Over 10 minuten trainingquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:19 schreef Grifte het volgende:
Mooie voetbal middag morgen, stuk voor stuk leuke wedstrijden, en als klapper even de punten jatten daar. Al wat meer bekent over Karim?
heuj heujquote:Bedankt voor het bijtekenen!
We hebben je contract ontvangen en jij bent verzekerd van een vaste plek in De Kuip voor het nieuwe voetbalseizoen 2012/’13.
Oke bedankt, dacht dat normaal de zaterdagochtend training wel wat vroeger was, en vond het al raar dat ik nergens iets kon vinden over Karim, maar zie daar de oorzaak.quote:
Het is ook altijd om half 11. Vandaag dus anders.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
heuj heuj
[..]
Oke bedankt, dacht dat normaal de zaterdagochtend training wel wat vroeger was, en vond het al raar dat ik nergens iets kon vinden over Karim, maar zie daar de oorzaak.
Mooi.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:30 schreef vandermar het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)eader&utm_medium=RSS
Ik kreeg even kippenvel toen ik dit las
Prachtig stuk, ook wel mooi voor die mensen uit Zweden om zoiets is mee te maken, precies de goede klassieker sinds jaren uitgekozen dankzij Guidettiquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:30 schreef vandermar het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)eader&utm_medium=RSS
Ik kreeg even kippenvel toen ik dit las
Ik blijf gewoon op Z4 denk ik, aangezien ik veel vrienden heb zonder seizoenkaart die maar sporadisch mee gaan, daarvoor kan je nog wat losse kaarten makkelijk regelen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:31 schreef onlogisch het volgende:
Thanks @Caland. Dat wist ik dus niet. Nu maar even mijn kaart verlengen en verhuizen naar X als dat mogelijk is
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 11:21:32Mike Guidetti: "John zal een langer verblijf bij #Feyenoord nooit uitsluiten. Daarvoor gaat het hier te goed." reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 08:45:26Vader Mike Guidetti: 'zo populair als hier zal John niet snel ergens anders meer worden.' #Feyenoord reageer retweet
Hopen dat 'ie een beetje naar z'n pa luisterttwitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 08:48:47Mike Guidetti: 'John voelt zich enorm thuis is in Rotterdam, wat er met hem gaat gebeuren is echter aan Manchester City.' #Feyenoord reageer retweet
Koeman is niet achterlijk hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:40 schreef Fuszy het volgende:
El Ahmadi en nelom trainen mee
Helaas swerts ook
Koeman vindt de instelling van Swerts zo goed. Dat hij met diezelfde instelling regelmatig rode kaarten pakt en penalties veroorzaakt,wordt hem blijkbaar vergeven.quote:
(AD)quote:
Pa Guidetti: Tranen na Ajax maakten diepe indruk
Sinds John Guidetti met hattricks Feyenoord langs Ajax, FC Twente en Vitesse schoot, is de jonge Scandinaviër volksheld nummer één in Rotterdam en omgeving.'
Guidetti senior heeft één treffend voorbeeld van de gekte die is ontstaan rond zijn zoon. 'Voor de thuiswedstrijd tegen Ajax waren er veel vrienden en familie over uit Zweden. Om ruimte te maken voor onze gasten besloot ik met een vriend tussen de fanatieke supporters van Feyenoord te gaan zitten. De mensen kregen door dat wij uit Zweden kwamen, maar hadden geen idee dat wij familie van John waren. 'Geef ze een plek, ze komen uit het land van Guidetti', riepen supporters toen wij wilden gaan zitten.
'Achter mij zat een beer van een gozer, die bloedfanatiek meeleefde. Toen Ajax op 3-2 kwam, werd hij stiller. Vlak voor tijd maakte John de vierde en bevrijdende treffer. Ik dook ineen omdat ik een orkaan van vreugde van hem verwachtte, maar ik hoorde niks. Toen ik omkeek rolden de tranen over zijn wangen. Toen begreep ik wat deze club uniek maakt. Het was de meest indrukwekkende ervaring die ik wat betreft clubliefde ooit heb beleefd. En natuurlijk was ik trots dat mijn zoon daar een steentje aan bij had gedragen.'
Ik krijg gewoon weer kippenvel, zelfs nu ik het 3x heb gelezen.quote:
Die gaat morgen zeker minuten maken, ik verwacht dat hij basis staat en El Ahmadi er ook bij is.quote:
Lijkt me sterk nu Mokotjo ook al niet fit is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:56 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben eigenlijk bang dat hij leerdam op de bank zet. Koeman heeft laatst openlijk kritiek geuit op Leerdam.
Ricky bedoel je? Dat denk ik ook. Misschien kunnen we beter nog even wachten met Tony. Hij is pas 17 geworden. Dat het een geweldig talent is staat buiten kijf maar het lijkt me beter dat we hem rustig brengen.quote:
Lijkt er wel op, ja. Maargoed, waarom dan blauw?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blauwe letters is geen troll actie van iemand ? Het ziet er niet uit.n
Dat was de eenmansactie van kapiteintjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
De blauwe meercat was het toch als actie tegen de groene haas..
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
De blauwe meercat was het toch als actie tegen de groene haas..
Las in de VI dat Koeman ook wel klaar was met Van Haaren, dat ie erg teleurgesteld over hem was, dus geef dan maar lekker Tony de kans.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Tony speelt ook niet mee bij de A1, dus ik verwacht dat die morgen wel speelt. Ik geloof niet dat Koeman Dicky zal laten starten, die was wel echt heel bedroevend zondag
Die jongen heeft de tijd gehad om zich te kunnen bewijzen. Heeft het niveau gewoon net niet. Geeft niet, even goede vrienden, maar bij Feyenoord zal dan logischerwijs naar een vervangende speler worden gekeken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Las in de VI dat Koeman ook wel klaar was met Van Haaren, dat ie erg teleurgesteld over hem was, dus geef dan maar lekker Tony de kans.
Jammer idd, maar laten we van een mug geen olifant maken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:49 schreef Lastpost het volgende:
Had het dan rood geverfd als je er toch zo nodig aan moet zitten, dit lijkt helemaal nergens op zo.
Bestorming van het maasgebouw leek me wel een gepaste maatregel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer idd, maar laten we van een mug geen olifant maken.
Blijkt te zijn omdat de kuip 75 jaar bestaat. Waarom hij blauw is geworden weet ik niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
He stelletje hoeren ik had de primeur over de blauwe letters.
En ze zijn zo geverfd door een medewerker van de club.
Was een heel schildersbedrijf rondom de kuip bezig sowieso. Iemand die weet waarom?
twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 16:05:46Basisplaats lonkt voor trinidade de Vilhena. volgens Feyenoord fotograaf @feytraining. Foto's van vandaag op http://t.co/7KySRgXf reageer retweet
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:07 schreef Fuszy het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 16:05:46Basisplaats lonkt voor trinidade de Vilhena. volgens Feyenoord fotograaf @feytraining. Foto's van vandaag op http://t.co/7KySRgXf reageer retweet
Drie keer raden waar ik op dit moment mee bezig ben.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:03 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die deze afbeelding toevallig in een hogere resolutie heeft?
Zou Feyenoord trouwens niet een soort van canvas-bedruk service kunnen gaan beginnnen, denk dat ze daar goud geld mee kunnen verdienen. Zal wel niet, want de merchandising is al jaren om te janken. Daar zouden ze echt zoveel meer uit kunnen dan nu het geval is.
quote:'Stadion Feyenoord' blauw gekleurd.
Toegevoegd door [FR12]Patrick op 17-03-2012 | Score (7 stemmen): 1 (Vandaag 1) | Bekeken: 485x Het woord 'stadion' in de letters 'stadion Feyenoord' zijn blauw geverfd. Navraag bij Ton Strooband (supporters coördinator)(die eerst nergens van af wist) leert ons dat het gaat om het 75 jarig jubileum van de Kuip. Meerdere 'dingen' zijn volgens Ton blauw omlijst en hangen er verschillende foto's van vroeger in de Kuip. Het blauw is gedaan in verband met de blauwe stoeltjes. Ook is deze kleur volgens Ton tijdelijk en worden de letters weer wit na de 'viering'. Verdere details ontbreken nog. Word ongetwijfeld vervolgd....
Diepste middenvelder.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Trinidade de Vilhena? Op welke positie speelt hij?
Achter.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Punt naar voren over naar achteren?
Aha. Ik denk dat ik hem wel heb zien lopen, een week geleden - donkere jongen. Eens kijken zondag of hij meedoet en wat hij ervan terecht brengt. Is hij Braziliaan?quote:
Komt uit Maassluis, Nederlandse moeder en een Angolese vader.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Aha. Ik denk dat ik hem wel heb zien lopen, een week geleden - donkere jongen. Eens kijken zondag of hij meedoet en wat hij ervan terecht brengt. Is hij Braziliaan?
Mooi dat er weer een jeugdspeler doorkomt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Komt uit Maassluis, Nederlandse moeder en een Angolese vader.
Is trouwens middenvelder (beetje de Bakkal plek in dit systeem) en kan ook op de linkshalf prima uit de voeten.
Nou ?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Drie keer raden waar ik op dit moment mee bezig ben.Amongst other things.
heb je toevallig een mooie foto van de tifo bij feyenoord ajax?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Canvasdrukservice. Eigen foto's voornamelijk.
En dit is er een die er echt ver bovenuit steekt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mooi dat er weer een jeugdspeler doorkomt.
Ich bin beneud!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
En dit is er een die er echt ver bovenuit steekt.
Lijkt me sterk, die zitten nl. allemaal al in Engelandquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
En dit is er een die er echt ver bovenuit steekt.
Die dekselse clown Bassie altijd!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:18 schreef heiden6 het volgende:
Excelsior nog steeds 1-0 voor tegen Roda na een half uur, hij die niet genoemd mag worden niet in de basis.
Nope. Niet alle goede talenten zitten in Engeland. Alleen de talenten die voor het geld kiezen zitten daar. De vader van Tony is een slim mens die niet naar dollars kijkt maar naar wat het beste voor zijn zoon is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:15 schreef eight het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, die zitten nl. allemaal al in Engeland
Volkomen terecht, die Jansen is nu al een paar klasses beter.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:18 schreef heiden6 het volgende:
Excelsior nog steeds 1-0 voor tegen Roda na een half uur, hij die niet genoemd mag worden niet in de basis.
lolquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:18 schreef heiden6 het volgende:
Eigendom van Feyenoord?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Volkomen terecht, die Jansen is nu al een paar klasses beter.
Middenvelder met aanvallende intenties, maar deze jongen zie ik niet als groot talent voor de toekomst eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat voor type speler is het? Weer een nieuwe Clasie?
Als dat zo is is het een prima speler voor de breedte.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Middenvelder met aanvallende intenties, maar deze jongen zie ik niet als groot talent voor de toekomst eerlijk gezegd.
Leuke voetballer voor de middenmoot wanneer ie zich doorontwikkeld, veel meer zie ik er niet in.
Middenveld is voor volgend jaar wel redelijk rond. Hoogstens nog een vervanger voor Bakkal. Aanvallend is het lood om oud ijzer op Guidetti na. Daar moet echt wat gebeuren, al zijn daar geen financïele middelen toe.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:18 schreef Merkie het volgende:
We moeten inderdaad in de breedte investeren, kleine blessures breken ons op.
Eerst maar eens goede basisspelers en daarna zal het geld wel op zijn..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:18 schreef Merkie het volgende:
We moeten inderdaad in de breedte investeren, kleine blessures breken ons op.
Illuminatiequote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
Verklaar me voor gek, maar ik zag hier net iets heel aparts vanaf m'n balkon. Heb er tussen de 3 en 4 minuten naar staan kijken. Een groen constant vaag lampje met een heel fel rood lampje dat met regelmaat pulseerde. Het cirkelde gedurende die tijdspanne min of meer hetzelfde patroon. Op een gegeven moment kon ik meerdere rode lampjes bij elkaar zien. Ineens was het weg. Echt WTF kan dit zijn? Iemand?
satellietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
Verklaar me voor gek, maar ik zag hier net iets heel aparts vanaf m'n balkon. Heb er tussen de 3 en 4 minuten naar staan kijken. Een groen constant vaag lampje met een heel fel rood lampje dat met regelmaat pulseerde. Het cirkelde gedurende die tijdspanne min of meer hetzelfde patroon. Op een gegeven moment kon ik meerdere rode lampjes bij elkaar zien. Ineens was het weg. Echt WTF kan dit zijn? Iemand?
Dat heb ik ook geregeld in het weekend.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben van de luchtvaart (ben er beroepsmatig mee bezig) en ik kan bevestigen dat dit het gedrag/uiterlijk van een bepaald type vliegtuig/helikopter isquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Nou...de verwachte reacties zijn binnen. Nu even serieus. Iemand enig idee? Iemand die hier gek is van luchtvaart of er beroepsmatig mee te maken heeft en dit gedrag/uiterlijk van een bepaald type vliegtuig/helikopter kent?
Misschien een vliegtuig dat aan het wachten is op toestemming dat hij mag landen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Nou...de verwachte reacties zijn binnen. Nu even serieus. Iemand enig idee? Iemand die hier gek is van luchtvaart of er beroepsmatig mee te maken heeft en dit gedrag/uiterlijk van een bepaald type vliegtuig/helikopter kent?
Goede topic ervoor ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Kippenvel?quote:Op zondag 18 maart 2012 00:24 schreef Mixende_match het volgende:
Kippenvel dat bericht van pa Guidetti.
Trouwens... Nog steeds niet kunnen inloggen voor verlenging sc. (verkeerd combinatie steeds) meer mensen er nog steeds last van?
Type je relatienr in, dat nr rechtsboven op je pas, en haal de laatste 3 cijfers weg. Dan postcode a la 0000aa, en het zou het moeten doen. Had zelf ook het probleem, tot Caland dat hier posttequote:Op zondag 18 maart 2012 00:24 schreef Mixende_match het volgende:
Kippenvel dat bericht van pa Guidetti.
Trouwens... Nog steeds niet kunnen inloggen voor verlenging sc. (verkeerd combinatie steeds) meer mensen er nog steeds last van?
Die las ik vroeger ook.quote:
Thx!quote:Op zondag 18 maart 2012 00:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Type je relatienr in, dat nr rechtsboven op je pas, en haal de laatste 3 cijfers weg. Dan postcode a la 0000aa, en het zou het moeten doen. Had zelf ook het probleem, tot Caland dat hier postte
quote:Op zondag 18 maart 2012 09:48 schreef Helpmefok het volgende:
Feijenoord, make us proud, Steve McClaren gaat in de fout
Feijenoord, make us proud, FC Twente is superbout
Feijenoord, make us proud, Jordy Clasie heeft een hart van goud
Feijenoord, make us proud, die Sander Boschker is hartstikke oud(41 jaar wtf
)
Feijenoord, make us proud, zorg dat de aansluiting bij de top aanhoud
Feijenoord, make us proud, zorg met zijn allen voor lijfsbehoud
Feijenoord, make us proud, Mulder zorg dat je alle ballen tegenhoud
Feijenoord, make us proud, door het eerst in tijden is het niet meer steenkoud
Feijenoord, make us proud, scoren doen we vandaag in viervoud
Feijenoord, make us proud, harden we maar wat goede flankaanvallers gescout
Feijenoord, make us proud, de kop van Strootman is een productiefout
Feijenoord, make us proud, winnen doen we dankzij eenvoud
Feijenoord, make us proud, niet winnen leidt tot een burn-out(ik ga godverdomme niet WEER opnieuw die documentaire herschrijven
)
Feijenoord, make us proud, El Ahmadi heeft een geweldige longinhoud
Feijenoord, make us proud, Stadion Feijenoord schrijven als Stadion Feyenoord betreft sinds kort weer een spelfout(Verander die letters dan ook eens koekwauzen
)
Feijenoord, make us proud, ik vraag me af of Manu het vandaag 90 minuten volhoud
Soppend wakker geworden?quote:Op zondag 18 maart 2012 10:09 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd over guidettihahahaha
Haha nee dat niet nee. Hij kwam voetbal kijken bij mij en m'n vriendin. (die nooit voetbal kijkt) haha. T ging echt nergens over haha.quote:
twitter:fr12live twitterde op zondag 18-03-2012 om 10:20:40De vriendin van Guidetti zit vandaag in het uitvak. Ze neemt gewoon plaats in de bussen richting Enschede. #fctfey reageer retweet
Arm meisje...quote:Op zondag 18 maart 2012 10:28 schreef Muto het volgende:
twitter:fr12live twitterde op zondag 18-03-2012 om 10:20:40De vriendin van Guidetti zit vandaag in het uitvak. Ze neemt gewoon plaats in de bussen richting Enschede. #fctfey reageer retweet
Krijgt ze gewoon van de club natuurlijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:46 schreef Muto het volgende:
Toch knap dat zij aan kaartjes kon komen zomaar. En ook nog in bus 1 kon instappen.
Goed geregeld idd. Die hele familie moet je gewoon behandelen als een koning. Meer kans dat hij daardoor nog een seizoen bij ons blijft.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Krijgt ze gewoon van de club natuurlijk.
Daar zijn we dan mooi klaar mee. Maar het was wel te verwachten.quote:
Als Swerts maar niet begint c.q. invaltquote:Op zondag 18 maart 2012 11:25 schreef PIETR het volgende:
Tuurlijk zal hij niet starten, Koeman is echt niet gek
Waarom is Koeman gek als hij met van Haaren start?quote:Op zondag 18 maart 2012 11:25 schreef PIETR het volgende:
Tuurlijk zal hij niet starten, Koeman is echt niet gek
Omdat je, buiten zijn vrije trap, helemaal niets aan hem hebt.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:40 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Waarom is Koeman gek als hij met van Haaren start?
Dat zal wel meevallen. Feyenoord heeft niet voor niets hem een contractverlenging aangeboden.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Omdat je, buiten zijn vrije trap, helemaal niets aan hem hebt.
van Haaren overschat zichzelf dan wel. Hij wees het contractaanbod af.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:44 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Feyenoord heeft niet voor niets hem een contractverlenging aangeboden.
En weer ingetrokken, sterker nog, na dit seizoen vertrekt hij gewoon bij Feyenoord.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:44 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Feyenoord heeft niet voor niets hem een contractverlenging aangeboden.
Dat weet ik. Maar als het een speler was geweest waar ze niets in zagen dan hadden ze hem geen nieuw contract aangeboden. Dat het aanbod ingetrokken is komt door van Haaren zelf. Die wilde meer tijd hebben.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
En weer ingetrokken, sterker nog, na dit seizoen vertrekt hij gewoon bij Feyenoord.
Uhm, heb je dit seizoen nog geen enkele wedstrijd van Feyenoord gezien of wat? Iedere keer als Ricky erin kwam, speelde hij echt waardeloos.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:52 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar als het een speler was geweest waar ze niets in zagen dan hadden ze hem geen nieuw contract aangeboden. Dat het aanbod ingetrokken is komt door van Haaren zelf. Die wilde meer tijd hebben.
Ze trainen een keer of 10 per week. Hij zal dan vast wel eens wat laten zien. Of denk je dat van Geel hem zomaar een nieuw contract aanbied?quote:Op zondag 18 maart 2012 11:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Uhm, heb je dit seizoen nog geen enkele wedstrijd van Feyenoord gezien of wat? Iedere keer als Ricky erin kwam, speelde hij echt waardeloos.
Alsof wij in de positie zitten om zomaar voor iemand een vervanger te halen. Roeien met de riemen die we hebben.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:56 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ze trainen een keer of 10 per week. Hij zal dan vast wel eens wat laten zien. Of denk je dat van Geel hem zomaar een nieuw contract aanbied?
quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Misschien moeten ze een parcours van pizzapunten uitzetten over het middenveld voor zijn looplijnen.
Frikandellen dan?quote:
Volgens mij is 'ie groter inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2012 12:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Volledige naam Ricky van Haaren
Bijnaam Ricks
Geboortedatum 21 juni 1991
Geboorteplaats Nederland Rotterdam, Nederland
Lengte 173 cm
Gewicht 69 kg
Waarom geloof ik hier niks van
Yesss Tony!twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 18-03-2012 om 12:20:00Opstelling #Feyenoord: Mulder,Leerdam, De Vrij, Vlaar,Martins Indi; Clasie,Trindade de Vilhena, El Ahmadi;Schaken,Guidetti en Cabral #twefey reageer retweet
Hoop ook dat Manu (veel) speelminuten wordt gegund als het weer dramatisch is met Cabral.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:23 schreef Fuszy het volgende:
Is Manu niet beter dan Cabral? Ik word een beetje moe van die jongen. Hij probeert het allemaal wel, maar het komt er maar niet uit.
Denk dat ie de winnende scoortquote:Op zondag 18 maart 2012 12:25 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Hoop ook dat Manu (veel) speelminuten wordt gegund als het weer dramatisch is met Cabral.
En zeer benieuwd hoe Tony zich gaat laten zien vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:28 schreef Fuszy het volgende:
Dadelijk speelt de Vilhena als een natte krant en zijn wij allemaal blij dat hij speelt.
Komt Dicky erin scoort 'ie de winnende. Vrije trap mee gekregen door Swerts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt Dicky erin scoort 'ie de winnende. Vrije trap mee gekregen door Swerts.
iquote:Op zondag 18 maart 2012 12:31 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Glazen bol:
Vilhena '40
Fer '90+3
Manu '90 + 4
Met Dicky op het middenveld?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn god, niet Cabral weer he.![]()
Dan kunnen we nog beter in een 4-4-2 gaan spelen.
Dat wou ik dat ze dat vroeger hadden gedaan, met Tomasson en Makaay in de spits met de Guzman /Wijnaldum erachterquote:Op zondag 18 maart 2012 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn god, niet Cabral weer he.![]()
Dan kunnen we nog beter in een 4-4-2 gaan spelen.
Mwah.... Een Cabral aan de zijkant kan minder kwaad dan papzak op het middenveld.quote:
Editquote:Op zondag 18 maart 2012 12:57 schreef Roffamannetje het volgende:
Cabral gaat een grote mislukking worden
Gelukkig. Ik was al bang voor Swerts of Van Haarenquote:Op zondag 18 maart 2012 12:21 schreef vandermar het volgende:
Opstelling #Feyenoord: Mulder,Leerdam, De Vrij, Vlaar,Martins Indi; Clasie,Trindade de Vilhena, El Ahmadi;Schaken,Guidetti en Cabral #twefey
Moet jij niet naar Enschede? Of zit je mobiel?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
Als je die verdediging van Twente vandaag geen pijn kan doen heb je heel hard gefaald als team.
Ik zit thuis.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet jij niet naar Enschede? Of zit je mobiel?
Wisgermof is ook al geblesseerd.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Guidetti moet die Wisgerhof en Bengtsson in z'n eentje nog helemaal gek kunnen maken
Geen idee.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Teletekst stond dat ie kon spelen, maar wie is die Roseler ofzo eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee.
Jouw UI![]()
Vanmiddag gaat die John eraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd helaas niet meer dan een grote teleurstelling. Als hij iets minder ego zou hebben zou dat al een pluspunt zijn .quote:
En hij moet zn rechterbeen gaan trainen. Alles gaat via links. Veel te voorspelbaar.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:51 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De laatste tijd helaas niet meer dan een grote teleurstelling. Als hij iets minder ego zou hebben zou dat al een pluspunt zijn .
En Cisse kan er toch wel een ruk van op 2.48quote:Op zondag 18 maart 2012 13:46 schreef Caland het volgende:
Sowieso een baas die BMI, kijk dit stukje dan![]()
Wat een koningquote:Op zondag 18 maart 2012 13:46 schreef Caland het volgende:
Sowieso een baas die BMI, kijk dit stukje dan![]()
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:15 schreef Bombshell het volgende:
Benieuwd of Cabral iig één bal redelijk voor gaat krijgen.
En of Schaken hem dit keer meekrijgt zonder zichzelf te dollenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:15 schreef Bombshell het volgende:
Benieuwd of Cabral iig één bal redelijk voor gaat krijgen.
Klopt, en nog is het een verademing ivg vorig seizoen... man man... ze denken tenminste na bij het tikken.quote:
Ik zou Caland nog verkiezen boven Cabral.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen ze die Cabral in de rust niet gewoon met een taxi naar huis sturen? Dit is toch hemeltergend slecht? Man man man wat speelt die man een baggerseizoen zeg. Dat Caland die gast nog verkiest boven Schaken.
Was gewoon een kutpass man. Guidetti stond al 2 seconden met z'n armen te zwaaien.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:05 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ook Guidetti deelt in de malaise .
Dat wel, maar ook gezien het feit dat hij al weken onzichtbaar is.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was gewoon een kutpass man. Guidetti stond al 2 seconden met z'n armen te zwaaien.
Heeft alles te maken met die dramatische buitenspelers. We missen Fernandez meer dan we in eerste instantie dachten.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat wel, maar ook gezien het feit dat hij al weken onzichtbaar is.
Jij bent echt knettergek man.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat wel, maar ook gezien het feit dat hij al weken onzichtbaar is.
Maar ook zeker niet goed.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:08 schreef Muto het volgende:
Ik vind Feyenoord niet slecht spelen eigenlijk.
Degene die het meeste scoort.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:09 schreef kornuitbuffel het volgende:
Wie denken jullie dat wint n.a.v. de wedstrijd.
Hij geeft zelf toe dat hij niet in beste doen is. Maar jij zal het wel beter weten .quote:
wat?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:09 schreef kornuitbuffel het volgende:
Wie denken jullie dat wint n.a.v. de wedstrijd.
Hij krijgt toch nauwelijks een fatsoenlijke bal.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:10 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hij geeft zelf toe dat hij niet in beste doen is. Maar jij zal het wel beter weten .
Maar Guidetti is gewoon een topper in wording en komt er wel weer bovenop, hopelijk vandaag al.
Precies. En als hij er perfect voor staat dan staat dat kutvogeltje van een Cabral er weer om hem niet te geven.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij krijgt toch nauwelijks een fatsoenlijke bal.
Ik vind het echt heel redelijk. Verdedigend staat het goed. Aanvallend krijg je redelijk wat kansen. In de thuiswedstrijd maakte je er alleen 3, nu niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ook zeker niet goed.
Die Tony is me wel een lekker voetballertje.Leuke toevoeging aan de selectie. Volgend jaar gewoon de kans krijgen ipv Bakkal. Tony oogt zoveel gretiger en is fysiek ook wel sterk genoeg om mee te komen.
Dat zeker, en z,n irritaties bevorderen z,n spel ook niet echt lijkt het.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij krijgt toch nauwelijks een fatsoenlijke bal.
Komt regelmatig z'n man voorbij, verdedigt mee als het moet, en heeft al 3/4x een bal voorgegeven. Daarnaast regelmatig een assist. Geen topper, zeker niet, maar wel 100x beter dan Cabral.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:16 schreef Tomasso het volgende:
Wat ik alleen niet snap, is dat Cabral helemaal wordt afgezeken, en terecht, want hij laat geen zak zien, maar waarom Schaken buiten schot blijft...?
Omdat Schaken de bal tenminste nog vasthoudt, verdedigend z'n mannetje staat en niet bij elk duel op de grond gaat liggen.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:16 schreef Tomasso het volgende:
Wat ik alleen niet snap, is dat Cabral helemaal wordt afgezeken, en terecht, want hij laat geen zak zien, maar waarom Schaken buiten schot blijft...?
^^ idd. We hebben wel wat mogelijkheden gecreëerd, nu hopen dat er betere voorzetten komt, zodat Guidetti kan scorenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:15 schreef Stringer het volgende:
Rust. Niet slecht, niet slecht. (Ook niet heel goed, maar toch)
Heeft misschien wat meer krediet omdat hij toch wat meer inzet toont.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:16 schreef Tomasso het volgende:
Simpel. Schaken is balvast. En kiest meestal de logische oplossing. Cabral begint meestal aan iets compleet onbegrijpelijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:16 schreef Tomasso het volgende:
Kan je lang blijven hopen.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:18 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
, nu hopen dat er betere voorzetten komt, zodat Guidetti kan scoren
Omdat Schaken gewoon beter dan Cabral is. Cabral loopt recht op de tegenstander af en raakt de bal kwijt. Schaken haalt er een inworp uit.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:16 schreef Tomasso het volgende:
De Vrij > Vlaar, vooral. Als je dan toch moet vergelijken.quote:
Je bent iets te negatief. In eigen huis was het de afgelopen weken stukken minder.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:17 schreef Caland het volgende:
Dramatische opbouw van achteruit, dramatische buitenspelers. Guidetti die steeds ruzie heeft met Schaken, zelfs toen ze naar de kleedkamer liepen![]()
Gaat weer lekker.
Regelmatig? Dan kijk je toch echt een andere wedstrijd. Daarnaast heb ik hem amper achterin gezien. Voorgegeven aan de verdedigers van Schalke. Hij glijdt regelmatig uit en loopt verkeerd. Hij speelt net zo slecht als Cabral manquote:Op zondag 18 maart 2012 15:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Komt regelmatig z'n man voorbij, verdedigt mee als het moet, en heeft al 3/4x een bal voorgegeven. Daarnaast regelmatig een assist. Geen topper, zeker niet, maar wel 100x beter dan Cabral.
BMI is by far de beste mandekker.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
De Vrij > Vlaar, vooral. Als je dan toch moet vergelijken.
Omdat Schaken meevoetbalt, sleurt en kansen creëert waar Cabral kansen om zeep helpt en tegen zijn eigen team lijkt te spelen. Die bal op toen ze 2 op 2 stonden. Guidetti trekt naar linkt, Cabralletje loopt stoïcijns rechtdoor ipv ruimte te maken door naar rechts te gaan, met de kop naar beneden en je ziet op het moment dat die kop naar boven gaat en hij doorheeft dat het een kans is hem nadenken ooohkuttekuttekut ik moet iets doen waar moet ik heen oh hee sjonnie loopt daar *kutpass*quote:Op zondag 18 maart 2012 15:16 schreef Tomasso het volgende:
Hij heeft minstens 3 keer een bal voorgegeven, Cabral 0x. Schaken versiert regelmatig een inworp of corner als zijn actie mislukt, bij Cabral is het altijd balverlies. Dit is gebaseerd op de afgelopen 45 minuten.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Regelmatig? Dan kijk je toch echt een andere wedstrijd. Daarnaast heb ik hem amper achterin gezien. Voorgegeven aan de verdedigers van Schalke. Hij glijdt regelmatig uit en loopt verkeerd. Hij speelt net zo slecht als Cabral man.
Jij hebt zo geen kijk op voetbal, jouw mening is altijd het tegenovergestelde van de werkelijkheid. Serieus, ga eens naar de opticien ofzo.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Regelmatig? Dan kijk je toch echt een andere wedstrijd. Daarnaast heb ik hem amper achterin gezien. Voorgegeven aan de verdedigers van Schalke. Hij glijdt regelmatig uit en loopt verkeerd. Hij speelt net zo slecht als Cabral man.
En aan wie heeft hij voorgegevenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij heeft minstens 3 keer een bal voorgegeven, Cabral 0x. Schaken versiert regelmatig een inworp of corner als zijn actie mislukt, bij Cabral is het altijd balverlies. Dit is gebaseerde op de afgelopen 45 minuten.
Daar is ook alles mee gezegd. Voorgegeven. Simpele ballen voor Boschker.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij heeft minstens 3 keer een bal voorgegeven
Flikker op, kneus.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij hebt zo geen kijk op voetbal, jouw mening is altijd het tegenovergestelde van de werkelijkheid. Serieus, ga eens naar de opticien ofzo.
Hij heeft nog geen assist gegeven nee, maar hij voetbalt wel mee en creëert gevaar. Dat zijn voorzetten niet aankomen wil niet zeggen dat er uit de rebound niks komt of wat dan ook.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is ook alles mee gezegd. Voorgegeven. Simpele ballen voor Boschker.
Daar is inderdaad weinig uitgekomen, maar Cabral is tot nu bij elke actie de bal kwijtgeraakt.quote:
Als buitenspeler moet je toch af en toe wel beslissend zijn. Of mag je daar gewoon aankloten, als je maar leuk meedoet.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:22 schreef TC03 het volgende:
Het is een beetje onzinning om Schaken af te rekenen op het feit dat hij niet beslissend is geweest.
Dat moet inderdaad. Schaken is dan ook veel vaker beslissend dan Cabral.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als buitenspeler moet je toch af en toe wel beslissend zijn. Of mag je daar gewoon aankloten, als je maar leuk meedoet.
Zelfs dat is feitelijk onjuist. Moet je nagaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad. Schaken is dan ook veel vaker beslissend dan Cabral.
In dat geval speelde iedereen, van Mulder tot Guidetti, een waardeloze wedstrijd.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:23 schreef Tomasso het volgende:
Yes, het argument "hij creëert gevaar" is voorbij gekomen. De grootste onzin die er is in voetbal. Het is godverdomme geen leeuw ofzo. Een speler moet renderen, niet voor gevaar zorgen.
Cabral motm.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:24 schreef NumberSeven het volgende:
Ik schakel net in, hoe staan we er voor, wie speelt beter?
Dit vooral ja, gewoon allebei de buitenspelers eruit gooien. Dit gaat echt helemaal nergens over wat ze al wekenlang laten zien.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:23 schreef Muto het volgende:
Cisse en Manu die sprinten die Cornelisse en Tiendalli eruit en hebben bovendien een groter neusje voor de goal.
Een buitenspeler moet z'n man opzoeken en voorbij zien te komen. Dat lukt Schaken regelmatig, deze wedstrijd zeker al 3x. Cabral is het geen één keer gelukt. Moet Schaken in z'n eentje vijf man uitspelen en vervolgens over de keeper lobben voordat hij "redelijk" is?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:23 schreef Tomasso het volgende:
Yes, het argument "hij creëert gevaar" is voorbij gekomen. De grootste onzin die er is in voetbal. Het is godverdomme geen leeuw ofzo. Een speler moet renderen, niet voor gevaar zorgen.
Op basis van? Vind 'm nu niet echt opvallend spelen ofzo. Beetje rare conclusie die je trekt na 3 kwartier ook.quote:
Een voorzet die aankomt zou wel fijn zijn, voor een buitenspeler.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een buitenspeler moet z'n man opzoeken en voorbij zien te komen. Dat lukt Schaken regelmatig, deze wedstrijd zeker al 3x. Cabral is het geen één keer gelukt. Moet Schaken in z'n eentje vijf man uitspelen en vervolgens over de keeper lobben voordat hij "redelijk" is?
Bakkal speelt erg sterk.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:25 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Serieus? Hoe spelen bakkal en el ahmadi?
El Ahmadi is geschorst, Bakkal speelt redelijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:25 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Serieus? Hoe spelen bakkal en el ahmadi?
Echt niet. Een speler kan in zijn uppie zo meerdere verdedigers bezighouden met loopacties etc. waardoor zijn medespelers meer ruimte krijgen. Dat is toch haske nuttig?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:23 schreef Tomasso het volgende:
Wauw, hij is al 3x z'n man voorbij gekomen, in slechts 45 minuten. Wat heeft geleden tot balverlies. De held. Van alle ballen die hij heeft gehad.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een buitenspeler moet z'n man opzoeken en voorbij zien te komen. Dat lukt Schaken regelmatig, deze wedstrijd zeker al 3x. Cabral is het geen één keer gelukt. Moet Schaken in z'n eentje vijf man uitspelen en vervolgens over de keeper lobben voordat hij "redelijk" is?
Dat ligt niet alleen aan Schaken. Zijn voorzetten kunnen wel beter, dat ben ik met je eens, maar Cabral geeft 0 voorzetten.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Een voorzet die aankomt zou wel fijn zijn, voor een buitenspeler.
Wat heeft Cabral dan gepresteerd? Volgens mij is hij bij al z'n acties de bal kwijtgeraakt.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wauw, hij is al 3x z'n man voorbij gekomen, in slechts 45 minuten. Wat heeft geleden tot balverlies. De held. Van alle ballen die hij heeft gehad.
Ze fucken je. Cabral is drama. Feyenoord wel beter, maar scoort niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:26 schreef NumberSeven het volgende:
Huh, ik zag op teletekst de naam van el ahmadi bij de opstellingen?
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:26 schreef NumberSeven het volgende:
Dat is een heel andere discussie.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als buitenspeler moet je toch af en toe wel beslissend zijn. Of mag je daar gewoon aankloten, als je maar leuk meedoet.
Cabral creeërt wel in zijn eentje het gevaarlijkste moment van de wedstrijd, als we dan toch bezig zijn met slap lullen.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat ligt niet alleen aan Schaken. Zijn voorzetten kunnen wel beter, dat ben ik met je eens, maar Cabral geeft 0 voorzetten.
Zeker. Maar de discussie ging over het feit dat Cabral bagger speelt en dat Schaken beter is dan Cabral. Er is niemand die beweert dat Schaken een wereldwedstrijd speelt.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Een voorzet die aankomt zou wel fijn zijn, voor een buitenspeler.
Ik dacht al, hoewel; soms krijgt ook cabral het op zn heupen dan kan ie heel dreigend zijn samen met schaken. Alleen het afronden moeten ze op trainen.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Ze fucken je. Cabral is drama. Feyenoord wel beter, maar scoort niet.
Heb je die foto van De Vilhena in de opstelling ook gezien?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:26 schreef NumberSeven het volgende:
Hoezo, door een bal die iedereen zag aankomen 5 seconden te laat te geven? Cabral is gewoon waardeloos, Schaken is aantoonbaar minder waardeloos, daarom laten we Schaken buiten schot.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Cabral creeërt wel in zijn eentje het gevaarlijkste moment van de wedstrijd, als we dan toch bezig zijn met slap lullen.
Hij verovert de bal met wat geluk en loopt vervolgens verkeerd en passt te laat en te scherp.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Cabral creeërt wel in zijn eentje het gevaarlijkste moment van de wedstrijd, als we dan toch bezig zijn met slap lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |