The dudequote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Als je googelt op afbeeldingen-karig krijg je deze:
[ afbeelding ]
![]()
Neeee Mo. We maken eerst deze af!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik doe trouwens de 30 day Shred, maar je hebt ook ripped en zulks?
Och, arme jij! Twéé weken, brrr.quote:
Dan is het goed!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mensch! Rustig! Ik vroeg me af welke jullie dan deden!![]()
Dude, groenten! Je vergeet ze! Niet doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:16 schreef Viking84 het volgende:
Ja ik was het fruit even vergeten. Heb ongeveer 150 gram blauwe druiven op en ik eet nog twee kiwi's en 250 gram worteltjes.
Dus buiten de patat, kroket en cola om is het wel een goed weekendlijstje vind ik. Heb al maanden geen patat van t Hoekje meer gehad en ik heb wel 1000 calorieen verbrand.
Heb 2x0.68kg en 2x1.13kgquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Dan is het goed!Hier dus ook de 30 Day Shred, want die werd me hier aangeraden door Novem.
Ben wel benieuwd in hoeverre je morgen spierpijn zult hebben! Ik kon de dag na de eerste keer amper nog iets van de bovenste planken in de keukenkastjes pakken.Hoe zwaar zijn je gewichtjes?
lees nog een keerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:25 schreef minilot het j volgende:
[..]
Dude, groenten! Je vergeet ze! Niet doen.
Yup! Of de HEMA.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:05 schreef Perruche het volgende:
Ik ga even een nieuwe blender en een kleine koekenpan kopen denk ik. Kan dat gewoon bij de blokker?
De hema.....quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
De hema.....
Niet de hemel
Muesli vind het echt niet lekker, weetabix lukt wel maar lekker? Amaranth, dat weet ik niet... Kan ik dat hier ook krijgen?
Is intussen duidelijk of en wanneer jullie gaan samenwonen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:09 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Ik ben weer alleen.En het is eindelijk weekeind. Bijna de hele dag gewerkt vandaag. Wel fijn effectief!
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ola! 2e keer shred gedaan, ditmaal met vriendje (deels althans, hij vond het nog best heavy!). Ik heb gewichtjes van 1,5 kilo per stuk en soms vind ik die wel zwaar! Moet hier en daar ook nog even kappen tussendoor (zoals met opdrukken), maar soit!
Voldaan welNu zo roti maken!
Die pannenkoekjesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! Ja, dat heb ik dus ook! Die van mij zijn iets lichter dus, maar bij sommige oefeningen moet ik écht nog trainen.
En Roti! Welk recept?Ik wil deze nog eens gaan proberen binnenkort:
http://www.kayotic.nl/blog/roti-chicken
Nou ja, het blijft 95% zeker dat hij hierheen komt. Afhankelijk van mijn plannen in de zomer (een maand naar de VS voor een cursus, of niet) wordt dat juli of Augustus denk ik. Dus dat is te overzien!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Is intussen duidelijk of en wanneer jullie gaan samenwonen?
B. en ik gaan volgend weekend de laatste klussen in zijn huis doen. Daarna schakelen we een makelaar in en wordt het te koop gezet. Eindelijk, ik ben dat pendelen en elkaar missen echt zat na 2 jaar.
Lijstje:
L: kwark
T: picolientje, volkoren boterham filet americain met ui
S: poetsen, stofzuigen, dweilen, ramen wassen
D: pasta met gehaktballetjes en pittige tomatensaus, erbij courgette van de grill met oregano
S: Jillian dag 3
T: wijn, kippenvleugels
S: B.
Sieht gut aus! Ik maak volgens oud recept van mijn vroegere Surinaamse kleuterklas-jufquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! Ja, dat heb ik dus ook! Die van mij zijn iets lichter dus, maar bij sommige oefeningen moet ik écht nog trainen.
En Roti! Welk recept?Ik wil deze nog eens gaan proberen binnenkort:
http://www.kayotic.nl/blog/roti-chicken
Nein! Should I?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria!!!
Ken je de impractical jokers?
Deze had ik in t vorige topic volgens mij ook al neergeplempt:quote:
Ik vond ze echt heerlijk! Ik wil de rest van het recept nog een keer in de slowcooker proberenquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:16 schreef Perruche het volgende:
Whoe huisvrouw galore, ik heb een pan en een mixer gekocht!
Slecht. Ik lig nog in bed en zie er een beetje tegen op om er uit te komenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:39 schreef Perruche het volgende:
[..]hoe is het billy? beetje minder familietroubles?
Haha prob! ga wat doen luiwammesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Slecht. Ik lig nog in bed en zie er een beetje tegen op om er uit te komen
mwah relatietroubles. heb hem nu een week niet gesproken en denk dat het wel over is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Haha prob! ga wat doen luiwammeswat is er aan de hand dan?
Heb je hem zelf al gebeld?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:44 schreef Probability het volgende:
[..]
mwah relatietroubles. heb hem nu een week niet gesproken en denk dat het wel over is.
Ja donderdag, hij nam niet op en wapte dat hij wss zondag belt.quote:
Ik had het net gevonden, mijn liefste chatte me (hij zit in de vrachtwagen), dat ik een award gewonnen hadquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik had het net gevonden, mijn liefste chatte me (hij zit in de vrachtwagen), dat ik een award gewonnen had.
Ze vullen als een baksteen hč? Ik nam ze afgelopen winter af en toe mee als ik een drukke en lange werkdag had en weinig tijd om te eten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:42 schreef Perruche het volgende:
Ik heb net 2 dadelballendingen gegeten en nu heb ik geen zin meer in mijn avondeten
Je voelt je beter als je eet, echt!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:51 schreef Probability het volgende:
Ik moet nu echt iets gaan eten want gister ook al bijna niet en dan toch drinken is niet echt handig. Beetje stom zelfs.
Ja maar Tink?? Of iemand anders deed toch ook jacks tijdens het tandenpoetsen? Lijkt mij niet handigquote:
Ja, van het recept van minilot, maar dan balletjes gemaakt omdat ik maar heel weinig ingredienten had, nog!quote:
Wat voor dadels had je? Want medjools zijn in principe ruimschoots kledderig genoeg om het zonder agavesiroop te kunnen doen. Andere dadels zijn vaak veel viezer droger, en dan is het wel lastiger..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, van het recept van minilot, maar dan balletjes gemaakt omdat ik maar heel weinig ingredienten had, nog!
Supermakkelijk, gewooon dadels/amandelen/walnoten mixen (in keukenmachine) en ik had er een pietsie agavesiroop bij omdat het anders iets droog was, en dan cacaopoeder en dan nog eens mixen en dan ballen maken. Ik heb ze nog gerold in de cacaopoeder om ze wat minder zoet te maken.
Is ook echt wel een stevige afstand!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik: Ik heb 15 km hardgelopen vandaag
Zwager:en dat doe je voor je lol?
Ik: Ja
Ik dacht inderdaad medjool maar het waren uitgedroogde die ergens te lang hadden gelegenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat voor dadels had je? Want medjools zijn in principe ruimschoots kledderig genoeg om het zonder agavesiroop te kunnen doen. Andere dadels zijn vaak veel viezer droger, en dan is het wel lastiger..
Die dadels - dat is ECHT een wereld van verschil. Die dikke, grote zachte medjooldadels zijn niet met andere dadels te vergelijken. Ze zijn stroperig, kleverig, intens diep zoet, karamelachig en enorm rijk van smaak. En ze zorgen voor een zachte, hapbare brownie met hun geniale zachte structuur!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad medjool maar het waren uitgedroogde die ergens te lang hadden gelegen. Maar ik vind het nou niet echt "Brownies"
misschien is het lekkerder met echte verse medjoul en rauwe cacao? Ik had gewoon droste genomen die nog in de kast stond.
1,5 jaar geleden. Eerst het beginnersschema van hardloopschema.nl, daarna wat gekwakkeld met de 5 kilometer (wellicht ook omdat ik 4 keer per week liep i.p.v. 3, maar ja, werkloosquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:33 schreef minilot het volgende:
Hela, ik ben zomaar derde geworden bij de Yvonne-awards, voor CUL!
[..]
Is ook echt wel een stevige afstand!Wanneer ben jij eigenlijk met lopen begonnen?
Nee joh, ik doen wel oefeningen tijdens het tandenpoetsen, maar geen jumping jacks.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar Tink?? Of iemand anders deed toch ook jacks tijdens het tandenpoetsen? Lijkt mij niet handig
Gefeli Sigme, wat leuk
Die mueslireep vond ik niet zo handig, want hij bleef zitten in m'n keel en ik ben gewoon veel tijd kwijt aan kauwen. Een halfuur later zat de helft nog in een hoekje in m'n mondquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Je mag ook trots zijn Vik, weet je wel hoe er het is, niet te geloven eiks
Je hoeft toch geen hardloopspul qua eten te kopen? Je kan ook een balisto ofzo meenemen, lekker en niks ongezonder dan "gezonde" repen...
Heb vanmorgen met de bidongordel gelopen, toch lekker wat water bij de hand maar het zijn maar 4 kleine bidonnetjes van 200 ml dus heel erg schiet het niet op
Heb ze weleens gehad hoor, had ze alleen niet in huis. Maar kreeg er niet zulke orgasmische ervaringen van als jij nu beschrijft.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Die dadels - dat is ECHT een wereld van verschil. Die dikke, grote zachte medjooldadels zijn niet met andere dadels te vergelijken. Ze zijn stroperig, kleverig, intens diep zoet, karamelachig en enorm rijk van smaak. En ze zorgen voor een zachte, hapbare brownie met hun geniale zachte structuur!
Verder gebruik ik ook gewoon Droste hoor.Maar koop op de markt ofzo eens echte medjools: je weet niet wat je proeft!
Dan noemt Jagär mijn lijstje weer een shitlijstje. Iedereen valt steeds over die mueslirepen hier. Ja, muesli breaker yoghurt zou miss wel kunnen. Maar ik ga toch die gels ook proberenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik dan kan je ook gewoon een muesli breaker yoghurt nemen, heel stuk goedkoper.
Balisto is met chocolade dus nog lekker ook
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heb ze weleens gehad hoor, had ze alleen niet in huis. Maar kreeg er niet zulke orgasmische ervaringen van als jij nu beschrijft.
Viel er helemaal niet over, dus 'iedereen'quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan noemt Jagär mijn lijstje weer een shitlijstje. Iedereen valt steeds over die mueslirepen hier. Ja, muesli breaker yoghurt zou miss wel kunnen. Maar ik ga toch die gels ook proberen![]()
.
Kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heb ze weleens gehad hoor, had ze alleen niet in huis. Maar kreeg er niet zulke orgasmische ervaringen van als jij nu beschrijft.
Moet je eigenlijk wel per se iets eten op die afstand? Ik weet natuurlijk niet hoe lang je er precies over doet, maar zijn een sportdrankje en een druivensuikertabletje niet voldoende? En daarna gewoon lekker bij-eten?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan noemt Jagär mijn lijstje weer een shitlijstje. Iedereen valt steeds over die mueslirepen hier. Ja, muesli breaker yoghurt zou miss wel kunnen. Maar ik ga toch die gels ook proberen![]()
.
Ik begreep dat het vanaf 1 uur lopen nodig is om te eten/drinken onderweg. Maar goed, ik vraag ook wel even bij de sportzaak (maar die sturen me vast met dure meuk naar huisquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk wel per se iets eten op die afstand? Ik weet natuurlijk niet hoe lang je er precies over doet, maar zijn een sportdrankje en een druivensuikertabletje niet voldoende? En daarna gewoon lekker bij-eten?
Dat ja!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Onder het rennen kan ik mijzelf al verlekkeren met alles wat ik daarna kan eten
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik eet ook niet, dat doe ik na de tijd.. Onder het rennen kan ik mijzelf al verlekkeren met alles wat ik daarna kan eten
Drinken vind ik wel belangrijk, mijn speeksel wordt anders echt een soort van behangplaksel
zou je niet een soort energiedrank in je water kunnen doen, zodat je niets hoeft te eten onderweg? Hoe lang doe je eigenlijk over 15 km.? Anderhalf uur?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die mueslireep vond ik niet zo handig, want hij bleef zitten in m'n keel en ik ben gewoon veel tijd kwijt aan kauwen. Een halfuur later zat de helft nog in een hoekje in m'n mond. Ik wil gewoon iets naar binnen spuiten en doorslikken en dan verder geen gedoe.
Ik heb ook met water gelopen: tijdens het lopen één flesje gedronken en erna nog één. Ook te weinig. Eigenlijk moet ik met vier lopen en ze moeten allemaal leeg. Maar ik vind het zo'n gekut altijd, jij niet? Dus dan stel ik het water drinken zo veel mogelijk uit. Ik draai altijd het dopje eraf, omdat ik vind dat er anders te weinig water uit komt, maar drinken en lopen gaat niet echt samen
.
nou, het eerste lijstje wat je poste was belabberd! brinte, 2 mueslirepen, friet en kroket, 2 cola.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Nee, ik schat ergens in de loop van de nacht pas, als ik de slaap niet kan vatten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:10 schreef ElDinosaur het volgende:
Pff, klaar met eten voor vandaag.![]()
Ben je al aan de wodka begonnen om je (tijdelijke) eenzaamheid te verdrinken, minilot?
Net geen 1:40 vandaag.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zou je niet een soort energiedrank in je water kunnen doen, zodat je niets hoeft te eten onderweg? Hoe lang doe je eigenlijk over 15 km.? Anderhalf uur?
Ik denk als je iets met veel elektrolyten meeneemt, je geen hongerklop zou moeten krijgen. En anders kun je altijd een mueslireep meenemen, voor het geval dat. Had je vandaag honger?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Net geen 1:40 vandaag.
Ik kan ook altijd een sportdrank meenemen. Maar ik ben heel bevreesd voor die hongerklop, want die kan alles verpesten. Dus ik wil iig iets meenemen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:44 schreef Probability het volgende:
[..]
mwah relatietroubles. heb hem nu een week niet gesproken en denk dat het wel over is.
Nee, want ik heb die mueslirepen genomen om die hongerklop voor te zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik denk als je iets met veel elektrolyten meeneemt, je geen hongerklop zou moeten krijgen. En anders kun je altijd een mueslireep meenemen, voor het geval dat. Had je vandaag honger?
sportdrankjes bestaan uit: suikers en zouten, makkelijk zelf even te makenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want ik heb die mueslirepen genomen om die hongerklop voor te zijn(na 45 minuten en na ruim 5 kwartier heb ik er één genomen, overigens was het 1,5 mueslireep).
Ik ga die elektrolyten even googlen.
ik zou er eens wat mee experimenteren. Eens kijken of je 15 km. kunt lopen zonder mueslireep, en die reep alleen als backup bij je te hebben. En kijken welk ontbijt het beste werkt enzo.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want ik heb die mueslirepen genomen om die hongerklop voor te zijn(na 45 minuten en na ruim 5 kwartier heb ik er één genomen, overigens was het 1,5 mueslireep).
Ik ga die elektrolyten even googlen.
Komt wel goed.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou er eens wat mee experimenteren. Eens kijken of je 15 km. kunt lopen zonder mueslireep, en die reep alleen als backup bij je te hebben. En kijken welk ontbijt het beste werkt enzo.
Nogmaals ik vind het knap. Ik heb morgenochtend 6 km. gepland staan, en zie ertegenop...
Gewoon iets wat je makkelijk binnenkrijgt, desnoods smoothies ofzo, op dit soort momenten ben ik een keer wel voor functioneel eten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:51 schreef Probability het volgende:
Ik moet nu echt iets gaan eten want gister ook al bijna niet en dan toch drinken is niet echt handig. Beetje stom zelfs.
Dat idd. Ik raas er maar overheenquote:
Details over de pizza woman!!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:32 schreef _aurum_ het volgende:
Prob
pff, mijn pizaa was (te) lekker. Zit nu vol
Ik dacht eerst dat je het tegen vik hadquote:
Lig nu aflevering 6 of 7 te kijken van Supernaturalquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, hoe gaat het? Als zat van de series?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lig nu aflevering 6 of 7 te kijken van SupernaturalEn heb Breaking Bad gezieb t/m aflevering 5.
Verder gaat t op zich prima. Alleen zet t niet door.In the main time heb je nog geen dokterswacht of iets gebeld? Doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie er het nut niet van in. Ze kunnen me niet meer vertellen dan ik al weet. Hoogstens een echo doen om het te checken, maar dat verandert verder ook niks.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
In the main time heb je nog geen dokterswacht of iets gebeld? Doen!
Aan de andere kant is tv kijken in bed ook super chillquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind dat je ontzettend nuchter bent Coco, knap!
Ik zit mezelf in de weg vandaag. Vandaag is de enige dag dat ik niet om 10 uur in bed hoef te liggen, en morgen is de enige dag dat ik weekeind heb. Ik wil dus van het 'laat opblijven' genieten, maar ben moe. Stom!
Klinkt als een goede plekquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coco
Vandaag in de Colakreek geweest, mooi. Jammer van de regen. Morgen dolfijnen spotten, ben benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje:
Pre-O: rijstwafel geitenkaas
O: 2 boterhammen pindakaas, gekookt ei, half glaasje prosecco
T: appel, dropjes
L: 2 boterhammen geitenkaas, 2 glazen prosecco
T: dropjes![]()
D: kabeljauw met gamba's en groentespaghetti (echt veel te weinig en van t toetje mocht ik natuurlijk niks, heb alleen nootjes gesnoept en wat vijgenbrood) 2 glazen prosecco
T: de nada
B: de stad door sjouwen
Ik vind hem nog meevallen...Be someone that makes you happy
Ik vond het ook wel fijn dat dat lukte! Heeft ook geen zin om mn kont dan tegen de krib te gooien want dan wordt het sowieso niks! Hoe is het met jou dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
XM, zonnestraaltje
Stomme muggen!
Nallie, mooi dat je het beste ervan hebt weten te maken
Goed hoor, thanks for asking!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:02 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel fijn dat dat lukte! Heeft ook geen zin om mn kont dan tegen de krib te gooien want dan wordt het sowieso niks! Hoe is het met jou dan?
Ik heb meestal zin om te crea-en als ik het productief druk heb, dus da's goedquote:
Dat maakt niet uit! Hoe meer je het doet, hoe beter het gaat toch? En als je er maar lol in hebtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb meestal zin om te crea-en als ik het productief druk heb, dus da's goed![]()
Tekenen, schilderen, dingen maken! Helaas ben ik overal niet zo goed in als ik zou willen, mwehehe
Is zo!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:10 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit! Hoe meer je het doet, hoe beter het gaat toch? En als je er maar lol in hebt
Ik vind jou altijd best crea (van geest in elk gevalquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is zo!En ik wil het weer meer gaan doen, zodat ik er beter in word!
![]()
Altijd als ik van die spullen zie op bijv. Etsy ofzo, dan denk ik: dat wil ik ook kunnen maken!
* boks! *quote:Op zondag 18 maart 2012 02:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn lijstje is ook ruk, maar heb wel gespind vanochtend en 2x15 km gefietst. En gedanst.
Voornemen voor morgen : tot 12 uur in bed blijven liggen.
Wel een beetje geslapen?quote:
Zelfgemaakte bodem, zelfgemaakt sausje-> knof gefruit, ansjovisje erbij, blik tomatenblokjes en als laatste oregano, rozemarijn, basilicum er bijquote:
Vermaak je jevoor de rest een beetje daar?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coco
Vandaag in de Colakreek geweest, mooi. Jammer van de regen. Morgen dolfijnen spotten, ben benieuwd!
Mijn lief heeft sowieso al een sterke voorkeur voor blootsvoets lopen, en ondanks zijn veel-te-zwaar-zijn zal het hem vermoedelijk een stuk eenvoudiger afgaan dan mezelf.quote:Op zondag 18 maart 2012 08:02 schreef Viking84 het volgende:
Minilot, als je ook aan barefoot running wilt gaan doen kun je dat het beste meteen doen, denk ik. Straks zit een verkeerde loopstijl erin gesleten en moet je die eerst weer afleren. Overigens wordt het wel afgeraden voor mensen die veel te zwaar zijn
Ach, ik lag er om 21.30 in en was om 5 uur wakker. Onze andere poes is toch wat van slag, hoewel ze niet echt grote vriendjes waren (lees: loopt 's nachts mauwend door het huis). Na weer eens een potje janken de poes maar op de slaapkamer gelaten, maar ik weet ook weer waarom we dat nooit doen. Nog wel wat geslapen, maar knallende koppijn nu.quote:Op zondag 18 maart 2012 08:05 schreef _aurum_ het volgende:
Ik lag er gisteraaf na 2200 al inmaarja, om 0600 wakker worden op je vrije zaterdag en zwaar sporten daar word je wel moe van
vannacht lekker geslapen
Coco
HPKW, deel je het bed of lig je er alleen?Het is stil met de updates de laatste dagen.
Ik heb de Nike free dus (versie 2), maar ik moet ook weer 'opnieuw' beginnen dan en daar heb ik op dit moment niet zo veel zin in, aangezien ik net zo lekker en blessurevrij loop.quote:Op zondag 18 maart 2012 08:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn lief heeft sowieso al een sterke voorkeur voor blootsvoets lopen, en ondanks zijn veel-te-zwaar-zijn zal het hem vermoedelijk een stuk eenvoudiger afgaan dan mezelf.
Ik wil er ook niet te lang mee wachten hoor: ik loop nog maar heel kort, op heel goedkope hardloopschoenen die al tamelijk versleten beginnen te raken. Ik koop geen nieuwe - ik ga met deze schoenen afbouwen en blootsvoets opbouwen. Tenminste, in van die minimale schoentjes met nauwelijks een zool. Die Vibramschoenen spreken me niet zo aan, ik denk dat ik in eerste instantie voor zoiets ga. Helemaal barefoot durf ik nog niet aan, maar zodra het beter weer is buiten ga ik wel aan een stevige eeltlaag werken. Met mijn poezelige eeltloze voetjes kan ik momenteel nog geen drie meter lopen op de paden waarop we normaal gesproken rennen. Maar ik vind het een leuk projectje voor deze lente/zomer: mijn blote voeten weerbaar maken tegen de elementen!
*boks*quote:Op zondag 18 maart 2012 10:18 schreef anna82 het volgende:
Gutemorgen!
Metjes voor Coco, Billy en Phaidra.
Ik lig in bed te bedenken wat ik vandaag eens ga doen. Al bedacht: 'nog lekker even blijven liggen.'
My hero.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:36 schreef Isabeau het volgende:
ik was om 7:15 uit bed, heb al een uur gewandeld en lekker ontbijt gehad en al een tussendoortje
Alleen natuurlijk! Mijn date moest 15 km de andere kant uit fietsen om thuis te komen.quote:Op zondag 18 maart 2012 08:05 schreef _aurum_ het volgende:
Ik lag er gisteraaf na 2200 al inmaarja, om 0600 wakker worden op je vrije zaterdag en zwaar sporten daar word je wel moe van
vannacht lekker geslapen
Coco
HPKW, deel je het bed of lig je er alleen?Het is stil met de updates de laatste dagen.
Ja ben vroeg gaan slapen en lig nu nog steeds in bed.. Wel met een heel ander gevoel dan gister.quote:Op zondag 18 maart 2012 07:17 schreef minilot het volgende:
Vandaag een onzeker en vermoedelijk niet al te best lijstje.
Ik begin zodadelijk goed, met sojayoghurt, rode bessen en amaranth maar daarna ga ik naar de Efteling en er zijn de afgelopen weken wat interessante wijzigingen in het horecabeleid geweest, dus ik moet tenminste het nieuwe Kijkdoos-kindermenu met kip en frietjes proberen én ik wil vooral de (als het goed is) sterk verbeterde döner kebab-optie op het Fata Morganaplein recenseren.![]()
B: wordt vandaag urenlang door een attractiepark lopen.
En vanavond laat komt mijn lief thuis.![]()
Verder heb ik net een uur in bed liggen lezen over barefoot running en nu wil ik mijn hardloopschoenen niet meer aan.
[..]
Wel een beetje geslapen?
Hmm.. Niet per se maar gewoon anders.. Gister zag ik enorm op tegen de dag en vandaag een stuk minder.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 10:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmm.. Niet per se maar gewoon anders.. Gister zag ik enorm op tegen de dag en vandaag een stuk minder.
Daarom maak ik ze meestal in bikini of hetzelfde setje kleding, dan durf ik ze iig te delenquote:Op zondag 18 maart 2012 10:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben al uit bed. En ik ben tegen heug en meug twee boterhammen aan het wegwerken
.
Nu even een weeklijstje maken en dat ratatouillerecept met brie en witvis terug zien te vinden. Damn spoilertags.
Overigens heb ik net twee 'hoe zie ik er nu uit'-foto's gemaakt van mezelf in ondergoed. Ik weet nog niet of ik ze durf te delen, maar ik weet wel dat ik over drie weken weer foto's ga maken en dan ga vergelijken.
aankleden op een zondag?quote:Op zondag 18 maart 2012 11:10 schreef loveli het volgende:
Al die early birds... Mijn doel is voor 12 uur aangekleed te zijn
Kan moeilijk in m'n badjas op werk verschijnen.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
aankleden op een zondag?
Ik heb gedouched, en m'n huiskleren weer aangedaan...fijn vind ik dat!
Ik ben net uit bed gestapt in mijn pyjama/joggingbroek en slobbertop. Daar gooi ik zo nog een oversized trui overheen, trek sokken aan en dan ben ik klaar voor vandaagquote:Op zondag 18 maart 2012 11:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
aankleden op een zondag?
Ik heb gedouched, en m'n huiskleren weer aangedaan...fijn vind ik dat!
quote:Op zondag 18 maart 2012 11:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben net uit bed gestapt in mijn pyjama/joggingbroek en slobbertop. Daar gooi ik zo nog een oversized trui overheen, trek sokken aan en dan ben ik klaar voor vandaag
Nee denk dat hij dat pas doet als ie klaar is met werken etc.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:52 schreef Perruche het volgende:
Heeft ie al gebeld Billy?
Morning trouwens
Kun je ze doorsturenquote:Op zondag 18 maart 2012 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb eindelijk het gezochte recept teruggevonden (was van sunny) en tussendoor ook alle andere recepten die ik tegenkwam opgeslagen. Nu eens een verantwoord lijstje maken en hopen dat er wat van terechtkomt ivm overwerken
.
Heb ook nog een zak gedroogde kikkererwten ja.. Wil er altjd wat mee doen op een vrije dag maar komt er nooit vanquote:Op zondag 18 maart 2012 11:43 schreef _aurum_ het volgende:
Had iemand nog een goed receptje voor chickpea curry? Ik heb ze in de week staan en wil er wat mee doen
Knap, dit lijstje. Jij neemt geen rustdag in de week?quote:Op zondag 18 maart 2012 11:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Sportlijstje voor deze week:
Ma: 60 min KT
Di: Start to run 2
Do: 60 min KT / Start to run 3
Vr: 60 min KT
Za: Start to run 4
Les 1 beviel goed.. hopelijk kan ik indoor cardio tot een minimum beperken en lekker buiten gaan hardlopen.
Woensdag en zondag?quote:Op zondag 18 maart 2012 11:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Knap, dit lijstje. Jij neemt geen rustdag in de week?
Is het slecht weer? Hier was het prima hardloopweer; lekker fris. Beetje wind, nog een spatje regen (mocht echt geen naam hebben), zelfs nog een tijdje zonneschijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:53 schreef Perruche het volgende:
Goed hoor dino! Met dit weer ga ik echt niet hardlopen
Het is zondag, dan mag dat.quote:
http://smittenkitchen.com/2010/02/chana-masala/quote:Op zondag 18 maart 2012 11:43 schreef _aurum_ het volgende:
Had iemand nog een goed receptje voor chickpea curry? Ik heb ze in de week staan en wil er wat mee doen
oh ja, thanks voor de herinnering!quote:Op zondag 18 maart 2012 11:59 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb deze week ook keigoed gesportMaar net als Jagar ga ik vanaf morgen eens kijken of afvallen wat sneller/beter gaat als ik doordeweeks het snoepen laat. Ik snoep niet in grote hoeveelheden (gelukkig), maar toch wel elke dag een chocolaatje of een koekje.
translate.google.comquote:Op zondag 18 maart 2012 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik had minilot gepmd, maar ik kan het hier natuurlijk ook even vragen. Kan iemand mij hier even mee helpen?
10-inch cast iron or non-stick skillet --> ?
1 can artichokes (enough for 1 cup chopped) --> ? artisjokken in een blikje? kun je die bij ah kopen?
1 small bunch kale (enough for 1 cup chopped) --> dit is boerenkool, volgens mij? Dan kan ik toch gewoon een zak gebruiken?
3/4 cup Pecorino Romano cheese --> ook verkrijgbaar bij AH? en kunnen andere soorten kaas ook?
9 eggs
2 tablespoons milk
1/2 teaspoon kosher salt --> koosjer zout? Huh?
Fresh ground pepper --> wat is dit?
1 tablespoon olive oil --> wat is een tablespoon? Een eetlepel?
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:18 schreef Probability het volgende:
[..]
translate.google.com
10-inch gietijzer of non-stick koekenpan ->?
1 blik artisjokken (genoeg voor 1 kopje gehakte) ->
1 klein bosje boerenkool (genoeg voor 1 kopje gehakte) ->
3/4 kopje Pecorino Romano-kaas -> ja
9 eieren
2 eetlepels melk
1/2 theelepel zeezout ->
Vers gemalen peper ->
1 eetlepel olijfolie ->
cast iron is gietijzer. Gewoon een koekepan doet de trick (Behalve als het in de oven moet!)quote:Op zondag 18 maart 2012 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik had minilot gepmd, maar ik kan het hier natuurlijk ook even vragen. Kan iemand mij hier even mee helpen?
10-inch cast iron or non-stick skillet --> ?
1 can artichokes (enough for 1 cup chopped) --> ? artisjokken in een blikje? kun je die bij ah kopen?
1 small bunch kale (enough for 1 cup chopped) --> dit is boerenkool, volgens mij? Dan kan ik toch gewoon een zak gebruiken?
3/4 cup Pecorino Romano cheese --> ook verkrijgbaar bij AH? en kunnen andere soorten kaas ook?
9 eggs
2 tablespoons milk
1/2 teaspoon kosher salt --> koosjer zout? Huh?
Fresh ground pepper --> wat is dit?
1 tablespoon olive oil --> wat is een tablespoon? Een eetlepel?
quote:
ziet er behoorlijk authentiek uit!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
http://smittenkitchen.com/2010/02/chana-masala/
kwam deze laatst tegen, en die lijkt me lekker!
quote:
wat staat er in je verzonden mail?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht dat ik die foto's die ik vanochtend gemaakt heb naar mezelf had gemaild (heel goed opgelet dat mijn naam in het aan-veld stond), maar ze staan nu nog niet in m'n mailbox. Dus ik hoop nu maar niet dat ze bij iemand anders in z'n mailbox zijn beland
![]()
.
Have fun!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is hier bijna 8:30, gaan zo richting de dolfijnen! Whoei!
Enkele had je zelf gepostquote:
Leuk! Veel plezier!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is hier bijna 8:30, gaan zo richting de dolfijnen! Whoei!
Ja, vind ik ookquote:Op zondag 18 maart 2012 12:38 schreef An24 het volgende:
Klinkt goed en erg lekker vik!
XM: veel plezier.
Dat je er zin in hebt is een goed teken. Komt helemaal goed.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Heb er zin in. En elke avond veggies, wow!
.
Mag nu zaterdag wel weer Turkse tortilla's hebben vind ik (dan moet ik ook werken namelijk) en als we gaan bestellen op het werk, probeer ik ook iets gezonds te kiezen.
Gezond eten bestellenquote:Op zondag 18 maart 2012 12:40 schreef Viking84 het volgende:
Ja, vind ik ook. Heb er zin in. En elke avond veggies, wow!
.
Mag nu zaterdag wel weer Turkse tortilla's hebben vind ik (dan moet ik ook werken namelijk) en als we gaan bestellen op het werk, probeer ik ook iets gezonds te kiezen.
Goed idee, dat van dat opstaan!quote:Op zondag 18 maart 2012 13:02 schreef Probability het volgende:
Ik ga maar eens douchen/opstaan. Genoeg zielig in bed gelegen.
Op kantoor? Of in een flat in de buurt?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet ook met trappen gaan trainen, maar ik vind het nog best lastig om een goede plek te vinden![]()
Gewoon thuis gaan mijn buren me niet in dank afnemen, denk ik.
geen rode rettich?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:05 schreef _aurum_ het volgende:
ohja, ik was gister op de markt en dacht laten we wild doen
Ik heb een groente meegenomen, die eruitziet als een hele grote wortel, maar ipv oranje is het roodachtig.
Beetje radijsjesroodachtig.
Het Turkse meisje zei dat het net zoiets was als koolrabi. Klinkt dit iemand bekend in de oren
jaaaa!!!! Dankiesquote:
Klopt. Op mn huidige werkplek is het een slecht geventileerd stoffig trappenhuis en ga ik mooi niet naar de zevende want dat is een hel.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:13 schreef Viking84 het volgende:
Wat trappen oprennen betreft hangt heel erg af van of het binnen of buiten is en of het eem stenen trappenhuis is of e met bekleden treden. Moest in Groningen ook zes trappen op en dat ging kmeiteloos em buiten ook maar op mk werk heb ok maar weinig zuurstof.
rendangquote:Op zondag 18 maart 2012 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben voor vanavond de Rendang van RobinOok aan het maken: http://www.aziatische-ingredienten.nl/rendang-recept/
en het ruikt zķ lekker hier![]()
Ik dacht al even dat het aan mij lagquote:Op zondag 18 maart 2012 13:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Klopt. Op mn huidige werkplek is het een slecht geventileerd stoffig trappenhuis en ga ik mooi niet naar de zevende want dat is een hel.
Op mn nieuwe werkplek zit ik op de 11e, maar is het wel een stenen trappenhuis en da ik dus mooi naar boven met de trap!
Prut, lijf is bekaf van gister even 500 meter van huis en tamelijk moedeloos wat betreft gemeenteshizzle.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Rettich heeft toch iets weg van radijs?
Ik hou wel van dat 'pittige'
Hoe is het Marmar?
Ik ga mijn dagelijkse loopje van het station naar mn werk missen, dus ik vind het wel een aardig alternatief.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:47 schreef ElDinosaur het volgende:
11e verdieping?Ik zou echt de lift pakken.. iedere dag.
Picsquote:Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
MarkersEindelijk eens tijd genomen om ze uit te proberen!
Kleurtjes hoera!
Ik heb een Monday Morning Monster gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik moest toch even gniffelenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:13 schreef minilot het volgende:
Hoi vanaf een weecee in de Efteling! *zwaai* Broodje döner achter de rug.
Broodje Doner niet alleen achter de rug maar ook uit het darmkanaal, zoiets?quote:
Ik dacht: zal wel een negatieve recensie wordenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thankies! Hij lijkt bij nader inzien eigenlijk wel wat op Red Foreman![]()
[..]
Broodje Doner niet alleen achter de rug maar ook uit het darmkanaal, zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |