Over 10 minuten trainingquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:19 schreef Grifte het volgende:
Mooie voetbal middag morgen, stuk voor stuk leuke wedstrijden, en als klapper even de punten jatten daar. Al wat meer bekent over Karim?
heuj heujquote:Bedankt voor het bijtekenen!
We hebben je contract ontvangen en jij bent verzekerd van een vaste plek in De Kuip voor het nieuwe voetbalseizoen 2012/’13.
Oke bedankt, dacht dat normaal de zaterdagochtend training wel wat vroeger was, en vond het al raar dat ik nergens iets kon vinden over Karim, maar zie daar de oorzaak.quote:
Het is ook altijd om half 11. Vandaag dus anders.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
heuj heuj
[..]
Oke bedankt, dacht dat normaal de zaterdagochtend training wel wat vroeger was, en vond het al raar dat ik nergens iets kon vinden over Karim, maar zie daar de oorzaak.
Mooi.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:30 schreef vandermar het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)eader&utm_medium=RSS
Ik kreeg even kippenvel toen ik dit las
Prachtig stuk, ook wel mooi voor die mensen uit Zweden om zoiets is mee te maken, precies de goede klassieker sinds jaren uitgekozen dankzij Guidettiquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:30 schreef vandermar het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)eader&utm_medium=RSS
Ik kreeg even kippenvel toen ik dit las
Ik blijf gewoon op Z4 denk ik, aangezien ik veel vrienden heb zonder seizoenkaart die maar sporadisch mee gaan, daarvoor kan je nog wat losse kaarten makkelijk regelen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:31 schreef onlogisch het volgende:
Thanks @Caland. Dat wist ik dus niet. Nu maar even mijn kaart verlengen en verhuizen naar X als dat mogelijk is
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 11:21:32Mike Guidetti: "John zal een langer verblijf bij #Feyenoord nooit uitsluiten. Daarvoor gaat het hier te goed." reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 08:45:26Vader Mike Guidetti: 'zo populair als hier zal John niet snel ergens anders meer worden.' #Feyenoord reageer retweet
Hopen dat 'ie een beetje naar z'n pa luisterttwitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 08:48:47Mike Guidetti: 'John voelt zich enorm thuis is in Rotterdam, wat er met hem gaat gebeuren is echter aan Manchester City.' #Feyenoord reageer retweet
Koeman is niet achterlijk hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:40 schreef Fuszy het volgende:
El Ahmadi en nelom trainen mee
Helaas swerts ook
Koeman vindt de instelling van Swerts zo goed. Dat hij met diezelfde instelling regelmatig rode kaarten pakt en penalties veroorzaakt,wordt hem blijkbaar vergeven.quote:
(AD)quote:
Pa Guidetti: Tranen na Ajax maakten diepe indruk
Sinds John Guidetti met hattricks Feyenoord langs Ajax, FC Twente en Vitesse schoot, is de jonge Scandinaviër volksheld nummer één in Rotterdam en omgeving.'
Guidetti senior heeft één treffend voorbeeld van de gekte die is ontstaan rond zijn zoon. 'Voor de thuiswedstrijd tegen Ajax waren er veel vrienden en familie over uit Zweden. Om ruimte te maken voor onze gasten besloot ik met een vriend tussen de fanatieke supporters van Feyenoord te gaan zitten. De mensen kregen door dat wij uit Zweden kwamen, maar hadden geen idee dat wij familie van John waren. 'Geef ze een plek, ze komen uit het land van Guidetti', riepen supporters toen wij wilden gaan zitten.
'Achter mij zat een beer van een gozer, die bloedfanatiek meeleefde. Toen Ajax op 3-2 kwam, werd hij stiller. Vlak voor tijd maakte John de vierde en bevrijdende treffer. Ik dook ineen omdat ik een orkaan van vreugde van hem verwachtte, maar ik hoorde niks. Toen ik omkeek rolden de tranen over zijn wangen. Toen begreep ik wat deze club uniek maakt. Het was de meest indrukwekkende ervaring die ik wat betreft clubliefde ooit heb beleefd. En natuurlijk was ik trots dat mijn zoon daar een steentje aan bij had gedragen.'
Ik krijg gewoon weer kippenvel, zelfs nu ik het 3x heb gelezen.quote:
Die gaat morgen zeker minuten maken, ik verwacht dat hij basis staat en El Ahmadi er ook bij is.quote:
Lijkt me sterk nu Mokotjo ook al niet fit is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:56 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben eigenlijk bang dat hij leerdam op de bank zet. Koeman heeft laatst openlijk kritiek geuit op Leerdam.
Ricky bedoel je? Dat denk ik ook. Misschien kunnen we beter nog even wachten met Tony. Hij is pas 17 geworden. Dat het een geweldig talent is staat buiten kijf maar het lijkt me beter dat we hem rustig brengen.quote:
Lijkt er wel op, ja. Maargoed, waarom dan blauw?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blauwe letters is geen troll actie van iemand ? Het ziet er niet uit.n
Dat was de eenmansactie van kapiteintjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
De blauwe meercat was het toch als actie tegen de groene haas..
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
De blauwe meercat was het toch als actie tegen de groene haas..
Las in de VI dat Koeman ook wel klaar was met Van Haaren, dat ie erg teleurgesteld over hem was, dus geef dan maar lekker Tony de kans.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Tony speelt ook niet mee bij de A1, dus ik verwacht dat die morgen wel speelt. Ik geloof niet dat Koeman Dicky zal laten starten, die was wel echt heel bedroevend zondag
Die jongen heeft de tijd gehad om zich te kunnen bewijzen. Heeft het niveau gewoon net niet. Geeft niet, even goede vrienden, maar bij Feyenoord zal dan logischerwijs naar een vervangende speler worden gekeken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Las in de VI dat Koeman ook wel klaar was met Van Haaren, dat ie erg teleurgesteld over hem was, dus geef dan maar lekker Tony de kans.
Jammer idd, maar laten we van een mug geen olifant maken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:49 schreef Lastpost het volgende:
Had het dan rood geverfd als je er toch zo nodig aan moet zitten, dit lijkt helemaal nergens op zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |