SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
twitter:WTrumanBot twitterde op vrijdag 16-03-2012 om 20:54:41"Pansexual"? Isn't that a rest stop on the road to "homo"? reageer retweet
Panseksueelquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:40 schreef Trollscience het volgende:
twitter:WTrumanBot twitterde op vrijdag 16-03-2012 om 20:54:41"Pansexual"? Isn't that a rest stop on the road to "homo"? reageer retweet
Lekker gegeteN?quote:
Awwquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, ben sinds gisteren al misselijk.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:41 schreef 2Happy4U het volgende:
mensen die nu niet dragonball evolution kijken
Jij had vroeger zeker een open ruggetje ?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb een open sollicitatie gestuurd.
wie ben jij?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat is niet aardig om te zeggen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij had vroeger zeker een open ruggetje ?
Niet reageren op mijn verstuurde sollicitatie is ook niet aardigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet aardig om te zeggen.![]()
Excuses aanbieden nu.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij had vroeger zeker een open ruggetje ?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:21 schreef JanPiraat het volgende:
Sollicitatie voor FOK!Film nieuwsposter gestuurd![]()
Gewoon lijmsnuiven toch mexicostijlllquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:36 schreef Henkie94 het volgende:
Pleurisbedrijf met hun "one-day delivery".
Zal ik een boosch mailtj0n sturen?
n0quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gewoon lijmsnuiven toch mexicostijlll
prullenbak een optie?quote:Op zondag 18 maart 2012 08:25 schreef Trollscience het volgende:
ik moet pissen maar heb geen zin om op te staan
als je een kopje hebt oid kun je in etappes pissen en opdrinken. kun je het zeker 4 uur mee uitstellenquote:Op zondag 18 maart 2012 08:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
staat aan de andere kant van het bureau en ik lig nu in bed.
quote:Op zondag 18 maart 2012 08:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je een kopje hebt oid kun je in etappes pissen en opdrinken. kun je het zeker 4 uur mee uitstellenen urine is normaal gesproken steriel dus ziek word je er niet van.
ja, ik drink bijna nooit dus dan is het al snel teveelquote:
Zo was ik ook vroeger volgens mijn moederquote:Op zondag 18 maart 2012 10:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JAwell een van 12 en een van 4, die van 4 is tenminste lief.Komt altijd kusjes geven en knuffelen, zo is die ander nooit geweest.
Haten op je broertjequote:Op zondag 18 maart 2012 10:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, mja eerst die puberteit van broertje1 nog. wat een troll is dat.
Hihi goed van je.Mja ze mogen hier niet meer komen om te kloten dus dat scheelt.
lievvvquote:Op zondag 18 maart 2012 10:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo was ik ook vroeger volgens mijn moeder(zoals die van 4)
okquote:
Welnee, je bent zelf gewoon aan het puberen, kutkind.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Deden mijn zussen vroeger ook, jezus wat waren dat krengen altijd.
quote:Op zondag 18 maart 2012 10:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Welnee, je bent zelf gewoon aan het puberen, kutkind.![]()
Ookquote:
Ja hey niet gelijk boos zijn, ik wijs je slechts op een fout.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ook
Ja hallo ik ben Nederlander alsof ik dat weet
grapje grapje gelijk boosquote:Op zondag 18 maart 2012 11:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja hey niet gelijk boos zijn, ik wijs je slechts op een fout.
tfoe dimd y3mek kom niet haten danquote:Op zondag 18 maart 2012 11:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Voertaal is Nederlands hier alsjeblieft dankjewel.
Nee hoezoquote:Op zondag 18 maart 2012 11:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey beachh gisteren iets te diep in het glaasje gekeken ?![]()
Jerawyquote:Op zondag 18 maart 2012 11:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje weg van jou
Doerak?quote:Op zondag 18 maart 2012 11:49 schreef JanPiraat het volgende:
Bewaker op mn bed hierhij blijft liggen tot ik weg ga en volgt me dan ;3
Ik zou best op je bed willen liggenquote:Op zondag 18 maart 2012 11:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gelukkig wel jaals het een echte man was werd ik.beetje bang denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zondag 18 maart 2012 11:58 schreef 2Happy4U het volgende:
zo voel ik mijzelf tegenover jou bietsjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
wat kom je haten ik hou van je broederquote:
ik haat niet manquote:Op zondag 18 maart 2012 12:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat kom je haten ik hou van je broeder
die emo.gif zegt iets heel andersquote:
ik toon mijn liefde aan hem en hij lacht mij uit!?!??!?!?!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij lacht om.je plaatje swa neem het terug
Hij lacht van vriendschap en liefde en zenuwachtigheid ook dat zon lekkere boy zn liefde toontquote:Op zondag 18 maart 2012 12:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik toon mijn liefde aan hem en hij lacht mij uit!?!??!?!?!
Sinds iemand zn piemel de naam liefde gaf en hem aan iedereen ging flashenquote:Op zondag 18 maart 2012 12:06 schreef Beach het volgende:
Sinds wanneer heet je piemel laten zien je liefde tonen
oke dat klinkt wel geloofwaardigquote:Op zondag 18 maart 2012 12:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij lacht van vriendschap en liefde en zenuwachtigheid ook dat zon lekkere boy zn liefde toont
welke piemel?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:06 schreef Beach het volgende:
Sinds wanneer heet je piemel laten zien je liefde tonen
quote:Op zondag 18 maart 2012 11:58 schreef 2Happy4U het volgende:
zo voel ik mijzelf tegenover jou bietsjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.liev
quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 08:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je een kopje hebt oid kun je in etappes pissen en opdrinken. kun je het zeker 4 uur mee uitstellenen urine is normaal gesproken steriel dus ziek word je er niet van.
kusje op je hooftpeinquote:Op zondag 18 maart 2012 09:10 schreef Beach het volgende:
[..]
ja, ik drink bijna nooit dus dan is het al snel teveel
haterquote:Op zondag 18 maart 2012 12:35 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
kusje op je hooftpein
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Nix hater, dat deed ik eerst ook wel eens.grgr doe ik alleen bij bepaalde mensen.
matigjesquote:
Knuffel, warme chocomel, soep alles voor jou dit dat zus zoquote:Op zondag 18 maart 2012 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
matigjeskoppijn en brandende ogen alles en nog steeds stomme flippende maag en buhh.
maar verder wel ok.
bij jouu?
Dit herken ik wel jaquote:Op zondag 18 maart 2012 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
matigjeskoppijn en brandende ogen alles en nog steeds stomme flippende maag en buhh.
maar verder wel ok.
bij jouu?
geen eten aubquote:Op zondag 18 maart 2012 13:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Knuffel, warme chocomel, soep alles voor jou dit dat zus zo
Wel goed wel goed, alleen te vroeg m'n bed uit gekomenOm 7 uur erin gegaan, om 12 uur er alweer uit
En niet eens ongesteld ofzo.quote:
Nee, ik ook niet. Bah.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen eten aubblegh de gedachte alleen al
jeetje das wel kort ja, maarja moet je maar eerder slapen he snoeperd.
[..]
En niet eens ongesteld ofzo.
Dan gewoon goed knuffelen?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen eten aubblegh de gedachte alleen al
jeetje das wel kort ja, maarja moet je maar eerder slapen he snoeperd.
Zo van: ik voel je bro of in het nederlands vertaald door DJVT: Kerkquote:
watquote:
wat?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zo van: ik voel je bro of in het nederlands vertaald door DJVT: Kerk
kerk dat is wat je zegttt als je weet dat ik gelijk heb![]()
kusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Steve CarellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Mweh, begin ziek te wordenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hOii ZeroHoe gaatie?
[..]
Ga lekker naar UDOWU lekker baggeren. Oh wacht.
Het heerst ofzo.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mweh, begin ziek te worden.
En bijna tentamens.
quote:
Uhuh zat er wel aan te komenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het heerst ofzo.
Ugh, altijd maar die tentamens.
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]Ik vergeef jou, maar de rest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blegh, hoesten is het ergste.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh zat er wel aan te komenIedereen thuis is al ziek (geweest) en de halve klas lag ook al te hoesten.
Dat blijft dan altijd zo lang bij mij, al ben ik deze winter hoest-vrij gebleven, ik trots.
![]()
Ja, ik dacht er ook mooi langsaf te gaanquote:Op zondag 18 maart 2012 15:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vergeef jou, maar de rest.![]()
[..]
Blegh, hoesten is het ergste.Dat blijft dan altijd zo lang bij mij, al ben ik deze winter hoest-vrij gebleven, ik trots.
*klopt afquote:Op zondag 18 maart 2012 15:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik dacht er ook mooi langsaf te gaan. Maar helaasch
.
quote:Op zondag 18 maart 2012 17:00 schreef Henkie94 het volgende:
Volgens mij heeft Beach wat gedaan toen ie dronken was.
Gefeliciteerdquote:
Jij krijgt er weer een schattige neef of nicht bij tochquote:Op zondag 18 maart 2012 17:23 schreef Beach het volgende:
tnx, maar feliciteer mij niet ik heb er niks aan gedaan hoor
Ik hoop het maar.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij krijgt er weer een schattige neef of nicht bij toch
quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 17:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij krijgt er weer een schattige neef of nicht bij toch
quote:Op zondag 18 maart 2012 17:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oneerlijke ruil, je bent niks waard
[..]
[..]
Bah metalquote:
Ik vind ze niet mooi zingenquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
muahh beetje beter dan vanmiddag maar alsnog niet helemaal 'fit' buh
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
LEUGENS DEZE ECHT WAT LUL JE ZEMMEL
storyofmylife.jeepegquote:
niemand begrijpt jouquote:
Jij bent George Haariesonquote:Op zondag 18 maart 2012 19:56 schreef Beach het volgende:
Laten we een bandje oprichten en ons de Kevers noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |