Parkiet in ficus ja!quote:
Ik ontken allesssquote:
NP parkiet, NP.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:56 schreef Perruche het volgende:
Dank dat jullie mij allemaal even de status van jullie belastingaangifte doorgevendeze fiscus is weer tevreden.
We zijn nog steeds slank.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:27 schreef Mini. het volgende:
Haai!![]()
Heeft iemand een samenvatting van het weekend?
Not nice!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Slank koekje!
Show me your secreet![]()
Amarettocupcakes! Het magische slankvoedselquote:Op maandag 12 maart 2012 14:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Not nice!
Amarettokookjes deden het, toch?
Ik ben niet zo'n cupcakes fan. Wat nu?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Amarettocupcakes! Het magische slankvoedsel
Backward bearcrawls.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n cupcakes fan. Wat nu?
Cheesecakebrownies werkt ook!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n cupcakes fan. Wat nu?
Hmmmmm.....quote:
Deze optie klinkt een stuk aanlokkelijker!quote:
Ik ookquote:Op maandag 12 maart 2012 14:36 schreef Perruche het volgende:
Damn jullie nu heb ik zin in zoetigheden!
Combineer zequote:Op maandag 12 maart 2012 14:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hmmmmm.....
[..]
Deze optie klinkt een stuk aanlokkelijker!
Eerst een backwards bearcrawl en dan cheesecake brownies?quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:18 schreef Novem het volgende:
V1z: Mwah, in de afgelopen maand 1 kilo afgevallen (dat is vorige week gebeurd, dus ik hoop dat dat een startseintje is van het afvallen). Ik zie wel vooruitgang in mijn lichaam, plattere buik ed en in mijn kleren merk ik ook een duidelijk verschil, dus er gebeurt wel iets. Moet nog 4 kilo kwijt voor een gezond BMI en dat wil ik echt wel in de komende 6 a 8 weken bereiken, dus ik ben van plan iets minder te gaan eten. Wil een keer of 5 per week de rijst/aardappels/pasta bij het diner laten staan, kijken of dat effect heeft. Zal wel moeten, want het zijn niet alleen minder carbs, maar ook minder kcals dan natuurlijk.
Vorige keren dat ik dat probeerde ging ik wel steeds kapot van de honger, maar ik waag me er nog eens aan.
MarMar: ik heb yoghurt voor het hardlopen! Kan nog wel een kiwi of mandarijntje in de avond eten.
Eerst brownies en dan belonen met bearcrawls motiveert minder.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Eerst een backwards bearcrawl en dan cheesecake brownies?
En waarom staat dat niet in de OP?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nee alleen de amarettocupcakes werkten geloof ik! Iemand was afgevallen na die gegeten te hebben
Ik denk ook wel dat het spieropbouw is, want ik begin echt belachelijk grote spieren in m'n quads en armen te krijgenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]Maar waarschijnlijk maak je dan nog steeds wat spiermassa aan en dan zal het afvallen vanzelf volgen!
Misschien met iets vervangen in plaats van weglaten? Mijn lichaam gaat ook niet ideaal om met KH's (of juist te goed, want ik sla het snel op) en KH's weglaten bij m'n D helpt ook maar moet dan wel zorgen dat ik het aanvul met extra groente e.d.
LOL. Maar then again, ik ben met 3 dagen Pinkpop (=bier, patat en ijs) ook twee kilo afgevallenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nee alleen de amarettocupcakes werkten geloof ik! Iemand was afgevallen na die gegeten te hebben
Shit, bier-patat-en-ijs-dieet, gat in de markt!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:45 schreef creepycookie het volgende:
[..]
LOL. Maar then again, ik ben met 3 dagen Pinkpop (=bier, patat en ijs) ook twee kilo afgevallen
Maar wel met springen in een zweet tent als beweging. Bikram hossen!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Shit, bier-patat-en-ijs-dieet, gat in de markt!
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:47 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Maar wel met springen in een zweet tent als beweging. Bikram hossen!
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:47 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Maar wel met springen in een zweet tent als beweging. Bikram hossen!
Lekker lijstje Jagar! En fijn is dat he, als je het ineens zietquote:Op maandag 12 maart 2012 15:14 schreef Jagärtrut het volgende:
mijn buikje leek vanmorgen wat kleiner. Dat voelt fijn!
Lijstje:
O: havermout met wat granola en bosbessenprut en een banaan
L: volkorenpasta met tomatensaus en courgette en sperciebonen
T: appel
T: bakje griekse yoghurt met wat granola
D: ik denk zuurkoolovenschotel met geitenkaas
T: havermoutkoekje.
En dan nog een uur wandelen van en naar het werk erbij op.
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:42 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het spieropbouw is, want ik begin echt belachelijk grote spieren in m'n quads en armen te krijgenDamn those squats
Wel duidelijk minder vet.
Als ik de carbs bij m'n D weglaat ga ik inderdaad meer groenten eten en misschien ook wat extra eiwitten, wil niet flauw worden van de honger.
En het dan toch doen?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:55 schreef slacker_nl het volgende:
Zal m'n eetschema van vandaag maar niet posten, dat zit vol appeltaart en cola.
O: 6x eiwit, 2x eigeel, 3 plakken kipfilet, 3 plakken kalkoenfilet, 2 sneetjes toast, perensap
T: appeltaart
L: 2x sneetjes pate, 1x peer
T: 1x peer
T: appeltaart + cola, 2x koffie
D: schouderlkarbonade + aardappel + peultjes (en denk ook brocoli, moet nog ff halen.)
T: onbekend for now.
Heerlijk! Krijg er nu gewoon weer honger van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |