Whiskey zelfs.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga je een paar pakken wijn wegwerken?
Precies, zoals het een echte man betaamt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:12 schreef du_ke het volgende:
Wat melk bij het ontbijt vind ik wel lekker.
Daarnaast is het qua drinken wel saai bij mij water, koffie en alcohol
quote:
U gaat Patrick's day vieren?quote:
Yegh.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:15 schreef De_Guidance het volgende:
Melk = divine
Melk + koekjes = Hemel
Oh jawel, in hotels pak ik altijd de grootste mok en dan 10 keer drukken op espresso.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:15 schreef Drugshond het volgende:
Kan niet echt geweldig tegen koffie. Na 4 kopjes zit ik al tegen het plafond.
Toch wel in een Ierse pub he?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja semi, we kennen een half Iers iemand , dus dat was voldoende excuus.
Will do, alcohol valt prima te mixen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee echt, sap, frisdrank, thee, alcohol.
Leuk de hele dag hartkloppingen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh jawel, in hotels pak ik altijd de grootste mok en dan 10 keer drukken op espresso.
Dat is pas wakker worden.
Wees niet getreurd, st. Juttemis is niet zo lang meer, dan baden we hier in Nederland in zon.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
Bijna..........vakantie...... need......sun.............
Nee, dan zuip en rook je je bloeddruk weer naar beneden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
Leuk de hele dag hartkloppingen.
Nee, na 4 kopjes is het een uur of 11 's ochtends en begint de dag een beetjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:15 schreef Drugshond het volgende:
Kan niet echt geweldig tegen koffie. Na 4 kopjes zit ik al tegen het plafond.
Alsof ik mijn vakantie in Nederland zou vieren.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, st. Juttemis is niet zo lang meer, dan baden we hier in Nederland in zon.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, na 4 kopjes is het een uur of 11 's ochtends en begint de dag een beetje
Kom op, gewoon doorbikkelen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik zit na 2 bakjes al te stuiteren. Kutspul.
Precies. Lekker in het Turkenbusje richting Marokko om geiten te knuffelen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof ik mijn vakantie in Nederland zou vieren.
Jij bent gek.
Ik vind 't altijd wel zwaar vermakelijk als de zoveelste Henk en Ingrid groep zich stort op de Drentse camping en het zoals gewoonlijk weer helemaal verregend.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof ik mijn vakantie in Nederland zou vieren.
Jij bent gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |