The dudequote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Als je googelt op afbeeldingen-karig krijg je deze:
[ afbeelding ]
![]()
Neeee Mo. We maken eerst deze af!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik doe trouwens de 30 day Shred, maar je hebt ook ripped en zulks?
Och, arme jij! Twéé weken, brrr.quote:
Dan is het goed!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mensch! Rustig! Ik vroeg me af welke jullie dan deden!![]()
Dude, groenten! Je vergeet ze! Niet doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:16 schreef Viking84 het volgende:
Ja ik was het fruit even vergeten. Heb ongeveer 150 gram blauwe druiven op en ik eet nog twee kiwi's en 250 gram worteltjes.
Dus buiten de patat, kroket en cola om is het wel een goed weekendlijstje vind ik. Heb al maanden geen patat van t Hoekje meer gehad en ik heb wel 1000 calorieen verbrand.
Heb 2x0.68kg en 2x1.13kgquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Dan is het goed!Hier dus ook de 30 Day Shred, want die werd me hier aangeraden door Novem.
Ben wel benieuwd in hoeverre je morgen spierpijn zult hebben! Ik kon de dag na de eerste keer amper nog iets van de bovenste planken in de keukenkastjes pakken.Hoe zwaar zijn je gewichtjes?
lees nog een keerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:25 schreef minilot het j volgende:
[..]
Dude, groenten! Je vergeet ze! Niet doen.
Yup! Of de HEMA.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:05 schreef Perruche het volgende:
Ik ga even een nieuwe blender en een kleine koekenpan kopen denk ik. Kan dat gewoon bij de blokker?
De hema.....quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
De hema.....
Niet de hemel
Muesli vind het echt niet lekker, weetabix lukt wel maar lekker? Amaranth, dat weet ik niet... Kan ik dat hier ook krijgen?
Is intussen duidelijk of en wanneer jullie gaan samenwonen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:09 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Ik ben weer alleen.En het is eindelijk weekeind. Bijna de hele dag gewerkt vandaag. Wel fijn effectief!
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ola! 2e keer shred gedaan, ditmaal met vriendje (deels althans, hij vond het nog best heavy!). Ik heb gewichtjes van 1,5 kilo per stuk en soms vind ik die wel zwaar! Moet hier en daar ook nog even kappen tussendoor (zoals met opdrukken), maar soit!
Voldaan welNu zo roti maken!
Die pannenkoekjesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! Ja, dat heb ik dus ook! Die van mij zijn iets lichter dus, maar bij sommige oefeningen moet ik écht nog trainen.
En Roti! Welk recept?Ik wil deze nog eens gaan proberen binnenkort:
http://www.kayotic.nl/blog/roti-chicken
Nou ja, het blijft 95% zeker dat hij hierheen komt. Afhankelijk van mijn plannen in de zomer (een maand naar de VS voor een cursus, of niet) wordt dat juli of Augustus denk ik. Dus dat is te overzien!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Is intussen duidelijk of en wanneer jullie gaan samenwonen?
B. en ik gaan volgend weekend de laatste klussen in zijn huis doen. Daarna schakelen we een makelaar in en wordt het te koop gezet. Eindelijk, ik ben dat pendelen en elkaar missen echt zat na 2 jaar.
Lijstje:
L: kwark
T: picolientje, volkoren boterham filet americain met ui
S: poetsen, stofzuigen, dweilen, ramen wassen
D: pasta met gehaktballetjes en pittige tomatensaus, erbij courgette van de grill met oregano
S: Jillian dag 3
T: wijn, kippenvleugels
S: B.
Sieht gut aus! Ik maak volgens oud recept van mijn vroegere Surinaamse kleuterklas-jufquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! Ja, dat heb ik dus ook! Die van mij zijn iets lichter dus, maar bij sommige oefeningen moet ik écht nog trainen.
En Roti! Welk recept?Ik wil deze nog eens gaan proberen binnenkort:
http://www.kayotic.nl/blog/roti-chicken
Nein! Should I?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria!!!
Ken je de impractical jokers?
Deze had ik in t vorige topic volgens mij ook al neergeplempt:quote:
Ik vond ze echt heerlijk! Ik wil de rest van het recept nog een keer in de slowcooker proberenquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:16 schreef Perruche het volgende:
Whoe huisvrouw galore, ik heb een pan en een mixer gekocht!
Slecht. Ik lig nog in bed en zie er een beetje tegen op om er uit te komenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:39 schreef Perruche het volgende:
[..]hoe is het billy? beetje minder familietroubles?
Haha prob! ga wat doen luiwammesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Slecht. Ik lig nog in bed en zie er een beetje tegen op om er uit te komen
mwah relatietroubles. heb hem nu een week niet gesproken en denk dat het wel over is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Haha prob! ga wat doen luiwammeswat is er aan de hand dan?
Heb je hem zelf al gebeld?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:44 schreef Probability het volgende:
[..]
mwah relatietroubles. heb hem nu een week niet gesproken en denk dat het wel over is.
Ja donderdag, hij nam niet op en wapte dat hij wss zondag belt.quote:
Ik had het net gevonden, mijn liefste chatte me (hij zit in de vrachtwagen), dat ik een award gewonnen hadquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik had het net gevonden, mijn liefste chatte me (hij zit in de vrachtwagen), dat ik een award gewonnen had.
Ze vullen als een baksteen hč? Ik nam ze afgelopen winter af en toe mee als ik een drukke en lange werkdag had en weinig tijd om te eten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:42 schreef Perruche het volgende:
Ik heb net 2 dadelballendingen gegeten en nu heb ik geen zin meer in mijn avondeten
Je voelt je beter als je eet, echt!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:51 schreef Probability het volgende:
Ik moet nu echt iets gaan eten want gister ook al bijna niet en dan toch drinken is niet echt handig. Beetje stom zelfs.
Ja maar Tink?? Of iemand anders deed toch ook jacks tijdens het tandenpoetsen? Lijkt mij niet handigquote:
Ja, van het recept van minilot, maar dan balletjes gemaakt omdat ik maar heel weinig ingredienten had, nog!quote:
Wat voor dadels had je? Want medjools zijn in principe ruimschoots kledderig genoeg om het zonder agavesiroop te kunnen doen. Andere dadels zijn vaak veel viezer droger, en dan is het wel lastiger..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, van het recept van minilot, maar dan balletjes gemaakt omdat ik maar heel weinig ingredienten had, nog!
Supermakkelijk, gewooon dadels/amandelen/walnoten mixen (in keukenmachine) en ik had er een pietsie agavesiroop bij omdat het anders iets droog was, en dan cacaopoeder en dan nog eens mixen en dan ballen maken. Ik heb ze nog gerold in de cacaopoeder om ze wat minder zoet te maken.
Is ook echt wel een stevige afstand!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik: Ik heb 15 km hardgelopen vandaag
Zwager:en dat doe je voor je lol?
Ik: Ja
Ik dacht inderdaad medjool maar het waren uitgedroogde die ergens te lang hadden gelegenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat voor dadels had je? Want medjools zijn in principe ruimschoots kledderig genoeg om het zonder agavesiroop te kunnen doen. Andere dadels zijn vaak veel viezer droger, en dan is het wel lastiger..
Die dadels - dat is ECHT een wereld van verschil. Die dikke, grote zachte medjooldadels zijn niet met andere dadels te vergelijken. Ze zijn stroperig, kleverig, intens diep zoet, karamelachig en enorm rijk van smaak. En ze zorgen voor een zachte, hapbare brownie met hun geniale zachte structuur!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad medjool maar het waren uitgedroogde die ergens te lang hadden gelegen. Maar ik vind het nou niet echt "Brownies"
misschien is het lekkerder met echte verse medjoul en rauwe cacao? Ik had gewoon droste genomen die nog in de kast stond.
1,5 jaar geleden. Eerst het beginnersschema van hardloopschema.nl, daarna wat gekwakkeld met de 5 kilometer (wellicht ook omdat ik 4 keer per week liep i.p.v. 3, maar ja, werkloosquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:33 schreef minilot het volgende:
Hela, ik ben zomaar derde geworden bij de Yvonne-awards, voor CUL!
[..]
Is ook echt wel een stevige afstand!Wanneer ben jij eigenlijk met lopen begonnen?
Nee joh, ik doen wel oefeningen tijdens het tandenpoetsen, maar geen jumping jacks.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar Tink?? Of iemand anders deed toch ook jacks tijdens het tandenpoetsen? Lijkt mij niet handig
Gefeli Sigme, wat leuk
Die mueslireep vond ik niet zo handig, want hij bleef zitten in m'n keel en ik ben gewoon veel tijd kwijt aan kauwen. Een halfuur later zat de helft nog in een hoekje in m'n mondquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Je mag ook trots zijn Vik, weet je wel hoe er het is, niet te geloven eiks
Je hoeft toch geen hardloopspul qua eten te kopen? Je kan ook een balisto ofzo meenemen, lekker en niks ongezonder dan "gezonde" repen...
Heb vanmorgen met de bidongordel gelopen, toch lekker wat water bij de hand maar het zijn maar 4 kleine bidonnetjes van 200 ml dus heel erg schiet het niet op
Heb ze weleens gehad hoor, had ze alleen niet in huis. Maar kreeg er niet zulke orgasmische ervaringen van als jij nu beschrijft.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Die dadels - dat is ECHT een wereld van verschil. Die dikke, grote zachte medjooldadels zijn niet met andere dadels te vergelijken. Ze zijn stroperig, kleverig, intens diep zoet, karamelachig en enorm rijk van smaak. En ze zorgen voor een zachte, hapbare brownie met hun geniale zachte structuur!
Verder gebruik ik ook gewoon Droste hoor.Maar koop op de markt ofzo eens echte medjools: je weet niet wat je proeft!
Dan noemt Jagär mijn lijstje weer een shitlijstje. Iedereen valt steeds over die mueslirepen hier. Ja, muesli breaker yoghurt zou miss wel kunnen. Maar ik ga toch die gels ook proberenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik dan kan je ook gewoon een muesli breaker yoghurt nemen, heel stuk goedkoper.
Balisto is met chocolade dus nog lekker ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |