Oh dat fruit daar!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:57 schreef remlof het volgende:
In Portugal bijvoorbeeld koopt bijna iedereen al z'n sinaasappels direct van de boer. Die zetten na de oogst gewoon hun vrouw en kinderen aan de straat met een kraampje
Ga je een paar pakken wijn wegwerken?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:58 schreef De_Guidance het volgende:
Over een paar uur kan ik weer mee met Drugshond als het goed is.
Klopt Jim Rogers zag dit juist een jaar of 4-5 terug dat je in zware economische tijden weer beter af bent als boer.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch al lang zo? Rijd je dorp uit en je ziet de bordjes bij de boerderijen en kwekers staan: aardappelen, eieren, groente en fruit. Noem het maar op. Dus dat idee is niet nieuw.
Maar dat geldt net zo hard voor de aardappels of andere groente direct van de boer hier. Het heeft gewoon het hele industrieverwerkingsproces niet doorgemaakt, geen waxglanslaagjes en meer van die ellende.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dat fruit daar!
Godverdomme wat lekker.
Oh die zooi mogen ze houden, maar bij fruit proef ik het verschil wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar dat geldt net zo hard voor de aardappels of andere groente direct van de boer hier. Het heeft gewoon het hele industrieverwerkingsproces niet doorgemaakt, geen waxglanslaagjes en meer van die ellende.
Ja een half uur de ene kant voor de aardappelen, een half uur de andere kant op voor een paar appels en voor je kaas of melk moet je weer heel ergens anders heen. Gaat niet werken in de praktijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De boerderijen liggen nou niet echt op schokkende afstanden van stedelingen in Nederland. Op de fiets voor elke Nederland binnen een half uur met gemak te bereiken.
Melk.quote:
En gemak ook vooral. Alles op 1 plek, dat is wat de meeste mensen willen als ze na het werk snel even boodschappen gaan doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:55 schreef waht het volgende:
[..]
Je moet het vergelijken met de supermarkt. Die wint het qua afstand.
Die boer waar ik weleens koop heeft een hele sortering. Kan ik bijna alles vinden wat ik nodig heb.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja een half uur de ene kant voor de aardappelen, een half uur de andere kant op voor een paar appels en voor je kaas of melk moet je weer heel ergens anders heen. Gaat niet werken in de praktijk.
Geef mij maar gewoon water inderdaad.quote:
Ik ga zelfs naar de McDonalds.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, dat is zo. Gemak wint het voor de meeste mensen boven smaak of prijs om maar wat te noemen.
Whiskey zelfs.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga je een paar pakken wijn wegwerken?
Precies, zoals het een echte man betaamt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:12 schreef du_ke het volgende:
Wat melk bij het ontbijt vind ik wel lekker.
Daarnaast is het qua drinken wel saai bij mij water, koffie en alcohol
quote:
U gaat Patrick's day vieren?quote:
Yegh.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:15 schreef De_Guidance het volgende:
Melk = divine
Melk + koekjes = Hemel
Oh jawel, in hotels pak ik altijd de grootste mok en dan 10 keer drukken op espresso.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:15 schreef Drugshond het volgende:
Kan niet echt geweldig tegen koffie. Na 4 kopjes zit ik al tegen het plafond.
Toch wel in een Ierse pub he?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja semi, we kennen een half Iers iemand , dus dat was voldoende excuus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |