Wat denk je dan van de hele Olympische Spelen in 2014quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:02 schreef borisz het volgende:
Volgend jaar in Sochi is het WK ook zo laat
Boeien. Ik ben het meest benieuwd naar of het uitsmeren over 4 dagen werkt. Mensen moeten donderdag en vrijdag ook niet werken natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:30 schreef borisz het volgende:
Sochi is 2uur verschil dat is het niet.
Laat als in eind maart. VOrig jaar was het WK 10t/m13 maart. Nu dus twee weken later.
Er zijn schaatsers die een 1500m, 5km, 10km en een ploegenachtervolging moeten rijden. Die kun je niet 2 afstanden per dag laten rijden.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Boeien. Ik ben het meest benieuwd naar of het uitsmeren over 4 dagen werkt. Mensen moeten donderdag en vrijdag ook niet werken natuurlijk.
Lijkt me meer een probleem voor de schaatsers zelf dan voor ons toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:58 schreef Arcee het volgende:
Beetje laat, maar vooruit. We kijken nog wel een keer.
Mwah, heb niet het idee dat het me heel erg gaat boeien volgend weekend.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lijkt me meer een probleem voor de schaatsers zelf dan voor ons toch?
Lu.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:28 schreef DeLuna het volgende:
Lijkt me meer een probleem voor de schaatsers zelf dan voor ons toch?
Mwa, het maakt mij echt niet uit eigenlijk. Hoe komt dit zo?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lu.
Voor ons ook, ik had liever vorig weekend het WK gehad.
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:53 schreef DeLuna het volgende:
Mwa, het maakt mij echt niet uit eigenlijk. Hoe komt dit zo?
Dan ligt het aan mij. Ik kan altijd wel schaatsen kijken.quote:
Ik ook wel, altijd wel.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:58 schreef DeLuna het volgende:
Dan ligt het aan mij. Ik kan altijd wel schaatsen kijken.
tijdens het allrounden rij je ook een 1500 en 5K op 1dag.quote:Op zondag 18 maart 2012 09:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn schaatsers die een 1500m, 5km, 10km en een ploegenachtervolging moeten rijden. Die kun je niet 2 afstanden per dag laten rijden.
Maar dan doet iedereen het.quote:Op maandag 19 maart 2012 02:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
tijdens het allrounden rij je ook een 1500 en 5K op 1dag.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:57 schreef Crocmaz het volgende:
Geen Leenstra dus. Van Riessen op de 1000 en Valkenburg op de 1500
SPOILER: 3000m. LadiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1500m. MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Voor diegene die de loting niet willen weten + maakt de post niet zo lang.quote:
Lijkt me ook niet fijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:49 schreef wimderon het volgende:
Pechstein heeft gisteren twee dopingcontroles gehad en rondom de Wereldbekerfinale is ze zes keer in twaalf dagen gecontroleerd
Ik vind het ook gek, het WK afstanden na Milaan San Remo. Maar toch ga ik dit weekend kijken.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ook wel, altijd wel.Schaatsen.
Maar toch had ik het liever eerder gezien.
Ik zou je geld bewaren voor makkelijkere weddenschappen. Vooral zo'n 1500 wil nog weleens een loterij zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:08 schreef TheVulture het volgende:
Heb een Unibet-accountje sinds gisteren... zat te denken om wat in te zetten op de 1500m... Davis ligt voor de hand... zou Nuis in staat zijn hem te kloppen denken jullie?
Je had gegokt dat hij ging winnen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:07 schreef TheVulture het volgende:
Het is maar goed dat ik nauwelijks iets heb ingezet op Nuis
Ja eurootje voor de funquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je had gegokt dat hij ging winnen?
1031 luchtdrukquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:13 schreef DeeBee het volgende:
Die tijd btw, 2 seconden boven het baanrecord, wtf?!
Bijna net zo vreemd als dat er een vrouw schaatst.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:13 schreef Anonymousz het volgende:
schaatsfans
wat vinden van jullie dat een neger schaatst?
Die stond erbij van, Je krijgt klappen als je Claudia aanraakt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:40 schreef Montov het volgende:
Die fan van Pechstein in het voorbeschouwingsfilmpje.
dat accent vooralquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:18 schreef nostra het volgende:
God wat een kutstem heeft die Sablikova.
alle dagen behalve donderdag zijn stijf uitverkochtquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is dan ook donderdag héMorgen zal het wel drukker zijn
Morgen ook leuke afstandenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:27 schreef franklop het volgende:
[..]
alle dagen behalve donderdag zijn stijf uitverkocht
Klopt, hij heeft zich niet voor de 10km geplaatst. Jammer, want Bergsma doet niet mee aan de 5km. Geen duel Kramer - Bergsma dus...quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:37 schreef TheGOAT het volgende:
Benieuwd naar de 5 KM voor mannen morgenKramer doet de dag erna, zaterdag niet meer op de 10K toch of wel?
ze versnelde desondanksquote:
hoevaak kijk jij schaatsen? Beckert start altijd traag..quote:
Ik ook niet!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:19 schreef marcodej het volgende:
Ik heb dus helemaal niks met Sablikova.
twitter:SvenKramer86 twitterde op donderdag 22-03-2012 om 20:17:15Loting 5.000m mannen: rit 10. Bokko - Kuck. 11. Bob de Jong - Contin. 12. Blokhuijsen - Kramer. #schaatsen #5kmSK reageer retweet
Die zit truien te breien voor Mart.quote:
SPOILER: 1500m. LadiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1000m. MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 5000m. MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Ik vond het meer jammerderder voor Groothuis met zijn 2 tiende afstand van goud dan voor Wüst die weer eens als een kip zonder kop vertrok. Hoeveel potentiële medailles ze zo heeft laten liggen is ongekend. Die leert het nooit.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Op die manier heeft ze ook veel medailles gepakt...het is maar de vraag of haar eindtijd sneller is als ze rustiger begint...quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:35 schreef tong80 het volgende:
Ik vond het meer jammerderder voor Groothuis met zijn 2 tiende afstand van goud dan voor Wüst die weer eens als een kip zonder kop vertrok. Hoeveel potentiële medailles ze zo heeft laten liggen is ongekend. Die leert het nooit.![]()
Sowieso begon ze al rustiger, ietsjes rustiger welteverstaanCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Loting 5.000 meter heren,vrijdag:
1. Giroux,Fra - Cieslak,Pol
2. Szymanski,Pol - Fredriksen,Noo
3. Joo Hyung-woo,ZKo- Hirako,Jap
4. Hansen,VS - Fernandez,Fra
(dweilpauze)
5. Joeskov,Rus - Baumgärtner,Dui
6. Belchos,Can - Babenko,Kaz
7. Beckert,Dui - Lunde-Pedersen,N
8. Dobbin,NZl - Skobrev,Rus
(dweilpauze)
9. Geisreiter,Dui - Swings,Bel
10. Bøkko (Noo) - Kuck,VS
11. BOB DE JONG - Contin,Fra
12. SVEN KRAMER - JAN BLOKHUIJSEN
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Bob de Jong balen. Maar ik vind het mooi
Ik mag die chagrijn niet.
Ik ook niet. Helemaal niet na de OS.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:52 schreef tong80 het volgende:
Bob de Jong balen. Maar ik vind het mooi
Ik mag die chagrijn niet.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Precies. Vreselijk was dat. Wat viel die loser toen door de mand zeg.quote:
Voorspeling:
1. Kramer
2. De Jong
3. Blokhuijsen.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Jij durftquote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:17 schreef golfer het volgende:
Voorspeling:
1. Kramer
2. De Jong
3. Blokhuijsen.![]()
OOoooeh, spannend
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Hopelijk vandaag met een (iets) betere Groothuis en Nuis.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Het is heerlijk schaatsweer. Buiten in de zon 20 graden en dan op ijs binnen staan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Bizar hequote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:08 schreef golfer het volgende:
Het is heerlijk schaatsweer. Buiten in de zon 20 graden en dan op ijs binnen staan.![]()
![]()
Op een baan zonder dak zou je nu met een triatlonpak kunen gaan schaatsen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:08 schreef golfer het volgende:
Het is heerlijk schaatsweer. Buiten in de zon 20 graden en dan op ijs binnen staan.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Goed
Frits Barend net op Radio-1 Noemde de ISU een corrupte bende. Rekken het seizoen voor het geld. En had ontdekt dat de ICU deze zomer hun vergadering in Maleisië houdt
Eerder met een zwembroek, vanwege het smeltende water.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:12 schreef Felagund het volgende:
Op een baan zonder dak zou je nu met een triatlonpak kunen gaan schaatsen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Gewoon een goede ijskoelingsinstalatie installeren. En een triatlonpak is ook geschikt om mee te zwemmen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerder met een zwembroek, vanwege het smeltende water.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ik sluit Morrison niet uitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat Davis en Groothuis onder de 1.09 gaan rijden...![]()
![]()
FIFA en IOC doen niet andersquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:17 schreef tong80 het volgende:
Goed
Frits Barend net op Radio-1 Noemde de ISU een corrupte bende. Rekken het seizoen voor het geld. En had ontdekt dat de ICU deze zomer hun vergadering in Maleisië houdt. Leuke locaties uitzoeken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Denk het ook, hoop dat hij toch een medaille kan pakken..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier gaat Groothuis het echt lastig mee krijgen...![]()
Goede tijd in deze omstandigheden.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Yes!!! 1 en 2!!!
![]()
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
1 en 2
Jezus wat een tijd met deze luchtdruk
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Groothuis
Nuis weer 2e
hooiquote:![]()
Zit het te volgen via ISU live timing op mn werk
quote:
Breekt dit jaar dan wel door met twee wereldtitels.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ja eindelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Breekt dit jaar dan wel door met twee wereldtitels.
Goud en zilver dus?
Zit op het werk dus vandaar
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik via dit topic.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:34 schreef franklop het volgende:
[..]
hooi![]()
Zit het te volgen via ISU live timing op mn werkEn teletekst pagina 856.
Album top 100 2024![]()
hoevaak is Nuis nu al 2e geweest?
Ik zit lekker op de bankquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:34 schreef franklop het volgende:
[..]
hooi![]()
Zit het te volgen via ISU live timing op mn werken heb je al hordes vrouwen om je heen staan die willen soppen op Groothuis/Nuijs?
![]()
![]()
Gewoon Nesbitt en Wust 2e.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo de 1500 voor vrouwen. Wat denken jullie?"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
1. Nesbittquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo de 1500 voor vrouwen. Wat denken jullie?
2. Wust
3. Sablikova![]()
1.Nesbittquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo de 1500 voor vrouwen. Wat denken jullie?![]()
De enige vrouw die hier om sport geeft is al naar huis, dus neequote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zit lekker op de banken heb je al hordes vrouwen om je heen staan die willen soppen op Groothuis/Nuijs?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:34 schreef franklop het volgende:
[..]
hooi![]()
Zit het te volgen via ISU live timing op mn werkooit van een livestream gehoord http://livestreams.omroep.nl/nos/schaatsenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik via dit topic.En teletekst pagina 856.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Jij blijquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:37 schreef franklop het volgende:
[..]
De enige vrouw die hier om sport geeft is al naar huis, dus nee
Zag het al helemaal voor me![]()
![]()
Weet ik, maar ik moet ook nog werken. Dan ben ik bang dat daar helemaal niets meer van komt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
ooit van een livestream gehoord http://livestreams.omroep.nl/nos/schaatsenYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Strakke race hoor van Groothuis.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Groothuis gewonnen?
Zit E3 te kijken."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
dat dusquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik moet ook nog werken. Dan ben ik bang dat daar helemaal niets meer van komt.zag je mij al voor je?quote:
hier de lijst zonder PDFquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:38 schreef roos85 het volgende:
Loting 1500m:
http://schaatsen.nl/Uploa(...)2012/4-L-1-01500.pdfSPOILER: 1500m. LadiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Ik ben gewoon ingezapt 10 minuten geleden en nu ga ik weer doorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik moet ook nog werken. Dan ben ik bang dat daar helemaal niets meer van komt.
Fantastisch van Groothuis. Het leek erop alsof het seizoen te lang voor hem was, maar hij pakt hem. Daarmee lijkt hij ook wel zeker van schaatser van het jaar bij telesport.
En Davis met lege handen, terwijl hij in deel 2 van het seizoen niet te kloppen was.Géén kloon van tvlxd!![]()
Wordt gewoon Nesbitt lijkt me.Via de stream of hebben jullie ook een tv?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ingezapt 10 minuten geleden en nu ga ik weer doorYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
streamquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:42 schreef Felagund het volgende:
Wordt gewoon Nesbitt lijkt me.
[..]
Via de stream of hebben jullie ook een tv?
Zou ik knap vinden van Sablikova als ze derde wordt terwijl ze niet meedoet.quote:
Veel afzeggingen trouwens voor die afstand; er doen maar 21 mee omdat de reserves op zijn.Géén kloon van tvlxd!![]()
Als er op de OS niet echt gekke dingen gedaan worden door de Nederlanders is wat mij betreft de Sportman van het jaar 2012 al bekend: Groothuis!
Mjah, sowieso gaat er wel iemnad goud winnen en die krijgt vast de voorkeurquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:43 schreef golfer het volgende:
Als er op de OS niet echt gekke dingen gedaan worden door de Nederlanders is wat mij betreft de Sportman van het jaar 2012 al bekend: Groothuis!
Ik schat olympisch goud nog wel hoger in, het kan zomaar dat een mannelijke judoka dit wint.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:43 schreef golfer het volgende:
Als er op de OS niet echt gekke dingen gedaan worden door de Nederlanders is wat mij betreft de Sportman van het jaar 2012 al bekend: Groothuis!You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
En terecht denk ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, sowieso gaat er wel iemnad goud winnen en die krijgt vast de voorkeurGéén kloon van tvlxd!![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Zou ik knap vinden van Sablikova als ze derde wordt terwijl ze niet meedoet.
Veel afzeggingen trouwens voor die afstand; er doen maar 21 mee omdat de reserves op zijn.
Ok, dat wist ik niet...Friesinger dichtte haar gisteren nog goede kansen toe![]()
![]()
Dan hoop ik nu dat ie het niet wordtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:43 schreef golfer het volgende:
Grolquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik schat olympisch goud nog wel hoger in, het kan zomaar dat een mannelijke judoka dit wint.![]()
![]()
Heeft Sablikova zich afgemeld of zat de NOS gister voor niks haar als podiumkandidaat te zien?
Mager startveld dan, Nesbitt en Wust en dan is het al zo'n beetje op qua kanshebbers.![]()
Ja, hè. Raar is dat hè? Sporters die willen winnen en voor goud gaan.quote:
Afgemeld.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:46 schreef DennisDeBengel het volgende:
Heeft Sablikova zich afgemeld of zat de NOS gister voor niks haar als podiumkandidaat te zien?
Mager startveld dan, Nesbitt en Wust en dan is het al zo'n beetje op qua kanshebbers.Géén kloon van tvlxd!![]()
ploeg van het jaar? en dat soort zaken?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij voetbal kijken ze toch ook naar de titels...![]()
Ja toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ploeg van het jaar? en dat soort zaken?![]()
![]()
Wat was dat ? Fred kroket staat op doel ?jaap aap in de verdediging
(Voetbal opstelling dwars door het beeld heen met vage namen)
![]()
Ja. Is dat vreemd?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
ploeg van het jaar? en dat soort zaken?
Snap je wel iets van sporters die willen winnen?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Kan zomaar dat je een ploeg hebt die heel verrassend is. Zo heb je dit jaar APOEL Nicosia in de kwartfinale van de CL.quote:![]()
Opstelling van de stagiairquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:53 schreef The_Avatar het volgende:
Wat was dat ? Fred kroket staat op doel ?![]()
![]()
Dat kan zomaar inderdaadquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan zomaar dat je een ploeg hebt die heel verrassend is. Zo heb je dit jaar APOEL Nicosia in de kwartfinale van de CL.Ah oke, ben niet zo op de hoogte van de CL
![]()
![]()
Jaap Aap links-achter, verdomme, jarenlang zorgen over wie op die positie moet spelen in Nederland, blijkt Jaap Aap gewoon beschikbaar te zijn!![]()
Maakt niet uit, ik geef je wel bijles over de CLquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat kan zomaar inderdaadAh oke, ben niet zo op de hoogte van de CL
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:58 schreef Strani het volgende:
Dames 1500 meter nu..dit moet dan toch het moment van Wüst Nesbitt worden.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Onder deze zware omstandigheden zal Wust in het laatste rondje veel tijd goed kunnen maken op Nesbitt. Het kan alle kanten op.![]()
Hoge luchtdrukquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:00 schreef Strani het volgende:
Waarom zijn de omstandigheden eigenlijk zo zwaar dit jaar? Is het te warm boven het ijs?![]()
![]()
Inderdaad; ook jammer voor de ploegenachtervolging trouwens...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:08 schreef roos85 het volgende:
Zonde dat Leenstra een blessure heeft trouwens![]()
Linda de Vries..ik kan zien dat ik een aantal winters weinig schaatsen heb kunnen kijken, veel namen ken ik niet eens.![]()
Linda
quote:
Hup Ireen!!!!!!!!!"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Sowieso een Nederlandse op het podium.
Album top 100 2024![]()
Hele knappe tijd van Wust.
Oef...leek niet zo goed, maar was het wel
Goede tijd idd..
Album top 100 2024![]()
Verwacht dat Nesbitt sowieso wel sneller rijdt dan De Vries.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Mooie tijd
Nesbitt komt er wel onder denk ik"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Zoals verwacht: toch Nesbitt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
quote:
Album top 100 2024![]()
Jammer ja, maar ach.quote:"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Het scheelde niks.
Wust was toch wat te slordig deze rit. Was geen perfecte race."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Zeker!quote:"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu lekker de laatste 20km van de E3-prijs meepakken
Wat is jullie voorspelling voor de 5km?
1. Sven Kramer
2. Jan Blokhuizen
3. Bob de Jong(al mag hij van mij echt naast het podium eindigen... )
![]()
Ja..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:34 schreef elby1988 het volgende:
krijgen jullie ook spam PM? waar kan ik het melden?
Heb Snakey al een PM gestuurd.. die heeft hem al verwijderd.. maar voor de zekerheid kan je hem nog een PM sturen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: