel dat de tumor zich in een 'gevaarlijk' stadium bevind.
Was een foutjequote:
Ooit een dokumentaire gezien over de selectie van de rollen. Zaten allemaal ambitieze meiden in een zaaltje. Waren twee meiden aan het praten over naakt gaan in een rol. Eén zei ik zal nooit uit de kleren gaan het moet wel stijlvol blijven. Ze hadden niet in de gaten dat hij aan het meeluisteren was. Nog voor ze auditie kon doen zei ie : "jij kunt nu al naar huis gaan, ik zoek meiden met uitstraling, maar daar ben jij te lelijk voor"quote:Op zondag 18 maart 2012 21:46 schreef RM-rf het volgende:
In de OP is volgens mij het creatieve meesterwerk Honneponnetje, met Nada van Nie vergeten..
Alleen al daarvoor verdient hij de onsterfelijkheid
Terecht natuurlijk, waarom zou je als vrouw auditie doen voor een Van Hemert-film als je niet je truitje omhoog wilt doen?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit een dokumentaire gezien over de selectie van de rollen. Zaten allemaal ambitieze meiden in een zaaltje. Waren twee meiden aan het praten over naakt gaan in een rol. Eén zei ik zal nooit uit de kleren gaan het moet wel stijlvol blijven. Ze hadden niet in de gaten dat hij aan het meeluisteren was. Nog voor ze auditie kon doen zei ie : "jij kunt nu al naar huis gaan, ik zoek meiden met uitstraling, maar daar ben jij te lelijk voor"
Kloptquote:
Moet ie ook geen aandacht trekken en z'n kop houden. Niemand die hem dwingt om rond te roepen dat ie terminaal is en nu voor de laatste keer vertrekt.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:24 schreef tong80 het volgende:
Zie je nu, dit gelazer wil ik niet. Ik wíl helemaal geen afscheid nemen.
nou en. er zijn ook babies die dood gaan. da's ook erg. het is allemaal erg. sterven is nu eenmaal moeilijkquote:Op zondag 1 juli 2012 17:45 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Moet ie ook geen aandacht trekken en z'n kop houden. Niemand die hem dwingt om rond te roepen dat ie terminaal is en nu voor de laatste keer vertrekt.
Ga dan gewoon. Genoeg mensen die in hun slaap al voor hun 73ste vertrokken zijn zonder afscheid.
Als disclaimer: Ja de ziekte op zich is natuurlijk kut enzo. Net zoals je het wil zien. Hij KAN nog afscheid nemen. En hij is al 73. Wij zitten met een chauffeur van net geen 50 die al terminale kanker heeft.
Je bent te triestquote:Op zondag 1 juli 2012 17:45 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Moet ie ook geen aandacht trekken en z'n kop houden. Niemand die hem dwingt om rond te roepen dat ie terminaal is en nu voor de laatste keer vertrekt.
Ga dan gewoon. Genoeg mensen die in hun slaap al voor hun 73ste vertrokken zijn zonder afscheid.
Nee hoor, een tumor kan ook goedaardig zijn. Tumor is alleen maar een ander woord voor opeenhoping van cellen op een plaats waar dat niet hoort.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:06 schreef Haaibaaike het volgende:
RIP aan zijn vrouw, kinderen en familie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |