Parkiet in ficus ja!quote:
Ik ontken allesssquote:
NP parkiet, NP.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:56 schreef Perruche het volgende:
Dank dat jullie mij allemaal even de status van jullie belastingaangifte doorgevendeze fiscus is weer tevreden.
We zijn nog steeds slank.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:27 schreef Mini. het volgende:
Haai!![]()
Heeft iemand een samenvatting van het weekend?
Not nice!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Slank koekje!
Show me your secreet![]()
Amarettocupcakes! Het magische slankvoedselquote:Op maandag 12 maart 2012 14:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Not nice!
Amarettokookjes deden het, toch?
Ik ben niet zo'n cupcakes fan. Wat nu?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Amarettocupcakes! Het magische slankvoedsel
Backward bearcrawls.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n cupcakes fan. Wat nu?
Cheesecakebrownies werkt ook!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n cupcakes fan. Wat nu?
Hmmmmm.....quote:
Deze optie klinkt een stuk aanlokkelijker!quote:
Ik ookquote:Op maandag 12 maart 2012 14:36 schreef Perruche het volgende:
Damn jullie nu heb ik zin in zoetigheden!
Combineer zequote:Op maandag 12 maart 2012 14:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hmmmmm.....
[..]
Deze optie klinkt een stuk aanlokkelijker!
Eerst een backwards bearcrawl en dan cheesecake brownies?quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:18 schreef Novem het volgende:
V1z: Mwah, in de afgelopen maand 1 kilo afgevallen (dat is vorige week gebeurd, dus ik hoop dat dat een startseintje is van het afvallen). Ik zie wel vooruitgang in mijn lichaam, plattere buik ed en in mijn kleren merk ik ook een duidelijk verschil, dus er gebeurt wel iets. Moet nog 4 kilo kwijt voor een gezond BMI en dat wil ik echt wel in de komende 6 a 8 weken bereiken, dus ik ben van plan iets minder te gaan eten. Wil een keer of 5 per week de rijst/aardappels/pasta bij het diner laten staan, kijken of dat effect heeft. Zal wel moeten, want het zijn niet alleen minder carbs, maar ook minder kcals dan natuurlijk.
Vorige keren dat ik dat probeerde ging ik wel steeds kapot van de honger, maar ik waag me er nog eens aan.
MarMar: ik heb yoghurt voor het hardlopen! Kan nog wel een kiwi of mandarijntje in de avond eten.
Eerst brownies en dan belonen met bearcrawls motiveert minder.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Eerst een backwards bearcrawl en dan cheesecake brownies?
En waarom staat dat niet in de OP?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nee alleen de amarettocupcakes werkten geloof ik! Iemand was afgevallen na die gegeten te hebben
Ik denk ook wel dat het spieropbouw is, want ik begin echt belachelijk grote spieren in m'n quads en armen te krijgenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]Maar waarschijnlijk maak je dan nog steeds wat spiermassa aan en dan zal het afvallen vanzelf volgen!
Misschien met iets vervangen in plaats van weglaten? Mijn lichaam gaat ook niet ideaal om met KH's (of juist te goed, want ik sla het snel op) en KH's weglaten bij m'n D helpt ook maar moet dan wel zorgen dat ik het aanvul met extra groente e.d.
LOL. Maar then again, ik ben met 3 dagen Pinkpop (=bier, patat en ijs) ook twee kilo afgevallenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nee alleen de amarettocupcakes werkten geloof ik! Iemand was afgevallen na die gegeten te hebben
Shit, bier-patat-en-ijs-dieet, gat in de markt!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:45 schreef creepycookie het volgende:
[..]
LOL. Maar then again, ik ben met 3 dagen Pinkpop (=bier, patat en ijs) ook twee kilo afgevallen
Maar wel met springen in een zweet tent als beweging. Bikram hossen!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Shit, bier-patat-en-ijs-dieet, gat in de markt!
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:47 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Maar wel met springen in een zweet tent als beweging. Bikram hossen!
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:47 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Maar wel met springen in een zweet tent als beweging. Bikram hossen!
Lekker lijstje Jagar! En fijn is dat he, als je het ineens zietquote:Op maandag 12 maart 2012 15:14 schreef Jagärtrut het volgende:
mijn buikje leek vanmorgen wat kleiner. Dat voelt fijn!
Lijstje:
O: havermout met wat granola en bosbessenprut en een banaan
L: volkorenpasta met tomatensaus en courgette en sperciebonen
T: appel
T: bakje griekse yoghurt met wat granola
D: ik denk zuurkoolovenschotel met geitenkaas
T: havermoutkoekje.
En dan nog een uur wandelen van en naar het werk erbij op.
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:42 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het spieropbouw is, want ik begin echt belachelijk grote spieren in m'n quads en armen te krijgenDamn those squats
Wel duidelijk minder vet.
Als ik de carbs bij m'n D weglaat ga ik inderdaad meer groenten eten en misschien ook wat extra eiwitten, wil niet flauw worden van de honger.
En het dan toch doen?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:55 schreef slacker_nl het volgende:
Zal m'n eetschema van vandaag maar niet posten, dat zit vol appeltaart en cola.
O: 6x eiwit, 2x eigeel, 3 plakken kipfilet, 3 plakken kalkoenfilet, 2 sneetjes toast, perensap
T: appeltaart
L: 2x sneetjes pate, 1x peer
T: 1x peer
T: appeltaart + cola, 2x koffie
D: schouderlkarbonade + aardappel + peultjes (en denk ook brocoli, moet nog ff halen.)
T: onbekend for now.
Heerlijk! Krijg er nu gewoon weer honger van.
Zo ben ik. Nee is ja he.quote:
Het is een teken uit de hemel dat je nu eens eindelijk moet gaan hardlopen. Richting je werk blijkbaar.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat is dit nou weer.Rij ik weg bij m'n werk; Stralend blauw met zonnetje. Kom ik thuis aan (5km max bij werk vandaan) is het bewolkt en mistig.
Vals.
Ja, dag.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is een teken uit de hemel dat je nu eens eindelijk moet gaan hardlopen. Richting je werk blijkbaar.
Op het moment wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:14 schreef Perruche het volgende:
Ga je 5km met de auto naar het werk dan dinosaurus?
Waar woon je? Voor 50 euro koop je toch een fietsquote:Op maandag 12 maart 2012 16:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op het moment wel.Geen fiets en OV heeft niet m'n voorkeur.
Afhankelijk van de verkoper kan het ook voor 5 euro.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Waar woon je? Voor 50 euro koop je toch een fiets? Ik zou je bijna een fiets komen geven zeg.
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Waar woon je? Voor 50 euro koop je toch een fiets? Ik zou je bijna een fiets komen geven zeg.
Ik weet het.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Waar Perr woont kun je er gewoon 1 van de straat oprapen volgens mijquote:Op maandag 12 maart 2012 16:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Afhankelijk van de verkoper kan het ook voor 5 euro.
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Waar Perr woont kun je er gewoon 1 van de straat oprapen volgens mij
Jillian Michaels, 30 Day Shred is wel ok bijvoorbeeld, slechts 20 minuten oefeningen met eigen lichaamsgewicht en kleine gewichtjes. Wel redelijk tempo, in 3 levels en level 1 is al best pittig als je totaal geen conditie hebt, spierpijn gegarandeerdquote:Op maandag 12 maart 2012 16:49 schreef minilot het volgende:
Na al dat gepiep hier over krachttraining ga ik voor de gein toch ook maar eens een poging doen. Ik weiger alleen elke vorm van sportschool-binnenstappen. Mensen hier nog tips voor downloadbare bootcamp-achtige dvdtjes, of andere handige ik-doe-mee-van-achter-mijn-computer-filmpjes-suggesties?![]()
Beter dan dat akelige accent van die van bodyrock!quote:Op maandag 12 maart 2012 16:59 schreef Novem het volgende:
Geen dank! Je moet de ietwat "mannelijke" houding van Jillian wel kunnen waarderen
True, ik hou van Jillian! Vind Biggest Loser ook zo'n leuk programmaquote:Op maandag 12 maart 2012 17:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Beter dan dat akelige accent van die van bodyrock!
ey hands off my bikequote:Op maandag 12 maart 2012 16:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Op DH CS zijn er ook nog wel wat te vinden schat ik zo.
Ik ga nu wel even compenseren voor de luiheid en richting de sportschool.
Doe er maar een sticker op 'Dinosaurus, afblijven!'.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ey hands off my bike![]()
Trein eerder gehaald jee.
Haha ik ga dat never nooit halen Dino! En ik eet nu niks hoor.quote:
Herkenbaar overigens! In Rotterdam was het onwijs mooi zonnig weer, stap ik uit de trein is het koud, vochtig en vies weer.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat is dit nou weer.Rij ik weg bij m'n werk; Stralend blauw met zonnetje. Kom ik thuis aan (5km max bij werk vandaan) is het bewolkt en mistig.
Vals.
Goed idee.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:34 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha ik ga dat never nooit halen Dino! En ik eet nu niks hoor.
Ga niet naar een onbeperkte nu dus t wordt gewoon netjes eten
Ik ben wel voor een 5 gangen sushi meet!
Jeej! Ik ben er ook blij mee. Het gaat ook vrij makkelijk wel. Zoals ik eerst 5 km liep, kan ik nu gewoon 7,5. En ik zou nog wel verder kunnen denk ik! Misschien het weekend even proberenquote:Op maandag 12 maart 2012 18:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Herkenbaar overigens! In Rotterdam was het onwijs mooi zonnig weer, stap ik uit de trein is het koud, vochtig en vies weer.
Goed bezig met je hardlopen Nallie!
Ja maar Uniek is vet getraind! Dan moet het niet op korte termijn, kan ik nog ff oefenenquote:Op maandag 12 maart 2012 18:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goed idee.Dan moeten v1z0r en uniek iig ook komen.
Kijken wie het allemaal redt.
Jazekerquote:Op maandag 12 maart 2012 18:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat goed Nallie![]()
Goed gevoel geeft dat he?
Ik heb me daar ook ooit over verbaasd, over hoe makkelijk je je afstand uitbreidt.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Jeej! Ik ben er ook blij mee. Het gaat ook vrij makkelijk wel. Zoals ik eerst 5 km liep, kan ik nu gewoon 7,5. En ik zou nog wel verder kunnen denk ik! Misschien het weekend even proberen
Bij deze ben je uitgenodigd. Ik ga maar eens de deur uit om vast te oefenenquote:Op maandag 12 maart 2012 18:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb me daar ook ooit over verbaasd, over hoe makkelijk je je afstand uitbreidt.Ik ging ooit binnen een maand van 5 naar 10 km, zonder noemenswaardige problemen.
![]()
Sushi-meet is overigens een goed idee.
Sushi is sowieso een goed idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eetsmakelijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Bij deze ben je uitgenodigd. Ik ga maar eens de deur uit om vast te oefenen
Zulk lekker eten.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Was met m'n collega's sushi gaan eten bij die plek waar we heenwilden voor de pleinbios.
Jeetje wat zat ik vol
Ik verbaas me altijd hoe belachelijk goed het is bij al die sushi tenten in Rotterdam.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Was met m'n collega's sushi gaan eten bij die plek waar we heenwilden voor de pleinbios.
Jeetje wat zat ik vol
Dit sluit denk ik ook wel aan bij wat ik zoek! Dank je wel voor de tip.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:54 schreef Novem het volgende:
Jillian Michaels, 30 Day Shred is wel ok bijvoorbeeld, slechts 20 minuten oefeningen met eigen lichaamsgewicht en kleine gewichtjes. Wel redelijk tempo, in 3 levels en level 1 is al best pittig als je totaal geen conditie hebt, spierpijn gegarandeerd
Ik ben heeeeel blij dat ik nog een beetje over heb voor de lunch morgenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:12 schreef MarMar het volgende:
Receptje ziet er lekker uit sunnyik heb het even opgeslagen!
Ohjee.. wel eten hoor!!!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:14 schreef Probability het volgende:
Oh het gaat hier echt niet zo goed, ik heb geen honger denk ik want ik heb bijna nog niets gegeten vandaag. Dan maar dwangvoederen pff. Stom.
Ja klopt, ik ga nu gewoon eten omdat het moetquote:
Nou, daar gaan we dan..quote:Op maandag 12 maart 2012 16:54 schreef Novem het volgende:
[..]
Jillian Michaels, 30 Day Shred is wel ok bijvoorbeeld, slechts 20 minuten oefeningen met eigen lichaamsgewicht en kleine gewichtjes. Wel redelijk tempo, in 3 levels en level 1 is al best pittig als je totaal geen conditie hebt, spierpijn gegarandeerd
Geen.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Die prive-dingen, hoeveel daarvan gaat eigenlijk nergens over?
Ja zeker, was niet bewust hoor. Nu wel hongerquote:Op maandag 12 maart 2012 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob, goed voor jezelf zorgen... Je hebt anders alleen jezelf ermee en dat is nog stommer!!
Sushi, vind het niet zo
Die 5 gangen moet toch echt wel te doen zijn
Ze hebben ook vleesch enzo.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob, goed voor jezelf zorgen... Je hebt anders alleen jezelf ermee en dat is nog stommer!!
Sushi, vind het niet zo
Die 5 gangen moet toch echt wel te doen zijn
Ik vind het weinigquote:Op maandag 12 maart 2012 19:33 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lijstje nog even:
T: banaan
O: yoghurt met muesli en honing
T/L/T: acht crackers, twee plakken 30+-kaas
D: gnocchimeuk dus
T: nog wat druifjes
Vooral die T/L/T lijkt me errug weinig, maar ik weet niet watvoor crackers? Die kunnen varieren van 20 tot 50 kcal per stuk, scheelt nogal en had je dan niets op die crackers, alleen nog 2 plakken kaas erbij?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:33 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lijstje nog even:
T: banaan
O: yoghurt met muesli en honing
T/L/T: acht crackers, twee plakken 30+-kaas
D: gnocchimeuk dus
T: nog wat druifjes
Gaat ie met die gast uit het rp-topic?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:32 schreef Viking84 het volgende:
Mark gaat nu naar Theo Maassen. En we willen naar Eddie Vedder in Carré, maar dat is waarschijnlijk loeiduur
(ik zag prijzen tussen de 85 en 100 euro, nou zó graag wil ik nou ook weer niet
)
Crackers zijn 8 x 35 = 280 calorieën.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Vooral die T/L/T lijkt me errug weinig, maar ik weet niet watvoor crackers? Die kunnen varieren van 20 tot 50 kcal per stuk, scheelt nogal en had je dan niets op die crackers, alleen nog 2 plakken kaas erbij?
Niet in avondeten, toch? Daar ging het om. Bij veel minder dan 125 gram gnocchi houd je niks over.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Niet te weinig denk ik Vik maar dat komt inderdaad alleen door je D.
Toch wel weer veel carbs..
MinilotSucces
Nee, hij gaat alleen.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gaat ie met die gast uit het rp-topic?
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, daar gaan we dan..
Eerst maar even een keer de eerste les bekijken..
[ afbeelding ]
Is hij al lang weg? Of wisten ze dat niet?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Komt met de fiets en is telefoon thuis vergeten. Heb ook al naar zijn werk gebeld.
Wisten ze niet. Shit ik maak me vet zorgen.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is hij al lang weg? Of wisten ze dat niet?
Dat zou ik doenquote:
uiterlijk 7 uur...quote:Op maandag 12 maart 2012 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou ik doenHoe laat is hij normaal thuis?
Dan zou ik me ook zorgen gaan maken als hij nooit veel later is. Er is hoogstwaarschijnlijk een heel simpele verklaring, maar ik begrijp je bezorgdheid heel goed.quote:
ja dat...quote:Op maandag 12 maart 2012 20:07 schreef Goodbye het volgende:
Perr![]()
Als het je gerust stelt de route gaan fietsen, maar het kan ook zijn dat je hem niet ziet en hij in de tussentijd thuis komt?
Als hij zegt dat hij even met de secretaresse wat is gaan drinken in een bruin café dan zou ik absoluut woest wordenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:07 schreef ElDinosaur het volgende:
En dan niet gelijk boos worden omdat hij zo laat is.
Haha ik hoop het bijna nuquote:Op maandag 12 maart 2012 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als hij zegt dat hij even met de secretaresse wat is gaan drinken in een bruin café dan zou ik absoluut woest worden
Je kan zelfs het ziekenhuis even bellen (gebeurt heel veel en de mensen waar naar wordt gevraagd zijn er nooit, ik werk 's nachts op de spoedeisende hulp).quote:Op maandag 12 maart 2012 20:09 schreef ElDinosaur het volgende:
http://monitor.livep2000.nl/
Amsterdam-amstelland en politie selecteren. Dan kan je iig zien of er ongevallen oid zijn geweest langs z'n route.
vanallesquote:Op maandag 12 maart 2012 20:09 schreef ElDinosaur het volgende:
http://monitor.livep2000.nl/
Amsterdam-amstelland en politie selecteren. Dan kan je iig zien of er ongevallen oid zijn geweest langs z'n route.
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, daar gaan we dan..
[ afbeelding ]
^^quote:
Mijn vader was een keer veel te laat thuis en ook dat was niets voor hem. Dit was in het pre-mobiele tijdperk natuurlijk. Kwam er een politiewagen het pad oprijden met 2 agenten er in. Dus mijn moeder verbleekte helemaal toen ze naar de voordeur liepquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vader was een keer veel te laat thuis en ook dat was niets voor hem. Dit was in het pre-mobiele tijdperk natuurlijk. Kwam er een politiewagen het pad oprijden met 2 agenten er in. Dus mijn moeder verbleekte helemaal toen ze naar de voordeur liep
Was het iemand van de voetbalvereniging die even wat kwam afgeven
Prima verklaringquote:Op maandag 12 maart 2012 20:16 schreef Perruche het volgende:
Nee superblij en ik moest huilen haha. Hij was bij een of ander project in belgie onverwachts.
Jáááája!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:16 schreef Perruche het volgende:
Nee superblij en ik moest huilen haha. Hij was bij een of ander project in belgie onverwachts.
Ja, dat zei de man van m'n zus ook. In de tussentijd rommelde 'ie met een collegaquote:
Nou, dat vind ik niet zo gek. Meestal betekent zoiets slecht nieuwsquote:Op maandag 12 maart 2012 20:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vader was een keer veel te laat thuis en ook dat was niets voor hem. Dit was in het pre-mobiele tijdperk natuurlijk. Kwam er een politiewagen het pad oprijden met 2 agenten er in. Dus mijn moeder verbleekte helemaal toen ze naar de voordeur liep
Was het iemand van de voetbalvereniging die even wat kwam afgeven
Allejezus zeg!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, daar gaan we dan..
[ afbeelding ]
Door te kijken?!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Allejezus zeg!![]()
![]()
Oorsuizen, hartkloppingen en ik voel mijn armen niet meer.![]()
Ik ga even liggen.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Allejezus zeg!![]()
![]()
Ik ga even liggen.![]()
Ik heb 'trut!' naar de teevee geschreeuwd. Meermaals.![]()
My thoughtsquote:
Uhuh!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Zeg, zó erg is het nu ook weer niet met me!
Oh ik woon ook vrij idyllisch, moment *foto zoeken gaat.quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 12 maart 2012 20:16 schreef Perruche het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Allejezus zeg!![]()
![]()
Ik ga even liggen.![]()
Ik heb 'trut!' naar de teevee geschreeuwd. Meermaals.![]()
Dat dacht ik ook alquote:
Ben opgegroeid in nog een wijdere omgeving...quote:
Of juist wel....insert GeeBee-smileyquote:Op maandag 12 maart 2012 20:30 schreef loveli het volgende:
Volgens mij is proesj even niet beschikbaar voor fok.
quote:
quote:
Nicequote:Op maandag 12 maart 2012 19:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, daar gaan we dan..
[ afbeelding ]
Wat? Shredden?quote:
ik dacht dat je ziek was geweestquote:
Voor iemand die het zo goed weetquote:Op maandag 12 maart 2012 20:32 schreef loveli het volgende:
En ik zit te wachten tot de oven klaar is met m'n eten.
*2 minuten voor sluitingstijd de appie ingerend*
Ahhhh. Ja dikke verkoudheid. Maar die is over (drie collega's aangestokenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik dacht dat je ziek was geweestOf haal ik nu mensen door de war
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Koolhydraatarm gerechtje voor de liefhebber:Sieht gut aus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik kan volgende week de hele week vullen met dingen die hier genoemd zijn.
Dit, de knolselderijshizzle van ML, een of twee dingen die minilot noemde en ik meen dat Aurum ook nog een recept postte!Niet meer actief op Fok!
Oh dan moet je wel je kinderen rondtuffenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh!
Martijn en ik willen *ooit* ook buiten de stad wonen
Bahahaquote:Op maandag 12 maart 2012 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dan moet je wel je kinderen rondtuffen
Overigens moet je me de stad bij jullie aanwijzenmaar ik vind lalaland dan ook
ik ben er blij meequote:Op maandag 12 maart 2012 21:14 schreef kwakz0r het volgende:
ikvan de stad, maar ik vind t oosten van t land ook zo mooi, en zo lekker rustig. misschien ooit.
Hele werkwoord is surfen. Je haalt de -en eraf, dan houd je de stam over en de laatste letter van de stam zit in 't kofschip en dus wordt het surfte. Wat ingewikkeld, eigenlijk, geen wonder dat mijn scholieren het niet snaptenquote:Op maandag 12 maart 2012 13:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Uh...... goede vraag.
Ik vind dat het allebei wel kan?! Surfde of surfte.
Het ziet er allebei raar uit eigenlijk.
Vind je dat echt? Ik vind het juist zo'n simpele regel dat ik soms niet kan begrijpen dat mijn studenten het niet snappenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hele werkwoord is surfen. Je haalt de -en eraf, dan houd je de stam over en de laatste letter van de stam zit in 't kofschip en dus wordt het surfte. Wat ingewikkeld, eigenlijk, geen wonder dat mijn scholieren het niet snapten.
Het hangt aan de muur van mijn lokaal en nóg doen ze het constant foutquote:Op maandag 12 maart 2012 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hele werkwoord is surfen. Je haalt de -en eraf, dan houd je de stam over en de laatste letter van de stam zit in 't kofschip en dus wordt het surfte. Wat ingewikkeld, eigenlijk, geen wonder dat mijn scholieren het niet snapten.
Jaquote:Op maandag 12 maart 2012 21:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik vind het juist zo'n simpele regel dat ik soms niet kan begrijpen dat mijn studenten het niet snappen![]()
Ik werd er zoooooooo moe vanquote:Op maandag 12 maart 2012 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het hangt aan de muur van mijn lokaal en nóg doen ze het constant fout
Ze kunnen het regeltje wel opdreunen, ze passen het alleen niet toe op de juiste momentenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik werd er zoooooooo moe van![]()
.
Ze haatten het. En als ze een bepaald aantal keren een maximaal aantal fouten hadden gehaald, waren ze ervan af. Goeie motivatie om het een keer goed in je kop te stampen, zou ik zeggen, maar nee hoor
.
Weer helemaal gerustgesteld enzo?quote:
Heb je kleding nodig? /realistquote:Op maandag 12 maart 2012 21:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, eigenlijk wil ik kleren gaan bestellen online. Maar we hebben besloten weer te sparen. Morgen moet ik bijna 4.000 euro op gaan nemen voor de keuken (ein-de-lijk wordt 'ie geplaatst, 3 maanden zonder keuken is toch best lang), en dan blijft er ineens heul niet meer zo veel spaargeld over (zeker niet met alle andere verbouwingsuitgaven van de laatste tijd, en we zijn nog niet klaar...).
Dus. Ik ben *geen* online winkels aan het bekijken. *trots*
Ben je nu met season 2 bezig?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weer helemaal gerustgesteld enzo?
Oeh, nog The Walking Dead kijkers hier? Het begint nu echt spannend te worden! Bijna season end natuurlijk weer.![]()
Ik heb laatst t/m aflevering 7 gekeken. The walking deadquote:Op maandag 12 maart 2012 21:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Eén na laatste aflevering is gister uitgezonden in de VS.
Blijven kijken.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Martijn is nu aflevering 8 t/m 12 voor me aan het downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woei!
Moet nog steeds de 'achterkant' verven. En het medicijnkistje moet nog steeds vervangen worden door een retro versie. Maar dat doe ik binnenkort nog wel eens![]()
ja, dus niet spoileren, we moeten epi 12 nog zienquote:Op maandag 12 maart 2012 21:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weer helemaal gerustgesteld enzo?
Oeh, nog The Walking Dead kijkers hier? Het begint nu echt spannend te worden! Bijna season end natuurlijk weer.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoe vet is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woei!
Moet nog steeds de 'achterkant' verven. En het medicijnkistje moet nog steeds vervangen worden door een retro versie. Maar dat doe ik binnenkort nog wel eens![]()
![]()
Hmm dus dat verstaan jullie onder "huis opknappen"quote:Op maandag 12 maart 2012 21:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vind 'm zelf ook nog steeds tof![]()
Edit: onderin staat nu nog een wakizashi, zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:43 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb mot in t dieettopic, omdat ik iemand aanviel die haar spastische darm als reden aanvoert dat ze soms écht niet anders kan dan heel vet eten, omdat haar lichaam daar om vraagt.
en nu ben ik de bad guy, want ik begrijp haar en haar darmziekte niet. boehoe. ik pies verdorie zelf regelmatig uit m'n anus omdat de boel daar beneden weer een feestje viert...
Lol, ik had vorige week nog wel een vestje aan, maar het groeit ook echt superhard de laatste wekenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Phaidra, is je buik nu ineens zo gegroeid of heb je 'm vorige week nu zo goed verstopt?!
Daar wou ik je net op aanspreken, maar dat hoeft dus niet meerquote:Op maandag 12 maart 2012 21:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]zoals ik zei: ik ga wel even elders bitchen (zoals hier)
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:48 schreef kwakz0r het volgende:
Haha, ach, je legt een vinger op een zere plek, da's toch niet meteen bitchen?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:48 schreef kwakz0r het volgende:
*voelt aan hoofd. Jep nog nat genoeg om te blijven zitten.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:52 schreef loveli het volgende:
Zo, nu ff haar wassen en krullen. Anders zie ik er morgen uit als een verzopen poedel.
Vette meuk als "hulp" bestempelenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:51 schreef Nallie het volgende:
Ik moest lachen om de spastische darm. Mijn spastische darm wordt super spastisch van chips en vraagt er nooit om eigenlijkIk ben voor team Kwak
Ja echt he, dan heb je geen goede 'relatie' met je lichaamquote:Op maandag 12 maart 2012 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*voelt aan hoofd. Jep nog nat genoeg om te blijven zitten.
[..]
Vette meuk als "hulp" bestempelen
Welnee Kwakquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog niet, de FA's zijn aan het snacken.
Och mijn lijf klaagt eigenlijk altijd dus ik negeer dat wel eens, doordeweeks braaf en weekend redelijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja echt he, dan heb je geen goede 'relatie' met je lichaam
Kwestie van communicatie lijkt me
Mijn lijf vond dat ik net die laatste sushi niet had moeten nemen geloof ik...
Ja ik luister wel maar ik handel er niet altijd naar... maar dan moet ik zelf dealen met de consequenties. Ah wellquote:Op maandag 12 maart 2012 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och mijn lijf klaagt eigenlijk altijd dus ik negeer dat wel eens, doordeweeks braaf en weekend redelijk.
Al was dit weekend bagger.
Vandaar de verpakking en het strikjequote:Op maandag 12 maart 2012 21:59 schreef An24 het volgende:
Heb ff beide kanten gelezen. Maar het komt wel een beetje door de toon kwak. Ik heb je ook wel eens bekritiseert en dat vond je ook niet leuk. Ik denk dat jij een stuk verder bent in je afval proces, ook psychisch. Ik kan me daarom voorstellen dat het voor iemand die zijn probleem ontkent alleen maar weerstand opwekt als je iets als flauwekul bestempelt. (maar hebt wel gelijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
ik was gewoon in een pisbui dus ik had niet zo'n aardige toon. maar de toon die dancing phoebe dan daarna tegen mij aanslaat krijg ik pas écht jeuk van...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:59 schreef An24 het volgende:
Heb ff beide kanten gelezen. Maar het komt wel een beetje door de toon kwak. Ik heb je ook wel eens bekritiseerd en dat vond je ook niet leuk. Ik denk dat jij een stuk verder bent in je afval proces, ook psychisch. Ik kan me daarom voorstellen dat het voor iemand die zijn probleem ontkent alleen maar weerstand opwekt als je iets als flauwekul bestempelt. (maar hebt wel gelijk)
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:00 schreef Syrena het volgende:
Ik heb inderdaad wel eens dat ik 's avonds door blijf (vr)eten. Meestal is het dan inderdaad omdat ik eigenlijk naar de wc moet, maar dat niet gaat omdat mijn lichaam niet *vol* zit. Ik kan het niet zo goed uitleggen geloof ik![]()
Nu weet ik waar het van komt en stop met rennen naar de snackkast, die poep komt er vanzelf wel eens uit. Ik wilde nog eens wat Metamucilzakjes van mijn moeder lenen om te kijken of het helpt als ik die op zo'n moment neem, maar heb er al een tijdje geen last meer van gehad.Lijnzaad? En hormonen werken inderdaad mee aan obstipatie, hoe meer vrouwelijk (erg kort door de bocht) hoe meer obstipatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Je helpt iemand meer zonder die toon, nu is het misschien verspilde moeite.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik was gewoon in een pisbui dus ik had niet zo'n aardige toon. maar de toon die dancing phoebe dan daarna tegen mij aanslaat krijg ik pas écht jeuk van...
ik wou ook gewoon eens een keer recht-door-zee.... (kan me overigens jouw kritiek niet meer herinneren, gign t over of ik wel blij werd van voor de klas staan? dat herinner ik me wel maar heb ik niet opgevat als iets vervelends, eerder dat je me gewoon nog niet zo goed kende....)
Ik heb dat juist in de stopweek, in plaats van wanneer ik doorring, precies andersom.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lijnzaad? En hormonen werken inderdaad mee aan obstipatie, hoe meer vrouwelijk (erg kort door de bocht) hoe meer obstipatie.
franknfurter en ik hebben inmiddels een prima pm conversatie, waarin ik me meer als kwakz0r gedraag dan als een wannabe trollquote:Op maandag 12 maart 2012 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je helpt iemand meer zonder die toon, nu is het misschien verspilde moeite.
Effectiviteit is kwaliteit x acceptatie
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
franknfurter en ik hebben inmiddels een prima pm conversatie, waarin ik me meer als kwakz0r gedraag dan als een wannabe troll
*stopt popcorn weg*quote:Op maandag 12 maart 2012 22:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
franknfurter en ik hebben inmiddels een prima pm conversatie, waarin ik me meer als kwakz0r gedraag dan als een wannabe troll
quote:
Waar heb je het gevonden?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
oh, jammer. ik kon nog wel wat Kcals gebruiken vandaag
*noteknopje zoekt.quote:
Echt! Waar is Li als je haar nodig hebt..quote:Op maandag 12 maart 2012 22:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb dat juist in de stopweek, in plaats van wanneer ik doorring, precies andersom.
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb er nog maar 1tje! en ik weet niet eens of t een negatieve is... geen!
Geen flauw idee welke dat isquote:Op maandag 12 maart 2012 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Andere account bedoelt ze denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |