Over 10 minuten trainingquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:19 schreef Grifte het volgende:
Mooie voetbal middag morgen, stuk voor stuk leuke wedstrijden, en als klapper even de punten jatten daar. Al wat meer bekent over Karim?
heuj heujquote:Bedankt voor het bijtekenen!
We hebben je contract ontvangen en jij bent verzekerd van een vaste plek in De Kuip voor het nieuwe voetbalseizoen 2012/’13.
Oke bedankt, dacht dat normaal de zaterdagochtend training wel wat vroeger was, en vond het al raar dat ik nergens iets kon vinden over Karim, maar zie daar de oorzaak.quote:
Het is ook altijd om half 11. Vandaag dus anders.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
heuj heuj
[..]
Oke bedankt, dacht dat normaal de zaterdagochtend training wel wat vroeger was, en vond het al raar dat ik nergens iets kon vinden over Karim, maar zie daar de oorzaak.
Mooi.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:30 schreef vandermar het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)eader&utm_medium=RSS
Ik kreeg even kippenvel toen ik dit las
Prachtig stuk, ook wel mooi voor die mensen uit Zweden om zoiets is mee te maken, precies de goede klassieker sinds jaren uitgekozen dankzij Guidettiquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:30 schreef vandermar het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)eader&utm_medium=RSS
Ik kreeg even kippenvel toen ik dit las
Ik blijf gewoon op Z4 denk ik, aangezien ik veel vrienden heb zonder seizoenkaart die maar sporadisch mee gaan, daarvoor kan je nog wat losse kaarten makkelijk regelen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:31 schreef onlogisch het volgende:
Thanks @Caland. Dat wist ik dus niet. Nu maar even mijn kaart verlengen en verhuizen naar X als dat mogelijk is
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 11:21:32Mike Guidetti: "John zal een langer verblijf bij #Feyenoord nooit uitsluiten. Daarvoor gaat het hier te goed." reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 08:45:26Vader Mike Guidetti: 'zo populair als hier zal John niet snel ergens anders meer worden.' #Feyenoord reageer retweet
Hopen dat 'ie een beetje naar z'n pa luisterttwitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 08:48:47Mike Guidetti: 'John voelt zich enorm thuis is in Rotterdam, wat er met hem gaat gebeuren is echter aan Manchester City.' #Feyenoord reageer retweet
Koeman is niet achterlijk hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:40 schreef Fuszy het volgende:
El Ahmadi en nelom trainen mee
Helaas swerts ook
Koeman vindt de instelling van Swerts zo goed. Dat hij met diezelfde instelling regelmatig rode kaarten pakt en penalties veroorzaakt,wordt hem blijkbaar vergeven.quote:
(AD)quote:
Pa Guidetti: Tranen na Ajax maakten diepe indruk
Sinds John Guidetti met hattricks Feyenoord langs Ajax, FC Twente en Vitesse schoot, is de jonge Scandinaviër volksheld nummer één in Rotterdam en omgeving.'
Guidetti senior heeft één treffend voorbeeld van de gekte die is ontstaan rond zijn zoon. 'Voor de thuiswedstrijd tegen Ajax waren er veel vrienden en familie over uit Zweden. Om ruimte te maken voor onze gasten besloot ik met een vriend tussen de fanatieke supporters van Feyenoord te gaan zitten. De mensen kregen door dat wij uit Zweden kwamen, maar hadden geen idee dat wij familie van John waren. 'Geef ze een plek, ze komen uit het land van Guidetti', riepen supporters toen wij wilden gaan zitten.
'Achter mij zat een beer van een gozer, die bloedfanatiek meeleefde. Toen Ajax op 3-2 kwam, werd hij stiller. Vlak voor tijd maakte John de vierde en bevrijdende treffer. Ik dook ineen omdat ik een orkaan van vreugde van hem verwachtte, maar ik hoorde niks. Toen ik omkeek rolden de tranen over zijn wangen. Toen begreep ik wat deze club uniek maakt. Het was de meest indrukwekkende ervaring die ik wat betreft clubliefde ooit heb beleefd. En natuurlijk was ik trots dat mijn zoon daar een steentje aan bij had gedragen.'
Ik krijg gewoon weer kippenvel, zelfs nu ik het 3x heb gelezen.quote:
Die gaat morgen zeker minuten maken, ik verwacht dat hij basis staat en El Ahmadi er ook bij is.quote:
Lijkt me sterk nu Mokotjo ook al niet fit is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:56 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben eigenlijk bang dat hij leerdam op de bank zet. Koeman heeft laatst openlijk kritiek geuit op Leerdam.
Ricky bedoel je? Dat denk ik ook. Misschien kunnen we beter nog even wachten met Tony. Hij is pas 17 geworden. Dat het een geweldig talent is staat buiten kijf maar het lijkt me beter dat we hem rustig brengen.quote:
Lijkt er wel op, ja. Maargoed, waarom dan blauw?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blauwe letters is geen troll actie van iemand ? Het ziet er niet uit.n
Dat was de eenmansactie van kapiteintjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
De blauwe meercat was het toch als actie tegen de groene haas..
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
De blauwe meercat was het toch als actie tegen de groene haas..
Las in de VI dat Koeman ook wel klaar was met Van Haaren, dat ie erg teleurgesteld over hem was, dus geef dan maar lekker Tony de kans.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Tony speelt ook niet mee bij de A1, dus ik verwacht dat die morgen wel speelt. Ik geloof niet dat Koeman Dicky zal laten starten, die was wel echt heel bedroevend zondag
Die jongen heeft de tijd gehad om zich te kunnen bewijzen. Heeft het niveau gewoon net niet. Geeft niet, even goede vrienden, maar bij Feyenoord zal dan logischerwijs naar een vervangende speler worden gekeken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Las in de VI dat Koeman ook wel klaar was met Van Haaren, dat ie erg teleurgesteld over hem was, dus geef dan maar lekker Tony de kans.
Jammer idd, maar laten we van een mug geen olifant maken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:49 schreef Lastpost het volgende:
Had het dan rood geverfd als je er toch zo nodig aan moet zitten, dit lijkt helemaal nergens op zo.
Bestorming van het maasgebouw leek me wel een gepaste maatregel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer idd, maar laten we van een mug geen olifant maken.
Blijkt te zijn omdat de kuip 75 jaar bestaat. Waarom hij blauw is geworden weet ik niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
He stelletje hoeren ik had de primeur over de blauwe letters.
En ze zijn zo geverfd door een medewerker van de club.
Was een heel schildersbedrijf rondom de kuip bezig sowieso. Iemand die weet waarom?
twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 16:05:46Basisplaats lonkt voor trinidade de Vilhena. volgens Feyenoord fotograaf @feytraining. Foto's van vandaag op http://t.co/7KySRgXf reageer retweet
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:07 schreef Fuszy het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 16:05:46Basisplaats lonkt voor trinidade de Vilhena. volgens Feyenoord fotograaf @feytraining. Foto's van vandaag op http://t.co/7KySRgXf reageer retweet
Drie keer raden waar ik op dit moment mee bezig ben.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:03 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die deze afbeelding toevallig in een hogere resolutie heeft?
Zou Feyenoord trouwens niet een soort van canvas-bedruk service kunnen gaan beginnnen, denk dat ze daar goud geld mee kunnen verdienen. Zal wel niet, want de merchandising is al jaren om te janken. Daar zouden ze echt zoveel meer uit kunnen dan nu het geval is.
quote:'Stadion Feyenoord' blauw gekleurd.
Toegevoegd door [FR12]Patrick op 17-03-2012 | Score (7 stemmen): 1 (Vandaag 1) | Bekeken: 485x Het woord 'stadion' in de letters 'stadion Feyenoord' zijn blauw geverfd. Navraag bij Ton Strooband (supporters coördinator)(die eerst nergens van af wist) leert ons dat het gaat om het 75 jarig jubileum van de Kuip. Meerdere 'dingen' zijn volgens Ton blauw omlijst en hangen er verschillende foto's van vroeger in de Kuip. Het blauw is gedaan in verband met de blauwe stoeltjes. Ook is deze kleur volgens Ton tijdelijk en worden de letters weer wit na de 'viering'. Verdere details ontbreken nog. Word ongetwijfeld vervolgd....
Diepste middenvelder.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Trinidade de Vilhena? Op welke positie speelt hij?
Achter.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Punt naar voren over naar achteren?
Aha. Ik denk dat ik hem wel heb zien lopen, een week geleden - donkere jongen. Eens kijken zondag of hij meedoet en wat hij ervan terecht brengt. Is hij Braziliaan?quote:
Komt uit Maassluis, Nederlandse moeder en een Angolese vader.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Aha. Ik denk dat ik hem wel heb zien lopen, een week geleden - donkere jongen. Eens kijken zondag of hij meedoet en wat hij ervan terecht brengt. Is hij Braziliaan?
Mooi dat er weer een jeugdspeler doorkomt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Komt uit Maassluis, Nederlandse moeder en een Angolese vader.
Is trouwens middenvelder (beetje de Bakkal plek in dit systeem) en kan ook op de linkshalf prima uit de voeten.
Nou ?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Drie keer raden waar ik op dit moment mee bezig ben.Amongst other things.
heb je toevallig een mooie foto van de tifo bij feyenoord ajax?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Canvasdrukservice. Eigen foto's voornamelijk.
En dit is er een die er echt ver bovenuit steekt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mooi dat er weer een jeugdspeler doorkomt.
Ich bin beneud!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
En dit is er een die er echt ver bovenuit steekt.
Lijkt me sterk, die zitten nl. allemaal al in Engelandquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
En dit is er een die er echt ver bovenuit steekt.
Die dekselse clown Bassie altijd!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:18 schreef heiden6 het volgende:
Excelsior nog steeds 1-0 voor tegen Roda na een half uur, hij die niet genoemd mag worden niet in de basis.
Nope. Niet alle goede talenten zitten in Engeland. Alleen de talenten die voor het geld kiezen zitten daar. De vader van Tony is een slim mens die niet naar dollars kijkt maar naar wat het beste voor zijn zoon is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:15 schreef eight het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, die zitten nl. allemaal al in Engeland
Volkomen terecht, die Jansen is nu al een paar klasses beter.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:18 schreef heiden6 het volgende:
Excelsior nog steeds 1-0 voor tegen Roda na een half uur, hij die niet genoemd mag worden niet in de basis.
lolquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:18 schreef heiden6 het volgende:
Eigendom van Feyenoord?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Volkomen terecht, die Jansen is nu al een paar klasses beter.
Middenvelder met aanvallende intenties, maar deze jongen zie ik niet als groot talent voor de toekomst eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat voor type speler is het? Weer een nieuwe Clasie?
Als dat zo is is het een prima speler voor de breedte.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Middenvelder met aanvallende intenties, maar deze jongen zie ik niet als groot talent voor de toekomst eerlijk gezegd.
Leuke voetballer voor de middenmoot wanneer ie zich doorontwikkeld, veel meer zie ik er niet in.
Middenveld is voor volgend jaar wel redelijk rond. Hoogstens nog een vervanger voor Bakkal. Aanvallend is het lood om oud ijzer op Guidetti na. Daar moet echt wat gebeuren, al zijn daar geen financïele middelen toe.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:18 schreef Merkie het volgende:
We moeten inderdaad in de breedte investeren, kleine blessures breken ons op.
Eerst maar eens goede basisspelers en daarna zal het geld wel op zijn..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:18 schreef Merkie het volgende:
We moeten inderdaad in de breedte investeren, kleine blessures breken ons op.
Illuminatiequote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
Verklaar me voor gek, maar ik zag hier net iets heel aparts vanaf m'n balkon. Heb er tussen de 3 en 4 minuten naar staan kijken. Een groen constant vaag lampje met een heel fel rood lampje dat met regelmaat pulseerde. Het cirkelde gedurende die tijdspanne min of meer hetzelfde patroon. Op een gegeven moment kon ik meerdere rode lampjes bij elkaar zien. Ineens was het weg. Echt WTF kan dit zijn? Iemand?
satellietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
Verklaar me voor gek, maar ik zag hier net iets heel aparts vanaf m'n balkon. Heb er tussen de 3 en 4 minuten naar staan kijken. Een groen constant vaag lampje met een heel fel rood lampje dat met regelmaat pulseerde. Het cirkelde gedurende die tijdspanne min of meer hetzelfde patroon. Op een gegeven moment kon ik meerdere rode lampjes bij elkaar zien. Ineens was het weg. Echt WTF kan dit zijn? Iemand?
Dat heb ik ook geregeld in het weekend.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben van de luchtvaart (ben er beroepsmatig mee bezig) en ik kan bevestigen dat dit het gedrag/uiterlijk van een bepaald type vliegtuig/helikopter isquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
Nou...de verwachte reacties zijn binnen. Nu even serieus. Iemand enig idee? Iemand die hier gek is van luchtvaart of er beroepsmatig mee te maken heeft en dit gedrag/uiterlijk van een bepaald type vliegtuig/helikopter kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |